Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 116 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Vraagje: Dit is een van de weinige DTS-ES titels die ik ken in het NL-segment. Waarom dan toch dat standaard DTS-logo en niet het originele DTS-ES logo?

    Volstrekt onbelangrijk overigens, maar ik ben toch nieuwsgierig...
    Ik denk omdat hij DTS ES 5.1 is (je moet dan je EX functie (handmatig) activeren) en niet DTS ES 6.1 volgens mij mogen ze dan pas de DTS ES FLAG op de cover vermelden wat overigens ook 9 van de 10 keer niet gedaan wordt.

  2. #52

    Standaard

    Ik heb hem vanmorgen bekeken. Vond het een redelijke Bondfilm (6 uit 10). Zoals al eerder aangegeven, een James Bondfilm moet je met een korreltje zout nemen, qua geloofwaardigheid, maar ik vind dat je zelfs die ook kan overschrijden. Maar goed dat is mijn mening. De surf-scene ziet er niet echt goed uit, duidelijk blue-screen. Daarentegen vond ik de floret/zwaardvecht-scene erg goed gedaan. En er zitten ook een paar leuke hommage's in naar de oudere Bond-films. De beste daarvan is Hale Berry die uit het water komt


    De DVD is wel een prachtige uitgave moet ik zeggen en ik zal hem nog eens gaan bekijken met de audiocommentaars.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #53

    Standaard

    ben zeer benieuwd naar de dvd. in de bioscoop heb ik onwijs genoten van deze spectaculaire film.
    de extra's op de dvd lijken mij zeer de moeite waard.
    ga hem zeker kopen vanaf 7 mei

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Misschien niet, maar ik vond die radioactiviteit-afwas-scène uit Dr. No ook behoorlijk vergezocht hoor.
    Tuurlijk... we stappen even onder de douche en we zijn clean... geloven we het zelf?
    In die tijd dacht men ook nog dat je je prima tegen een atoomaanval kon beschermen door onder je schoolbankje te kruipen. Voor die tijd was dat geloofwaardig (hetgeen wat anders is dan realistisch). Een James Bond-film speelt zich normaliter in een geloofwaardige wereld af. Het principe van 'alles moet je met een korreltje zout nemen' geldt voor James Bond-films daarom wat beperkter dan voor andere films. Nog afgezien van wel erg vergezochte verhaallijnen is de gebruikte technologie niet meer geloofwaardig. 't Blijft een James Bond-film, geen aflevering van Harry Potter. Daarom graag bij de volgende aflevering een geloofwaardig verhaal met geloofwaardige SFX.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #55

    Standaard

    Ook deze komt in mijn verzameling

    Greetz

    Thomas

  6. #56

    Standaard

    Jammer dat de hoes tegenvalt... had liever "het pistool in ijs" gezien...

  7. #57
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    Jammer dat de hoes tegenvalt... had liever "het pistool in ijs" gezien...
    Ik vind deze hoes net veel beter dan als zou het zijn met dat lelijke "pistool in het ijs", maar smaken verschillen nu eenmaal hé :wink:

  8. #58

    Standaard

    BOND BLIJFT BOND !!!!!
    MISSCHIEN ZITTEN ER IN DIE ANOTHER DAY WAT OVERDREVEN STUNTS IN DEZE PAST TOCH ECHT HELEMAAL IN DE SERIE THUIS EN HIJ BEVAT ALLES WAT EEN ECHT BOND FILM NODIG HEEFT.ALS HET 7 MEI IS VLIEG IK ECHT NAAR DE WINKEL WEET IEMAND MISSCHIEN WAT DE PRIJS WORDT BIJ MEDIAMARKT????

  9. #59

    Standaard

    a) Wil je niet zo schreeuwen!? (of je caps-lock uitzetten...)
    b) check de pricewatch van Die Another Day.

  10. #60

    Standaard

    Ik vond het intro echt schitterend gemaakt.
    Ben wel op 2/3 van de film in slaap gevallen

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Ik vond het intro echt schitterend gemaakt.
    Jammer van de titelsong. Ik vind het een nummer van niks.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #62
    Junior Member Avatar van Reynier
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    Horst aan de Maas / Tilburg

    Standaard

    @ Lex v/d Moolen

    Jij heb nog niet veel aandacht aan de DVD besteed. Die surfscene is namelijk echt De eerste iig, de tweede waarschijnlijk (zeker) niet, maar die eerste is gewoon echt opgenomen voor de kust van Hawai Check "exclusief voor regio 2" maar eens.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reynier
    de tweede waarschijnlijk (zeker) niet,
    Om die tweede gaat het ook.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reynier
    @ Lex v/d Moolen

    Jij heb nog niet veel aandacht aan de DVD besteed. Die surfscene is namelijk echt De eerste iig, de tweede waarschijnlijk (zeker) niet, maar die eerste is gewoon echt opgenomen voor de kust van Hawai Check "exclusief voor regio 2" maar eens.
    Uiteraard bedoel ik natuurlijk de para/surf-scene op die vloedgolf. Ik dacht dat dat wel duidelijk was...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #65

    Standaard

    Hij's binnen! Dank u MM, 16.99.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco van Knotsenburg
    Kan iemand me vertellen of je het hoesje kan omdraaien zodat het een mooi geheel met de andere 19 DVD's vormt?
    Yep, de binnenzijde van de cover is compleet in de stijl van de reeks die eerder verschenen is. Hij past dan mooi in het rijtje. De kartonnen omverpakking moet je dan wel even een ander plaatsje geven!

  17. #67

    Standaard

    Misschien een beetje snel maar weet iemand de verborgen extra te vinden.
    Ik heb Die Another Day gister gekocht en ik heb de hele tijd naar de verborgen extra zitten zoeken

  18. #68
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blofeld100
    Misschien een beetje snel maar weet iemand de verborgen extra te vinden.
    Ik heb Die Another Day gister gekocht en ik heb de hele tijd naar de verborgen extra zitten zoeken
    http://www.dvdinfo.be/easteregg.cfm?eastereggnr=75

  19. #69

    Standaard

    mmmm, erg veel verschillende reacties als je het mij vraagt. Bond is meestal wel aardig, maar ik twijfel eerlijk gezegd nog enorm of ik deze nu wel of niet in mijn collectie wil hebben. Aangezien ik niet in de buurt van een MM woon, ben ik veroordeeld tot een FRS, Blokker, Kruidvat of zo. Het ligt echt aan de prijs die daar gaat worden berekend of ik de dvd ga kopen ...

  20. #70

    Standaard

    Vond deze best wel te pruimen. Bond moet inderdaad meegaan met zijn tijd en men moet steeds maar verder gaan zoeken, hé, om nieuwe zaken te ontdekken. Je mag niet vergeten dat er al 20 films van gemaakt zijn, dus lijkt het me nogal wiedes dat er vrij veel fantasie moet aan te pas komen..... Dat bepaalde regisseurs dan hun fantasie een beetje de vrije loop geven, neem ik er graag bij. :wink:

  21. #71
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Vond deze best wel te pruimen. Bond moet inderdaad meegaan met zijn tijd en men moet steeds maar verder gaan zoeken, hé, om nieuwe zaken te ontdekken. Je mag niet vergeten dat er al 20 films van gemaakt zijn, dus lijkt het me nogal wiedes dat er vrij veel fantasie moet aan te pas komen..... Dat bepaalde regisseurs dan hun fantasie een beetje de vrije loop geven, neem ik er graag bij. :wink:
    Volledig mee eens ... je moet deze film echt niet met Dr. No of met The Man with the Golden Gun gaan vergelijken ...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Weber
    Ik w8 denk nog een tijdje tot ie ongeveer rond de 15 euro is net als de andere bonds...
    Bij MM in Rotterdam Alexandrium was-ie 16.99 euro en alle andere Bond films waren 12.99 euro. Zojuist aangeschaft. Baal nog steeds dat ik er niet bij was toen een vriend van me die mooie box bij MM kocht voor 199 euro of zelfs nog minder !
    Die wil ik nog steeds, maar is volgens mij nergens/nooit meer te koop...


    Vanavond maar eens kijken & luisteren. Extra's (gelukkig bijna alles op de 2e DVD, zodat film/geluid op schijfje 1 de ruimte krijgen) zien er leuk uit.


    Piet

  23. #73

    Standaard

    an iemand mij vertellen waar de trivia track met links naar 19 featurrettes zich bevind? :wink:

  24. #74

    Standaard

    Heb hem gisteren gekocht. Coole uitgave !
    Wat ik echter zwaar betreur, zijn de barslechte hubs van het doosje. Die bovenste disc zit zodanig geklemd dat ik hem met de beste moeite niet kan verwijderen zonder de schijf serieus door te buigen. Dat wordt wat vijlwerk, denk ik.

  25. #75

    Standaard

    Heb hem gisteren aangeschaft(voor 16,99,das helemaal top) en gekeken,heb me erg vermaakt bij deze film.Vond het stukken beter dan The world is not enough.Wat een top geluidje heeft deze dvd.Heb nog 10 uur aan extras voor de kiezen te gaan,mocht ik me verveelen!
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •