Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 176 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ziet er heel goed uit. TOPPIE
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  2. #27

    Standaard

    edit: laat maar, het is al goed gekomen!

  3. #28

    Standaard

    het ziet er heel mooi uit!!!

    en dat vergroten/verkleinen is een goede optie!!!

  4. #29

    Standaard

    Bij titels zoals deze resulteert bij mij in een te brede indexpagina op het http://www.dvd.nl/forum/search.php?search_id=newposts resultaat. Als er blijkbaar geen spaties worden gebruikt werkt de automatische terugloop niet ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #30

    Standaard

    DVD.NL is een TOPSITE!!!
    ZEER MOOIE LAY-OUT!!!
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Bij titels zoals deze resulteert bij mij in een te brede indexpagina op het http://www.dvd.nl/forum/search.php?search_id=newposts resultaat. Als er blijkbaar geen spaties worden gebruikt werkt de automatische terugloop niet ?
    Dat klopt, de software zoekt naar spaties zodat hij de regel kan afbreken.
    In theorie zou dit eigenlijk voldoende zijn, aangezien het toch wel normaal is op en spatie achter een komma te zetten , maar practisch kan dit wel problemen opleveren ja. Ik zou heb ook op een komma kunnen laten afbreken, maar dan moet ik in de forumsoftware gaan "hacken" en dat kan problemen met software upgrades gaan opleveren.

  7. #32

    Standaard

    Alleerst mooi layout

    Anyway ik heb een klein bugje. Ik krijg bij nieuwsberichten en reviews, de advertentie van DAD te zien. Ik kom niet verder dan die advertentie. Dus als ik op klik hier om verder te gaan, krijg ik weer DAD advertentie te zien. Ik gebruik XP SP1 met IE6 (mijn hoofdbrowser). De andere browser Opera 7.03 (Nederlands) heeft precies hetzelfde probleem.

    Wie o wie kan me verder helpen (tips e.d.)

    Tussen het forum doet het uitstekend. Als ik naar het forum ga, ben ik meteen ingelogd (mijn instelling). Ik kan gelukkig posten.

  8. #33

    Standaard

    Heb je toevallig support voor javascript uit staan? Aangezien de cookies bij de advertentie door javascript geset worden ipv door de server.

    Of heb je een firewall oid die dit tegenhoud?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Heb je toevallig support voor javascript uit staan? Aangezien de cookies bij de advertentie door javascript geset worden ipv door de server.
    IE: Ik heb die van Microsoft aanstaan. Ik heb de SUN versie uitstaan. Van Opera weet ik niet (ken die browser niet goed)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Of heb je een firewall oid die dit tegenhoud?
    Ik heb een firewall ZoneAlarm. Ik zal deze uitzetten. Kijken wat er dan gebeurt.


    update: Leon bedankt voor de tip Heb ZoneAlarm uitgezet. En nu krijg ik wel de nieuwsberichten. Geld voor beide browsers.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Ik zou heb ook op een komma kunnen laten afbreken, maar dan moet ik in de forumsoftware gaan "hacken" en dat kan problemen met software upgrades gaan opleveren.
    Dat lijkt me ook een beetje te ver gaan. Het is zoals jij zegt normaal om af en toe een spatie te gebruiken en dat ligt dus bij de discipline van de forumleden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #36
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    De andere thread is gesloten, daarom zeg ik het hier maar.

    Ik wil toch nog eens benadrukken dat de PM's niet werken zoals het moet!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ik wil toch nog eens benadrukken dat de PM's niet werken zoals het moet!
    En dan zeggen wij: kom met goed onderbouwde redenen waarom niet, want volgens ons werkt het prima.

  13. #38
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    En dan zeggen wij: kom met goed onderbouwde redenen waarom niet, want volgens ons werkt het prima.
    Ja maar hoe moeten we dat dan doen?

    Wat kan ik zeggen ... ik heb het verstuurd, maar het komt niet aan ... onderbouwd genoeg?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    ik heb het verstuurd, maar het komt niet aan ... onderbouwd genoeg?
    Tsja, het kan zijn dat de andere kant het gewoon niet leest. Of dat je het bericht uit je Outbox hebt verwijderd voordat de ontvanger het heeft kunnen lezen.

    Laat ik het zo zeggen: als het bericht in je Outbox staat kun je er van uitgaan dat de ontvanger een pop-up berichtje heeft gehad de eerstvolgende keer dat hij/zij het forum ververste en het dus waarschijnlijk niet gelezen heeft of vergeten is. (Of niet van pop-ups houdt. )

    Wat er anders mis kan zijn weet ik echt niet, jij stuurt me ook weleens een PM en dat kwam prima aan hoor.

  15. #40
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Tsja, het kan zijn dat de andere kant het gewoon niet leest.
    Ik vertrouw eventjes op de eerlijkheid van de ontvangers.
    Of dat je het bericht uit je Outbox hebt verwijderd voordat de ontvanger het heeft kunnen lezen.
    Ik verwijder enkel berichten uit mijn Sentbox.
    Wat er anders mis kan zijn weet ik echt niet, jij stuurt me ook weleens een PM en dat kwam prima aan hoor.
    Inderdaad. Ik heb zo het idee dat het met tijden is dat het niet goed lijkt te werken.
    Er zijn nog al mensen die erover hebben geklaagd, in de vorige thread dan. Ik ben niet alleen hierin, daarom dat ik het zo raar vind.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ik verwijder enkel berichten uit mijn Sentbox.

    <knip>

    Er zijn nog al mensen die erover hebben geklaagd, in de vorige thread dan. Ik ben niet alleen hierin, daarom dat ik het zo raar vind.
    Als je ze in je Sentbox hebt staan kun je er sowieso zeker van zijn dat de ontvanger ze heeft gekregen.

    Ik heb ook nog een stuk of wat berichtjes in mijn Outbox staan die nooit gelezen zijn door de ontvanger en frankly I don´t give a damn... dan lezen ze het maar niet, toch?

    Mailen kan trouwens ook altijd nog als je mensen extra achter de broek aan wilt zitten.

    En het is me bekend dat meer mensen problemen hebben met het PM-systeem, maar er zijn ook zoveel mensen die niet weten hoe een videorecorder werkt, dat wil nog niet zeggen dat het aan de videorecorder ligt. Alhoewel...

    Zonder gekheid: het is erg moeilijk om precies uit te vissen wat er nu misgaat. Het makkelijkst is denk ik om even contact op te nemen met de desbetreffende mensen (via e-mail ) en te vragen of ze eens willen testen of de boel nu daadwerkelijk aankomt of niet.

  17. #42
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik heb ook nog een stuk of wat berichtjes in mijn Outbox staan die nooit gelezen zijn door de ontvanger en frankly I don´t give a damn... dan lezen ze het maar niet, toch?
    Even een vraagje ... wanneer staat een berichtje als 'gelezen'?
    Als de ontvanger op de link naar zijn PM's klikt of pas wanneer ze daadwerkelijk het bericht openen?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    Mailen kan trouwens ook altijd nog als je mensen extra achter de broek aan wilt zitten.
    Niet iedereen heeft zijn mailadres opgegeven in hun opties.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Even een vraagje ... wanneer staat een berichtje als 'gelezen'?
    Als de ontvanger op de link naar zijn PM's klikt of pas wanneer ze daadwerkelijk het bericht openen?
    Het bericht staat in de Sentbox zodra het gelezen is (zoals we zojuist hebben getest).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Niet iedereen heeft zijn mailadres opgegeven in hun opties.
    Touché... Dat klopt inderdaad... dan is het lullig als ze hun PM´s ook niet lezen...

  19. #44

    Standaard

    Da's even schrikken: die nieuwe layout. Maarru.. het ziet er wel erg strak uit. Mijn complimenten.

    Een kritiekpuntje: dat met de verhoogde standaardresolutie vind ik toch wel jammer. Die vergroten/verkleinen-optie lijkt niet helemaal perfect te werken want soms springt ie spontaan terug naar de hoge resolutie als ik 'verkleind' heb. Ik zal in de gaten houden op wat voor punten dat gebeurt maar irritant is het wel.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Da's even schrikken: die nieuwe layout. Maarru.. het ziet er wel erg strak uit. Mijn complimenten.

    Een kritiekpuntje: dat met de verhoogde standaardresolutie vind ik toch wel jammer. Die vergroten/verkleinen-optie lijkt niet helemaal perfect te werken want soms springt ie spontaan terug naar de hoge resolutie als ik 'verkleind' heb. Ik zal in de gaten houden op wat voor punten dat gebeurt maar irritant is het wel.
    mwah.. mij bevalt dat 'breedbeeld' wel..Ik heb "vergroten/verkleinen" geprobeerd, maar de standaardgrootte bevalt prima

  21. #46

    Standaard

    Ik zet m'n computertje aan en ik schrik me de %$@!#, jeetje ik dacht dat ik een hartaanval kreeg dus weer even wennen.

  22. #47

    Standaard

    Het ziet er puik uit!
    Hulde!

    Ook heb ik het idee dat de forumpagina's sneller binnen zijn!

    En das best wel prettig als je met een analoog modem zit te surfen.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Sorry ik vind het minder,moet nu helemaal naar de andere kant (Rechts) schuiven. (Ik heb resolutie 800x600)
    voor 199 euro heb je tegenwoordig al een 19 inch\

  24. #49

    Standaard

    lekker breed, lekker duidelijk.. mijn complimenten !!

    Kleine tip, het zal wel meer in het laatje brengen, maar die giga banners van rond de 600x80 ofzo zijn echt superlelijk..

    Hou het gewoon op de 468x60 in combinatie met de 234x60
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  25. #50

    Standaard

    Eric, is het mogelijk om een scriptje in te bouwen waarmee de beeldinstellingen van gebruikers worden gelezen, zodat de lay-out zich zélf aanpast op 800x600, 1024x768, etcetera?

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •