Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 90 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Heel netjes zeker een verbetering aleen ff wennen waar alles staat. Voor de rest helemaal top
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  2. #27
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Een zeer positieve verandering !

  3. #28

    Standaard

    Veel beter zo

  4. #29

    Standaard

    Ziet er allemaal goed uit!

    Naja, bijna allemaal (toch wat te zeiken hebben he )... Menu is wel een beetje saai en onopvallend En ik vind de achtergrond bij het logo helemaal niet mooi, zeker omdat die reclame het doorbreekt...

    Maja, wie ben ik 8) Voorderest is het erg leuk om weer eens een nieuwe site te zien te krijgen!

  5. #30

    Standaard

    Ziet er heel erg gelikt uit hoor, mijn complimenten. Wel weer heel eventjes wennen, maar is helemaal niet erg.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    De logo's zijn zeker mooier geworden ! Complimenten daarvoor.
    Bedankt voor het compliment! Iedereen trouwens.

    We hebben met de hele crew hard gewerkt om de layout zo fris en overzichtelijk mogelijk te maken. Iedereen heeft zijn steentje bijgedragen en bij deze wilde ik alle mede-crewleden nogmaals bedanken voor deze geweldige "group effort".

    En ik ben nogmaals blij dat de nieuwe logo´s in de smaak vallen.

  7. #32

    Standaard

    Ziet er erg mooi en strak uit, zeer frisjes, ik vind het een flinke verbetering,!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  8. #33
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Ziet er prima uit...

    Wellicht ter verbetering zou de Achtergrond-artikelen/Hardware tests rij kunnen worden omgedraaid met die van de DVD-releases, -forum,-pricewatch, aangezien de laatste imo veel vaker zullen worden bekeken en dus eerder bereikbaar zijn als je ze omdraait...

  9. #34

    Standaard

    nogmaals kleine opmerking:
    over het "DVD.nl Forum" gedeelte, bijv. op de mainpagina of links in beeld bij een recensie/topic, ik zie dat deze zinnen nu aanzienlijk korter zijn dus tevens onduidelijk om wat voor een topic het nou gaat.

    vb:

    Wat vinden jullie de leukste inj ...
    TRA: zeven min twee plus een is ...

    Is het niet mogelijk dat hier bijv. een "MouseOver" voor komt?, om nu te weten waar het over gaat moet je alles onafhankelijk aanklikken.

    Voor de rest blijft het gewoon weer een kwetsie van wennen

  10. #35

    Standaard

    Fraai, fris & modern Goede zet!

  11. #36

    Standaard

    Beter. De vorige irriteerde me een beetje, omdat ik telkens die grote reclamebalk opende als ik naar de forums button navigeerde.

    Marc

  12. #37

    Standaard

    zag em voor ut eerst op mn oude 800x600 pc-tje en dat was schrikkuh....
    vandaag zit ik weer op mn nieuwe 1024x768 leptoppi en dat is een stuk aangenamer :P

  13. #38

    Standaard

    Tis ff wennen, maar 't ziet er fraaier uit dan de vorige! M'n complimenten!!
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    ik vind het echt NIET prettig om naar te kijken.... Mijn resolutie zit op 1600-1200 en alles is echt zo groot als een meloen !

    b.v. de data van de DVD Releases staan er zo : 5-
    .................................................. .........................5

    ofwel 5- en dan eronder 5
    vet vaag...
    Heb even snel gekeken net maar is er niet een optie (net als voorheen) om van 800-600 of 1024-768 (of een afgeleide ervan) te schakelen?
    vind het echt niet om aan te zien hier op mn pc
    Goed idee wel om een nieuwe layout te maken maarja op het moment is het hier helemaal niet mooi

    GrTZ

  16. #41
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Het is wel ff wennen maar ik vind het er wel leuk uitzien

  17. #42

    Standaard

    Ziet er netjes en verzorgd uit prima
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

  18. #43

    Standaard

    leuk om te zien al die verschillende reacties! echter, is het niet mogelijk (zoals bij de vorige versie) om ook een 800x600 versie te kunnen gebruiken??
    dat vind ik wel zo handig

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    Is het niet mogelijk dat hier bijv. een "MouseOver" voor komt?, om nu te weten waar het over gaat moet je alles onafhankelijk aanklikken.
    Dit is inmiddels gedaan! als je nu met je muis op een forumtitel gaat staan kan je de complete titel lezen.
    Eric van Ballegoie

  20. #45
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard ..

    IK VIND HET HELEMAAL TOP.
    COMPLIMENTEN HOOR!!!!!!

  21. #46

    Standaard

    VEEL BETER ZO.
    :P

    ReNe

  22. #47

    Standaard Vaste forumbreedte irritant

    De layout zal wel een kwestie van wennen zijn, maar wat ik ronduit irritant vind, is dat het forum een vaste breedte heeft. Je MOET je browser op minstens 1005 pixels breed zetten wil je alles kunnen lezen. Probleem daarbij is dat de regels zo breed worden dat het heel onprettig wordt om ze te lezen. De mens leest nu eenmaal makkelijker in kolommetjes, iets wat op de hoofdsite zelf wel wordt gerespecteerd. Maak het forum alsjeblieft scalable.

    (ik ben er geen van, maar er zijn nog altijd veel mensen die op 800x600 aangewezen zijn, die kunnen helemaal wel inpakken, ook op de hoofdsite)

  23. #48

    Standaard Re: Vaste forumbreedte irritant

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SeismicCharge
    De layout zal wel een kwestie van wennen zijn, maar wat ik ronduit irritant vind, is dat het forum een vaste breedte heeft. Je MOET je browser op minstens 1005 pixels breed zetten wil je alles kunnen lezen. Probleem daarbij is dat de regels zo breed worden dat het heel onprettig wordt om ze te lezen. De mens leest nu eenmaal makkelijker in kolommetjes, iets wat op de hoofdsite zelf wel wordt gerespecteerd. Maak het forum alsjeblieft scalable.

    (ik ben er geen van, maar er zijn nog altijd veel mensen die op 800x600 aangewezen zijn, die kunnen helemaal wel inpakken, ook op de hoofdsite)
    ja en voor mensen die op 1600-1200 draaien is dus het forum PERFECT en de hoofdpagina weer bagger

    GrTZ

  24. #49

    Standaard

    Ziet er inderdaad goed uit en beter dan de vorige layout imo .
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  25. #50

    Standaard

    Erg Mooi!! Was wel even wennen, ik kwam net thuis van vakantie en gelijk hebben ze de hele site veranderd :wink:
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •