Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 90 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Het is een mooi ontwerp geworden, maar het is wel heeeeeeel erg wennen zeg! Het is voor mijn gevoel toch echt minder overzichtelijk geworden, maar dat kan ook komen doordat ik de nieuwe lay-out nog niet ken. Misschien dat als ik dat wel helemaal uit mijn hoofd ken dat het geen probleem meer is.
    Voor de rest ziet het er wel mooi uit. Dat wel. mijn complimenten.

  2. #52

    Standaard Re: Vaste forumbreedte irritant

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Jansen
    ja en voor mensen die op 1600-1200 draaien is dus het forum PERFECT en de hoofdpagina weer bagger
    Dat is dus niet waar. Ik draai zelf altijd 1600x1200 en ik heb geen enkel probleem, de site ziet er gewoon prima uit.
    Eric van Ballegoie

  3. #53

    Standaard

    het ziet er mooi en fris uit. ben de eerste die dat zegt

  4. #54

    Standaard

    Thumbs up!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  5. #55

    Standaard

    Schrok wel toen ik net m'n pc aan zette maar het ziet er netjes uit , kwestie van even wennen.

  6. #56

    Standaard

    Ziet er goed uit maar is wel erg wennen.

    1 ding vind ik echter behoorlijk onoverzichtelijk. Het gaat hier om de secties Harware tests en Achtergrond artikelen op de hoofdpagina.
    Is het mogelijk dat jullie voor de individuele artikelen een streepje of rondje of zoiets zetten? Dit maakt het duidelijker dat het verschillende links zijn in plaats van de gehele tekst 1 link.

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  7. #57

    Standaard

    Ik draai op 1280x1024 en het ziet er mooi en goed uigelijnd uit (behalve die paginagrootte advertenties van JB dan )
    Tja en die klachten over 800x600, ik weiger te geloven dat er nog veel mensen zijn die met die res werken. Hoogstens 3% lijkt me al veel.
    En om nou de vooruitgang tegen te houden omdat een enkeling niet wil of kan upgraden ..........

    idd dat dvd logo zieter er wel gelikt uit.
    Zo en nu ga ik het forum bekijken.

  8. #58

    Standaard

    Ontwerp is goed geslaagd, klasse!

    Aan de bovenstaande reacties te zien is de site niet geschikt voor lagere resoluties dan 1024x768, wat heel jammer is voor m'n HTPC die 800x600 draait omdat hij aan de tv hangt.... daar zullen meer wel film liefhebbers problemen mee krijgen...

    Dus wat mij betreft graag ook een (aparte) 800x600 versie van de homepage...

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erikro
    Tja en die klachten over 800x600, ik weiger te geloven dat er nog veel mensen zijn die met die res werken. Hoogstens 3% lijkt me al veel.
    Ik ken uiteraard de statistieken van de DVD.nl site niet maar zelf run ik een reissite en daar zie ik net dat 46% van de bezoekers nog op 800x600 surft. Onder de toch al in technologie geïnteresseerde DVD-liefhebbers zal dit aantal kleiner zijn maar ik zou het aandeel toch zeker niet minimaliseren !

  10. #60

    Standaard

    ik heb zelf ook een klein scherm dus ik scroll me een ongeluk en dat maakt het geheel aan beetje onoverzichtelijk, maar ik heb net op het grotere scherm gekeken en toen kon ik het wat overzien. het is even wennen, maar het ziet er wel frisjes uit.

  11. #61

    Standaard

    Zie deze site nu voor het eerst op mijn Laptop deze draait op 800x600, helaas is het mij nu te onduidelijk om een beetje lekker te kunnen surfen *scroll,scroll* is het misschien mogelijk om de standaard breedte eruit te gooien?, deze verplicht zowiezo bijna iedereen om deze site fullscreen te bekijken *scroll,scrol* ...

    Toch vraag ik me af of dit wel nodig is geweest?, moeten toch meerdere uurtjes in gezetten hebben...
    'Never Change The Winning Formula'

    Naar mijn idee leuk en aardig, niet echt backward compatible, en zeker onnodig.
    Excuses voor de 3e post, moest gewoon me ei kwijt

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    kan iemand misschien een screenshot voor me maken en die opsturen naar me?Kan ik m vergelijken met wat ik heb want misschien vind ik het wel gewoon helemaal niet mooi vergeleken met de vorige


    GrTZ

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Jansen
    kan iemand misschien een screenshot voor me maken en die opsturen naar me?Kan ik m vergelijken met wat ik heb want misschien vind ik het wel gewoon helemaal niet mooi vergeleken met de vorige


    GrTZ
    Klik hier voor een screenshot

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    dankje en uhh ja ik weet het ik ben vervelend maar hoe ziet de onderkant eruit? ik heb hier dus een probleem zitten o.a.

    GrTZ

  16. #66

    Standaard

    Netjes, ziet er super uit!

    Greetz

    Thomas

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Jansen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    dankje en uhh ja ik weet het ik ben vervelend maar hoe ziet de onderkant eruit? ik heb hier dus een probleem zitten o.a.

    GrTZ
    Klik hier voor de 2de screenshot

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  18. #68

    Standaard

    was ff schrikken de eerste keer inloggen en een nieuwe route ontdekken voor mijn favoriete links maar is wel een nette verbetering
    Nu moet ik er nog mee leren omgaan, kwestie van tijd en veel bezoekjes :P

  19. #69

    Standaard

    De grootste verbetering vind ik dat een aantal menu-items niet langer "verborgen" zijn in een dynamisch submenu. Kortom, een heldere navigatie.

  20. #70
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erikro
    Tja en die klachten over 800x600, ik weiger te geloven dat er nog veel mensen zijn die met die res werken. Hoogstens 3% lijkt me al veel.
    En om nou de vooruitgang tegen te houden omdat een enkeling niet wil of kan upgraden ..........
    Ik run welf ook een website en bijna de helft van de bezoekers heeft een resolutie van 800 x 600 staan ... neem daar ook nog eens bij dat zeer veel openbare PC's ook nog op 800 x 600 draaien .... dus het is echt wel niet zo onvoorstelbaar als je het doet lijken ...

  21. #71

    Standaard

    Hey hallo, de nieuwe pagina zie ik eindelijk zoals het (denkik) hoort te zijn... Alleen vond ik de vorige editie toch mooier...
    Maar aan de reacties te zien is het merendeel er zeer tevreden mee dus lijkt me geslaagd toch?

    GrTZ

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erikro
    Tja en die klachten over 800x600, ik weiger te geloven dat er nog veel mensen zijn die met die res werken. Hoogstens 3% lijkt me al veel.
    En om nou de vooruitgang tegen te houden omdat een enkeling niet wil of kan upgraden ..........
    Ik run welf ook een website en bijna de helft van de bezoekers heeft een resolutie van 800 x 600 staan ... neem daar ook nog eens bij dat zeer veel openbare PC's ook nog op 800 x 600 draaien .... dus het is echt wel niet zo onvoorstelbaar als je het doet lijken ...
    Hetzelfde geld voor mijn site... Het grootste deel van de bezoekers heeft 800x600. Ik kan niet geloven dat hetzelfde niet voor DVD.nl geldt...

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  23. #73

  24. #74

    Standaard

    IK vind het nogal chaotisch. Ik ga voor oude stijl.

  25. #75

    Standaard

    Klasse, ziet er super uit!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •