De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Pluto Nash [DVD]

  1. #1

    Standaard Pluto Nash [DVD]

    Pluto Nash [DVD]

    Eddy Murphy in een film die maar liefst vier Razzienominaties binnensleepte...

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dat Warner de moeite neemt om deze butt film uit te brengen en dat dvd.nl er nog een recensie over schrijft.
    Enige voordeel is dat niemand deze film zal kopen.

  3. #3

    Standaard

    Aha, dus dit zijn de DVD's die stof moeten verzamelen in het vak cq rek. Weer een misstap van Murphy, zal mij benieuwen wanneer hij weer zijn comeback zal maken, want I spy is ook niet echt alles.......
    Moderator roept; Geen afbeelding in het onderschrift a.u.b.
    Meer wawa = meer vrede...........

  4. #4

    Standaard

    Deze film is zwaar geflopt. Geheel terecht schijnt
    Ik hoop dat de filmbonzen daar nu eindelijk eens gaan door hebben dat Murphy 'het' niet meer heeft, en dat ze dus stoppen met slechte films met hem te maken!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  5. #5

    Standaard

    Eddie Murphy's eerste films waren goed en grappig. Wat hij de laatste jaren aflevert, is in-triest. Wat mij betreft, heeft hij als komiek al lang afgedaan...

  6. #6

    Standaard

    Ik weet echt niet waar Eddie Murphy mee bezig is, maar de films lijken 1 voor 1 te floppen!
    Hij moet maar weer met een stand-up comedian show langs de zalen gaan, dan heeft ie gegarandeerd succes,!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  7. #7

    Standaard

    Edje's carriere ziet er niet al te best uit nu op het moment. Weet inderdaad niet waar hij mee bezig is, maar een topper zal wel weer op zijn plaats zijn....

  8. #8

    Standaard

    ik ben dan kennelijk de enige, ik vond hem best leuk deze film, tuurlijk verhaal is wat minder maar fx zijn goed en eerst zit een vette knipoog in de film (beetje a la Starship troopers)

  9. #9

    Standaard

    Bij het bekijken van de hoes was ik toch wel verrast: Joe Pantoliano, Pam Grier, Luis Guzman en John Cleese! Geen misselijke cast! En hoewel ik de films van Eddie M. niet erg interessant vind, heb ik de dvd laatst toch geleend.

    Je zou denken dat met zo'n cast de film het bekijken waard is, maar kennelijk hebben ze het budget aan de acteurs (en actrices) gegeven en niet aan de scenarioschrijvers. En daar mankeert 't nogal aan. Ik kreeg een erg ongemakkelijk gevoel van de capriolen van John Cleese die nu officieel niet leuk meer is. En van Joe 'Sopranos/Matrix/Memento/Bound' Pantoliano had ik zeker meer verwacht.

    Echt zo'n film met het gevoel van 'jammer'.

    Pluspuntje: de huishoudrobot ("Oops")
    Jesus, did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?
    (Fear and Loathing In Las Vegas)

  10. #10

    Standaard

    Heb de film nog niet gezien, maar na wat ik hier boven lees maakt Eddy Murphy niet echt indruk. Misschien kan hij zich voortaan beter beperken tot het inspreken van stemmen van tekenfilmpersonages, want de rol van Donkey in Shrek speelde hij geniaal.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Heb de film nog niet gezien, maar na wat ik hier boven lees maakt Eddy Murphy niet echt indruk. Misschien kan hij zich voortaan beter beperken tot het inspreken van stemmen van tekenfilmpersonages, want de rol van Donkey in Shrek speelde hij geniaal.
    En DAT wilde ik dus ook al zeggen. Maar ik denk dat het weinig met stemmen inspreken te maken heeft. Hij voelde zich gewoon op z'n gemak als ezel.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  12. #12

    Standaard

    Ik geloof ook niet echt dat dit werelds is, maar niet al zijn ouders films zijn even goed.

    Ikzelf vond showtime erg leuk, toch ook een van zijn latere films.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •