Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Philips Pronto

  1. #1

    Standaard Philips Pronto

    Weet iemand waar ik een Pronto kan halen?
    Ik wordt helemaal gek van die AB's, heb er nu 7!!!
    Echt een beetje overdreven vindt ik persoonlijk!!

  2. #2

    Standaard

    ehhmm.. ja dat weet ik wel... Weet jij wat hij kost??

    Bijvoorbeeld 1099,- bij Hobo hifi in 's-Hertogenbosch en
    MediaCheckpoint voor 629DM...
    Groot prijsverschil trouwens he?

    Post je ff als je ergens zo'n ding gekocht hebt..

    Ik heb er zelf ook over gedacht om zo'n ding te kopen... maar ik vind het toch best prijzig en ik heb zelf een yamaha receiver die standaard een universele ab met leerfunctie heeft...
    Alleen niet zo gebruiksvriendelijk als een hele mooie Pronto natuurlijk

  3. #3

    Standaard

    bij Hobo hifi in 's-Hertogenbosch
    Waar zitten zij dan precies? Ik ben jaartje geleden in Den Bosch op zoek geweest naar hobo maar toen vond ik een leeg pand.
    Pronto: schitterend ding maar o zo duur. Gaat het trouwens om de Pronto (1mb/2mb) og de Pronto Pro?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door forzavado
    Gaat het trouwens om de Pronto (1mb/2mb) og de Pronto Pro?
    Wat is trouwens het essentiele verschil tussen 1 of 2mb met een pronto?
    Maakt het heel veel verschil? Die bitmaps zullen me een biet zijn, die zal ik toch niet gebruiken.

  5. #5

    Standaard

    Je zegt het zelf al, 2mb is meer bitmaps meer apparaten enz.
    Dus meer=meer. Heb je het niet nodig, probeer dan nog aan een 1mb versie te komen (scheelt je zo'n 200 gulden)

  6. #6

    Standaard

    Ik heb een Pronto 2MB, destijds voor 1099,- (incl. batterijlader, los fl. 199,) als set bij Ro-disc gekocht. Ben er overigens niet zo kapot van, z'n ergonimische eigenschappen vind ik niet prettig en het backlight is mijn opinie onvoldoende....

    Maar ik baal wel een beetje (stiekem) want de Pronto Pro is onderweg, full-colour en meer fraais.........

    http://www.pronto.philips.com/

    Groet,

    Ronald
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  7. #7

    Standaard

    Nu ik er nog 's over nadenk.....

    Wie doet een bod?

    Wel rationeel graag: ding is absoluut nieuw en van alle toeters en bellen voorzien. Nieuwprijs (heb ik er dus voor betaald) Fl. 1.099,-. / EUR 498,70

    Ik heb dus de Pronto 2MB met lader, te bezichtigen op: http://www.pronto.philips.com/

    Voor een ruil met gesloten beurs ben ik ook over te halen, kan best nog wel wat DVD's gebruiken (zie link hieronder).

    Groet,

    Ronald
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  8. #8

    Standaard

    forzavado.. het gaat om de 2mb (in beide gevallen) de Philips SBC-RU940/00 dus...
    Hobo-hifi zit een heel stuk de hinthamerstraat in... een stukje voorbij de bibliotheek (vanaf de markt gezien..)
    Het is een goede zaak, ben zeer tevreden over de service enzo..

    Inderdaad de pronto color versie is HEEEEEL mooi... maar 2000 of 2500 o.i.d. vind ik wel een beetje heel veel... ik vind de z/w versie al best duur..

  9. #9

    Standaard

    Jongens....ik heb er ook heel lang tegen aan lopen "hikken".
    Ik heb hem nu gekocht de 1 Mb versie (in juni) en echt geloof me.....als je hem eenmaal hebt....wil je nooit meer zonder.
    Even doorbijten/sparen....ik heb vandaag weer een en ander zitten veranderen met Pronto edit, heerlijk is dat.
    Ik heb wat menu's van andere liefhebbers ( te downloaden op het net )gecombineerd met m'n eigen schermpjes.
    Op m'n homepage-je kan je er een paar evt. bekijken.

    Ik wacht nu nog op mijn bestelde IR-Dimmer om de laagspannings rail ook helemaal te bedienen met de Pronto
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stiebolt

    Maar ik baal wel een beetje (stiekem) want de Pronto Pro is onderweg, full-colour en meer fraais.........

    http://www.pronto.philips.com/
    Oei, da's fraai speelgoed zeg ! Weet iemand al wat dit ongeveer moet gaan kosten in de winkel ??????

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Kranendonk
    Weet iemand al wat dit ongeveer moet gaan kosten in de winkel ??????
    Ik heb gelezen dat de Pronto Pro (Kleurendisplay) tegen de $1000 moet kosten.
    ... zo'n fl 2.500,= dus........
    Ik heb zelf net vorige week een prijsaanvraag gedaan voor een Pronto 2 MB (Zwartwit)....
    Ik verwacht een prijs tegen de fl 900,= .......

  12. #12

    Standaard

    Ik ben best een idioot als het op geluid, beeld of dvd'tjes kopen aankomt, maar om nu 1000, 2000 of zelfs nog meer guldens voor een ab uit te geven? Nee, dank u!
    Misschien als ik ooit 'het miljoen' win.. Maar dan nog..

  13. #13

    Standaard

    Martin je krijgt spijt ooit als je hem bij iemand in de handen heb gehad
    Kijk ik kocht hem nog net voor 700 + met docking station dan.
    Die moet je er wel bij hebben...
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  14. #14

    Standaard

    ALEX: Ik verwacht een prijs tegen de fl 900,= .......
    kijk eens bij www.mediacheckpoint.de... 629 dm ff iets goedkoper dan 900,-

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Ik ben best een idioot als het op geluid, beeld of dvd'tjes kopen aankomt, maar om nu 1000, 2000 of zelfs nog meer guldens voor een ab uit te geven? Nee, dank u!
    Misschien als ik ooit 'het miljoen' win.. Maar dan nog..
    Precies, het zal best een mooi ding zijn, maar de kwaliteit van je installatie veranderd niets. En daar gaat het bij mij om. Ik had hem vorige maand ook bijna gekocht, maar toen heb ik toch besloten om die 700 gulden te gebruiken voor andere verbeteringen in m'n ht.

  16. #16

    Standaard

    Ik zie jullie allemaal al zitten met 7 kassies
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  17. #17

    Standaard

    E-goodies verkoopt de 2Mb Pronto voor NLG 839,00.

    www.e-goodies.nl
    Eric van Ballegoie

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny
    Ik zie jullie allemaal al zitten met 7 kassies
    En 700 gulden in m'n zak.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door forzavado

    En 700 gulden in m'n zak.
    Ik hou wel van deze humor hoor, no hard feelings.
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  20. #20

    Standaard

    Ach, iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft. Mijn naaste omgeving fronst regelmatig zijn wenkbrouwen over alweer een nieuw zootje dvd's, terwijl ik dat heel normaal vind!

  21. #21

    Standaard

    Op dit moment vervangt mijn Sony RM-AV2000T een stuk of 8 losse 'kassies'... Al met al is dit best een fijne remote... Met keuze uit 12 componenten, leerfunctie voor alle commando's en een touchscreen... Moest een jaar of 4 geleden ook al zo'n 500 gulden kosten.

    Het GROTE voordeel van de Pronto is, dat je zelf een layout voor de functies kunt maken, met daarbij de passende teksten.
    In mijn geval zou het een welkome aanvulling op mijn DVD-wisselaar/jukebox (300 DVD's) zijn, omdat ik dan voor iedere film een knopje met titel kan maken....
    Nu moet ik steeds in een geprintte index kijken op welk nummer een DVD staat en een paar knopjes drukken om dat nummer in te voeren en te selecteren... Met de Pronto zou ik een film met 1 knopdruk kunnen kiezen!

  22. #22

    Standaard

    Ja Alex, zo heb ik laatst ook buttons gemaakt voor teletekst pagina 201.
    Stel je kijkt naar Yorin, maar wil even gauw kijken op Teletekst wat er nog die avond op RTL4 komt....
    Normaal toetsen, toetsen. toetsen.....
    Ik druk 1x een button....gaat naar RTL4, Teletekst, pagina 201.
    Dergelijke macro's zijn oneindig en zo bedenk je er steeds meer.
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny
    Ja Alex, zo heb ik laatst ook buttons gemaakt voor teletekst pagina 201.
    Heb je ook een button gemaakt voor je vrouw/vriendin, dat als je daar op drukt ze bier gaat halen voor je??

  24. #24

    Standaard

    Alles kan!! Zelfs een "Martin OFF" functie is mogelijk....

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl

    Heb je ook een button gemaakt voor je vrouw/vriendin, dat als je daar op drukt ze bier gaat halen voor je??
    Zal je vertellen Martin....op de website http://www.prontoedit.com waar dus duizende zg. CCF files staan
    heeft er een inderdaad een menu-scherm gemaakt voor je vrouw als ze bier moet halen !!! Zat een leuke cartoon schets bij ofzo.
    Prachtig....alleen de recieve IR-oogjes zijn wat lastig te plaatsen bij de dames
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •