Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 197 worden weergegeven.

Discussie: Superbit DE LIJST

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Bolweg
    toch stom, dat er bij de nieuwe engelse versies geen kartonnen hoes omheen zit. Kreeg net Gladiator binnen alleen in keepcase.....
    Als het goed is worden alle UK SB vervangen met dezelfde hoezen als Gladiator (Heeft zo'n tabelletje van geweld e.d.)
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Bolweg
    toch stom, dat er bij de nieuwe engelse versies geen kartonnen hoes omheen zit. Kreeg net Gladiator binnen alleen in keepcase.....
    Als het goed is worden alle UK SB vervangen met dezelfde hoezen als Gladiator (Heeft zo'n tabelletje van geweld e.d.)

    wel erg jammer, maar bedankt!

  3. #53

    Standaard Re: Superbit DE LIJST

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Das Boot IMDB : 8.5
    Genre : Drama / War
    Regio 2 NL versie : NLO : Ja . . Verpakking : Dunne zilveren kartonnenhoes (niet bevestigd)
    ik zag hem bij frs staan zonder kartonnenhoes

  4. #54

    Standaard

    wat bedoeld men juist met "superbit"

    groetjes,
    Marc

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deeveedeeke
    wat bedoeld men juist met "superbit"

    groetjes,
    Marc

    dat men de ruimte op de dvd gebruikt voor de hoogst mogelijke bitrate op gebied van beeld en geluid (afgezien van de halve bitrate van dts). En dat is volgens Columbia super, dus ja.... superbit.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Bolweg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deeveedeeke
    wat bedoeld men juist met "superbit"

    groetjes,
    Marc

    dat men de ruimte op de dvd gebruikt voor de hoogst mogelijke bitrate op gebied van beeld en geluid (afgezien van de halve bitrate van dts). En dat is volgens Columbia super, dus ja.... superbit.
    Beter had ik het niet kunnen uitleggen
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  7. #57

    Standaard

    dank je dank, en ik nog denken dat het negatief op te vatten is. Maar Columbia zegt het, maar ik ook.

    En voor jou Robert, natuurlijk ook zeker..

  8. #58

    Standaard

    Voor de liefhebbers die liever in Nederland shoppen :

    Bol.com aanbiedingen nu diversen sb titels voor € 20.99 als het goed is in de nieuwe covers (dus de drawer verpakkingen met de officiële cover in het klein op de hoes) en bij Rodirect wordt er gestunt met verschillende titels voor rond de 15 euro maar dan praten we wel over UK import die als het goed is wel NL ondertiteld zijn.

  9. #59

    Standaard

    Nieuwe superbits samenvatting

    Regio 1
    Starship Troopers : SuperBit (1997) 05-08-2003
    Quick and the Dead, The : SuperBit (1995) 05-08-2003
    John Carpenter's Vampires : SuperBit (1998) 05-08-2003
    One, The : SuperBit(2001) 05-08-2003

    Regio 2 UK
    Hannibal - Superbit Collection 07/07/2003
    Legends Of The Fall - Superbit Collection 07/07/2003
    Men In Black 2 (MIIB) - Superbit Collection 07/07/2003
    The Mummy Returns - Superbit Collection

    Regio 2 NL
    - Legends of the Fall 10-jul-03
    - Hannibal 10-jul-03
    - The Mummy Returns 10-jul-03
    - Men in Black 2 10-jul-03
    - Lawrence of Arabia (digitally mastered) 11-sep-03
    - Bad Boys 11-sep-03
    - John Carpenter’s Vampires 11-sep-03
    - The One 11-sep-03
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  10. #60

    Standaard Re: Superbit DE LIJST

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.

    Air Force One IMDB : 6.3
    Genre : Action / Thriller / Adventure / Drama
    Regio 1 USA versie : EN sub : Ja . . Verpakking : Zilveren kartonnenhoes met open rug (niet bevestigd)
    Klik voor plaatje : USA versie
    Ik heb Air Force One. De verpakking is een zilveren kartonnen hoes met open rug.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  11. #61

    Standaard

    Bedankt Marco, zal het meteen even aanpassen.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Nieuwe superbits samenvatting
    Regio 2 UK
    Een kleine update van de goedkopere U.K. markt:

    xXx
    The One
    Bad Boys
    Lawrence of Arabia
    John Carpenter's Vampires

    Deze zijn ook aangekondigd in de U.K. Datum: 8 September

    Verder verschijnt The Mummy Returns - Superbit Collection ook op 07/07/2003
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Nieuwe superbits samenvatting
    Regio 2 UK
    Verder verschijnt The Mummy Returns - Superbit Collection ook op 07/07/2003
    Ja, komt ook op die datum uit.

    Bedankt voor de andere info. Zal ze binnenkort in de lijst opnemen.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Zal ze binnenkort in de lijst opnemen.
    Nu je het toch over een lijst hebt. De algemene Superbit lijst ziet er goed en overzichtelijk uit keep up the good work (geld ook voor de boodschappers )
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  15. #65

    Standaard

    Thank you
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  16. #66

    Standaard

    Hij is weer geupdated.
    Nieuwe titels toegevoegd, zoals:
    xXx
    The One
    Bad Boys
    Lawrence of Arabia
    John Carpenter's Vampires

    xXx komt waarschijnlijk niet uit in NL.

    Nog geen plaatjes van kunnen vinden dus dat komt nog.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  17. #67

    Standaard

    Hi Robert,

    Je kan je lijst weer updaten. Lawrence of Arabia heb je al in je lijst staan, maar er zijn er weer 2 bijgekomen voor R1 (Leon en Hook). Zie onderstaande artikel. Bron www.dvddebate.com
    Columbia TriStar will be adding three new DVD packages to their Superbit range on September 9th. The titles in question are Disney's Hook, Lawrence Of Arabia and Leon : The Professional.

    Each movie will have a brand new reference quality transfer as well as very high quality DD5.1 and DTS English audio tracks. As usual the discs will house no extra features. The SRP's are set to be $26.95 each.



    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  18. #68

    Standaard

    Bedankt Roos.
    Bleek dat ik ook Starship Troopers, the one, Quick and the death, vampires regio 1 was vergeten.

    Irritant dat ze Lawrence of Arabia en Starship Troopers uitbrengen. Heb van beide de limited en special edition. Vervangen of niet .
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  19. #69

    Standaard

    Effe 'n vraagje over die Superbit-dvd van Leon: The Professional, is dat nou de Uncut International versie?
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Effe 'n vraagje over die Superbit-dvd van Leon: The Professional, is dat nou de Uncut International versie?
    Kan ik eerlijk gezeg niks over zeggen. De enige info die ik heb is van Roos.
    Columbia TriStar will be adding three new DVD packages to their Superbit range on September 9th. The titles in question are Disney's Hook, Lawrence Of Arabia and Leon : The Professional.

    Each movie will have a brand new reference quality transfer as well as very high quality DD5.1 and DTS English audio tracks. As usual the discs will house no extra features. The SRP's are set to be $26.95 each.
    Verder heb ik bij geen één site de films nog te koop zien staan. Het is ook nog maar net bekend. Ik zal er op letten en hier neerzetten als ik (of iemand anders) meer weet.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Effe 'n vraagje over die Superbit-dvd van Leon: The Professional, is dat nou de Uncut International versie?
    Kan ik eerlijk gezeg niks over zeggen. De enige info die ik heb is van Roos.
    Columbia TriStar will be adding three new DVD packages to their Superbit range on September 9th. The titles in question are Disney's Hook, Lawrence Of Arabia and Leon : The Professional.

    Each movie will have a brand new reference quality transfer as well as very high quality DD5.1 and DTS English audio tracks. As usual the discs will house no extra features. The SRP's are set to be $26.95 each.
    Verder heb ik bij geen één site de films nog te koop zien staan. Het is ook nog maar net bekend. Ik zal er op letten en hier neerzetten als ik (of iemand anders) meer weet.
    Het lijkt er op dat het de International Uncut Version betreft. Bron: dvdpricesearch.com

  22. #72

    Standaard

    YES!!!!! De Leon Superbit dvd is de Uncut International Version. Anders staat dit er niet op: "Includes 24 minutes of footage never before seen in the U.S."

    Thanx voor de info, Temptation!!
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  23. #73

    Standaard

    Ik zal het er even bijzetten. Word weer een duur maandje september :wink:
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  24. #74

    Standaard

    Goed werk, perfecte lijst!
    Ik ga meteen in de gaten houden waar ik Leon kan bestellen. Ook denk ik dat adaptation er aan zal moeten geloven, hoewel dat misschien een film is met hele interessante extra's...
    Ik koop dus alleen maar een SB als de gewone release niet goed is, zoals The 5th Element. Van sommige films snap ik niet wat een SB nog mooier kan maken. Gladiator??? Is dat niet al zo'n beetje referentiekwaliteit en nog hele leuke extra's? The 5th element was gewoon geen goede release van te krijgen en Leon idem dito, dus dat is de moeite waard.
    Iedereen moet het voor zichzelf weten, maar ik zou maar eens goed in de recensies kijken of het gemis aan extra's de (vaak dubieuze) extra kwaliteit waard is.
    Keep up the good work, Robert!
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Irritant dat ze Lawrence of Arabia en Starship Troopers uitbrengen. Heb van beide de limited en special edition. Vervangen of niet .
    Van LOA is bekend dat de Superbit versie van een gehele nieuwe (HD) transfer komt. De superbit versie heeft de Robert A. Harris approvel.

    Robert A Harris restored Lawrence in the late 80s, and recently worked on the 70mm reissue prints as well. However he was NOT consulted for the DVD, which contains many color timing and sound errors which David Lean would..umm..have been quite vocal about De DVD waar men hier over spreekt is de (huidige) DVD S.E.

    Het schijnt de SB versie van Lawrence wel degelijk waard (kwa beeld) zal zijn.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •