Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 197 worden weergegeven.

Discussie: Superbit DE LIJST

  1. #76

    Standaard NLO op U.K. Superbits.

    Wel handig. De achterkant. Let wel. Dit is geen garantie dat het 100% bevestigd is (op de discs kunnen andere specs voorkomen).

    Op de achterkant van Bad Boys U.K. staat NLO op.



    Achterkant van The One U.K. staat NLO op.



    Op de achterkant van xXx U.K. staat geen NLO op.

    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  2. #77

    Standaard Re: NLO op U.K. Superbits.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Wel handig. De achterkant. Let wel. Dit is geen garantie dat het 100% bevestigd is (op de discs kunnen andere specs voorkomen).

    Op de achterkant van Bad Boys U.K. staat NLO op.
    Zou wel raar zijn dat xxx opeens geen NL heeft, maar ja dat wachten we nog wel af. Bedankt voor de info.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Het schijnt de SB versie van Lawrence wel degelijk waard (kwa beeld) zal zijn.
    Ik ben benieuwd want ik vond het beeld van de limited edition al heel goed. Het geluid kon wel beter vond ik. We wachten rustig op een review af.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Goed werk, perfecte lijst!
    Ik ga meteen in de gaten houden waar ik Leon kan bestellen. Ook denk ik dat adaptation er aan zal moeten geloven, hoewel dat misschien een film is met hele interessante extra's...
    Ik koop dus alleen maar een SB als de gewone release niet goed is, zoals The 5th Element. Van sommige films snap ik niet wat een SB nog mooier kan maken. Gladiator??? Is dat niet al zo'n beetje referentiekwaliteit en nog hele leuke extra's? The 5th element was gewoon geen goede release van te krijgen en Leon idem dito, dus dat is de moeite waard.
    Iedereen moet het voor zichzelf weten, maar ik zou maar eens goed in de recensies kijken of het gemis aan extra's de (vaak dubieuze) extra kwaliteit waard is.
    Keep up the good work, Robert!
    Leon komt ook zeker in mijn collectie. Bij sommige films (5th Element, gadiator heb ik ook de normale versie) zijn de extra's idd een gemis, maar bij de meeste films die op superbit verschijnen hoef ik ze niet eens. Gladiator heb ik alleen gekocht om mijn SB collectie compleet te krijgen en het voordeel van UK Play is dat ze niet eens zo duur zijn.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  5. #80

    Standaard

    Mooi, en kan iemand mij vertellen of de R3-versies bij CD-Wow qua kwaliteit verschillen van de "gewone" R2 en R1 versies?

    Met de -1 pond link is het natuurlijk wel interessant om een paar Superbits bij CD-Wow te bestellen.

    Off-topic: iemand interesse in de integrale R3 SE van Leon :wink

    Grtz.

  6. #81

    Standaard

    Info van:Dvd.reviewer.co.uk

    Leon: The Professional to join SuperBit line posted at 12:33
    Columbia TriStar Home Video have announced that they will re-release Leon: The Professional (SuperBit) on 09 September 2003.

    The movie was made by Luc Besson in 1994 and features Jean Reno, Natalie Portman, Gary Oldman, Danny Aiello and Peter Appel.

    Leon (Jean Reno) is a precise, calculating hit man - a consummate professional, with no family and no friends. However, he has casually befriended Mathilda (Natalie Portman, in an auspicious debut), a 12 year-old neighbor whose entire family, including her adored 4-year-old brother, is wiped out by some crooked DEA agents. The girl pleads with Leon to teach her how to be a "cleaner" and avenge her little brother's death. However, once she learns a few skills, Mathilda saunters into the DEA offices with the sole intention of killing the psychotic agent (Gary Oldman) who actually masterminded the executions. But her intended victim turns the tables on her, and Leon must rescue her. Loen was French director Luc Besson's first film shot in America.

    The video will be presented in anamorphic widescreen and the disc will carry a Dolby Digital 5.1 and DTS 5.1 soundtrack. There are no extra features to maximise the audio and visual quality. The suggested retail price will be $26.95. It is not clear whether this edition will be the original theatrical version or the international extended edition.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  7. #82

    Standaard

    Ik ga voor Leon! Al lang genoeg moeten wachten op een fatsoenlijke uitgave. Het gemis aan extra's op Superbit is in het geval van Leon helemaal te verwaarlozen, de huidige R1 uncut international version heeft namelijk ook niet veel soeps te bieden:

    Isolated Film Score Audio Track
    Cast and Crew Biographies
    Photo Gallery
    Theatrical Trailer
    Production Notes

  8. #83

    Standaard

    Ietsje meer info over LOA. Zo te lezen wordt het de SB versie je moet hebben.

    They also have a trio of great new Superbit releases on the way, including Léon: The Professional, Hook and Lawrence of Arabia (2-discs). Each will feature high bit rate anamorphic widescreen video and both Dolby Digital and DTS 5.1 surround sound. Our own Robert A. Harris, who originally restored Lawrence in the 1990s under the supervision of director David Lean, is personally involved in the transfer and remastering of the new Superbit version, so you can be sure it will be the very best presentation of the film yet released on DVD. We'll hear more from Robert on this in the coming weeks.

    Bron:The Digital Bits
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  9. #84

    Standaard

    Robert,
    Hieronder wat meer details van de R2 UK versie van 3 superbits die gereleased worden op 8 september. En volgens deze bron heeft XxX idd geen NL subs. en de covers van de UK edities. Bron dvdtimes.org.uk

    Columbia Tristar have revealed the details on the following titles due in September 2003. These titles have yet to be officially announced so the release dates may change, though we expect the artwork and disc specs to remain as they are...

    8th September 2003 sees the release of three new Superbits and another tired action flick starring Steven Segal.

    XXX Superbit
    2.40:1 Anamorphic Widescreen
    English DD5.1 and DTS Surround
    Subtitles: English, Hindi

    The One Superbit
    2.40:1 Anamorphic Widescreen
    English DD5.1 and DTS Surround
    Subtitles: English, Dutch, Hindi

    Bad Boys Superbit
    1.85:1 Anamorphic Widescreen
    English DD5.1 and DTS Surround
    Subtitles: English, Dutch, Hindi


    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Ik ga voor Leon! Al lang genoeg moeten wachten op een fatsoenlijke uitgave. Het gemis aan extra's op Superbit is in het geval van Leon helemaal te verwaarlozen, de huidige R1 uncut international version heeft namelijk ook niet veel soeps te bieden:

    Isolated Film Score Audio Track
    Cast and Crew Biographies
    Photo Gallery
    Theatrical Trailer
    Production Notes
    En jij vindt de huidige geen fatsoenlijke release? Denk er wel aan dat toen deze film werd geschoten, Luc Besson er geen interesse voor had om extra's op te nemen omdat dat toen totaal niet aan de orde was. 1 extra ben je trouwens vergeten: die van de internationale poster campagne. Zeker leuk om es te kijken.
    Daarnaast moet je nog maar de reviews van de DTS track, de enige meerwaarde die de sb op dit moment heeft, wachten. Er zijn releases geweest waar het verschil nl. te verwaarlozen was.

  11. #86

    Standaard

    Tyler, met fatsoenlijke release bedoelde ik qua extra's. Genoemde items kunnen mij niet simpelweg niet bekoren.
    Een Photo Gallery jas ik 1 keer doorheen (als ik al de moeite neem).
    Een trailer, no thanx, ik kijk de film wel.
    En een biografie vind ik wel op het web, wat ook een stuk rustiger voor je ogen is om te lezen dan op TV.
    Misschien de door jou genoemde poster campagne wel.

    Wellicht had Besson destijds geen behoefte/aanleiding voor het filmen van extra's, maar achteraf een commentaartrack inspreken zou ook een optie zijn geweest voor de non-SB versie.

    Wat het DTS verhaal betreft, geef ik je groot gelijk. De verschillen zijn vrij minimaal, zeker zolang ze half-rate kbps gebruiken ipv full-rate.

    (ben wel benieuwd of de R1 SB bij Play net zo goedkoop is als de R2 SB versies, but I guess not...)

  12. #87

    Standaard

    Op zich is een trailer af en toe best interssant. Soms zitten er scenes in die niet in de theatrical cut zitten. Ook zitten er vaak andere takes in van bestnaade scenes (omdat een trailer erg voreg in het productie proces, soms voor het algeheel cutten van de film) gemaakt.
    Tja, een commentaartrack. Das bijna een Holy Grail van Besson, want ik heb nu al z'n films op dvd, maar geen enkele met een commentaartrack...
    Maar is de DTS track echt significant beter, dan overweeg ik deze SB dan wel aan te schaffen...

  13. #88

    Standaard

    vraagje:

    is de superbit het beste dan wat je van een beppaalde film kan krijgen?

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje
    vraagje:

    is de superbit het beste dan wat je van een beppaalde film kan krijgen?
    No way. Vaak zijn de gewone releases net zo goed en hebben dan nog de extra's erbij.

  15. #90
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje
    vraagje:

    is de superbit het beste dan wat je van een beppaalde film kan krijgen?
    Dat behoren ze wel te zijn in theorie

  16. #91

    Standaard

    Ik ga voor de superbit van Leon.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  17. #92

    Standaard

    Review over Gladiator SB (NL Subs en regio 2 & 4).
    http://www.michaeldvd.com.au/Reviews...ws.asp?ID=3111
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  18. #93

    Standaard

    De superbit van Leon en Bad Boys ga ik zeker aanschaffen.

  19. #94

  20. #95

    Standaard

    Overhypte zooi die superbit. Geldklopperij en niks anders, zonde van je geld (op misschien The fifth element en das Boot na).

  21. #96
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentVega79
    Overhypte zooi die superbit. Geldklopperij en niks anders, zonde van je geld (op misschien The fifth element en das Boot na).
    En waarom zijn die twee titels dan wel een uitzondering op de rest??
    Als je kritiek levert is dat ok maar vertel er dan ook bij waarom
    Doe je ook wel op die twee films na
    En die superbits kosten op dit moment rond de 14 euro (Play.com) en dus lijk me dat geen geldklopperij meer
    Dus waarom zijn Das Boot en The Fifth Element een uitzondering

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentVega79
    Overhypte zooi die superbit. Geldklopperij en niks anders, zonde van je geld (op misschien The fifth element en das Boot na).
    En waarom zijn die twee titels dan wel een uitzondering op de rest??
    Als je kritiek levert is dat ok maar vertel er dan ook bij waarom
    Doe je ook wel op die twee films na
    En die superbits kosten op dit moment rond de 14 euro (Play.com) en dus lijk me dat geen geldklopperij meer
    Dus waarom zijn Das Boot en The Fifth Element een uitzondering
    Ok ik kan me je reactie voorstellen. laat ik dan snel een klein voorbeeld geven. Als je de "normale" R2NL versie van The fifth element ziet (niet anamorphic, maar ook slecht beeld) dan is de SB-versie met zijn mooie transfer een hele vooruitgang (om van de DTS-track nog maar niet te spreken). Ondanks dat heb je geen extra's omdat "zogenaamd" de hele disc gebruikt is voor een hoge bitrate en de DTS-track (wat overigens niet waar is want er is genoeg ruimte over voor extra's, ze gebruiken zo'n 7 Gig van de disc, houdt in dat je nog ruim 2 Gig overhebt). De Nederlandse uitgave van Das Boot is ook niet al te best (vooral het geluid is slecht) en gezien de recensies is vooral de beeldkwaliteit er behoorlijk op vooruit gegaan (kan alleen over de R1 spreken en niet de R2).

    Neemt niet weg dat je in Duitsland een deluxe uitgave hebt van The Fifth Element met een DTS-ES plus nog een surplus aan extra's op een tweede disc, dus waarom die dan niet gewoon in de rest van de wereld uitbrengen ipv ene superbit? Neem nu bijvoorbeeld Gladiator. Die is er al met een hoge bitrate, DTS geluid en een tweede disc vol extra's.....waarom dan in vredesnaam die superbit? Ik snap best dat mensen hier warm voor lopen en gezien de prijs bij play (waarom zouden ze die prijs trouwens zo drastisch gaan velagen van bijna 25 euro naar 15? omdat niet iedereen het spelletje van Columbia mee wil spelen). Trouwens wie zit te wachten op een The One superbit, Bad Boys of XXX? Ik in ieder geval niet, maarja smaken verschillen.

    Om een lang verhaal kort te maken. Eigenlijk vind ik gewoon dat de grote maatschappijen het VERPLICHT zijn aan de consument om een goed product af te leveren. Dus schrap de superbits, en maak gewoon mooie SE's (2 of 3-disc) met alles erop en eraan tegen een prijs die ze waard zijn (voor dat soort uitgaven heb ik wel tussen de 20 en 25 euro over), maar niet een zooi B-films (in mijn ogen, nogmaals uitzonderingen daargelaten) die gewoon worden uitgemolken. Ik heb denk ik wel 3 verschillende versies van Leon gehad, en nu weer een superbit? Ik hou het maar mooi bij de R1 Uncut versie.....

    Groet,

    Dave

  23. #98

    Standaard

    Eigenlijk vind ik gewoon dat de grote maatschappijen het VERPLICHT zijn aan de consument om een goed product af te leveren.
    Volgens mij is dit nou het hele probleem waar iedereen mee worstelt in de dvd wereld.
    Neemt niet weg dat je in Duitsland een deluxe uitgave hebt van The Fifth Element met een DTS-ES plus nog een surplus aan extra's op een tweede disc, dus waarom die dan niet gewoon in de rest van de wereld uitbrengen ipv ene superbit?
    En dit is weer een ander probleem. Er zijn maar weinig films die per regio hetzelfde zijn. Ik heb de SE van pulp fiction regio 1, waarom die niet regio 2 wordt uitgegeven, joost mag het weten. Ik vind alleen dat je dat niet aan de superbit de schuld mag geven. De superbit heeft ook een heel ander doel. Daar gaat het om de film en niet de extra's. Je moet dus ook de film vergelijken als film en niet als totaal pakket.

    Het is wel jammer dat de SB van Snatch, Patriot en nog een paar regio 1 films, een extra disk met extra's. Ook weer een voorbeeld van geen gelijke uitgaves. Ze kunnen het dus wel.
    Ik vind ook dat de superbit overbodige films heeft of uitbrengt (ik koop ze alleen om de serie compleet te hebben, maar dat terzijde), maar het neemt niet weg dat de kwaliteit beter of vooruitgegaan is. Hoe klein het verschil ook is.
    En wat is het kwaliteitverschil precies. Voor een leek die Das boot of Das boot SB kijkt, zou die het verschil tussen beide horen en zien?

    en maak gewoon mooie SE's (2 of 3-disc) met alles erop en eraan tegen een prijs die ze waard zijn, maar niet een zooi B-films (in mijn ogen, nogmaals uitzonderingen daargelaten) die gewoon worden uitgemolken
    Ik ben juist blij dat sommige 'b-films' worden uitgegeven zonder extra's, want voor die films hoe ik ze toch niet.
    Ik probeer je niet aan te vallen VincentVega79, maar wilde gewoon even mijn reactie te geven :wink: .

    Ik ben het met je eens dat het geldklopperij is, maar dat is de hele dvdwereld.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  24. #99
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ok VincentVega
    Das beter en veel duidelijker
    Nu ben ik het dus geheel met je eens ja
    Je heb gewoon gelijk afgezien van de meningen over welke film wel goed is en welke niet
    We hebben het nu over kwaliteit en bitrates
    De film maatschappijen danwel uitgevers behoren gewoon een hoogwaardig dvd uit te geven met de hoogst mogelijk beeld en geluids kwaliteit
    Daar staat DVD immers voor van oorsprong dacht ik zo
    Al met al heb je helemaal gelijk

  25. #100

    Standaard

    ben ik nou gek of klopt dit niet

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •