Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 197 worden weergegeven.

Discussie: Superbit DE LIJST

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xavier
    ben ik nou gek of klopt dit niet
    Dat had ik idd ook gezien. Wel grappig dat er toch mensen op bieden
    Kan volgens mij niet, maar ik heb een vraag aan die verkoper gesteld of het echt een superbit is. Ben toch wel benieuwd wat die zegt.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xavier
    ben ik nou gek of klopt dit niet
    Dat had ik idd ook gezien. Wel grappig dat er toch mensen op bieden
    En is bieder "hoogeveen66" dezelfde als hier op het forum ? Zo ja, dan mag je hem/haar ook wel waarschuwen.

  3. #103

    Standaard

    Ik kreeg net een foto opgestuurd:
    Gewoone keepcase, met een sticker waarop staat:
    THX Superbit DTS * original *
    dvd 9

    Niet echt dus
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  4. #104

    Standaard

    http://www1.cd-wow.net/searchresults...field=superbit
    Superbit Regio 3 (misschien is het al aan bod gekomen, sorry heb de rest van deze topic nog niet gelezen )

    Verder revieuws van

    Shakespeare In Love (Superbit)

    The Fast And The Furious (Superbit)

    2 Universal films die alsnog door Columbia wordt uitgebracht, vandaar ook deze Superbits.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentVega79
    Neemt niet weg dat je in Duitsland een deluxe uitgave hebt van The Fifth Element met een DTS-ES plus nog een surplus aan extra's op een tweede disc, dus waarom die dan niet gewoon in de rest van de wereld uitbrengen ipv ene superbit
    Neemt ook niet weg dat er mensen (zoals ik) zijn, die geen ene reet geven om de extra's... Ik heb zoveel special editions waarvan ik de 2e disc nog nooit van uit de verpakking heb gehaald...

    Dus als ik zou moeten kiezen tussen een special edition of een superbit (play.com prijs) zou ik altijd voor de superbit gaan, waarvan het kwaliteitsverschil vaak nog (te) minimaal is (helaas).
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    http://www1.cd-wow.net/searchresults.php?searchfield=superbit
    Superbit Regio 3 (misschien is het al aan bod gekomen, sorry heb de rest van deze topic nog niet gelezen )

    Verder revieuws van

    Shakespeare In Love (Superbit)

    The Fast And The Furious (Superbit)

    2 Universal films die alsnog door Columbia wordt uitgebracht, vandaar ook deze Superbits.
    Bedankt, ik heb meteen de regio 3 titels erbij gezet. Ik weet niet of er nog meer regio 3 titels zijn, dus als iemand me een link kan geven!!
    Verder heb ik de regio 4 Australische versie's erbij gedaan. Ik heb de info bij ezy vandaan en die zegt dat het alleen regio 4 is en nog geen info over subs.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentVega79
    Neemt niet weg dat je in Duitsland een deluxe uitgave hebt van The Fifth Element met een DTS-ES plus nog een surplus aan extra's op een tweede disc, dus waarom die dan niet gewoon in de rest van de wereld uitbrengen ipv ene superbit
    Neemt ook niet weg dat er mensen (zoals ik) zijn, die geen ene reet geven om de extra's... Ik heb zoveel special editions waarvan ik de 2e disc nog nooit van uit de verpakking heb gehaald...

    Dus als ik zou moeten kiezen tussen een special edition of een superbit (play.com prijs) zou ik altijd voor de superbit gaan, waarvan het kwaliteitsverschil vaak nog (te) minimaal is (helaas).
    Eerst even hier antwoord op De extra's zijn voor mij ook bijzaak. Ik HOEF ze niet te hebben om een film goed te vinden. Maar dat neemt niet weg dat menig 1-disc dvd ZONDER extra's EN een DTS-track vaak nog een Gig of 3,5 lege ruimte hebben op een dvd-9 en dat vind ik gewoon ronduit belachelijk. Dat waar superbit op teert zou in mijn ogen een standaard moeten zijn voor dvd. Ook voor de films die in de grabbelbak liggen voor 5 euro.

    Robert: ik begrijp dat als je iets spaart je het compleet wilt hebben en ik voel me ook echt niet aangevallen. De eerste paar superbittitels waren ook nog wel leuk (o.a. Gattaca en Desperado) maar naarmate de tijd vordert moet je het met me eens zijn dat Superbit de verkeerde kant op gaat. Ik heb medelijden met jouw portemonnee als ik bijvoorbeeld weer zie dat ze The Fast and The Furious (erg slechte film, maar das persoonlijk ) op superbit uitbrengen terwijl daar een hele mooie R1 uitgave van is (met DTS) de R2UK DTS versie bestaat (in mijn bezit vanwege het geluid en niet de film ) en ze notabene onlangs een Special edition hebben uitgebracht met ja: DTS. Zo zou je als Nederlandse fan van deze film (zonder creditcard) Eerst de gewone versie moeten kopen (alleen DD5.1), dan de Tricked out-versie (DTS en vele extra's) en dan de zogenaamde Superbit............wie wordt er nu voor de gek gehouden (wil hiermee ook jou niet aanvallen!)

    jvandendool: ik was inderdaad wat kort door de bocht maar hoop bij deze het één en ander recht te hebben gezet. En wie niet naar me wil luisteren: geniet van jullie superbitjes, ik ben ook maar een stipje op deze aarde met een eigen mening

    Groeten,

    Dave

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentVega79
    Maar dat neemt niet weg dat menig 1-disc dvd ZONDER extra's EN een DTS-track vaak nog een Gig of 3,5 lege ruimte hebben op een dvd-9 en dat vind ik gewoon ronduit belachelijk.
    Inderdaad, dat men hun eigen maatstaaf niet hanteert is absurd!
    Daarom gaf ik ook aan dat "het kwaliteitsverschil vaak nog (te) minimaal is"

    Ik vind. Als je zoiets doet, doe het dan meteen goed, en laat geen "bitje" ongebruikt, want ze kunnen makkelijk de capaciteit van te voren inschatten en de film zo comprimeren dat deze precies (op een paar bytes na) op een DVD-9 past.
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Outlet
    Hi!

    leuke lijst!
    Shakespeare in Love NL is gecancelled (hoorde ik net, rechtenkwestie)

    Menno
    Shakespeare in Love is gewoon uit in Nederland. Had hem al een paar weken geleden bij MM Rijswijk gezien en vandaag ook in MM Rotterdam. En het is echt de NL uitgave, omdat de tekst op de achterkant in Nederlands is. De prijs is 29.99 uro Of wordt deze straks een echte Collectors item? :wink:
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  10. #110
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentVega79

    jvandendool: ik was inderdaad wat kort door de bocht maar hoop bij deze het één en ander recht te hebben gezet. En wie niet naar me wil luisteren: geniet van jullie superbitjes, ik ben ook maar een stipje op deze aarde met een eigen mening

    Groeten,

    Dave
    Je heb het inderdaad weer helemaal recht gezet en ik ben het gewoon met je eens
    Maar ik koop de superbits nu wel voor Play.com prijs want dat vind ik nog wel reeel
    Voor mij kunnen ze die extra,s voor 100% weglaten
    Verders heb je ook gelijk dat als ze 3 gig over hebben dat dat gewoon te gek is
    Superbit zou dus gewoon de norm moeten worden zoals je al zei (of nog hoger zelfs)

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Patriot
    Regio 3 South Asia 2 disc versie : NLO : Nee . . Verpakking : Zilveren kartonnenhoes (niet bevestigd)
    Klik voor plaatje : South Asia versie
    Vandaag de R3 versie van CD-Wow ontvangen:
    - Verpakking: zilveren kartonnen hoes met open rug.
    - Extra's 2de disc: Visiual effects Featurette, Battlefield Featurette, True Patriots Featurette, Conceptual art-to-film comparisons, Deleted scene, photo galleries, Theatrical trailers, Filmographies.

    Vind het helemaal niet slecht voor zo'n 8,50 Euro :wink:.

    Grtz.

  12. #112

    Standaard

    Nog even een vraag voor de volledigheid.....
    Wat betekent IMDB precies? Is dit de volledige opslagcapaciteit/ bits die de desbetreffende superbit gebruikt?
    Als bijv. the fast and the furious IMBD 6.0 heeft dat hij dan 6.0 opslagcapaciteit gebruikt van de 9.0 (of was het nu 9.2) die een dvd 9 kan bevatten?

    mvg,
    Thomas
    `Toodle-fucking-oo?`- Dr. Melfi.

  13. #113
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thomas fabry
    Nog even een vraag voor de volledigheid.....
    Wat betekent IMDB precies? Is dit de volledige opslagcapaciteit/ bits die de desbetreffende superbit gebruikt?
    Als bijv. the fast and the furious IMBD 6.0 heeft dat hij dan 6.0 opslagcapaciteit gebruikt van de 9.0 (of was het nu 9.2) die een dvd 9 kan bevatten?

    mvg,
    Thomas
    Dit staat voor de gemiddelde waardering van de bezoekers van de Internet Movie DataBase.... :wink: .

  14. #114

    Standaard

    Ik heb niet de hele thread doorgelezen, maar voor jullie lijst wil ik bevestigen dat The Fith Element R2/R4 een stevige zwarte kartonnen hoes heeft, aan beide zijden open.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door thomas fabry
    Nog even een vraag voor de volledigheid.....
    Wat betekent IMDB precies? Is dit de volledige opslagcapaciteit/ bits die de desbetreffende superbit gebruikt?
    Als bijv. the fast and the furious IMBD 6.0 heeft dat hij dan 6.0 opslagcapaciteit gebruikt van de 9.0 (of was het nu 9.2) die een dvd 9 kan bevatten?

    mvg,
    Thomas
    Dit staat voor de gemiddelde waardering van de bezoekers van de Internet Movie DataBase.... :wink: .
    ok, bedankt!

    maar, zou het niet interessant zijn om het bit/capaciteitsverbruik achter de desbetreffende superbit te vermelden, of is dit erg moeilijk te achterhalen? Zit daar dan trouwens per regio nog verschil in? Ik hoor namelijk wel van die geluiden dat de regio 1 uitvoeringen vaak toch weer beter zijn qua kwaliteit (en dan wordt er niet bedoeld het wel hebben van extra`s op een tweede disc).
    `Toodle-fucking-oo?`- Dr. Melfi.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Temptation
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Patriot
    Regio 3 South Asia 2 disc versie : NLO : Nee . . Verpakking : Zilveren kartonnenhoes (niet bevestigd)
    Klik voor plaatje : South Asia versie
    Vandaag de R3 versie van CD-Wow ontvangen:
    - Verpakking: zilveren kartonnen hoes met open rug.
    - Extra's 2de disc: Visiual effects Featurette, Battlefield Featurette, True Patriots Featurette, Conceptual art-to-film comparisons, Deleted scene, photo galleries, Theatrical trailers, Filmographies.

    Vind het helemaal niet slecht voor zo'n 8,50 Euro :wink:.

    Grtz.
    Bedankt voor de info. Ik zal dat na mijn (jawel) volgende vakantie veranderen.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thomas fabry
    maar, zou het niet interessant zijn om het bit/capaciteitsverbruik achter de desbetreffende superbit te vermelden, of is dit erg moeilijk te achterhalen? Zit daar dan trouwens per regio nog verschil in? Ik hoor namelijk wel van die geluiden dat de regio 1 uitvoeringen vaak toch weer beter zijn qua kwaliteit (en dan wordt er niet bedoeld het wel hebben van extra`s op een tweede disc).
    Het is idd ook zeer interessant om te weten wat voor bit/capaciteitsverbruik ze gebuiken. Ben dat op het moment ook aan het uitvogelen. Zal als ik iets meer weet het hier plaatsen.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door thomas fabry
    maar, zou het niet interessant zijn om het bit/capaciteitsverbruik achter de desbetreffende superbit te vermelden, of is dit erg moeilijk te achterhalen? Zit daar dan trouwens per regio nog verschil in? Ik hoor namelijk wel van die geluiden dat de regio 1 uitvoeringen vaak toch weer beter zijn qua kwaliteit (en dan wordt er niet bedoeld het wel hebben van extra`s op een tweede disc).
    Het is idd ook zeer interessant om te weten wat voor bit/capaciteitsverbruik ze gebuiken. Ben dat op het moment ook aan het uitvogelen. Zal als ik iets meer weet het hier plaatsen.
    Ik ben benieuwd!


    gr,
    Thomas
    `Toodle-fucking-oo?`- Dr. Melfi.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Temptation
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Patriot
    Regio 3 South Asia 2 disc versie : NLO : Nee . . Verpakking : Zilveren kartonnenhoes (niet bevestigd)
    Klik voor plaatje : South Asia versie
    Vandaag de R3 versie van CD-Wow ontvangen:
    - Verpakking: zilveren kartonnen hoes met open rug.
    - Extra's 2de disc: Visiual effects Featurette, Battlefield Featurette, True Patriots Featurette, Conceptual art-to-film comparisons, Deleted scene, photo galleries, Theatrical trailers, Filmographies.

    Vind het helemaal niet slecht voor zo'n 8,50 Euro :wink:.

    Grtz.
    Bedankt voor de info. Ik zal dat na mijn (jawel) volgende vakantie veranderen.
    Ook Vertical Limit, Hollow Man en Desperado zitten in een zilveren kartonnen hoes met open rug. Er blijkt trouwens ook een R3 Superbit Deluxe versie te bestaan van Black Hawk Down (3-disc) met DTS.

    Grtz.

  20. #120

    Standaard

    Shakespeare in Love is toch nog gereleased in NL
    Ik heb hem gisteren bij de MM Rijswijk gezien. De echte R2NL versie.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deniz
    Shakespeare in Love is toch nog gereleased in NL
    Ik heb hem gisteren bij de MM Rijswijk gezien. De echte R2NL versie.
    Ok ik zal het even verwerken.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Temptation
    Er blijkt trouwens ook een R3 Superbit Deluxe versie te bestaan van Black Hawk Down (3-disc) met DTS.
    Zucht.....

    Het houdt ook niet op he

  23. #123

    Standaard Superbit releases voor Oktober R1

    Dit zijn de nieuwe superbit releases voor Oktober R1. Bron www.dvdtimes.org.uk
    Columbia Tristar Home Entertainment have announced 3 new Region 1 Superbit titles for release on 7th October 2003 with a retail price of $26.95 each. All carry a performance theme and will be presented in Anamorphic Widescreen with both DD5.1 and DTS Surround audio tracks alongside a small selection of subtitles including English. As per usual there are no bonus features to ensure every 'bit' of the disc is used for the highest quality picture and sound...
    Cirque du Soleil™ - Dralion™

    Les Miserables

    Riverdance Live From New York City
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  24. #124

    Standaard

    Deze drie titels spreken mij helaas niet zo aan.
    Les Miserables wil ik nog wel eens zien.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Superbits uit andere landen


    Fifth Element, The
    Regio 2 FR versie : NLO : Ja . . Verpakking : Oude verpakking
    Regio 2, 4 AUS versie : NLO : Ja . . Verpakking : Zilveren kartonnenhoes (niet bevestigd)
    Klik voor plaatje : AUS versie
    Nou, nog maar eens dan:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcoV
    Ik heb niet de hele thread doorgelezen, maar voor jullie lijst wil ik bevestigen dat The Fith Element R2/R4 een stevige zwarte kartonnen hoes heeft, aan beide zijden open.

Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •