Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 197 van 197 worden weergegeven.

Discussie: Superbit DE LIJST

  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Effe een vraagje: welke Superbit DVD's zijn nou ECHT beter qua beeldkwaliteit en geluidskwaliteit? Vaak lees ik in reviews dat het niet echt de moeite waard is.
    Dit is ook afhankelijk waar je op kijkt.
    Het verschil zal vooral aan beeld details te zien zijn.
    Ja oké maar weet jij misschien wat Superbit uitgaves waar 't verschil nou echt groot is?

  2. #177
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Effe een vraagje: welke Superbit DVD's zijn nou ECHT beter qua beeldkwaliteit en geluidskwaliteit? Vaak lees ik in reviews dat het niet echt de moeite waard is.
    Dit is ook afhankelijk waar je op kijkt.
    Het verschil zal vooral aan beeld details te zien zijn.
    Ja oké maar weet jij misschien wat Superbit uitgaves waar 't verschil nou echt groot is?
    Nee omdat ik geen direct vergelijk had.
    Wanneer ik een superbit kocht had ik de normale versie nog niet in bezit gehad.
    Enige waarbij dit wel het geval was was de dvd van The Fast and The Furious maar bij de film is ook de gewone dvd van goede kwaliteit maar de superbit gaat dus net dat stapje verder.
    Groot verschil dus niet in dat geval omdat beide uitgaves van goed nivo zijn.
    Zelf kijk ik via een crt projector en dan zal je ook eerder het verschil zien dan op een normale tv.
    Vaak heb je wel als voordeel dat je op de superbit een DTS soundtrack heb.

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Effe een vraagje: welke Superbit DVD's zijn nou ECHT beter qua beeldkwaliteit en geluidskwaliteit? Vaak lees ik in reviews dat het niet echt de moeite waard is.
    Dit is ook afhankelijk waar je op kijkt.
    Het verschil zal vooral aan beeld details te zien zijn.
    Ja oké maar weet jij misschien wat Superbit uitgaves waar 't verschil nou echt groot is?
    Das boot
    Fifth element
    Desperado
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Effe een vraagje: welke Superbit DVD's zijn nou ECHT beter qua beeldkwaliteit en geluidskwaliteit? Vaak lees ik in reviews dat het niet echt de moeite waard is.
    Dit is ook afhankelijk waar je op kijkt.
    Het verschil zal vooral aan beeld details te zien zijn.
    Ja oké maar weet jij misschien wat Superbit uitgaves waar 't verschil nou echt groot is?
    Das boot
    Fifth element
    Desperado
    Voor mij dus niet zo interessante titels...

  5. #180

    Standaard

    Closer - Superbit regio 1 Engelse subs

    Taxi driver Superbit regio 2 Japan Engelse subs

    Anacondas 2 - Superbit regio 2 Japan Engelse subs

    A man for all seasons - Superbit regio 2 Japan engelse subs

    On the waterfront - Superbit regio 2 Japan engelse subs

    Ghandi- Superbit regio 2 Japan engelse subs


    Hier nog een paar nieuwe,weet alleen niet ff de titel:



    Deze kende ik ook nog niet:
    Fly away home - Superbit regio 2 Japan Engelse subs

    St.Elemo,s fire - Superbit regio 2 Japan Engelse subs

    Gloria - Superbit regio 2 Japan Engelse subs
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #181

    Standaard

    Steamboy: Director's Cut (DTS) Superbit Met Nl subs

    Special Features:
    Superbit encoded
    Theatrical trailer
    5-part making-of documentary, including a look at the film's journey to the screen, revoicing the film for it's US release and an in-depth interview with Katsuhiro Otomo
    Production drawings
    Previsualisation footage

    Bridge On The River Kwai - Superbit Collection Met Nl subs

    Special Features:
    The making of featurette (1 hour) including contributions by Steven Speilberg, George Lucas, Brioan De Palma
    An appreciation by John Milius (8 minutes)
    On Seeing Film movie school featurette
    Build The Bridge desktop game
    Map and history of the events
    DVD Rom features: script and screensavers
    Interactive menus
    Scene selection
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Hier nog een paar nieuwe,weet alleen niet ff de titel:

    De onderste is in ieder geval The road home. De bovenste is denk ik Kung fu hustle.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    De bovenste is denk ik Kung fu hustle.
    Volgens mij staan beide teksten ook gewoon op de cover, al zijn ze misschien niet heel duidelijk


  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    De bovenste is denk ik Kung fu hustle.
    Volgens mij staan beide teksten ook gewoon op de cover, al zijn ze misschien niet heel duidelijk
    Daarom dacht ik ook dat het 'misschien' die film zou kunnen zijn. :wink:

  10. #185

    Standaard

    Zit er nog een beetje leven in het hele superbit-gebeuren? Of is het op sterven na dood door de komst van HD DVD en Blu-ray?

    Ik zit nog na te denken over aanschaf van de superbit van Godzilla. Kan iemand me zeggen of dat een verstandige upgrade is t.o.v. de normale dvd-versie van die film?

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Zit er nog een beetje leven in het hele superbit-gebeuren? Of is het op sterven na dood door de komst van HD DVD en Blu-ray?

    Ik zit nog na te denken over aanschaf van de superbit van Godzilla. Kan iemand me zeggen of dat een verstandige upgrade is t.o.v. de normale dvd-versie van die film?
    Superbit is dood volgens mij,er komt hier in elk geval niks nieuws meer uit.
    Over godzilla,voor het beeld hoef je het niet te doen,voor het geluid wel mits je DTS kan afspelen,zie hier een recensie: http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=414
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #187

    Standaard

    Tsja, het lijkt idd een beetje dood te zijn. Ik ben nog steeds op zoek naar de SB van Hook, iemadn die in de aanbieding? En is dit een betere uitgave dan de normale versie?
    Turn around and feel the vibe.....

  13. #188

    Standaard

    De R2 JP's van Ghostbuster 1 en 2 schijnen qua beeld en geluid ook heel goed te zijn. Ze zijn alleen erg moeilijk te vinden...

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    De R2 JP's van Ghostbuster 1 en 2 schijnen qua beeld en geluid ook heel goed te zijn. Ze zijn alleen erg moeilijk te vinden...

    Ik heb ze beiden. Ik heb hier al eens eerder over gezegd dat ze mij iets tegen vielen. Als het goed is staat het ergens in dit topic.
    Turn around and feel the vibe.....

  15. #190

    Standaard

    Ik heb vandaag toch weer 2 superbits opgepikt: Godzilla en Crouching Tiger, Hidden Dragon.

    Maar voor de beeldkwaliteit had ik het misschien niet hoeven doen. Volgens recensies is voor beide edities de verbetering t.o.v. de normale versies maar klein.

    Een tijdje geleden kocht ik trouwens ook nog de SB van Johnny Mnemonic. Inmiddels is mijn collectie SB's hiermee 4 stuks groot geworden.

  16. #191

    Standaard

    Ik ben per ongeluk een Superbit-collectie gestart. Het is totale onzin eigenlijk gezien de superieure kwaliteit van blu-ray maar "here we are".

    Een bijzondere die ik vandaag voor een luttele euro bij een kringloopwinkel kocht was de Australische superbit van Shakespeare in Love. Erg afwijkende cover:


  17. #192

    Standaard

    Lachen toch zo’n collectie, ik merk dat ik nu vaak de 2-disc SE’s van Fox koop als toevoeging aan de BD en 4K uitgave.

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Lachen toch zo’n collectie, ik merk dat ik nu vaak de 2-disc SE’s van Fox koop als toevoeging aan de BD en 4K uitgave.
    Nou, het kan nog erger als je ook nog de VHS-band en de Laserdisc hebt...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #194

    Standaard

    Hoezo is dat erger Marcel? Ik koop nog wel eens VHS uitgaven, bijv boxsets. Puur voor het artwork bijvoorbeeld ook voor het boekje bij LE uitgaven. Zo heb ik van Indiana Jones de box en daar wordt de eerste film nog met de juiste titel aangeduid. Toch leuk om te hebben.

  20. #195

    Standaard

    Ik heb van de nodige films die ik op blu-ray heb ook nog wel de DVD als het een speciale uitgave was (al dan niet met extra's die niet op de blu-ray stonden) of een film betrof waar ik een utigesproken fan van was. Maar dat met de Superbits is wel een ander verhaal: die heb ik puur voor de heb. En niet omdat ik er actief naar op zoek ben: de lol is om er af en toe eentje tegen te komen voor heel weinig.

  21. #196

    Standaard

    Jullie hebben meer ruimte dan ik heb geloof ik. Als ik ook nog zulke collecties ga verzamelen, dan kan ik die op het dak kwijt...

  22. #197

    Standaard

    Toen ik recent de Superbit van Anaconda kocht ben ik mezelf toch maar eens de vraag gaan stellen of het verzamelen van Superbits dit nu echt waard is.

    Inmiddels heb ik de collectie (die nog relatief beperkt was) uitgedund tot de meest interessante titels en heb ik het idee van het verzamelen van dit soort releases opgegeven.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •