Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 199 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    BSeen DVD: €52
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #27

    Standaard

    Binnenkort verkrijgbaar:

    Indiana Jones Trilogy "S.E." (4-DVD) - Van € 59.99 voor € 39.99
    Nederlands ondertiteld, releasedatum: 30/10/2003
    Regie: Steven Spielberg, met: Harrison Ford, John Rhys-Davies, Denholm Elliot

    OPGELET: Er zijn hardnekkige geruchten, dat de langverwachte set vervroegd wordt naar 20 oktober. De spectaculaire aanbieding zal slechts van een korte periode zijn. De eerste 500 klanten krijgen bovendien een exclusief voor Ro-Disc/Ro-Vision gemaakte Indy-postcard. Reserveren is dus sterk aan te raden! (edit by moderator: bron rodisc nieuwsbrief)
    (edit by user: dat was toch wel duidelijk, zo'n verkooppraatje om iemand over de streep te trekken heb ik niet)

    www.rodirect.nl
    of gewoon in de winkel te R'dam !

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry's HT
    Binnenkort verkrijgbaar:

    Indiana Jones Trilogy "S.E." (4-DVD) - Van € 59.99 voor € 39.99
    Nederlands ondertiteld, releasedatum: 30/10/2003
    Regie: Steven Spielberg, met: Harrison Ford, John Rhys-Davies, Denholm Elliot

    OPGELET: Er zijn hardnekkige geruchten, dat de langverwachte set vervroegd wordt naar 20 oktober. De spectaculaire aanbieding zal slechts van een korte periode zijn. De eerste 500 klanten krijgen bovendien een exclusief voor Ro-Disc/Ro-Vision gemaakte Indy-postcard. Reserveren is dus sterk aan te raden!

    www.rodisc.nl
    Daar komen voor NL dan nog 1,99 verzendkosten bij.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  4. #29
    Paul Reekers
    Guest

    Standaard

    Bij Play.com nu te koop: 31.99 Pond (Let op: dit is de gecensureerde versie)

  5. #30

    Standaard

    Makro € 41,65 inclusief btw.

  6. #31

    Standaard

    Bij Mediamarkt ZWOLLE het weekend van de release (6 november) de regio 2 voor € 39,99!!!!!!!
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    weet iemand de algemene Media Markt prijs? of verschilt die per filiaal?
    Weet niet of het algemene prijs van MM wordt. Maar bij MM Rijswijk wordt de prijs ook 39.99 Euro (Gelezen op een andere forum)
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  8. #33

    Standaard

    49,95€ Music Store Boven 't IJ Net gehaald!! De nederlandse editie.

  9. #34

    Standaard

    Delft op Zondag meldt middels advertentie van MM Rijswijk/Den Haag een prijs van € 39,00.
    Men zou de DVD zelfs verkopen. Ik ga straks maar eens kijken. Kan het nog een geweldige zondag worden.
    Volgens de verkoper gaat de DVD woensdag a.s. in de verkoop

  10. #35

    Standaard

    Bij Bart Smit staat ie momenteel in de computer voor 44,95 euro

  11. #36

    Standaard

    Ro-disk € 39,99 en al vanaf 30/10 (een halve week eerder dus!).

    Ik heb alvast een exemplaar gereserveerd. Kan niet wachten tot donderdag! Voordeel is ook dat ik voor vrijdag- en zaterdagavond nu al wat leuks voor de thuisbios heb. Jullie zullen allemaal toch moeten wachten tot zondag (tenzij je de regio 1 al hebt)

  12. #37

    Standaard

    € 39,00 MM Rijswijk en MM Den Haag

  13. #38

    Standaard

    vanaf 30 oktober te koop bij FRS voor 49,99

  14. #39

    Standaard

    MM Heerlen (v.a. 30.10) voor 39.99 !!!!!!!!!!

    IK KAN NIET WACHTEN
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  15. #40
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Bij Hollywood Factory in Capelle aan den IJssel -> 29,95

    Actie voorwaarden:

    1 per persoon
    Alleen deze maand, oktober dus, geldig
    op = op

  16. #41

    Standaard

    Ik heb hem net gehaald bij de Makro voor € 41,xx

    Ga vanavond meteen kijken.
    mijn collectie
    HT set: Nad T742, Nad 916 eindversterker, Kef HT2005.2 speakers, Philips 32" 100Hz Breedbeeld, Philips DVD speler

  17. #42
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Heeft iemand hem al bij de MM kunnen bemachtigen? Ik wilde morgen even langs de MM Rijswijk gaan om te kijken of ie daar ligt...

    Of anders een andere grote keten die hem al heeft liggen? Blokker, FRS, Music Store, wie dan ook?
    Albert Heijn, voor 44.99 met 500 airmiles. Heb hem toch maar meegenomen, geen zin om te wachten op een bezoekje aan de Makro...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Heeft iemand hem al bij de MM kunnen bemachtigen? Ik wilde morgen even langs de MM Rijswijk gaan om te kijken of ie daar ligt...

    Of anders een andere grote keten die hem al heeft liggen? Blokker, FRS, Music Store, wie dan ook?
    Blokker voor 49,95

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Heeft iemand hem al bij de MM kunnen bemachtigen? Ik wilde morgen even langs de MM Rijswijk gaan om te kijken of ie daar ligt...

    Of anders een andere grote keten die hem al heeft liggen? Blokker, FRS, Music Store, wie dan ook?
    Music store zag ik hem hier gister in de winkels liggen voor 49.95,- ...

  20. #45

    Standaard

    MM Rotterdam Centrum (13.00 u): € 41,- + (meegegaan met de Macroprijs?!!!)

  21. #46

    Standaard

    Lukas Klamer, Groningen: EURO 35,00 excl. BTW (incl. BTW ca. 41,00).
    In the school of home cinema receivers, Denon is one of the star pupils. - Alex Stevens, What Video & TV, January 2002

  22. #47

    Standaard

    MM Groningen € 38,99.

  23. #48

    Standaard

    MM R'Dam Centrum: 39.99

  24. #49

  25. #50

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •