Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD Tiesto In Concert

    Wat een onvergetelijke nacht was het in het Gelredome...... Van climax naar climax en dat 8 uur lang..... Weet iemand al wanneer de DVD hiervan uit gaat komen?

  2. #2

    Standaard

    Er schijnt wel een DVD van te komen. Maar wanneer...
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Ik heb géén idee wanneer de DVD uitkomt, 't staat nog nergens gepubliceerd. Maar ik ben geen doorgewinterde fan, en ik heb derhalve ook geen ladingen bookmarks

  4. #4

    Standaard Re: DVD Tiesto In Concert

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El SalvaCeppie
    Wat een onvergetelijke nacht was het in het Gelredome...... Van climax naar climax en dat 8 uur lang..... Weet iemand al wanneer de DVD hiervan uit gaat komen?

    Ik wist niet dat daar een dvd van kwam. Kon er niet bij zijn op het concert dus laat maar weten als je weet wanneer hij uit komt .


    ps:
    over smaak valt niet te discussiëren.. als jullie tiësto slecht vinden, ok, laat de mensen die hem wel goed vinden dan over het TOPIC lullen .

  5. #5

    Standaard

    Ik heb zojuist deze thread ontdaan van al het off-topic anti-tiësto gezeur!!

    Voor wie het nog niet duidelijk is:
    Op DVD.nl proberen we respect voor elkaars smaak en liefhebberijen te hebben. Dat betekent dat het afzeiken van elkaar niet wordt getolereerd!!

    Wat hier gebeurde is werkelijk belachelijk!
    Tiësto zielig??? Ga alsjeblieft eerst eens in de spiegel kijken voordat je kritiek hebt op anderen!

    En nu verder lief samen spelen!

  6. #6

    Standaard

    Zijn er plannen dan om van het feest een DVD uit te brengen? Helaas kon ik er niet bij zijn maar ik heb veel goede verhalen gehoord.

    Op zich willen we op DVD.nl best aandacht besteden aan ID&T releases, alleen willen ze tot op heden niet echt meewerken.

  7. #7

    Standaard

    Er komt zeker weten een DVD, die flyers werden buiten uitgedeelt.

    BTW dit was zeker het beste feest ooit!!!! en ja ik ben de afgelopen jaren naar zo'n beetje alle feesten (met naam) geweest.

    Ik was ook nooit een enorme fan van Tiesto maar dat is nu zeker veranderd...! 8)

    De DVD moet ik hebben! Als het maar niet zo'n klote compilatie wordt van een half uurtje met daarnaast wat niet boeiende interviews.

    Ik ben zeer benieuwd!


  8. #8

    Standaard

    Ik vind wel jammer dat ik nu niet kan lezen wat voor negatiefs er over tiesto werd gezegd, ik bedoel wat hij bereikt heeft kan je toch alleen maar respect voor hebben. Zeker van die mierenneukers geweest die thuis het feest op de radio beluisteren omdat het kaartje te duur was....

    Sorry voor de OFF-TOPIC, nu weer over de DVD

    Kan niet wachten tot de release van de DVD, zit ik weer met kippenvel voor de tv.....ooooohh Rank1 - Airwave 2003 (break dub mix)


  9. #9

    Standaard

    ook deze kerel kon er helaas niet bij zijn..

    fijn dan als je vrienden hebt die je via mobiel zeker 30 minuten laten meegenieten

    Maatje van me heeft tijdens het concert zelf al posters gezien ter promo voor de DVD met tekst "available in stores now".. maar ja.. WAAR ???

    nog nergens gespot..
    bewaar deze links maar..

    www.black-hole.nl
    www.tiesto.com
    www.id-t.com

    Ik heb namelijk geen idee of Tiesto zelf lekker de rechten heeft op de DVD (via black-hole label) of dat de centengrijpers van ID&T hem gaan uitbrengen (wat weer een kwalitatieve flopversie gaat worden dan).

    via black-hole kun je volgens mij ook alle oudere albums van Tiesto krijgen (en dat zijn er heel veel en op een enkeling na zijn ze allemaal ontzettend goed ook nog!)

    ps.. helaas heb ik de kritiek ook niet kunnen lezen echter leuk 'factje' is dat Tiesto slechts 75.000 euro heeft gehad voor dit optreden, wat mij eigenlijk alweer genoeg zegt: Hij deed het gewoon voor de kick en niet voor de centen (want dat verdient hij een heel stuk sneller via het normale cirquit waar veel minder voorbereiding voor nodig is!!!).

    ah shit.. lees ik mijn eigen tekst terug.. baal ik nog harder dat ik er niet bij was

    grt.

    Tim
    that's not a tool, that's a goddamn brick! (gone in 60 seconds)

    Mijn collectie
    Bordeaux is Co-StarTrader en Safetrader

  10. #10

    Standaard

    Ik ben ook zeer benieuwd naar de DVD die van dit feest komt (mocht die verschijnen). Heb zelf nog nergens gelezen dat ie komt. Had ook geen flyers gezien waar dat op stond.

    Verders was dit wel 1 van de betere feesten dit jaar. Hij heeft een goede show neergezet, vond dat best wel origineel met al die werelddelen en de muziek van dat land erbij.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  11. #11

    Standaard

    Ik heb de flyer hier liggen dus de DVD komt er wel hoor, staat alleen niet bij wanneer.

    Ook kan ik niet spotten wie hem uitgeeft, ID&T of Blackhole....


  12. #12

    Standaard

    Dit heb ik kunnen vinden op mediaconcern.com

    MediaConcern and DJ Tiesto have reached an agreement regarding an Exclusive TV deal

    Press release, The Hague, the Netherlands. MediaConcern has today clinched a deal with Tiesto's recording company Black Hole Recordings to provide the television coverage and international distribution of the mega dance event in the Gelredome on the 10th of May 2003. The event, organised by ID&T, is already a sold-out gig.

    No less than 25,000 dance enthusiasts will be witness to a spectacular eight hour performance by the popular DJ Tiesto, also known as the world’s number one DJ. He will play the entire sell-out performance solo in the Gelredome in Arnhem. MediaConcern Productions, MediaConcern’s production unit, will employ 17 cameras to cover the event. The television distribution will also be organised by MediaConcern. Both parties have agreed to an exclusivity deal.

    "It is a large-scale project!" explains Stan Gordijn, Creative Director for MediaConcern Productions, "in addition to the coverage of the event it is the worldwide television distribution that is an especially fantastic opportunity for us."

    Black Hole Recordings has indicated that it is very pleased with the working procedures: "MediaConcern will make a 26 minute long special: 'The making of..' with unique behind-the-scenes footage as well as the run-up to the concert. In addition, there will also be an hour long 'in-concert' programme", says Arny Bink, Managing Director of Black Hole Productions. "Various parties have already expressed their interest in both programmes", Gordijn continues, "our markets are especially Europe, US and Asia; precisely where DJ Tiesto is extremely popular, and the interest has come mainly from television stations in these regions".

    Incidentally, this is not just to be a one-off collaboration, because both parties see good potential for expanding this
    LIjkt dus dat Blackhole hem uitgeeft maar wel in ID&T style....
    tenminste als de dvd hetzelfde als de tv uitzending wordt.

    Eigenlijk zou het hele concert op dvd kunnnen, want alle tracks zijn in handen van IDT danwel Blackhole. Geeft geen problemen dacht ik..... :wink:


  13. #13

    Standaard

    nu een goede dts track erop!

    bedankt voor de info joost

  14. #14

    Standaard

    Ook ik kan niet wachten op de DVD. Ben bij het feest geweest en het heeft een grote indruk op me gemaakt. Ik heb Tiesto vaak en op verschillende locaties zien draaien, maar dit was echt iets nieuws en groots....

    De DVD wordt volgens mij een samenwerkingsverband tussen Black Hole en ID & T. Laten we hopen op een mooie DVD met DTS.

  15. #15

    Standaard

    Allereerst: Natuurlijk koop ik de dvd ook als ie uit is!

    Ik ben ook op het feest geweest, maar ben niet zo enthousiast als de anderen in de posts hier voor mij.



    Ik ben geen echte Tiesto fan en hou eigenlijk ook niet echt van trance (vind het wel leuk om te horen; voor een uurtje ofzo), maar wilde toch bij dit feest aanwezig zijn.

    Ik heb Tiesto al meerdere keren horen draaien en het is mij elke keer opgevallen dat hij als geen ander de muziek perfect opbouwt en op de juiste momenten de krakers draait, die dan zorgen voor kippenvelmomenten bij het hele publiek.

    Juist dat lukte in het Gelredome mijns inziens totaal niet. (op een aantal momenten na...bv Flight 643 )
    Hij draaide veel losse platen en draaide ook vanalles door elkaar: dan weer een dromerige tranceplaat en meteen erna weer een techno-achtige plaat. En natuurlijk het steeds wisselen van thema (de werelddelen), ontzettend leuk bedacht, maar daardoor staat wel iedereen stil.

    Je zag het ook duidelijk aan het publiek: dat stond er het grootste deel van de nacht eigenlijk maar een beetje stil en rustig bij. Er heerste niet continu een uitgelaten feeststemming, zoals ik dat eerder bij Tiesto optredens wel gezien heb.

    Ook qua decoratie en licht viel het toch eigenlijk wel wat tegen. Tuurlijk: het was een enorm vette lasershow, het scherm met de beelden van Micha Klein en de ring rondom de dj-booth waren erg vet, maar waar waren de lichten achterin en aan de zijkant van de zaal?? Of hoort dat juist zo bij een "concert"??

    Misschien waren de verwachtingen bij de meesten (iig van onze groep) te hoog gespannen en viel het daarom een beetje tegen.




    Maar goed, de dvd...ik denk dat ie over een aantal weken in de winkel zal liggen, afwachten dus! Ik hoop wel dat ze de echte sfeermomenten (Dinand van Kane; Flight 643; Jan Johnston) niet zullen vergeten. En een mooi camerashot van een paarminuten van de dansende massa met erboven de fantastische lasershow mag ook echt niet ontbreken, als ik dat weer zie krijg ik zeker weten kippenvel!!



    Sorry voor mijn lange off-topic mening................
    Arrivederci

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey



    Ik ben geen echte Tiesto fan en hou eigenlijk ook niet echt van trance (vind het wel leuk om te horen; voor een uurtje ofzo), maar wilde toch bij dit feest aanwezig zijn.
    Dat was ook mijn insteek..

    knip....opbouwt ...knip
    Juist dat lukte in het Gelredome mijns inziens totaal niet.
    Hij draaide veel losse platen en draaide ook vanalles door elkaar: dan weer een dromerige tranceplaat en meteen erna weer een techno-achtige plaat. En natuurlijk het steeds wisselen van thema (de werelddelen), ontzettend leuk bedacht, maar daardoor staat wel iedereen stil. Je zag het ook duidelijk aan het publiek: dat stond er het grootste deel van de nacht eigenlijk maar een beetje stil en rustig bij. Er heerste niet continu een uitgelaten feeststemming, zoals ik dat eerder bij Tiesto optredens wel gezien heb.
    dat snap ik niet helemaal, ik stond zo'n 30 meter van Tijs af en echt iedereen ging uit zn dak. Niemand stond stil. Achterin de zaal (zoals bij ieder feest) stond het publiek mogenlijk wel stil (onbegrijpelijk)

    Over de "slechte opbouw", ik heb hier meer mensen over gehoord en heb dit zelf niet zo ervaren. Wat ik nog nooit had meegemaakt is dat ik de eerste 3 uur nog geen enkele slechte plaat had gehoord. Tiesto was van plan ieder kwartier een hoogte- punt op te bouwen vandaar de volgorde van trance-techno.

    Ook qua decoratie en licht viel het toch eigenlijk wel wat tegen. .......knip..........
    KLopt ja het licht was vooral vooraan geconcentreerd....

    Maar goed, de dvd......knip...., als ik dat weer zie krijg ik zeker weten kippenvel!!
    Sorry voor mijn lange off-topic mening................
    Ja echt zeker kippenvel (bij o.a. de opening, delirium-silence, airwave2003, flight643 etc. )
    IK ben echt alleen maar positief, vaak verveel ik me al in een 2uur set van een bepaalde dj, maar Tiesto wist mij 7 uur lang op de dansvloer te houden in tegenstelling tot zijn (ietswat saaie) solo's.

    Sorry voor mijn nog langere off-topic reactie.... :wink:

    gewoon ter info...: wat vind jij het beste feest dat je ooit hebt meegemaakt??


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey

    knip....opbouwt ...knip
    Juist dat lukte in het Gelredome mijns inziens totaal niet.
    Hij draaide veel losse platen en draaide ook vanalles door elkaar: dan weer een dromerige tranceplaat en meteen erna weer een techno-achtige plaat. En natuurlijk het steeds wisselen van thema (de werelddelen), ontzettend leuk bedacht, maar daardoor staat wel iedereen stil. Je zag het ook duidelijk aan het publiek: dat stond er het grootste deel van de nacht eigenlijk maar een beetje stil en rustig bij. Er heerste niet continu een uitgelaten feeststemming, zoals ik dat eerder bij Tiesto optredens wel gezien heb.
    dat snap ik niet helemaal, ik stond zo'n 30 meter van Tijs af en echt iedereen ging uit zn dak. Niemand stond stil. Achterin de zaal (zoals bij ieder feest) stond het publiek mogenlijk wel stil (onbegrijpelijk)

    Over de "slechte opbouw", ik heb hier meer mensen over gehoord en heb dit zelf niet zo ervaren. Wat ik nog nooit had meegemaakt is dat ik de eerste 3 uur nog geen enkele slechte plaat had gehoord. Tiesto was van plan ieder kwartier een hoogte- punt op te bouwen vandaar de volgorde van trance-techno.
    Ik ben het met je eens dat de "voorste rijen" waar jij dus ook stond wel vaak/continu uit hun dak gingen.
    Wij stonden vrij ver achteraan (wel regelmatig wat rondgelopen) en hebben in totaal anderhalf uur ofzo op de tribune gezeten en konden van daar af dus goed de hele zaal overzien. En geloof mij: de feeststemming viel echt tegen. Naar schatting 3/4 van de zaal stond het grootste gedeelte van de nacht stil, uitgezonderd dus het voorste "kwart zaal". (snappie...??? )


    gewoon ter info...: wat vind jij het beste feest dat je ooit hebt meegemaakt??
    Hmm, dat vind ik een goede vraag..............moet ik goed nadenken.
    Dat zijn er erg veel eigenlijk, mijn eerste echte party in 1995 Mysteryland in Eindhoven was super; een van de feesten in Antwerpen Sportpaleis (1996/1997) kan ik me ook nog goed herinneren, was ook toppie!
    En zo kan ik nog wel ff doorgaan...maar ik kan zo 123 geen echte favoriet noemen: die moet misschien (hopelijk) nog komen, als ik er zelf sta te draaien!!

    Wat zijn jouw -tot nu toe- beste feesten??
    Arrivederci

  18. #18

    Standaard

    Ik denk dat Tiesto toch wel zo'n beetje mn favo feest is...

    ook leuk:

    Sensation (alleen de 1ste keer, nu is het veel minder)
    I Love Techno (Belgie)
    Qontact (lekker weinig mensen, betere sfeer)
    DanceValley (alleen jammer dat het overdag is... )

    en nog veel meer!


  19. #19

    Standaard

    Ik was er ook niet bij, Tiesto is normaal ook niet echt men ding, maar na al die goeie reacties hier heb ik de opnames even gedownload en ik moet zeggen, ze zijn KEIGOED. Dus als ik die dvd tegenkom zal ik die zeker aanschaffen.

    :P

  20. #20

    Standaard

    Vanavond gehoord @ Dance Department: 30 Juni komt ie uit, de DVD van Tiesto; naast beelden van het concert ook opnames vanuit Ibiza, New York (new years eve) en Australie

    Duzz nog even wachten, en dan wordt het smullen geblazen (ik ga dr vanuit dat het een super-release wordt, gne, gne)

    Heb de mp3-delen van ut concert op de peecee, en wow, dat begin is zooooooo kippenvel!!!

    Ennieweej, 30 juni izz the day to bring out the dvd of the worlds number one deejay........

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El SalvaCeppie
    Vanavond gehoord @ Dance Department: 30 Juni komt ie uit, de DVD van Tiesto; naast beelden van het concert ook opnames vanuit Ibiza, New York (new years eve) en Australie

    Duzz nog even wachten, en dan wordt het smullen geblazen (ik ga dr vanuit dat het een super-release wordt, gne, gne)

    Heb de mp3-delen van ut concert op de peecee, en wow, dat begin is zooooooo kippenvel!!!

    Ennieweej, 30 juni izz the day to bring out the dvd of the worlds number one deejay........
    Ai, dat wordt verdomd lang wachten dus....

    ach als het maar een goede release gaat worden.... :wink:

    ikzelf heb nog geen goede (kwalitatief) mp3 kunnen vinden van de liveset....waar hebben jullie hem vandaan..? Stuur maar ff een PM.


  22. #22

    Standaard

    Dat is deze thread nog niet eerder ontdekt heb

    En dat terwijl ik toch echt wel een fan te neomen ben van de man en zijn muziek 8)

    De DVD komt dat is een feit, had het al voor het concert vernoemen uit betrouwbare bronnen.

    Dat ik hem koop is 1000% zeker !!

    Wanneer die komt is alleen nog neit duidelijk jammergenoeg.

    De avond zelf - TIC - was geweldig, echt de beste avond van mijn leven !!! Vooral de Tiësto remix van Barbers Adiaio For Strings

    De DVD zal oveigens niet alleen beelden van het concert bevatten na mij verteld werd maar ook beelden van andere Tiësto optredens.


    Rest me alleen nog te vertellen voor meer info over Tiësto en zijn label Black hole recordings kijk eens op mijn Tiësto / Black Hole fansite :

    www.magikmuzik.tk
    StarTrader

  23. #23

    Standaard

    Dus als ik het zo goed lees komen 30 juni

    Tiesto in concert en Another Day At The Office van DJ Tiësto allebei op 30 juni uit?

    Greetz

    Thomas

  24. #24

    Standaard

    Ben totaal geen fan van hem,maar toch ff voor de liefhebbers,de dvd
    DJ Tiësto - Another Day At The Office komt pas 30-08-2003 volgens de release lijst op www.dvd-home.nl
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #25

    Standaard

    Geweldig om te lezen dat een hele hoop DVD liefhebbers nog een andere liefde delen: DJ TIESTO!!

    Lijkt me dan ook voor de hand liggend dat een aantal van onze DVD liefhebers op dance valley te vinden zijn...

    Ik zal er in ieder geval zeker bij zijn. Heb zelfs op 2 kilometer afstand een hotel geboekt zodat ik het er eens ff goed van kan "nemen".

    Over de DVD heb ik ergens gelezen (ben vergeten waar) dat het een compilatie DVD is met optredens over de hele wereld. Ik neem aan dat Gelredome er ook op staat...

    Laten wij liefhebbers geduldig wachten op meer nieuws over wanneer dit meesterlijke schijfje wordt uitgebracht...
    There are two types of people: those that talk the talk and those that walk the walk. People who walk the walk sometimes talk the talk but most times they don't talk at all, 'cause they walkin'. Now, people who talk the talk, when it comes time for them to walk the walk, you know what they do? They talk people like me into walkin' for them.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •