Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Play
    1DVD, niet NL ondertiteld £6.99
    2DVD, niet NL ondertiteld £7.99

  3. #28

    Standaard

    Bij van Leest vandaag meekregen in de 3 voor 33 euro actie. Volgens mij was het een fout omdat de kassa, ondanks de 3 voor 33 euro actie sticker, 19,99 aansloeg.

  4. #29

    Standaard

    MM Groningen => 18,99 euro

  5. #30

    Standaard

    Fame: €10,00
    DVD Soon: $15,98CAD (€10,07)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MadBear
    Fame: €10,00
    Let wel: UK Import

  7. #32

    Standaard

    Ik heb de 2-disc editie bij V&D zien staan in mooie sleeve voor € 19,99.

  8. #33

    Standaard

    MM Antwerpen: 15.90 Euro's voor 2disc met hoesje

    Let wel, ni veel meer binnen en ge moet er goe voor zoeken, staat niet echt op een evidente plek.

  9. #34

    Standaard

    MM Enschede, €7,99
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  10. #35

    Standaard

    Nu gaat het de goede kant op, meneer Breukhoven: Bowling for Columbine is nu bij de FRS te krijgen voor 15,99 en zit tevens in de 2 voor 25 actie. Het btreft hier volgens plaatje en EAN-nummer de 2-disc maar op de site van Van Leest (waar die 1 euro duurder is ) staat ook een, weliswaar nog niet leverbare, 1-Disc versie die op 22 december uit moet komen. Mijn vermoeden is dat deze versie zoals vaker bij A-Film een volledig verkrachte versie betreft (kortom geen extra's behalve een trailer oftewel de verhuur-dvd) dus ik gok erop dat het misschien niet zo'n slecht idee zou kunnen zijn niet te lang te wachten met de aanschaf...het kan natuurlijk ook zo zijn dat de 1-Disc versie gewoon 9,99 (bij Van Leest nu 14,99 in de pré-order) wordt en de 2-disc dezelfde prijs behoudt (en eventueel in de 3 voor 33 komt), en in dat geval heb ik niks gezegd . Sinds de tijdelijke Dogville aanbieding ben ik echter enigszins sceptisch geworden over de duur van dit soort aanbiedingen en i.c.m. de prijsjerijk-bonnen is ie toch niet echt meer duur te noemen...

    P.S. Ik heb hem zelf destijds voor 7,99 bij de MM Enschede gekocht dus mij hoor je niet klagen!

  11. #36

    Standaard

    FRS Utrecht Oudegracht €9,99 (2-disc)
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  12. #37

    Standaard

    En nu ook voor € 9,99 bij de FRS.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  13. #38

    Standaard

    Nu ook in de 3 voor 20/25 actie

    klik
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  14. #39

    Standaard

    DVD Valley Haarlem (van 14-08-06 t/m 19-08-06) voor €7,50 (2-disc)

  15. #40

    Standaard

    Volkskrant 2-disc editie

    MM Rotterdam Centrum: €2,50 (in de rekken bij de videowall, aan de achterkant)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •