Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 274 van 274 worden weergegeven.

Discussie: Seinfeld op DVD

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ik heb van seizoen 1 t/m 4 de giftset en van seizoen 5& 6 ook, nu hoop ik dat er voor de laatste 3 seizoenen ook nog een giftset komt.....

    In amerika of australie had je voor 7 en 8 een giftset met een fles of zoiets van de soupnazi.
    Helaas is die hier nooit uitgebracht geweest zover ik weet.

    Ik ga mischien ook de gehele collectie nog een keer kopen en dan geef ik die losse seizoenen wel aan een maat van me voor zn verjaardag of zo.
    Heb tot en met s 8 dus hij hoeft zelf maar 1 seizoen te kopen dan.

  2. #252

    Standaard

    Op 9 november wordt zowel seizoen 9 als een complete series box uitgebracht in regio 1, hopelijk komen beiden ook snel onze richting uit

    Er is nog geen box-art beschikbaar voor de complete series box, maar hier is het nieuwsbericht met ook de specificaties van seizoen 9 (in R1 dus). http://www.tv.com/story/10076.html?tag=gumballs;title;2

  3. #253

  4. #254

    Standaard

    ow waren er toch al foto's

    ziet er sober maar mooi uit!

  5. #255

    Standaard

    Ik vind $280 toch nog wel een beetje too much voor deze set, vooral omdat ik de serie tot nu toe al compleet heb. Vind 'm er ook wel erg sober uitzien voor zo'n grappige serie, meer iets voor Six Feet Under ofzo.. Ik hoop trouwens wel dat ze dat coffee table boek over seinfeld dat erbij zit ook los gaan uitgeven voor de fans van het eerste uur.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  6. #256

    Standaard



    Van TVShowsOnDVD.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #257

    Standaard

    Ergernis ten top dat deze nu weer uitkomt.
    Ik wil ook de extra dvd en het coffee table book hebben, maar no way dat ik daar 280 Euro voor neer ga tellen.
    Jammer dat ook Seinfeld weer flink uitgemolken wordt tot de laatste druppel.

    Wat staat er eigenlijk op die extra dvd?
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  8. #258

    Standaard

    Hij kost slechts €155. Op de extra DVD staan interviews en documentaires, dacht ik, over de laatste 10 jaar (sinds de allerlaatste aflevering).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #259

    Standaard

    29 november komt seizoen 9 uit en ook de complete box € 154,99 met alle seizoenen.
    Laatst aangepast door twiggertje : 01-11-2007 om 11:32

  10. #260

    Standaard

    Is deze serie de moeite waard om op DVD te hebben? ik heb wel eens een aflevering op tv gezien, en vond het wel aardig, maar ik ken de serie niet goed genoeg. (Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die de serie nooit echt heeft gevolgd, haha)
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Is deze serie de moeite waard om op DVD te hebben? ik heb wel eens een aflevering op tv gezien, en vond het wel aardig, maar ik ken de serie niet goed genoeg. (Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die de serie nooit echt heeft gevolgd, haha)
    Als je de serie nog niet goed kent zou ik die niet direct kopen, kijk eerst 's wat meer afleveringen op tv, veronica zend op werkdagen een aflevering uit.
    De dvd's zijn niet echt goedkoop en als je seizoenen gaat kopen en het bevalt je niet ben je je geld kwijt en dat is jammer toch.

    Ik heb de serie compleet, maar ik kon de serie wel al. Top serie!!! (persoonlijke mening)
    Toen ik voor het eerst seinfeld zag op tv (jaren geleden) vond ik er niks aan maar later ben ik de serie gaan waarderen en ben nog steeds een grote fan van Kramer Elaine en George, Jerry Seinfeld zelf ben ik niet zo kapot van.
    Laatst aangepast door twiggertje : 06-11-2007 om 09:13

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    29 november komt seizoen 9 uit en ook de complete box € 154,99 met alle seizoenen.
    Vind ik toch wat aan de hoge kant, zeker in vergelijking met de Married With Children complete series box. Ik wacht nog wel even af.

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Vind ik toch wat aan de hoge kant, zeker in vergelijking met de Married With Children complete series box. Ik wacht nog wel even af.
    Kun je eigenlijk niet met elkaar vergeleijken want de losse seizoenen van seinfeld zijn óók een stuk duurder dan die van married with children.
    seinfeld kost gemiddeld zo'n €40 per seizoen en MWC maar 25 en nu zelfs maar €15.,dus zo vreemd is dat niet.

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    Kun je eigenlijk niet met elkaar vergeleijken want de losse seizoenen van seinfeld zijn óók een stuk duurder dan die van married with children.
    seinfeld kost gemiddeld zo'n €40 per seizoen en MWC maar 25 en nu zelfs maar €15.,dus zo vreemd is dat niet.
    Dat is inderdaad wel zo. En er zit ook nog een boek bij Seinfeld zeker? Maar ik ga toch nog even wachten met de aanschaf, de komende maanden gaan sowieso al duur zijn. Het is geen overdreven hoge prijs maar er mag nog wel wat van af

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Dat is inderdaad wel zo. En er zit ook nog een boek bij Seinfeld zeker? Maar ik ga toch nog even wachten met de aanschaf, de komende maanden gaan sowieso al duur zijn. Het is geen overdreven hoge prijs maar er mag nog wel wat van af
    het is inderdaad veel geld om in een keer uit te geven ja. Gelukkig heb ik de serie 29 november compleet want dan komt ook seizoen 9 uit al heeft het mij veel meer geld gekost als €154.

  16. #266

    Standaard

    Ik vind de prijs voor de complete serie meevallen. Per box is het inderdaad veel prijziger. Mooie prijs hoor 150 euro.

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    Als je de serie nog niet goed kent zou ik die niet direct kopen, kijk eerst 's wat meer afleveringen op tv, veronica zend op werkdagen een aflevering uit.
    De dvd's zijn niet echt goedkoop en als je seizoenen gaat kopen en het bevalt je niet ben je je geld kwijt en dat is jammer toch.

    Ik heb de serie compleet, maar ik kon de serie wel al. Top serie!!! (persoonlijke mening)
    Toen ik voor het eerst seinfeld zag op tv (jaren geleden) vond ik er niks aan maar later ben ik de serie gaan waarderen en ben nog steeds een grote fan van Kramer Elaine en George, Jerry Seinfeld zelf ben ik niet zo kapot van.
    Ik koop wel vaker serie's op DVD die ik nog niet op tv gezien heb, maar wel van gehoord heb,en da's nooit tegen gevallen tot nu toe. En heb wel WAT afleveringen van Seinfeld gezien hoor
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  18. #268

    Standaard

    Ik had de serie ook nog nooit gezien. Maar op aanraden van een vriend ben ik hem toch maar eens gaan kijken. seizoen 1 vond ik al redelijk, seizoen 2 was al een stuk beter. en ik ben nu halverwege bij seizoen 3 en ik vind de serie echt helemaal geweldig. Vooral Kramer en George

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Ik koop wel vaker serie's op DVD die ik nog niet op tv gezien heb, maar wel van gehoord heb,en da's nooit tegen gevallen tot nu toe. En heb wel WAT afleveringen van Seinfeld gezien hoor
    Je vroeg of het de moeite waard was om deze serie op dvd te hebben en daar gaf ik een normaal antwoord op, je zei eerst dat je wel 's een aflevering gezien had maar dat je die serie niet zo goed kent vandaar dat ik het advies gaf om eerst 's wat meer afleveringen te kijken op tv.
    Ik kon niet weten dat je wel vaker series gekocht had die je nog nooit gezien had.

    Eigenlijk is het zinloos om aan andere te vragen of het de moeite waard is want niet iedereen heeft dezelfde smaak.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    En heb wel WAT afleveringen van Seinfeld gezien hoor
    deze reactie vind ik ook niet echt netjes, alsof ik iets doms gezegd zou hebben.

    groet,
    Twigger
    Laatst aangepast door twiggertje : 19-11-2007 om 09:19

  20. #270

    Standaard

    Damn ik wil echt heel graag dat coffeetable boek. Ben al bij enkele winkels langs geweest met de vraag of ik het voor 40 euro los kan kopen, maar tot nu toe nog niet raak
    Klik hier voor de Nederlandstalige Seinfeld Fansite!

  21. #271

    Standaard

    Staat hier inmiddels alweer een tijdje. Boek is werkelijk prachtig, vol met leuke informatie. Samen met Band Of Brothers eigenlijk een van de mooiste sets.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #272

    Standaard

    Vandaag 'n Lucky-day gehad. Werk zelf als verkoper op een cd/dvd afdeling en had een tijdje geleden met een klant een heel gesprek over seinfeld. Dat ik het ook zo'n gave serie vind maar dat ik het jammer vond dat ze nu met zo'n mooie box komen inclusief boek terwijl ik alles los heb gekocht.

    Wat denk je, staat vandaag die klant voor m'n neus met de complete boxset inclusief boek en exclusief dvd´s uiteraard. Mocht ik hebben van hem, hij gaf niks om verpakkingen en deed zijn dvd's altijd in mapjes. Zelfs de extra dvd die bij het boek zit heeft hij er bij gedaan.

    Hele toffe actie van die man, heb hem niet genoeg kunnen bedanken. Mijn dag kon niet meer stuk.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  23. #273

    Standaard

    Ik had me voorgenomen om er nog even mee te wachten tot de prijs wat gezakt was, maar ik heb dan toch maar de complete series box van Seinfeld aangeschaft. En ik moet zeggen, 150 euro is inderdaad niet overdreven om zo'n prachtige serie in huis te halen inclusief een zeer mooi boek met zeer veel info/trivia (en dat nog bovenop de massa's extras die al op de DVD's zelf te vinden zijn).

    Het gaat wel nog even duren eer ik er aan kan beginnen (pas weer begonnen met The Sopranos helemaal te kijken) maar ben zeer blij dat deze serie eindelijk deel uitmaakt van mijn collectie.

  24. #274
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •