Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 274 worden weergegeven.

Discussie: Seinfeld op DVD

  1. #51

    Standaard

    Woehoe!!!

    Zo, ik ben blij! Eindelijk! Eindelijk!

    Giddy Up!
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #52

    Standaard

    Een release vlak voor kerst
    Zou mooi zijn als kerst dit jaar wat vroeger valt (een maandje of 6 eerder)

    Afijn, dat dit briljantje eindelijk op DVD gaat uitkomen is natuurlijk al geweldig.

    Dit gaat nog een hoop Yada Yada opleveren in het forum :wink:
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  3. #53

    Standaard

    Eindelijk! Beter nieuws had er niet kunnen zijn er wordt trouwens gesproken over seizoen 1,2 en 3. Is het al duidelijk of de andere seizoenen ook een release op dvd krijgen?
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  4. #54

    Standaard

    Yes! Kan ik eindelijk m'n gare vcd's uit het raam kwakken

    Hmm, interviews met cast en crew... Hopelijk bevat die cast alsnog Julia en Jason...

    Begrijp ik overigens goed dat seizoen 1 en 2 in één box komen? Dat zou wel ok zijn aangezien de eerste 2 seizoenen nogal weinig eps bevatten.

  5. #55

    Standaard

    Dat heb je goed begrepen
    De eerste 3 seizoenen worden in ieder geval uitgebracht.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #56

    Standaard

    Dat werd tijd zeg. Ik kan echt niet wachten gewoon......

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Eindelijk! Beter nieuws had er niet kunnen zijn er wordt trouwens gesproken over seizoen 1,2 en 3. Is het al duidelijk of de andere seizoenen ook een release op dvd krijgen?

    Ik denk dat op het moment dat de wijze heren bezig zijn met het tellen van hun miljoenen dollars die ze verdiend hebben met seizoen 1,2 en 3 er bij hun wel een lichtje gaat branden dat het wellicht geen slecht idee zal zijn om ook die overige seizoenen op dvd te zetten.... :wink:
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  8. #58

    Standaard

    Hell Yeah!!!!!!!!!!!!
    En hopelijk gelijktijdig op R2 als R1

  9. #59

    Standaard

    Eindelijk, ik hoop wel dat mde R2 tegelijktijdig wordt uitgebracht anders wordt het nog langer wachten zou zonde zijn (zijn toch leuke kerstcadeautjes dit)
    StarTrader

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Eindelijk, ik hoop wel dat mde R2 tegelijktijdig wordt uitgebracht anders wordt het nog langer wachten zou zonde zijn (zijn toch leuke kerstcadeautjes dit)
    r1 boxen zullen toch wel mooier zijn dus ik ga hier absoluut voor.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  11. #61

    Standaard

    Ik ga ook voor de R2 versies. Kijk deze serie toch liever met Nederlandse ondertiteling (alhoewel sommige grappen af en toe niet helemaal goed doorkomen daarmee).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #62

    Standaard

    Blijkbaar zijn ze er toch uitgekomen en krijgen we toch interviews en extra's van alle 4 de hoofdrolspelers
    http://www.globeandmail.com/servlet/...query=seinfeld

  13. #63

    Standaard

    Heel mooi. En na het verhaal te hebben gelezen heb ik ook wel meer begrip gekregen voor hun eerste reacties toendertijd. Ik ben in ieder geval blij dat het allemaal geregeld is nu

    Het zal wel raar zijn om Jason Alexander nu in interviews te zien. Ik vond 'em een stuk anders eruit zien in Shallow Hal. Maar dat mag de pret zeker niet drukken
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #64

    Standaard

    Seinfeld was volgens mij nooit zo'n succes geworden zonder George, Elaine en Kramer en hun (over)heerlijke eigenaardigheden. De 'chemistry' tussen de verschillende karakters heeft behoorlijk bijgedragen aan het succes.

    Als je dan in het interview met Jason Alexander leest dat Jerry Seinfeld inmiddels meer dan 1 miljard US$ aan royalties heeft laten bijschrijven op z'n bankrekening, dat de rest van de cast er met relatief magere fees vanaf is gekomen en dat de rest van de cast voor bijna noppes aan de DVD's mee zou moeten werken, ligt bij mij de broek op de enkels !

    Nou hoef je verder natuurlijk geen medelijden te hebben met Jason, Julia en Michael. In het laatste seizoen hebben ze tenslotte 1 miljoen dollar per aflevering ontvangen. Is niet slecht voor een half-uurtje acteren.
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anorak
    Nou hoef je verder natuurlijk geen medelijden te hebben met Jason, Julia en Michael. In het laatste seizoen hebben ze tenslotte 1 miljoen dollar per aflevering ontvangen. Is niet slecht voor een half-uurtje acteren.
    Ik denk wel wat langer dan dat, maar inderdaad, geen slecht salaris
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #66

    Standaard

    Maar dat van Jerry Seinfeld zelf is buiten alle proporties

    Zou precies hetzelfde doen als ik Jason Alexander of wie dan ook was

    Maar goed, er gaan iig DVD's komen, en das al mooi nieuws, extra's zijn (voor mij) van ondergeschikt belang.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Maar dat van Jerry Seinfeld zelf is buiten alle proporties

    Zou precies hetzelfde doen als ik Jason Alexander of wie dan ook was

    Maar goed, er gaan iig DVD's komen, en das al mooi nieuws, extra's zijn (voor mij) van ondergeschikt belang.
    Inderdaad, en die DVD's gaan supergoed verkopen (dat kan bijna niet anders), waardoor de drie andere hoofdrolspelers met het percentage dat ze nu gaan krijgen waarschijnlijk flink gaan binnenlopen (ook al is dat een erg laag percentage)

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anorak
    * Knip*

    Als je dan in het interview met Jason Alexander leest dat Jerry Seinfeld inmiddels meer dan 1 miljard US$ aan royalties heeft laten bijschrijven op z'n bankrekening, dat de rest van de cast er met relatief magere fees vanaf is gekomen en dat de rest van de cast voor bijna noppes aan de DVD's mee zou moeten werken, ligt bij mij de broek op de enkels !

    * Knip*
    Laten we even niet vergeten dat Jerry Seinfeld samen met Larry David de serie bedacht heeft en dat Seinfeld zelf de serie (en dus ook grappen) vooral in het begin heeft geschreven. Niet gek dus dat hij daar de royalties van meepakt...
    Een beetje respect is dus wel op zijn plaats...

    Het is nu eenmaal zo dat wanneer je ook schrijft (de basis voor een serie) daar extra voor beloond word. Het is precies hetzelfde bij muziek, als bijvoorbeeld bij U2 > Bono (zanger) krijgt ook veel meer royalties, aangezien hij ook de teksten van de muziek schrijft.

    Dit allemaal niet natuurlijk niet weg dat de rest van de cast gewoon betaald moet worden voor hun commentaren voor de DVD's.
    Mij ging het alleen even over het 'royalties' verhaal en dat de rest er 'magertjes' vanaf is gekomen... Don't think so.
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  19. #69

    Standaard

    Ik ben het met Jeroen eens dat Seinfeld 'a bigger piece of the pie' krijgt. Hij is de bedenker en (later ook) producer. Allemaal prima en zeker respect voor iemand die zo'n leuke sit-com kan bedenken.

    Zoals reeds gezegd, geen medelijden met de rest van de cast. Ze hebben er prima aan verdiend.

    Echter, gezien het niet onaardige saldo op z'n bankrekening had Jerry Seinfeld wel wat meer moeite kunnen doen om z'n ex-collega's de DVD op te krijgen.
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  20. #70

    Standaard

    Hehe. Dat zou es tijd worden ook
    I am a freak, and I am proud of it:)

  21. #71

    Standaard

    Wat zien mijn ogen nu... ?

    Op 20 oktober komen er in Australië (wellicht ook in de rest van de wereld) 2 Seinfeld boxsets uit. Season 1 & 2 en Season 3

    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/227659
    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/227336

    Hoera !
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #72

    Standaard

    De sets zijn trouwens door Jerry zelf aangekondigd voor november, dus dat lijkt me wat accurater.

    Hier is nog wat ander nieuws (nog niet officieël aangekondigd):

    Schijnbaar zitten de sets propvol met extra's; featurettes, interviews e.d. voor elke aflevering

    Om de zoveel maanden zijn ze van plan 2 sets uit te brengen.
    Als dat werkelijk zo is, mogen de mensen die aan The Simpsons sets werken daar wel eens een voorbeeld aannemen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    De sets zijn trouwens door Jerry zelf aangekondigd voor november, dus dat lijkt me wat accurater.

    Hier is nog wat ander nieuws (nog niet officieël aangekondigd):

    Schijnbaar zitten de sets propvol met extra's; featurettes, interviews e.d. voor elke aflevering

    Om de zoveel maanden zijn ze van plan 2 sets uit te brengen.
    Als dat werkelijk zo is, mogen de mensen die aan The Simpsons sets werken daar wel eens een voorbeeld aannemen.
    Net zo beter!!!

    Hier wacht ik al zo lang op. Geweldige serie en lijkt me echt zeer leuk om al die extra's te zien. En al die prachtige karakters uit die serie...schitterend!!!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  24. #74

    Standaard

    Fantastisch nieuws!

    Komt op dag van release in mijn collectie.

  25. #75

    Standaard

    Hier kun je een vragenlijstje over de 1e box (met de eerste 2 seizoenen) beantwoorden. Er komen wat potentiele verpakkingen (en giftsets!!) langs.

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •