Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.

Discussie: Magnolia (SE) [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Wat een geweldige film is dit. Duurt inderdaad lang, maar verveeld geen seconde. Vooral Druise is geweldig op dreef, maar eigenlijk is alles aan deze film goed. Het eind is niet voor iedereen weg gelegd, maar ik vond hem geweldig!!!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noodle
    Wat een geweldige film is dit. Duurt inderdaad lang, maar verveeld geen seconde. Vooral Druise is geweldig op dreef, maar eigenlijk is alles aan deze film goed. Het eind is niet voor iedereen weg gelegd, maar ik vond hem geweldig!!!
    Ik heb ervaren dat anderen heel anders met het einde omgingen dan ik. Wist eerst niet dat er zo veel interpretaties mogelijk waren. Ik zag het als het samenkomen van de verschillende verhaallijnen, dus allemaal verschillende potjes met eenzelfde deksel. :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  3. #28

    Standaard

    Mooie film met een verassend goed verhaal .

  4. #29

    Standaard

    Wat een laag cijfer krijgt deze uiterst sterke film. Heb deze vandaag eindelijk besteld, wil hem zeker nog een keer gaan kijken!

  5. #30

    Standaard

    Ik heb deze film vandaag ook gezien, en ik vond het een topper!
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  6. #31

    Standaard

    Zeer goede film!!!
    Hoe komt het dat het zo'n lage waardering heeft?
    All the real people are really not that real

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cooldown
    Hoe komt het dat het zo'n lage waardering heeft?
    Veel goede films hebben hier een lage waardering. Niet op letten.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cooldown
    Zeer goede film!!!
    Hoe komt het dat het zo'n lage waardering heeft?
    Te weinig explosies en Arnie zit er niet in. Daarmee is dit voor sommige mensen een automatische 1.

  9. #34

    Standaard

    Kee, opzich een logische verklaring toch
    All the real people are really not that real

  10. #35

    Standaard

    Nou eindelijk dan gezien en inderdaad een film die wat met je doet.

    Ik moet wel zeggen dat ik af en toe de gedachte had van "waar kijk ik in hemelsnaam naar" die dan weer snel werden afgelost door gedachten van grote bewondering voor briljante scenes.

    Het is in ieder geval een film die tot nadenken stemt, en dat zijn er niet zoveel.


    als aanvulling nog een bericht uit de telegraaf van 7 juni j.l.

    Kikkerregen boven Servisch dorp
    AMSTERDAM - Afgelopen zondag wreven de inwoners van het dorpje Odzaci in het noordwesten van Servië zich nog eens goed in de ogen, want een stevige stormwind bracht geen gewone regen met zich mee, maar veroorzaakte een ware kikkerregen boven hun dorp. Tienduizenden kleine donkere kikkertjes kwamen letterlijk uit de lucht vallen en overspoelden het dorpje.

    Ooggetuigen zeiden dat het hier om diertjes ging die normaliter niet in de directe nabijheid van het dorp te vinden zijn. De dieren overleefden hun metershoge val en eenmaal op de grond begonnen ze gewoon met hun zoektocht naar water.

    Volgens klimatoloog Slavisa Ignjatovic is het fenomeen "niet zo erg ongewoon". "Een wind als een tornado kan alles wat licht genoeg is meesleuren. Meestal is dat alleen stof, maar soms worden ook grotere voorwerpen opgepikt", aldus Ignjatovic in de Servische krant Blic
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  11. #36

    Standaard

    Deze is toch niet zo duur meer? Ik denk dat ik deze eens blind aanschaf...

    Is het eigenlijk "drama"? Of iets anders?!?

  12. #37

    Standaard

    Een 3.91

    Dat kan echt niet!
    Ik moest hem nog hebben, dus gister aangeschaft. Blijft een subliem verhaal en meesterlijk geacteerde film!
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    Een 3.91

    Dat kan echt niet!
    Ik moest hem nog hebben, dus gister aangeschaft. Blijft een subliem verhaal en meesterlijk geacteerde film!
    Goeie film, met een wat raar/lastig plot!

  14. #39

    Standaard

    Mij lag het niet, en had er veel van verwacht. Op het moment [spoiler:f7276f05d6]dat er kikkers uit de lucht beginnen te vallen en de ganse cast een liedje zingt[/spoiler:f7276f05d6] had ik echt veel zin om de film af te zetten. Sommige van de verhalen zijn leuk [spoiler:f7276f05d6]een hilarische Tom Cruise bijvoorbeeld [/spoiler:f7276f05d6] maar het geheel kon me totaal niet boeien.

  15. #40

    Standaard

    Net bekeken,zeer goede film! De muziek deed t 'm prachtig om zo naar een climax toe te werken om vervolgens weer met een rustig muziekje verder te gaan...

    Viel mij trouwens gelijk op dat in het nummer 'Honor Thy Father' van Dream Theater audio samples zaten uit deze film, grappig!..
    Laatst aangepast door Symphony X : 19-05-2007 om 18:47

  16. #41

    Standaard

    Een cast om 'U' tegen te zeggen in deze film.
    Stuk voor stuk prachtige acteurs en actrices die het beste geven van zichzelf.
    Blij weer eens een film gezien te hebben met de betreurde Philip Seymour Hoffman, die ook hier weer het beste geeft van zijn talent.
    Tom Cruise echter, die het ook goed doet, zal ik niet tegenspreken, zie ik toch liever in actiefilms zoals bv. Mission Impossible of Jack Reacher.
    Verder is deze film wel best genietbaar, maar was het verhaal niet echt mijn ding.
    Vond hem ook wat te lang, 3 uur is een hele zit.
    Maar smaken verschillen nu eenmaal.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •