Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 72 van 72 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Misschien ook wel een leuk idee... voor in de zomer een meeting houden met barbeque en daarna (hoe kan het ook anders) film kijken!!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  2. #52

    Standaard

    Heel leuk, goed bedacht een soort Drive-In DV-theek.

  3. #53

    Standaard

    Even serieus.
    Ik bespeur dat er veel mensen zijn die het toch ook leuk zouden vinden om elkaar met een zekere regelmaat eens in levende lijve ergens te ontmoeten.
    Ikzelf denk af en toe ook wel eens, wie zitten er achter de nick-names. Wie is Martin, wie is Alex, wie is Marika bij mij vlak in de buurt.
    Of zou dat juist een negatief effect hebben?

  4. #54

    Standaard

    Ga ik organisren... krijg het nog druk... inkoopcartel, barbeque organiseren!!

    Maar die meeting volgend jaar gaat er komen, ga wel ff met de crew overleggen!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  5. #55

    Standaard

    Dat kun je allemaal nooit alleen behappen.
    Dus heb je hulp nodig, op tijd bekkie los trekken.
    Wel op tijd je naam veranderen, want bij zulke dingen kunnen we geen system3rror hebben natuurlijk

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Dat kun je allemaal nooit alleen behappen.
    Dus heb je hulp nodig, op tijd bekkie los trekken.
    Wel op tijd je naam veranderen, want bij zulke dingen kunnen we geen system3rror hebben natuurlijk
    Nee dat klopt Henk... dus jij helpt mee zoiets dan te organiseren!? Ben ook wel benieuwd tegen wie ik altijd aan zit te tikken!! Foto's zijn dr wel... maja, dat zegt ook niet alles!!

    Gegroet, Tim Jeths (heb je mn echte naam ook een keer )
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  7. #57

    Standaard

    Yep. I will!
    Inderdaad wel even verstandig overleggen met "The Crew".
    Dan kunnen we er wat structuur in brengen. Geen verdwaalde acties, dat levert veelal teleurstellende reacties/deelname op.

  8. #58

    Standaard

    cool !! een barbeque... goed idee..!

    Keep us posted... if ya need help..

  9. #59

    Standaard

    Count me in.....dvd.nl regelt dan natuurlijk een dvd, die we allemaal nog niet gezien hebben ( de zogenaamde sneakpreview dvd ) die we na de bbq onder het genot van enige versnaperingen gaan bekijken waarna het forum "live" gaat praten over de film onder de bezielde leiding van Eric.

    Opvallend detail zal zijn dat de volgende ochtend het posten op dvd.nl wel heel erg laat op gang zal komen.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  10. #60

    Standaard

    Er is een mailtje onderweg naar Eric...

    word vervolgt!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  11. #61

    Standaard

    Hoezo de volgende ochtend? Bij ons in Brabant spreken we als vanzelfsprekend over de volgende middag.

  12. #62

    Standaard

    Haha.. plaats van de barbeque is al bijna vastgestelt dan... BRABANT!

    Maja, een open plek ergens in een bos of wat dan ook... of gewoon een sporthal! Misschien daarvoor paintballen met zn allen... (wordt wel wat duurder, en gaat ten koste van een DVD dan )
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  13. #63

    Standaard

    Wel hopen dat zijn lieftallige Marijke achter de Popcorn machine staat

    even kijken, dan verzorgd Isis de drankjes.
    en Marika mag de kaartje door scheuren en de plaats aanwijzen.

    PS: Eric is wel verdacht stil
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  14. #64

    Standaard

    dit is wel een reeel idee. moet te verwezenlijken zijn...

    Gewoon als een soort van club bij elkaar komen en over ht/dvd's/etc ouwehoeren... lijkt me best gezellig..

    Brabant is zoiezo een goed idee!!!
    paintballen e.d. gaat misschien wat ver, maar een meeting organiseren moet te doen zijn..

  15. #65

    Standaard

    t'word sowieso een latertje, wij als dvd-freaks moeten na de film natuurlijk ook de extra's gaan bekijken.

    Ik stem voor een vertoning van "fellowship of the ring" special edition met 13 uur extra's.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  16. #66

    Standaard

    Mensen... Heb reply gehad van Eric!!

    Kort samengevat:
    Er komt volgend jaar bijna zeker een meeting, er is nu nog niet genoeg mankracht om zoiets op touw te zetten!!

    Dus wordt vervolgd!!

    Wordt dus nog tijdje gissen naar wat voor mensen er hier nou op het forum zitten!!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  17. #67

    Standaard

    DVD.nl staat trouwens ook met een eigen stand op de HCC dagen, Nederlands grootste computerbeurs. De HCC dagen zijn 23, 24 en 25 November in de jaarbeurs in Utrecht. Naast gezellig babbelen met de crew members van DVD.nl maak je bovendien ook kans op een set Final Electrostaten als je lid bent of wordt van onze niewsbrief!
    Je vind DVD.nl in hal 8 op standnummer 8F034
    Eric van Ballegoie

  18. #68

    Standaard

    Heej.. kom ik zeker even kijken wie de crew is!!

    Handig die foto's erbij!!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  19. #69

    Standaard

    he! Dat is cool.. ik zal zeker ff gaan kijken...
    hoe wordt ik lid van de nieuwsbrief... haha.. ik ben al lid..

  20. #70

    Standaard

    Wat ik hier nu al allemaal lees bevalt me wel.
    Feestjes en partijtjes die al ver voor de organisatie volledig uit de hand lopen

  21. #71

    Standaard Kan niet stemmuh..

    Ik heb dit al eerder in een andere thread gepost;

    Ik kan niet stemmen op een DVD. Ook ik log mijzelf netjes in op de reguliere wijze. Maar ondanks dat vind ik onder elke recensie de melding dat ik niet ingelogd ben.

    Ik las dat Paulri met hetzelfde probleem zit. Maar ook op zijn post werd niet gereageerd. Paulri meldde dat hij Win2000 draait. Zelf werk ik met zowel '98 als NT dus de oorzaak ligt waarschijnlijk niet bij ons besturingssysteem.

    Kan iemand ons helpen? Ik hoop dat we jullie (gezellige) thread niet verstoren....

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie


    Ik wil voor de duidelijkheid toch nog een keertje benadrukken dat het om de DVD als totaal product gaat.
    Ja, natuurlijk, een geweldige film die op een rampzalige manier op een DVD gekwakt wordt verdient het niet eens om gekocht te worden. Zo'n film om inhoudelijke redenen een hoge score geven zou inderdaad een krom beeld geven. Heel goed dat je nog even hier op wijst.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •