Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 72 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Update gebruikerswaarderingen

    Update gebruikerswaarderingen



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Fight Club op 1 !! Kan ook niet anders!

    Er zijn trouwens nog veel recensies waarvan ik wel de DVD heb, maar waar ik nog niet op gestemd heb, omdat ik ze simpelweg nog niet (op DVD... wel op VHS... ) bekeken heb...

    Als anderen net 'zo eerlijk' stemmen, kan de uitslag de komende tijd nog heel erg gaan veranderen...

  3. #3

    Standaard

    Wat ben ik blij dat The Patriot uit de top 10 is. Deze film was voor mij toch echt wel dé grootste teleurstelling van 2000 (en mijn verwachtingen waren al niet bijzonder te noemen). En als de film in zijn geheel mij niet aanspreekt dan kan zelfs de mooiste dvd-uitvoering de film niet boven water houden.

    N.B. ik heb de film voor het eerst op DVD gezien. Ik beoordeel de film dan ook op basis van de totale indruk die de film op mij heeft nagelaten.

  4. #4

    Standaard

    de top tien lijkt zich een beetje te gaan stabiliseren.
    zal mij benieuwen welke nog verdwijnen uit de top tien en welke er eventueel bij komen.

    de top 3 is al weer doorelkaar gegooid.zal mij benieuwen welke film er vast in de top 3 blijft staan!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit Cordes
    Wat ben ik blij dat The Patriot uit de top 10 is
    Even wat geheime achter de schermen info ... Hij is zelfs uit de Top 25 verdwenen! Niet verder vertellen hoor...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Even wat geheime achter de schermen info ... Hij is zelfs uit de Top 25 verdwenen! Niet verder vertellen hoor...
    sjonge... uit de top 25 verdwenen... missie volbracht

  7. #7

    Standaard

    Geinig dit! Ben altijd al dol op lijstjes geweest. (behalve boodschappen lijstjes..)
    Is het misschien een idee om bij de top tien de vorige plaats van een DVD te vermelden? Zoals bij bv bij de top 40 gebeurt?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Is het misschien een idee om bij de top tien de vorige plaats van een DVD te vermelden?
    Op zich een leuk idee voor de nabije toekomst... Op dit moment schommelt de lijst nog te veel op en neer om daar iets leuks van te maken...
    Dat zou voor veel titels een vreemd beeld geven, bijvoorbeeld:
    Nieuw binnen op 4, zakken naar 118, stijgen naar 15, stijgen naar 10, zakken naar 64...

    Op dit moment staan er b.v. titels in de top 10 met tientallen stemmen en titels met veel minder stemmen... Ik zeg niet welke, maar dit is dus nog absoluut geen realistisch beeld....

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Op zich een leuk idee voor de nabije toekomst... Op dit moment schommelt de lijst nog te veel op en neer om daar iets leuks van te maken...
    Dat begrijp ik, in de nabije toekomst roep hier nog wel eens een keer om

  10. #10

    Standaard

    Een vraagje voor de crew!

    Wordt die lijst automatisch bijgehouden? Of moeten jullie zelf elke keer de top 10 publiceren?
    Neem aan dat dat met php automatisch wordt gedaan!

    Want de lijst die er nu nu staat, ik bedoel deze is nog onveranderd...
    Dus vroeg ik me af als iemand voor de 1e keer stemt, of dat meteen zichtbaar is in die link hierboven?!

    Gegroet, Tim
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  11. #11

    Standaard

    De lijst wordt uiteraard automatisch bijgehouden, maar het overzicht is voor bezoekers nog niet zichtbaar omdat er nu nog teveel beweging in de lijst zit. Zodra wij van mening zijn dat de lijst voldoende stabiel is (voldoende stemmen) dan maken we de lijst openbaar. De lijstjes in deze nieuwsberichten zijn gewoon HTML, die veranderen dus niet.
    Eric van Ballegoie

  12. #12

    Standaard

    Door toename van het aantal stemmen zullen de nu nog sterke fluctuaties gaan afremmen.
    Is het in dit verband mogelijk om naast de score het aantal stemmen te vermelden, dat tot die score heeft geleid.
    Nu staat bijvoorbeeld Fight Club op nr. 1, terwijl ik in de scorelijst inmiddels een score zie van 8,84. Daardoor zou hij nu dus al weer zakken naar de 8e plaats.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    De lijst wordt uiteraard automatisch bijgehouden, maar het overzicht is voor bezoekers nog niet zichtbaar omdat er nu nog teveel beweging in de lijst zit. Zodra wij van mening zijn dat de lijst voldoende stabiel is (voldoende stemmen) dan maken we de lijst openbaar. De lijstjes in deze nieuwsberichten zijn gewoon HTML, die veranderen dus niet.
    Ok, merci.. vroeg me dus af hoe dat werd bijgehouden!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  14. #14

    Standaard

    [i]Originally posted by Alex van den Berg Er zijn trouwens nog veel recensies waarvan ik wel de DVD heb, maar waar ik nog niet op gestemd heb
    Beste Alex,
    Het omgekeerde doet zich ook voor. Ik heb thuis DVD's die op de lijst niet meer of nog niet voorkomen. Hoe kunnen die bij de stemming worden betrokken???
    Overigens waren de eerste twee lijsten voor mij al voor 70% bevestigend, dus zit het allemaal goed in elkaar.
    Ik vind het een verdomd leuk initiatief, want koopcijfers alleen zeggen mij weinig.
    Alle respect, want volgens mij hebben jullie je een hoop werk op de hals gehaald. Statistisch materiaal is altijd interessant voer voor discussie en reacties.
    Complimenten!!!!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit Cordes
    sjonge... uit de top 25 verdwenen... missie volbracht
    Hoe veel familielden, vrienden, kennissen en collega's heb je zo alles bij elkaar opgetrommeld om dit geweldige resultaat te bereiken? Want het is bijna niet meer te geloven dat dit spontaan is gegaan

  16. #16

    Standaard

    Het is al bijna net zo als met aandelen.
    Hebben jullie het al gehoord?
    The Patriot is in een vrije val terecht gekomen.
    Alex mag zijn exemplaar echter niet van de hand doen, want dan handelt hij met voorkennis.
    Zit jij trouwens "achter de knoppen", Alex?
    Of anders gevraagd, kun jij de koers beinvloeden?
    Zo ja, dan hou ik de score van Fight Club de komende tijd streng in de gaten

  17. #17

    Standaard

    Leuk idee dat stemmen. Kan ik ook eens zien welke films bij jullie
    populair zijn.
    De 10 zien er wat mij betreft aardig uit, maar euh fightclub op 1 ?
    kom nou zo goed was ie ook weer niet.
    Wat mij betreft mag The Green Mile op 1.
    Ik hoop dat ik hiermee iemand kan beinvloeden die nog
    niet gestemd heeft.

  18. #18

    Standaard

    The Green Mile komt in de loop van de tijd wel verder naar boven.
    En natuurlijk is er niets op tegen om, zoals politieke partijen dat ook doen, stemmen te winnen.
    Als je maar niet andere films bewust vereert met een lge score om jouw film naar boven te halen.
    Het gaat er juist om om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van ieders echte mening.
    Naarmate het aantal stemmen op een film toeneemt zal de betrouwbaarheid van de score ook toenemen.
    Fight Club is inmiddels al weer aardig gezakt op de lijst, dus dat kristalliseert zich op den duur vanzelf uit.
    1 ding is zeker, de scorelijst geniet nu al een bovenmatige belangstelling, dus en schot in de roos.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door huip

    De 10 zien er wat mij betreft aardig uit, maar euh fightclub op 1 ?
    kom nou zo goed was ie ook weer niet.
    Wat mij betreft mag The Green Mile op 1.
    Ik wil voor de duidelijkheid toch nog een keertje benadrukken dat het bij deze lijst NIET alleen om de inhoud van de film gaat, maar om de DVD als totaal product. Fight Club is een voorbeeld van een (redelijk) goede film met een zeer goede DVD uitvoering, dus is een hoge notering niet meer dan logisch.
    Eric van Ballegoie

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie

    ...goede film met een zeer goede DVD uitvoering, dus is een hoge notering niet meer dan logisch.
    Ik ben het daar mee eens, maar ook daar kunnen de meningen in sommige gevallen wel degelijk verschillen getuige de Godfather thread

  21. #21

    Standaard

    vraagje:

    wordt er aan het einde van het jaar nog een DVD van het Jaar gekozen, dus van de DVD's die dit jaar uitgekomen zijn.

    is dit mogelijk ??

    BV.

    Beste geluid
    beste beeld
    beste extra's
    beste hoes ontwerp
    beste ??????
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  22. #22

    Standaard

    Ja Erik dat is wel zo , maar The Green Mile is een 3 uur durende
    KEI goede film , en dat dan de extra's dan wat minder zijn is
    niet meer dan logisch. Als dan beeld en geluid ook nog dik
    in orde zijn , verdient dit toch de voorkeur boven een redelijke
    film met meer extra's.
    Dit is mijn mening

  23. #23

    Standaard

    En iedereen mag daarom ook met z'n eigen mening stemmen. De een zal extra's belangrijke vinden, de ander de film zelf. Het gaat er in ieder geval op welke DVD's wel nu als totaalplaatje wel of niet de moeite waard vindt (en alles ertussenin).

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    vraagje:

    wordt er aan het einde van het jaar nog een DVD van het Jaar gekozen, dus van de DVD's die dit jaar uitgekomen zijn.

    is dit mogelijk ??

    BV.

    Beste geluid
    beste beeld
    beste extra's
    beste hoes ontwerp
    beste ??????
    Goed idee van Martin!!!

    En dan ook misschien gewoon beste film!! Alleen gelet op de film!!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin

    Beste geluid
    beste beeld........
    Dat lijkt mij erg leuk. De DVD.NL AWARDS 2001 !
    And the winner is...

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •