Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Powwaqatsi en Koyaanisqatsi

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rjb
    Powwaqatsi en Koyaanisqatsi
    helemaal mee eens.
    verder nog Carrington met muziek Michael Nyman
    Mississippi burning met muziek Trevor Jones
    films van Peter Greenaway

  3. #28

    Standaard

    First Blood
    Blade Runner
    Terminator 2
    Naar de klote!
    Full Metal Jacket
    Lola Rennt

  4. #29

    Standaard

    De muziek van John Williams in Harry Potter 2. Vooral het lied van de phoenix

  5. #30

    Standaard

    Geluid is echt super-belangrijk bij films.. Alle toppers hebben in ieder geval goed geluid. Ook al lijkt het niet al te belangrijk te zijn.

    Wat hadden The Matrix, Lord of the Rings en Moulin Rouge te bieden zonder het topgeluid dat ze bieden?

  6. #31

    Standaard

    Terminator , lord of the rings, last of the mohicans gladiator

    allemaal stuk voor stuk prachtig gecomponeerde muziek die perfect bij de film passen en je ook nog lekker in de auto kan luisteren ofzo


  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Requiem For A Dream
    Scarface
    The Killer
    The Good the Bad and the Ugly
    Basic Instinct

  9. #34

    Standaard

    Lord of the Rings
    Gladiator
    Con Air
    Beauty & The Beast
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  10. #35

    Standaard Re: !?Muziek in combinatie met Film?!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FLEPSER
    Wat vind jij de film met de allerbeste muziek...
    Ik bedoel niet: Wat vind jij de allerbeste soundtrack of het allerbeste nummer uit een film.
    Wat vind jij een film waarbij de muziek perfect is en prima in balans met de film zelf.
    Mijn enige favoriet is ONCE UPON A TIME IN THE WEST....
    Gigantisch goed film en de muziek nog beter....fantastisch!!!
    Helemaal mee eens! Ook Once Upon A Time In America, The Mission, The Untouchables enz........ Morricone weet gewoon de perfecte soundtrack voor de juiste film te componeren.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  11. #36

    Standaard

    A Clockwork Orange
    Once upon a time in the west
    Mean Streets

  12. #37

    Standaard

    Gisteren Magnolia voor de 2e keer gezien en was er helemaal weg van. De eerste keer vond ik het een zeer goede film,maar ik kende de nummers van Amie Mann nog niet die voor deze film meerdere nummers schreef (o.a. One, Momentum, Wise Up en Save Me).
    Na die eerste keer Magnolia heb ik Amie Mann leren kennen via met name verschillende internetradio's en downloads. Toen ik Magnolia gisteren voor de 2e keer zag was de ervaring nog intenser,omdat ik de nummers met tekst kende. Vooral het nummer Wise Up zorgde voor de nodige ontlading. Na een monoloog van het personage Earl die vertelde over de dingen waar hij spijt van heeft gehad,volgt een moment van rust en wordt het lied ingezet die door de verschillende personages geplaybacked wordt, wat de situatie waarin ze verkeren nog eens aansterkt.
    Voor mij één van de hoogtepunten in de geschiedenis van film met muziek.

  13. #38

    Standaard

    Qua combi van samenspel tussen beeld en muziek blijft voor mij toch echt OUATITW onverslagen .. geweldig!
    Qua mooiste muziek .. tsja .. John Williams is nu eenmaal mn favo componist .. en de man heeft nogal een staat van dienst. Dan ga ik toch voor Star Wars ESB, samen met Jurassic Park.

  14. #39

    Standaard

    Ik vind die van The Rock geweldig mooi 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  15. #40

    Standaard

    Amen en natuurlijk Leon [spoiler:84548fce20]de muziek bij de scene dat Stansfield/Gary Oldman het huis van de ouders van Mathilda/Natalie Portman binnengaat om ze allemaal te vermoorden, schitterende en zeer onheilspellende muziek[/spoiler:84548fce20]

  16. #41

    Standaard

    De muziek in Carlito's way is echt zo goed en spannend,ik zou vele scenes op kunnen noemen waar door de muziek de spanning stijgt.

    Verder John Williams bij Harry Potter(niet alles is even goed,maar leaving hogwarts is zon mooie track),Indiana Jones,allemaal schitterend.

    Scarface heeft ook vele goeie muziek.

    en The Godfather.

    Natuurlijk de Leone films

    the list is endless

  17. #42

    Standaard

    Wat ik zelf als popmuziekliefhebber enorm kan waarderen is dat de laatste 10 jaar de popmuziek goed verwerkt wordt in verschillende films. Een film kan een extatische beleving voor me worden als ik een goede film zie en net op dat ene speciale filmmoment komt dat ene nummer dat je al jaren koesterde, wow!
    Voorbeelden: Monster, American Beaty, Almost Famous,Tarantinofilms,etc

  18. #43

    Standaard

    Clubbed to death (met elodie bouchez)

    Toppertje!

  19. #44

    Standaard

    Fight Club
    Donnie Darko
    Love Actually
    The Lord of the Rings
    Snatch.

  20. #45
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    John Barry en James Bond de perfecte mix.

    Met als muzikaal hoogtepunt OHMSS. 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •