Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 208 worden weergegeven.

Discussie: Alien Quadrilogy

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door C-Jtje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt?
    MediaMarkt Enschede 69,99 euro
    inclusief BTW of exclusief????
    incl....>is de MM en niet de Makro :wink:

  2. #52

    Standaard

    V&D en Bijenkorf: 89,99.

  3. #53

    Standaard

    Overzicht van Alien Quadrilogy regio 2 met NL ondertiteling (peildatum 11 dec 2003):
    EUR 69.00 Media Markt Rijswijk / Utrecht - afhalen
    EUR 69.99 www.Correct.com - afhalen Rotterdam
    EUR 69.99 MediaMarkt overige - afhalen (uit algemene folder)
    EUR 74.99 www.DVDZone2.com - afhalen Kiala punt
    EUR 76.99 www.DVDZone2.com - thuisbezorgen (EUR 74.99 + EUR 2.00 verzendkosten)
    EUR 79.90 Carrefour (B) - afhalen
    EUR 79.95 www.Bruna.nl - afhalen
    EUR 79.99 Rodisk - afhalen (Rotterdam)
    EUR 81.89 www.Ro-Direct.nl - thuisbezorgen (EUR 79.99 + EUR 1.99 verzendkosten)
    EUR 81.90 www.Bruna.nl - thuisbezorgen (EUR 79.95 + EUR 1.95 verzendkosten)
    EUR 82.37 www.4DVD.nl - thuisbezorgen (let wel: excl. verzendkosten!)
    EUR 84.55 www.DVDsales.be - afhalen Hasselt (B)
    EUR 84.99 www.Correct.com - thuisbezorgen (EUR 69.99 + min. EUR 15 verzendkosten)
    EUR 86.99 www.Bol.com - thuisbezorgen (EUR 84.99 + EUR 1.95 verzendkosten)
    EUR 87.48 www.DVDoutlet.nl - thuisbezorgen (EUR 86.49 + EUR 0.99 verzendkosten)
    EUR 87.68 www.NLstore.nl - thuisbezorgen
    EUR 89.09 www.LapisElectronics.nl - thuisbezorgen
    EUR 89.10 www.bseenDVD.nl - thuisbezorgen (EUR 87.50 + EUR 1.60 verzendkosten)
    EUR 89.99 Bijenkorf - afhalen
    EUR 89.99 V&D - afhalen
    EUR 94.23 www.DVDsales.be - thuisbezorgen (EUR 84.55 + EUR 9.68 verzendkosten)
    EUR 96.54 www.DVDshop.nl - thuisbezorgen (EUR 94.04 + EUR 2.50 verzendkosten)
    EUR 98.00 www.CeeDeeVeeDee.nl - thuisbezorgen (EUR 93.01 + EUR 4.99 verzendkosten)
    EUR 98.94 www.Winkelwijs.nl - thuisbezorgen (EUR 96.99 + EUR 1.95 verzendkosten)
    EUR 99.99 www.FreeRecordShop.nl - afhalen
    EUR 99.99 www.VanLeest.nl - afhalen
    EUR 101.70 www.Wehkamp.nl - thuisbezorgen (EUR 99 + EUR 2.70 verzendkosten)
    EUR 101.94 www.FreeRecordShop.nl - thuisbezorgen (EUR 99.99 + EUR 1.95 verzendkosten)
    EUR 101.94 www.VanLeest.nl - thuisbezorgen (EUR 99.99 + EUR 1.95 verzendkosten)
    EUR 105.25 www.Proxis.nl - thuisbezorgen

    Goedkoopste in winkel is EUR 69.00 in MediaMarkt Rijswijk/Utrecht. Verder EUR 69.99 bij overige Media Markten / Correct en online EUR 76.99 bij DVDZone2. Proxis lijkt plank helemaal mis te slaan ivm hun verhoging tot boven de adviesprijs van EUR 99.99.

    Overzicht van Alien Quadrilogy regio 2 met UK ondertiteling:
    EUR 59.91 www.HMV.co.uk - thuisbezorgen (GBP 39.99 (voucher code WS6893) + GBP 1.90 = GBP 41.89)
    EUR 64.08 www.CD-wow.net (USA) - thuisbezorgen (USD 77.95)
    EUR 67.03 www.Amazon.co.uk - thuisbezorgen (GBP 44.99 + GBP 1.88 = GBP 46.87)
    EUR 67.06 www.HMV.co.uk - thuisbezorgen (GBP 44.99 + GBP 1.90 = GBP 46.89)
    EUR 71.49 www.Play.com - thuisbezorgen (GBP 49.99)
    EUR 77.95 www.CD-wow.nl - thuisbezorgen
    EUR 82.93 www.DVD.co.uk - thuisbezorgen (GBP 52.99 + GBP 5 = 57.99 GBP)
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  4. #54

    Standaard

    Gisteren woensdag 10 december 2003 bij MM Utrecht geweest, heb 'm voor 69 euro meegekregen. Mooi prijsje want bij FRS ligt ie voor 99 euro.
    Wat een wild-west in prijzenland, FRs is dus 43% hoger geprijsd. Zeker weer een verbouwing van Vanessa te betalen daaro!!!!
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  5. #55

    Standaard

    Mediamarkt en Alemere en amsterdam kunnen ook in het lijstje voor 69,99

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Mediamarkt en Alemere en amsterdam kunnen ook in het lijstje voor 69,99
    Die staan er in feite al in onder de noemer Media Markt overige. Aangezien de EUR 69.99 in de algemene folder van de Media Markt heeft gestaan, noem ik alleen de Media Markten met een afwijkende prijs apart.
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  7. #57

    Standaard Australie

    Losse delen (links zijn naar deel 1)

    Devoted - AUS$ 24,50 (ca. EUR 18,45 incl. bezorg) - vr 12-12
    Ezy - AUS$ 28,14 (ca EUR 20,35 incl bezorg) - vr 12-12

    Volgens Michael D's reviews van deel 1, deel 2, deel 3 en deel 4 zijn bijna alle Australische R2/R4-delen uitgerust met Nederlandse ondertitels, zelfs voor de commentaartrack! Vreemdgenoeg is Alien 3 afwijkend, die heeft geen NL-ondertitels, terwijl de overige ondertitels wel tot hetzelfde talen/landencluster behoren. Dat zou betekenen dat Alien 3 ook bij de Nederlandse versie een afwijkend ondertitelcombinatie zou moeten hebben.

    Vanwege de ongetwijfeld astronomische verzendkosten en douanedreiging is Australie amper interessant voor de 9-disk box. Maar de losse 2-disc delen zouden prima langs de douane moeten fietsen.

    Met name als deze delen in de toekomst in prijs gaan dalen, hebben liefhebbers van NL-ondertitels een interessant buitenlands alternatief. Uiteraard is de 9e bonusdisc ook in Australie niet los te krijgen.

  8. #58

    Standaard

    MM Antwerpen 74,99 €
    Fnac 92,99 € (met -20% via lidkaart)
    FRS 999 € (of misschien met een kommatje, maar who the hell koopt dat
    nog...)

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio
    MM Antwerpen 74,99 €
    FRS 999 € (of misschien met een kommatje, maar who the hell koopt dat
    nog...)
    Die Belgen naaien je toch nog mooi even voor 5 euro.
    FRS loopt weer een aardige omzet mis. Als dat mijn marketingjongens waren..... Maar ja Hans van Breukhoven zal wel weer halverwege een bergbeklimming zitten, hij heeft lang genoeg geoefend op de siliconen van z'n meidje!!!!!. 'k Heb ze er al eens op gewezen maar ze zwijgen in alle talen. Ik wens ze nog veel omzetverlies toe (onnodig overigens)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  10. #60
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Bij de makro in duiven is de box 77 euro en een beetje.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk
    Bij de makro in duiven is de box 77 euro en een beetje.
    Nota bene een groothandel die nog tien procent duurder is dan de detaillist
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  12. #62

    Standaard

    mm koopt groter in dan makro

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio
    MM Antwerpen 74,99 €
    FRS 999 € (of misschien met een kommatje, maar who the hell koopt dat
    nog...)
    Die Belgen naaien je toch nog mooi even voor 5 euro.
    FRS loopt weer een aardige omzet mis. Als dat mijn marketingjongens waren..... Maar ja Hans van Breukhoven zal wel weer halverwege een bergbeklimming zitten, hij heeft lang genoeg geoefend op de siliconen van z'n meidje!!!!!. 'k Heb ze er al eens op gewezen maar ze zwijgen in alle talen. Ik wens ze nog veel omzetverlies toe (onnodig overigens)
    Is het niet zo dat in Belgie de btw hoger ligt ?
    Maar ok kheb hem al gezien voor 71.99 bij MM Antwerpen...

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio
    MM Antwerpen 74,99 €
    FRS 999 € (of misschien met een kommatje, maar who the hell koopt dat
    nog...)
    Die Belgen naaien je toch nog mooi even voor 5 euro.
    FRS loopt weer een aardige omzet mis. Als dat mijn marketingjongens waren..... Maar ja Hans van Breukhoven zal wel weer halverwege een bergbeklimming zitten, hij heeft lang genoeg geoefend op de siliconen van z'n meidje!!!!!. 'k Heb ze er al eens op gewezen maar ze zwijgen in alle talen. Ik wens ze nog veel omzetverlies toe (onnodig overigens)
    Is het niet zo dat in Belgie de btw hoger ligt ?
    Maar ok kheb hem al gezien voor 71.99 bij MM Antwerpen...

  15. #65

    Standaard

    Btw is in Belgie 21% maar heeft daar volgens mij helemaal niets van invloed op hoor, maar die 5€ waren voor mij niet voldoende om er naar Nederland voor te rijden... een alcoholieker is mijn auto niet maar hij zuipt toch heel wat meer als ik...

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio
    Btw is in Belgie 21% maar heeft daar volgens mij helemaal niets van invloed op hoor, maar die 5€ waren voor mij niet voldoende om er naar Nederland voor te rijden... een alcoholieker is mijn auto niet maar hij zuipt toch heel wat meer als ik...
    De reiskosten en het prijsverschil moet natuurlijk per saldo wel wat opleveren. De laatste keer was het prijsverschil voor mij op 1 DVD al 30 euro, nou en mijn treinkaartje kostte 6 euro. :P :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  17. #67

    Standaard

    bedankt voor de tip

    ben gister ff in mijn vrije middag naar MM in zwolle gegaan
    en daar heb ik de BOX! gekocht.

  18. #68

    Standaard

    In Makro Belgie is het 71.50€.
    En MM Antwerpen is ook direct gevolgd met zelfde prijs.

  19. #69

    Standaard

    MM Rotterdam AlexanderPolder wassie 79.95€..
    Heb verteld dat ie in Utrecht voor 69.95 lag, en kreeg hem uiteindelijk (na een belletje tussen beide filialen) mee voor die prijs...
    Belachelijk duur, maar een mooie box waar ik heel blij mee ben

  20. #70

    Standaard

    Ach gut, www.vanleest.nl heeft de prijs voor de Quadrilogy Box inmiddels van EUR 99.99 naar EUR 94.99 verlaagd. Een besparing van EUR 5 staat er trots op hun site vermeld
    Bij verwant www.frs.nl staat hij momenteel nog voor EUR 99.99 genoteerd, maar dat zal dan ook niet lang meer duren...

    Dit weekend de box fijn bij de Media Markt in Heerlen voor EUR 69.99 gehaald. Bij buitenkomst ook ff bij Van Leest in Heerlen binnengelopen. Daar waren ze er inmiddels ook al achter dat ze voor EUR 99.99 niet veel van deze boxen zouden kwijtraken. Met een watervaste stift hadden ze EUR 69.99 op deze boxen geschreven. Helaas, te laat!

    Kortom, Pricewatch loont zich echt. Tenminste zolang een van de winkelketens maar onder de prijs van de anderen blijft duiken...
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  21. #71

    Standaard

    Bij VanLeest-winkels die niet in de buurt liggen van Media Markt: 79,99. En voor deze prijs is ie ook te koop bij de Free Record Shop.

  22. #72

    Standaard

    Bij Bol.com ligt ie nu voor 84,99 (9DVD) + 1.95 verzendkosten.

  23. #73

    Standaard

    game.uk.com £39.98
    Verzendkosten: £2.95 per order
    Totaal ongeveer EURO 62,25

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Bij VanLeest-winkels die niet in de buurt liggen van Media Markt: 79,99. En voor deze prijs is ie ook te koop bij de Free Record Shop.
    En nu meteen iedereen die ze daar voor EUR99.99 heeft gekocht, met z'n allen terugrennen om die EUR 20 terug te eisen!!!!
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  25. #75

    Standaard Alien Quadrilogy

    68,99 bij Media Markt Antwerpen.

    Ik heb er vanochtend een gekocht, er waren er niet zoveel meer.

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •