Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gebruik de [spoiler] en [url] tag!

    Het gebruik van tags heeft diverse functies binnen het forum. Soms gewoon erg handig en overzichtelijk en soms essentieel om bepaalde informatie niet direct voor iedereen zichtbaar te maken. Denk aan spoilers waarin je iets verteld wat een ander die een film nog wil kijken niet direct wil/mag weten zonder dat hij het plot of een belangrijke item van de film al weet.

    De spoilertags zijn dan ook een eis.


    Zo gebruik je de spoiler-tag:

    [ spoiler ]Hier staat de tekst![ /spoiler ]

    (alleen zonder de spaties binnen [ en ])

    En dit is het eindresultaat:

    Hier staat de tekst!
    Soms wil je een link plaatsen naar een bepaald topic op DVD.nl of een interessant artikel op internet elders. Veelal is dit een hele lange link die de post niet echt netter en overzichtelijker maakt. Hiervoor kun je natuurlijk de knoppen bovenin het bericht gebruiken. selecteer het woord waar je een url aan wilt koppelen en klik op het internet icoontje in de balk boven het bericht wat eruit ziet als een wereldbol met een paperclip. Wil je de link verwijderen, dan klik je op het icoontje met de wereldbol met kruisje. Echter kun je dit ook met tags doen. Voor de volledigheid ook even hoe je dit met tags bereikt!

    Url insluiten in woord tags

    De link:

    http://www.dvd.nl


    Het woordje:

    hier

    [ URL=http://www.dvd.nl ]hier[/URL]

    (alleen zonder de spaties binnen [ en ])

    Het ziet er dan met beide methode zo uit:

    hier

    Succes!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-09-2013 om 13:26 Reden: update

  2. #2

    Standaard

    Toppie!!! is een geweldige aanvulling!! Was een gemis dat hij bij het overgaan naar de nieuwe forumsoftware verdwenen was.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Het duurde effe, maar dan heb je ook wat
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #5

    Standaard

    [spoiler:09c0bd9a38]De beste tag ooit is weer terug![/spoiler:09c0bd9a38] 8)

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  6. #6

    Standaard

    [spoiler:b5fc164c26]Welcome back[/spoiler:b5fc164c26]
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    [spoiler:0875bcf74f]Welcome back[/spoiler:0875bcf74f]
    En hij is nog beter ook, eerst kon je het wel een beetje lezen

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  8. #8

    Standaard

    Tof, wel een zeer handige toevoeging!

    [spoiler:45907d5f12]Test[/spoiler:45907d5f12]
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  9. #9

    Standaard

    [spoiler:734161dc09]goed idee[/spoiler:734161dc09]

  10. #10

    Standaard

    Ik vind het alleen jammer dat je het wel kan lezen wanneer je de tekst quote.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  11. #11

    Standaard

    Daar moet je echter wel errug veel moeite voor doen...


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Ik vind het alleen jammer dat je het wel kan lezen wanneer je de tekst quote.
    [spoiler:8d3ed47c36]Je moet erg goed kijken wil je het lezen en als je het niet wil weten dan is het een kleine moeite om niet te kijken.[/spoiler:8d3ed47c36]

  13. #13

    Standaard

    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Ik vind het alleen jammer dat je het wel kan lezen wanneer je de tekst quote.
    [spoiler:9d1329f6c6]Je moet erg goed kijken wil je het lezen en als je het niet wil weten dan is het een kleine moeite om niet te kijken.[/spoiler:9d1329f6c6]
    Ik hoef er dus bijna geen moeite voor te doen om het te kunnen lezen. Kan misschien aan mijn TFT-schermpje liggen.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  15. #15

    Standaard

    Nee hoor, ik zie geciteerde tekst tussen de spoilertags ook prima. Eigenlijk zou er een scriptje moeten komen waarmee de geciteerde tekst wit wordt, in plaats van grijs, maar ik zal niet ál te veel zeuren

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Nee hoor, ik zie geciteerde tekst tussen de spoilertags ook prima. Eigenlijk zou er een scriptje moeten komen waarmee de geciteerde tekst wit wordt, in plaats van grijs, maar ik zal niet ál te veel zeuren
    Nu nog een scriptje tegen vervelende forumleden en we zijn helemaal klaar.

    Geintje hoor.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Nee hoor, ik zie geciteerde tekst tussen de spoilertags ook prima. Eigenlijk zou er een scriptje moeten komen waarmee de geciteerde tekst wit wordt, in plaats van grijs, maar ik zal niet ál te veel zeuren
    [spoiler:628026af29]Maak gewoon gebruik van letter grote 8 dan is het meschien klein maar niet zichtbaar voor anderen.[/spoiler:628026af29]

    zo dus [size=8][spoiler][/ spoiler][/ size] maar dan zonder spatie.

  18. #18

    Standaard

    Leuke optie!!

  19. #19

    Standaard

    Hmm, goed dat dit wordt uitgelegd, want zag daarnet weer bij de recensie van One Flew over the Cuckoo's Nest een leuke spoiler staan. Ene Rob verklapt daar weer lekker het einde. Gelukkig heb ik de film al een keer gezien.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  20. #20

    Standaard

    [ spoiler ] even proberen hoor [ /spoiler ]
    Welcome to the L4YER CAKE son.

  21. #21

    Standaard

    [spoiler:2fe1b6bce3]sorry[/spoiler:2fe1b6bce3]
    Welcome to the L4YER CAKE son.

  22. #22

    Standaard

    [spoiler:302472dca3]Dat is een spoiler die niks zal spoilen (kweet zelfs nie of dit werkwoord bestaat, gelach)[/spoiler:302472dca3]
    A way out is a way in.

  23. #23

    Standaard

    Verzoekje: bij het quoten van een spoiler is de tekst best wel goed leesbaar. Zou iedereen die de moeite neemt om een reactie op een bericht te geven en hierbij te quoten, dan zo vriendelijk willen zijn om de spoiler helemaal weg te halen.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Traveller
    Verzoekje: bij het quoten van een spoiler is de tekst best wel goed leesbaar. Zou iedereen die de moeite neemt om een reactie op een bericht te geven en hierbij te quoten, dan zo vriendelijk willen zijn om de spoiler helemaal weg te halen.
    Gequote spoilers zijn bij mij "enigszins zichtbaar". Op de keper beschouwd valt het wel mee...

  25. #25

    Standaard

    Op een CRT is het "slecht" leesbaar, maar op een TFT is alles meestal wat helderder...dus weghalen of helemaal niet quoten is de beste optie .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •