Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Naked Gun Trilogy Box R2 NL

    Heeft iemand deze box al in de winkel zien liggen ? Zo ja, waar en hoeveel kostte hij ? Bedankt !

  2. #2

    Standaard Re: Naked Gun Trilogy Box R2 NL

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Heeft iemand deze box al in de winkel zien liggen ? Zo ja, waar en hoeveel kostte hij ? Bedankt !
    Nog niet, ben ik ook naar op zoek.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb deze nog niet in de winkel gezien.

    Prijsindicatie: de losse delen 1, 2 1/2 en 33 1/3 kosten bij FRS € 14,99 per stuk (€ 13,49 na korting). De box zou dan om en nabij de € 45,- à € 50,- moeten kosten.

    Ook even gekeken bij play.com. Daar kosten de delen £ 7,49 (vandaag € 10,56 ) per stuk en de box £ 24,99 (vandaag € 35,24 ).

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door seetie
    Ook even gekeken bij play.com. Daar kosten de delen £ 7,49 (vandaag € 10,56 ) per stuk en de box £ 24,99 (vandaag € 35,24 ).
    In België wonende, kan ik niet bij Play bestellen.
    Ook zijn NL ondertitels een vereiste (niet iedereen in het gezin spreekt Engels).

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door seetie
    Ik heb deze nog niet in de winkel gezien.

    Prijsindicatie: de losse delen 1, 2 1/2 en 33 1/3 kosten bij FRS € 14,99 per stuk (€ 13,49 na korting). De box zou dan om en nabij de € 45,- à € 50,- moeten kosten.

    Ook even gekeken bij play.com. Daar kosten de delen £ 7,49 (vandaag € 10,56 ) per stuk en de box £ 24,99 (vandaag € 35,24 ).
    Dank voor je reactie, nog even checken of deze NLO zijn. Geen NLO is voor mij geen probleem, maar ik kijk niet alleen naar deze films.

    De box ziet er fantastisch uit.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door seetie
    Ook even gekeken bij play.com. Daar kosten de delen £ 7,49 (vandaag € 10,56 ) per stuk en de box £ 24,99 (vandaag € 35,24 ).
    In België wonende, kan ik niet bij Play bestellen.
    Ook zijn NL ondertitels een vereiste (niet iedereen in het gezin spreekt Engels).
    Hallo Pat,

    Bij http://www.dvdboxoffice.com/ is de gift set niet alleen in het engels.

    Jullie in Belgie zijn toch tweetalig opgevoed? 8)

    De giftset is met Frans dolby geluid verkrijgbaar. Of klinkt dat voor geen meter? :x

    MVG

    Harry

  7. #7

    Standaard

    Hi Harry,

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry's HT
    Bij http://www.dvdboxoffice.com/ is de gift set niet alleen in het engels.
    Maar ze is ook R1. Niet ?

    Jullie in Belgie zijn toch tweetalig opgevoed? 8)
    Da's enkel in theorie zo. En, zoals je al vermoedde, kan een Frans gedubde Naked Gun echt voor geen meter klinken.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry's HT
    Dank voor je reactie, nog even checken of deze NLO zijn. Geen NLO is voor mij geen probleem, maar ik kijk niet alleen naar deze films.

    De box ziet er fantastisch uit.
    Bij Play zijn de losse delen in ieder geval NLO. De box lijkt mij dan ook NLO te zijn.

  9. #9

    Standaard

    MM Groningen 44,99 euro.

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Ik zag 'm woensdag bij MediaMarkt Den Haag Centrum

    Volgens mij was ie € 39,99 (weet het niet 100% zeker, sorry )

  12. #12

    Standaard

    Ik heb um woensdag bij van Leest in Den-Haag gezien, alleen heb ik niet op de prijs gelet

  13. #13

    Standaard MediaMarkt Rotterdam Alexander

    MM Rdam Alexander - EUR 39,99 - do 12-6

    Volgens mij zijn het gewoon die (kale, zonder extra's) uitvoeringen, maar dan in een doos. Op die doos staat het in ieder geval niet duidelijk. Staat wel iets op a la "meer dan 4 1/20 uur vermaak" o.i.d.

  14. #14

    Standaard

    De Naked Gun box zoals deze op de Engelse markt is verschenen bevat ook de Nederlandse ondertitels.
    Heb 'm begin dit jaar via Amazon besteld. Daar kost ie nu omgerekend ongeveer €35,- excl. verzendkosten.

    Groet, Ronald

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wierema
    De Naked Gun box zoals deze op de Engelse markt is verschenen bevat ook de Nederlandse ondertitels.
    Heb 'm begin dit jaar via Amazon besteld. Daar kost ie nu omgerekend ongeveer €35,- excl. verzendkosten.
    Hartelijk dank voor deze tip ! Ik heb eens bij Splash gekeken en daar kost 'ie €36.78/31.12 (is niet echt duidelijk hoeveel juist; ze geven twee verschillende prijzen op maar ik heb hen al gemaild hierover).

  16. #16

    Standaard

    Ondertussen nog steeds niks van Splash gehoord.
    Ik had me er over verwonderd dat deze titel bij de FRS niet aangeboden wordt en er hen een mailtje over gestuurd. Antwoord : "Helaas is er over deze box nog niets bekend bij onze inkopers." ?!?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdBikkel
    Ik zag 'm woensdag bij MediaMarkt Den Haag Centrum

    Volgens mij was ie € 39,99 (weet het niet 100% zeker, sorry )
    hij was inderdaad 39,99

  18. #18

    Standaard

    Ja, bij alle Van Leest winkels in Nederland 39,99 Euro. Als je een nieuwe luisterpas hebt gaat daar nog eens 10% vanaf, dus ben je (voor de verandering) goedkoper uit dan bij de MM

  19. #19

    Standaard

    Deel 1 , 2 1/2 en 3 1/3 zijn nu bij Mediamarkt Almere 9.99 € per stuk.
    goedkoper dan de box dus

  20. #20

    Standaard

    MM Zwolle is hij €37,99

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dagodfather
    Deel 1 , 2 1/2 en 3 1/3 zijn nu bij Mediamarkt Almere 9.99 € per stuk.
    goedkoper dan de box dus
    Wat is het verschil tussen de box of losse delen? Alleen de box zelf, of praten we ook over kwaliteitsverschil, extra's enz?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf
    Wat is het verschil tussen de box of losse delen? Alleen de box zelf, of praten we ook over kwaliteitsverschil, extra's enz?
    Voor zover ik weet is de kartonnen box die om de drie aparte DVD-doosjes zit het enige verschil. Men zou ook verwachten dat in dat geval de prijs van de box voordeliger is dan wanneer men de delen los zou kopen...

  23. #23

    Standaard

    Bij de Makro is hij €34,51

    Aangezien wij geen mediamarkt in de buurt hebben voor losse delen zal ik hem daar maar gaan halen denk ik.

  24. #24

    Standaard

    In de mm Antwerpen staat de box voor 30 euro in het foldertje... ben nog niet gaan kijken

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio
    In de mm Antwerpen staat de box voor 30 euro in het foldertje... ben nog niet gaan kijken
    Hartelijk dank voor de tip ! Ik ga er morgen dan zeker eens langs.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •