Bekijk uitslag poll: Een bruin-rode kaft is tog wel mooi voor de Two Towers inplaats van een groene.

Stemmers
2. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Mee eens

    2 100,00%
  • Nee groen is mooier

    0 0%
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 69 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TTT Extended Edition verpakking onthult

    De verpakking van de Extended Edition DVD is nu te zien op [url=http://www.fellowship.nl/nieuws.php?id=2255/]

    ''Exclusief en als eerste bij TheFellowship.nl: een eerste blik op de verpakking van de The Two Towers Extended Edition DVD set!

    Deze set zal in november in de winkels verschijnen en zal naast een extended cut van The Two Towers en twee dvds vol met bonusmateriaal ook een beeld van Sideshow/WETA bevatten. Het beeld in de vorm van Smeagol is onderdeel van een set van twee. Het tweede beeld, Gollum, kan met korting gekocht worden bij Sideshow als je de Extended set hebt gekocht.''



    Hadden ze dat 2e beeld er niet gewoon bij kunnen doen? Beetje geldklopperij vind ik. En ze hadden tog beter 2 boekhouders van de ''Two Towers'' Barad-dur en Orthanc kunnen doen? De film en boek heten tog niet voor niets ''The Two Towers''?

  2. #2

    Standaard

    En die versie is dus de versie die ik weggeef in "Hier dan mijn nieuwe weggeef aktie"


    Zie link: http://www.fellowship.nl/nieuws.php?id=2255
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  3. #3

    Standaard

    Heeft iemand enig idee wat 't Smeagolbeeldje zal gaan kosten? Ik denk overigens dat ik het maar bij de 'normale' extended versie hou...

  4. #4

    Standaard

    Is deze versie met beeld(jes) al ergens te pre-orderen (regio 1 dan)
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  5. #5

    Standaard

    Het ziet er weer geweldig uit. Zal weer alle drie de versies denk ik aanschaffen.

    Het is jammer dat je een beeldje weer daarnaast moet kopen.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Het ziet er weer geweldig uit. Zal weer alle drie de versies denk ik aanschaffen.

    Het is jammer dat je een beeldje weer daarnaast moet kopen.
    Alle drie is dat niet een beetje overdreven, de extended editions met en zonder beeldjes zijn qua dvd's toch hetzelfde ?????

    Tenminste bij the Fellowship was dit toch ook het geval, daar heb ik alleen de 2 disc en de extended met beeldjes gekocht?
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  7. #7

    Standaard

    Ziet er netjes uit
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #8

    Standaard

    Ik vind het alleen wel jammer dat de verpakking rood is. Als-ie groen was geweest zou het geheel wat mooier zijn. Nu maar hopen dat deel drie niet blauw wordt :S

  9. #9

    Standaard

    De volgende wórdt blauw

    Ziet er in ieder geval weer gelikt uit!


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Ik vind het alleen wel jammer dat de verpakking rood is. Als-ie groen was geweest zou het geheel wat mooier zijn. Nu maar hopen dat deel drie niet blauw wordt :S
    Rood?? Volgens mij is hij bruin hoor. Of ligt het aan mijn monitor?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  11. #11

    Standaard

    Hij wordt blauw? Jammer... groen en rood zijn tenminste nog 'natuurlijke' kleuren, maar blauw?

  12. #12

    Standaard

    Ik denk dat ik deze keer voor de versie zonder beeldje ga.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  13. #13

    Standaard

    @ Charley: op deze afbeelding is het wat onduidelijk, maar in (een van) de andere Two Towers-thread(s) leek het me een dieprode kleur

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Ik vind het alleen wel jammer dat de verpakking rood is. Als-ie groen was geweest zou het geheel wat mooier zijn. Nu maar hopen dat deel drie niet blauw wordt :S
    Rood?? Volgens mij is hij bruin hoor. Of ligt het aan mijn monitor?
    En ik zeg dat ie rood-bruin is. Wel erg mooi
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    ziet er weer helemaal top uit , maar dat hoort ook bij zo,n geweldige film
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  17. #17

    Standaard

    Ziet er zker mooi uit Maar ik neem wel genoegen zonder beeldjes
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    En die versie is dus de versie die ik weggeef in "Hier dan mijn nieuwe weggeef aktie"


    Zie link: http://www.fellowship.nl/nieuws.php?id=2255
    ??? Bedoel je? Ben je filantroop ofzo? 8)
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  19. #19

    Standaard

    Ziet er heeeeeeeeeeeeeeel mooi uit, ben benieuwd naar de beeldjes
    Helaas moet ik daarbij zeggen, dat ik de E.E. van Fellowship nog geeneens in mijn collectie heb staan....

    Maar daar komt wel snel verandering in

    IL

  20. #20

    Standaard

    euh, smeagol?? die zit toch helemaal niet in deze film ; of laat mijn geheugen me nu in de steek??

    de naam wordt geloof ik wel genoemd ergens op het eind door gollum, maar we zien haar toch niet?

    natuurlijk, wil ik deze set ook, alleen maar hopen dat de dvds + het extra beeldje niet te erg in de papieren loopt. Vond die 70 euro voor de eerste film al meer dan genoeg.

  21. #21

    Standaard

    Ziet er heel mooi uit. Maar het vraagt allemaal weer meer plaats en meer dingen om af te stoffen. :wink:
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door technocat
    euh, smeagol?? die zit toch helemaal niet in deze film ; of laat mijn geheugen me nu in de steek??

    de naam wordt geloof ik wel genoemd ergens op het eind door gollum, maar we zien haar toch niet?
    Uuuhh Gollum = Smeagol, Smeagol = Gollum..... Split Personality.
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door technocat
    euh, smeagol?? die zit toch helemaal niet in deze film ; of laat mijn geheugen me nu in de steek??

    de naam wordt geloof ik wel genoemd ergens op het eind door gollum, maar we zien haar toch niet?
    Uuuhh Gollum = Smeagol, Smeagol = Gollum..... Split Personality.
    Aangezien Technocat het over "haar" heeft, zal het gaan over de laatste scene waar wordt gehint naar Return of the King (zal ivm spoilers niet onthullen over wat/wie het gaat, maar de lezers weten genoeg denk ik...)


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Aangezien Technocat het over "haar" heeft, zal het gaan over de laatste scene waar wordt gehint naar Return of the King (zal ivm spoilers niet onthullen over wat/wie het gaat, maar de lezers weten genoeg denk ik...)
    Die vergissing is te begrijpen, Smeagol lijkt qua naam wel erg op S... oh, sorry

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Ziet er heel mooi uit. Maar het vraagt allemaal weer meer plaats en meer dingen om af te stoffen. :wink:
    Met de kans dat zo'n beeldje op de grond pleurt
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •