Bekijk uitslag poll: Een bruin-rode kaft is tog wel mooi voor de Two Towers inplaats van een groene.

Stemmers
2. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Mee eens

    2 100,00%
  • Nee groen is mooier

    0 0%
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tinman
    Whooooooow, deze moet ik hebben

  2. #52

    Standaard

    Verkopen ze de collector's dvd set (met die beeldjes) ook nog van the fellowship ergens of was dit een limited edition
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  3. #53

    Standaard

    Moet je eens bij de FRS kijken, daar heb ik ze aardig vaak gezien (nog steeds)
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Moet je eens bij de FRS kijken, daar heb ik ze aardig vaak gezien (nog steeds)
    Om dan maar te zwijgen over Media markt rotterdam Centrum achter de balie bij de dvd afdeling
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #55
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tinman
    Whooooooow, deze moet ik hebben
    Zeker heel mooi :wink:

  6. #56

    Standaard

    De LOTR-DVD's moet gewoon de standaard worden voor DVD's...als iemand echt fan is van een film...dan koopt ie die dure versie wel.

  7. #57

    Standaard

    tja, zou heel leuk en mooi zijn zulke uitvoeringen, maar of iedereen de ruimte heeft voor zulke uitvoeringen? Waarschijnlijk niet. Zelfs ik heb met mijn tamelijk bescheiden collectie (55) nu al problemen met ruimte. Ik heb gister net een 2e dvd kastje gekocht. Mijn eerste staat propvol. Daar kunnen nog 3/4 dvd's bij. En het overgrote deel (heb gister nog even gekeken)=40 dvd's zijn de gewone amaray's of snappers. 55 van zulke dikke dozen en ik zou een volledige want nodig hebben.
    Zou overigens wel heeeeeel erg mooi zijn natuurlijk
    En on-topic: dit is een prachtige versie. De Fellowship heb ik als standaard 4 disc, maar deze ga ik toch zeker met de beeldjes kopen.

  8. #58

    Standaard

    tja, zou heel leuk en mooi zijn zulke uitvoeringen, maar of iedereen de ruimte heeft voor zulke uitvoeringen? Waarschijnlijk niet.
    Een beetje verzamelaar máákt wel ruimte Zelf hoef ik de beeldjes niet - geef mij de standaard SE maar.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    tja, zou heel leuk en mooi zijn zulke uitvoeringen, maar of iedereen de ruimte heeft voor zulke uitvoeringen? Waarschijnlijk niet.
    Een beetje verzamelaar máákt wel ruimte
    ik heb het nieuwe kastje dan ook al in huis
    Ga nu trouwens maar eens naar huis. Ben ik niet zo off-topic als vandaag volgende keer hoop ik (tis verschrikkelijk vandaag). Dan kan ik thuis mijn kastje in elkaar zetten om mijn nieuwe LOTR in kwijt te raken als ze uit zijn.

  10. #60
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Wat ik een btje vreemd vind is dat de 5e dvd ( The Making Of Gollum heet en dat je er een beeldje bij krijgt van Smeagol.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Wat ik een btje vreemd vind is dat de 5e dvd ( The Making Of Gollum heet en dat je er een beeldje bij krijgt van Smeagol.
    uuughhhhmmm. Das hetzelfde karater hoor

  12. #62
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Wat ik een btje vreemd vind is dat de 5e dvd ( The Making Of Gollum heet en dat je er een beeldje bij krijgt van Smeagol.
    uuughhhhmmm. Das hetzelfde karater hoor
    Karakter. Maar dan hadden ze het beeldje van Gollum erbij moeten doen en Smeagol Limited kunnen maken.

  13. #63
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ach nee man. Kijk da's pas echt geld kloperij als ze dat zouden doen. Voor een andere gezichts uitdrukking.

  14. #64
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Ach nee man. Kijk da's pas echt geld kloperij als ze dat zouden doen. Voor een andere gezichts uitdrukking.
    Dat is geen cent meer geldklopperij dan wat het nu is hoor.

  15. #65

    Standaard

    Dat vind ik dus ook een beetje ver gaan, die beeldjes verschillen bijna niks van elkaar. Bij RotK is dat toch anders, met een beeldje van Minas Morgul, maar toch, mij gaat het te ver, dat geld steek ik liever in een andere DVD-box.

    Maar ja, de commercie kent geen grenzen, is de conclusie die je altijd weer kunt trekken. Het gaat erom wat je er zelf mee doet.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Wat ik een btje vreemd vind is dat de 5e dvd ( The Making Of Gollum heet en dat je er een beeldje bij krijgt van Smeagol.
    uuughhhhmmm. Das hetzelfde karater hoor
    Not quite, my precious! Over schizofrenie gesproken: laten we zeggen dat Sméagol de "goede ik" [spoiler:ba24862126]toen Gollum nog een hobbit was[/spoiler:ba24862126] is,
    en Gollum de "slechte ik".
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #67
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Dat vind ik dus ook een beetje ver gaan, die beeldjes verschillen bijna niks van elkaar. Bij RotK is dat toch anders, met een beeldje van Minas Morgul, maar toch, mij gaat het te ver, dat geld steek ik liever in een andere DVD-box.

    Maar ja, de commercie kent geen grenzen, is de conclusie die je altijd weer kunt trekken. Het gaat erom wat je er zelf mee doet.
    Hetzelfde zou zijn als we bij ROTK een dvd hadden gekregen over het maken van Minas Morgul en het Minas Tirith beeldje. Das mn punt.

  18. #68

    Standaard

    Man, waar zeur je over? Die hele dvd gaat niet over Gollum óf Sméagol.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  19. #69
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Man, waar zeur je over? Die hele dvd gaat niet over Gollum óf Sméagol.

    Nee ging indd daar niet over. Ik had een leuk weerbericht, en een herhaling van de 5 uur show op mn dvd staan.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •