Bekijk uitslag poll: Een bruin-rode kaft is tog wel mooi voor de Two Towers inplaats van een groene.

Stemmers
2. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Mee eens

    2 100,00%
  • Nee groen is mooier

    0 0%
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Met de kans dat zo'n beeldje op de grond pleurt
    Nou ja, dan heb je drie beeldjes in plaats van twee, ook leuk

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Aangezien Technocat het over "haar" heeft, zal het gaan over de laatste scene waar wordt gehint naar Return of the King (zal ivm spoilers niet onthullen over wat/wie het gaat, maar de lezers weten genoeg denk ik...)
    Kun je niet gewoon de spoilertag gebruiken? Ik heb de boeken wel gelezen, maar ik weet even niet waar je 't over hebt.

  3. #28

    Standaard

    Over "split personality" gesproken (maar dan letterlijk )
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Aangezien Technocat het over "haar" heeft, zal het gaan over de laatste scene waar wordt gehint naar Return of the King (zal ivm spoilers niet onthullen over wat/wie het gaat, maar de lezers weten genoeg denk ik...)
    Kun je niet gewoon de spoilertag gebruiken? Ik heb de boeken wel gelezen, maar ik weet even niet waar je 't over hebt.
    Tuurlijk kan dat het gaat over [spoiler:d089c53df0]die gigantische spin (naam : Shelob)[/spoiler:d089c53df0]
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Tuurlijk kan dat het gaat over [/spoiler]
    [spoiler:37227ba6af]Shelob [/spoiler:37227ba6af]

  6. #31

    Standaard

    had het al gewijzigd.... ik kan nu trouwens de tekst tussen de spoilertag gewoon lezen in het gequote stukje
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    had het al gewijzigd.... ik kan nu trouwens de tekst tussen de spoilertag gewoon lezen in het gequote stukje
    We willen voor niemand de lol bederven, dus ik heb het ook veranderd

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Ziet er heel mooi uit. Maar het vraagt allemaal weer meer plaats en meer dingen om af te stoffen. :wink:
    Met de kans dat zo'n beeldje op de grond pleurt
    Een expert ! :wink:
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Ziet er heel mooi uit. Maar het vraagt allemaal weer meer plaats en meer dingen om af te stoffen. :wink:
    Met de kans dat zo'n beeldje op de grond pleurt
    Een expert ! :wink:
    Zeg eerder een slachtoffer
    :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #35

    Standaard

    Jammer, had gehoopt dat orthanc en barad-dur bij deze versie zouden zitten. Zouden perfecte steunen geweest zijn omdat ze in alledrie de delen voorkomen.

    Naja, dan maar hopen op ringwraights bij deel drie

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Aangezien Technocat het over "haar" heeft, zal het gaan over de laatste scene waar wordt gehint naar Return of the King (zal ivm spoilers niet onthullen over wat/wie het gaat, maar de lezers weten genoeg denk ik...)
    Kun je niet gewoon de spoilertag gebruiken? Ik heb de boeken wel gelezen, maar ik weet even niet waar je 't over hebt.
    Had gekund, maar ik kon ff niet op "haar" naam komen...


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Ziet er heel mooi uit. Maar het vraagt allemaal weer meer plaats en meer dingen om af te stoffen. :wink:
    Met de kans dat zo'n beeldje op de grond pleurt
    Een expert ! :wink:
    Zeg eerder een slachtoffer
    :wink:
    Mijn katten hebben zowel mijn beeldjes als mijn kartonnen hoes te grazen genomen... Het asiel was toen bijna 2 katten rijker ..

  13. #38

    Standaard

    Hahaha wel grappig om te horen/lezen:P

    Maar ja die arme doos en beeldjes

  14. #39

    Standaard

    Dit ziet er inderdaad leuk uit, weer beeldjes.
    Had wel verwacht dat de torens erin zatten, daar ging het verhaal over. Maar ook Gollum was aandrukkelijk aanwezig en is toch een moeilijkere prestatie om neer te zetten dan 2 torens.

    Nu nog preorderen en klaar is kees.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  15. #40

    Standaard

    Mooie box. Ga ik zeker kopen. Niet preorderen, ik wacht wel op de MM. :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  16. #41
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Sja, ik vind die smeagol erbij helemaal niks, en natuurlijk wel oppergeldklopperij om ook nog geld te vragen voor een tweede beeldje wat er gewoon bij hoort te zitten.

    Ik ga toch echt twijfelen of ik die box ga kopen.....

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door technocat
    euh, smeagol?? die zit toch helemaal niet in deze film ; of laat mijn geheugen me nu in de steek??

    de naam wordt geloof ik wel genoemd ergens op het eind door gollum, maar we zien haar toch niet?
    Uuuhh Gollum = Smeagol, Smeagol = Gollum..... Split Personality.
    Aangezien Technocat het over "haar" heeft, zal het gaan over de laatste scene waar wordt gehint naar Return of the King (zal ivm spoilers niet onthullen over wat/wie het gaat, maar de lezers weten genoeg denk ik...)
    dat bedoelde ik idd; maar was ff in de war geraakt met naampjes.

  18. #43

    Standaard

    You're forgiven
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  19. #44

    Standaard

    Ik had toch liever de 2 torens gehad dan had ik tenminste weer 2 mooie steunen
    die andere worden ook gebruikt om dvd's tussen te zetten :P

  20. #45

    Standaard

    Ik zie toch het liefste al de drie delen tussen de Argonaths denk ik. Maar dat is even afwachten dus
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik zie toch het liefste al de drie delen tussen de Argonaths denk ik. Maar dat is even afwachten dus
    O, ik dacht dat je Hadafang de boel bij elkaar ging houden. :P
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik zie toch het liefste al de drie delen tussen de Argonaths denk ik. Maar dat is even afwachten dus
    O, ik dacht dat je Hadafang de boel bij elkaar ging houden. :P
    Die heb ik nodig als ik naar Den Haag - Ajax ga volgend jaar
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik zie toch het liefste al de drie delen tussen de Argonaths denk ik. Maar dat is even afwachten dus
    O, ik dacht dat je Hadafang de boel bij elkaar ging houden. :P
    Die heb ik nodig als ik naar Den Haag - Ajax ga volgend jaar
    Zie 'm maar eens door de controle te krijgen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  24. #49

    Standaard

    Ik vind het eigenlijk wel een beter idee zo'n los beeld. Een set boekensteunen is wel meer dan genoeg voor 3 van die XE's. Als ze voor de XE van laatste film nou een beetje van Frodo meeleveren dan is dat een hele mooie verzameling bij elkaar.

  25. #50

    Standaard

    Ziet er bloedmooi uit, die Two Towers-verpakking! Overigens is hier wat info over de scenes die niet in de originele bioscoopversie zat, maar wel te zien zal zijn in de Extended Edition:

    http://www.usatoday.com/life/movies/...11-rings_x.htm
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •