Pagina 2 van 34 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 846 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Ik heb nog altijd hoop op de seizoensboxen van de originel serie met nlo.

    In ieder geval zal dit wel een dure film worden ... hopelijk kan de CGI het aan. Een autokes in een robot ... lijkt me fijn ... maar een vrachtwagen of een vliegtuig of de echt heel groten ... dan moet je al iets kunnen om het indrukwekkend te krijgen. Want ik wil onder de indruk zijn in de cinema als ik deze ga zien ...
    bekijk het filmpje even die al eerder gepost is

    dat ziet er heel goed uit moet ik zeggen
    hopen dat ze dit ook met de film doen
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Ik heb nog altijd hoop op de seizoensboxen van de originel serie met nlo.

    In ieder geval zal dit wel een dure film worden ... hopelijk kan de CGI het aan. Een autokes in een robot ... lijkt me fijn ... maar een vrachtwagen of een vliegtuig of de echt heel groten ... dan moet je al iets kunnen om het indrukwekkend te krijgen. Want ik wil onder de indruk zijn in de cinema als ik deze ga zien ...
    bekijk het filmpje even die al eerder gepost is

    dat ziet er heel goed uit moet ik zeggen
    hopen dat ze dit ook met de film doen
    zoals ik dus reeds zei ... dat is een autoke
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Ik heb nog altijd hoop op de seizoensboxen van de originel serie met nlo.

    In ieder geval zal dit wel een dure film worden ... hopelijk kan de CGI het aan. Een autokes in een robot ... lijkt me fijn ... maar een vrachtwagen of een vliegtuig of de echt heel groten ... dan moet je al iets kunnen om het indrukwekkend te krijgen. Want ik wil onder de indruk zijn in de cinema als ik deze ga zien ...
    bekijk het filmpje even die al eerder gepost is

    dat ziet er heel goed uit moet ik zeggen
    hopen dat ze dit ook met de film doen
    zoals ik dus reeds zei ... dat is een autoke
    sorry verkeerd gelezen
    maar weet niet of de returner hebt gezien want daar transformeren concorde's en jets in robots(soort van robot)
    en dat zag er wel erg goed uit moet ik zeggen
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door D.R.
    Ik heb trouwens puur uit nostalgische overwegingen laatst de Takara reïssues van Soundwave en Starscream gekocht .. nu Megs nog!!
    (en ik ben al 28 )
    Ik heb toevallig laatst de reissue van Jazz aangeschaft en ben ook al 23
    haha ben al bijna 25 en spaar ze ook

    van de week megatron binnen gekregen

    tip hij staat op ebay.nl voor 90 euro
    Hmm.. Ik zal eens kijken, ik heb geen ervaring met ebay. G1 Megatron zal in ieder geval vanuit de EU moeten komen, want ik hoorde dat hij anders vaak wordt onderschept vanwege de realistische gun-mode. Ik ontdekte een paar weken terug Archonia.com (in Belgie), maar daar was Megatron helaas niet meer te krijgen.

    Vroeger had ik alleen autobots (Prime en een hoop klein grut).. goedzak die ik was Vandaar mijn recente Decepticon aankopen.

    Dat filmpje van The Michael smith is toch gewoon door iemand op de thuis pc gemaakt? Kun je nagaan hoe het er uit gaat zien als Dreamworks er aan gaat werken!
    Ik hoop wel dat de film een beetje stoer blijft en dat het geen teleurstellende " Jar-Jar Binks ervaring" word...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door D.R.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door D.R.
    Ik heb trouwens puur uit nostalgische overwegingen laatst de Takara reïssues van Soundwave en Starscream gekocht .. nu Megs nog!!
    (en ik ben al 28 )
    Ik heb toevallig laatst de reissue van Jazz aangeschaft en ben ook al 23
    haha ben al bijna 25 en spaar ze ook

    van de week megatron binnen gekregen

    tip hij staat op ebay.nl voor 90 euro
    Hmm.. Ik zal eens kijken, ik heb geen ervaring met ebay. G1 Megatron zal in ieder geval vanuit de EU moeten komen, want ik hoorde dat hij anders vaak wordt onderschept vanwege de realistische gun-mode. Ik ontdekte een paar weken terug Archonia.com (in Belgie), maar daar was Megatron helaas niet meer te krijgen.

    Vroeger had ik alleen autobots (Prime en een hoop klein grut).. goedzak die ik was Vandaar mijn recente Decepticon aankopen.

    Dat filmpje van The Michael smith is toch gewoon door iemand op de thuis pc gemaakt? Kun je nagaan hoe het er uit gaat zien als Dreamworks er aan gaat werken!
    Ik hoop wel dat de film een beetje stoer blijft en dat het geen teleurstellende " Jar-Jar Binks ervaring" word...
    ik had hem ook op ebay gewonnen
    gewoon in nederland van iemand
    dus geen gezeik met douane
    ga in januari naar singapore dus ik daar mijn slag slaan op transformer gebied
    schijnt dat een normale reissue ong 20 euro kost
    en laat het gewoon opsturen door familie daar
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  6. #31
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ben benieuwd of ze Optimus met oplegger erbij doen. Die kwam in de tekenfilm altijd 'ergens' vandaan rijden.

  7. #32

    Standaard

    Daarnaast vertelde Spielberg dat hij als producent de naam van de regisseur van de 'Transformers'-film over 'drie of vier weken' bekendmaakt. De film wordt gebaseerd op de tekenfilmserie.
    Gaat het dan toch gebeuren een TF live-action film, ik moet toch zeggen dat ik zo mijn bedenkingen heb of dit wel gaat werken in live-action!
    Turn around and feel the vibe.....

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Daarnaast vertelde Spielberg dat hij als producent de naam van de regisseur van de 'Transformers'-film over 'drie of vier weken' bekendmaakt. De film wordt gebaseerd op de tekenfilmserie.
    Gaat het dan toch gebeuren een TF live-action film, ik moet toch zeggen dat ik zo mijn bedenkingen heb of dit wel gaat werken in live-action!
    Tuurlijk wel joh!!! Wordt supervet. Heb je dat clipje hierboven niet gezien?? Als een amateur dat al kan maken..............

  9. #34

    Standaard

    Don Murhphy heeft een ja/nee vragenrondje gehouden met eventuele antwoorden op de film.

    Lees het volledige topic hier: http://www.d13satellite.com/donmurph...&threadid=2723

    een kleine selectie hieruit:
    Quote:

    1) 'Some' of the Transformers DO arrive in pre-historic times
    2) Optimus Prime WILL have his traditional look as a cab-over semi
    3) If the movie were made as the script is right now, it would NOT be over 2 hours long (following the page=minute rule)
    4) Soundwave IS in the movie with a more conventional alt-mode
    5) There will be NO Dinobots in this movie
    6) Bludgeon is NOT in it
    7) NO characters remain with a Cybertonian alt-mode
    Megatron WILL be a tank
    9) A gestalt does NOT make an appearance
    10) Soundwave WILL have minions
    11) MORE than 4 Autobots and Decepticons appear
    12) NO one on this forum has guessed what Soundwave's alt-mode will be yet
    13) Transformers identified by name DO die

    alvast een preview van optimus prime hoe ie er ongeveer uit komt te zien
    http://www.galactica.tv/transformers/


    en nog meer nieuws hier

    http://filmforce.ign.com/transformers/?fromint=1
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  10. #35
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    4) Soundwave IS in the movie with a more conventional alt-mode

    Heiligschennis!!!!

    5) There will be NO Dinobots in this movie

    Geen Grimlock

    7) NO characters remain with a Cybertonian alt-mode

    Geen Shockwave

    Megatron WILL be a tank

    Heiligschennis!!!!

    9) A gestalt does NOT make an appearance

    Geen Devestator en/of Superion

    Ookal ben ik ongelooflijk benieuwd naar deze film, ik ben niet blij met d edingen die ik hoor. Het klinkt meer alsof ze Transformers Energon gaan verfilmen dan mijn Transformers.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  11. #36

    Standaard

    Damnnn, ik trek mijn mening die ik een paar minuten gelden heb gedaan meteen terug.

    Ben het met Bravestar eens dit zijn zware minpunten en ik denk dat elke transformersfan daar zo over denkt.

  12. #37

    Standaard

    Ik snap niet dat die wandelaar op de achtergrond zich niet de pleuris schrikt :wink: Vet filmpje, doet me denken aan ED 209 uit Robocop.
    Nee ff serieus: bring it on!
    Volgens mij wordt 2006 een groots filmjaar.
    En sorry dat ik eigenlijk niks zinnigs toe te voegen heb.
    1.Serve the public trust, 2.Protect the innocent
    3.Uphold the law, 4.(Classified)

    Scheveningen....SCHEVENINGEN!!

  13. #38

    Standaard

    het wordt geen energon

    ze willen het wel gewoon bij generation 1 houden

    en ja van soundwave en megatron is erg jammer maar ze willen het realistich houden
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  14. #39
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    het wordt geen energon

    ze willen het wel gewoon bij generation 1 houden

    en ja van soundwave en megatron is erg jammer maar ze willen het realistich houden
    Realistisch? Auto's die veranderen in robots? Maak er dan een "historisch document" van waardoor Soundwave zijn oorspronkelijke vorm houdt.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  15. #40

    Standaard

    2006 gaat top worden: X-Men 3, Superman Returns, Watchmen, The Da Vinci Code, nu weer Transformers erbij kan niet wachten. Ik ben in ieder geval al erg blij dat ze de generatie 1 Transformers gebruiken. Dat Megatron veranderd in een tank vind ik niet erg want hij was sowieso altijd mijn minst favoriete figuur en zelfs toen ik nog klein was vond ik t zwak dat hij in een gun veranderde. Ik hoop wel dat ze de stemmen van de originele voice-cast kunnen krijgen (vooral voor Optimus en Megatron) want ik las al geruchten dat ze Tom Hanks een stem willen laten vervullen


    P.S. Spielberg heeft afgelopen week op de set van War Of The Worlds aangekondigd dat binnen 3 weken een regisseur voor Transformers bekend word gemaakt 8)
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  16. #41

    Standaard

    Ik weet niet of ze van de Transformers wel een goede live action film kunnen maken, dat is namelijk net zoiets als dat ze van Dragonballz een live action film willen maken. Ik ben nu nog een beetje sceptisch maar misschien veranderd dat wel wanneer ik de eerste trailers te zien krijg.

  17. #42

    Standaard

    Haaa jeugdsentiment, ben wel benieuwd wat ze ervan maken. als hij maar niet zo slecht word als de thunderbirds-verfilming.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    het wordt geen energon

    ze willen het wel gewoon bij generation 1 houden

    en ja van soundwave en megatron is erg jammer maar ze willen het realistich houden
    Realistisch? Auto's die veranderen in robots? Maak er dan een "historisch document" van waardoor Soundwave zijn oorspronkelijke vorm houdt.
    hehe maar je snap best denk ik wat ik bedoel

    en tevens hasbro de amerikaanse uitgever van de toys kan geen megatron als pistool uitbrengen vanwege de wet
    vandaar dat ze megatron ook niet als gun in de film laten zien

    en bedoelde ook met realistisch dat ze van een grote robot niet als een handwapen kunne transformeren vanwege de verhoudingen en terug zoals in de tekenfilm :wink:
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  19. #44

    Standaard

    Sja die verhoudingen waren ook niet helemaal lekker in de tekenfilm, maar ook wel erg jammer dat shockwave er niet bij is, die was altijd wel erg stoer,
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #45
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    het wordt geen energon

    ze willen het wel gewoon bij generation 1 houden

    en ja van soundwave en megatron is erg jammer maar ze willen het realistich houden
    Realistisch? Auto's die veranderen in robots? Maak er dan een "historisch document" van waardoor Soundwave zijn oorspronkelijke vorm houdt.
    hehe maar je snap best denk ik wat ik bedoel

    en tevens hasbro de amerikaanse uitgever van de toys kan geen megatron als pistool uitbrengen vanwege de wet
    vandaar dat ze megatron ook niet als gun in de film laten zien

    en bedoelde ook met realistisch dat ze van een grote robot niet als een handwapen kunne transformeren vanwege de verhoudingen en terug zoals in de tekenfilm :wink:
    Grappig dat je dat zergt over die verhoudingen. Ik ben nu bijna klaar met alle afleveringen van seizoen 2 en ze namen het inderdaad niet zo nauw met die verhoudingen. Powerglide, Astrotrain en Cosmos worden plotseling stukken groter als ze van robot naar vehicle gaan en Soundwave, Blaster en Perceptor worden wel erg klein als ze van robot naar vehicle gaan.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Grappig dat je dat zergt over die verhoudingen. Ik ben nu bijna klaar met alle afleveringen van seizoen 2 en ze namen het inderdaad niet zo nauw met die verhoudingen. Powerglide, Astrotrain en Cosmos worden plotseling stukken groter als ze van robot naar vehicle gaan en Soundwave, Blaster en Perceptor worden wel erg klein als ze van robot naar vehicle gaan.
    Een uitleg daarvan kan je hier vinden. Ik betwijfel alleen of ze dit bij het maken van de tekenfilm al hadden bedacht.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  22. #47
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Grappig dat je dat zergt over die verhoudingen. Ik ben nu bijna klaar met alle afleveringen van seizoen 2 en ze namen het inderdaad niet zo nauw met die verhoudingen. Powerglide, Astrotrain en Cosmos worden plotseling stukken groter als ze van robot naar vehicle gaan en Soundwave, Blaster en Perceptor worden wel erg klein als ze van robot naar vehicle gaan.
    Een uitleg daarvan kan je hier vinden. Ik betwijfel alleen of ze dit bij het maken van de tekenfilm al hadden bedacht.
    Hehehe dit is inderdaad iets uit de categorie; hoe maken we iets kroms weer recht
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  23. #48

    Standaard

    'Transformers' Movie Meets the Eye on July 4, 2007
    Wed, Jul 13, 2005, 03:07 PM PT
    LOS ANGELES (Zap2it.com)- Let the countdown begin: On Wednesday (July 13), DreamWorks Pictures, Paramount Pictures and Hasbro, Inc. announced that a live-action feature film version of "Transformers" will hit movie theaters on July 4, 2007.
    Michael Bay ("The Island," "The Rock") will direct what promises to be a wildly expensive production based on a script from his "Island" scribes Alex Kurtzman and Roberto Orci. The impressive production team will be led by executive producer Steven Spielberg, with Lorenzo di Bonaventura (upcoming "Four Brothers"), Tom DeSanto ("X-Men" and "X2: X-Men United") and Don Murphy ("The League of Extraordinary Gentlemen") serving as co-executive producers.

    "Under the direction of Michael Bay, and with Steven Spielberg executive producing, we know that 'Transformers' is going to be the kind of explosive action movie that is perfect for the height of the summer movie season," says Jim Tharp, DreamWorks' head of distribution. "By staking our claim on the 4th of July, 2007, we ensure that we not only have the time to make this movie the way it should be made, but also to build excitement and awareness leading up to its release."



    DreamWorks will handle the domestic distribution, with Paramount getting the international rights. Hasbro will have executives looming at all stages of pre-production, production, post-production, marking and distribution to make sure that nobody messes up their property.

    The Transformers, you see, are more than meets the eye. Transformers, they're robots in disguise. The Autobots wage their battle to destroy the evil forces of the Decepticons. The Transformers brand was introduced in 1984 and became a phenomenon that has included a toy line from Hasbro and Takara, a comic book series, several animated television programs and an animated feature film.

    "Fans around the world have wanted a Transformers live-action movie for a long time and we are thrilled to work with DreamWorks and Paramount to bring this legendary saga to life on the big screen," says Brian Goldner, president of Hasbro's U.S. Toy segment. "With some of the entertainment industry's best talent on board for this film, fans will experience Transformers in a way that is incredibly powerful."

  24. #49

    Standaard

    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  25. #50

    Standaard

    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

Pagina 2 van 34 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •