Pagina 34 van 34 EersteEerste ... 243031323334
De resultaten 826 tot 846 van 846 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    waar ben je het mee eens?

    de HD DVD staat al in de pre-order en verwacht m op maandag binnen!
    Dat hij het onzin vind dat Paramount alleen voor HD-DVD kiest..
    Maaruh, waar heb jij die HD-DVD besteld?

  2. #827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oddy Bekijk bericht
    Dat hij het onzin vind dat Paramount alleen voor HD-DVD kiest..
    Dit doen Sony / Fox / Disney toch ook ? (dan andersom)

    Maaruh, waar heb jij die HD-DVD besteld?
    Amazon
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #828

    Standaard

    ik hoop dat ik die van mij ook volgende week binnen heb. heb hem besteld bij Axelmusic. ben benieuwd
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  4. #829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Vandaag gekeken, wat een brol ..... Na alle hype had ik -wellicht tegen beter weten in; tenslotte is Bay ook schuldig aan celluloid-verspillers als Pearl Harbor en Armageddon- meer verwacht. De special effects zijn super, maar het script is bij tijden echt tenenkrommend bijv. wanneer de autobots rondom Sam's huis hangen ..... En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat nagenoeg alle (belangrijke) personages uitzonderlijk clichematig en irritant zijn. Zo erg zelfs dat Bernie Mac er als louche autohandelaar nog plezierig tegenaf stak. De wereld op zijn kop.
    He Rob, hou eens op man. Ik moet deze vanavond nog gaan kijken

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Vandaag gekeken, wat een brol ..... Na alle hype had ik -wellicht tegen beter weten in; tenslotte is Bay ook schuldig aan celluloid-verspillers als Pearl Harbor en Armageddon- meer verwacht. De special effects zijn super, maar het script is bij tijden echt tenenkrommend bijv. wanneer de autobots rondom Sam's huis hangen ..... En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat nagenoeg alle (belangrijke) personages uitzonderlijk clichematig en irritant zijn. Zo erg zelfs dat Bernie Mac er als louche autohandelaar nog plezierig tegenaf stak. De wereld op zijn kop.

    aan dat stuk dat ze voor het huis staan,heb ik me ook blauw geergerd ,sowieso was de humor in de film,veelal niet echt gepast./En vaak nogal kinderachtig

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld Bekijk bericht
    aan dat stuk dat ze voor het huis staan,heb ik me ook blauw geergerd ,sowieso was de humor in de film,veelal niet echt gepast./En vaak nogal kinderachtig
    Transformers is gebaseerd op een tekenfilm uit de jaren 80 en een speelgoedlijn.
    Niet nadenken deze film is gewoon bedoeld om ons te entertainen. Brains out please.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  7. #832

    Standaard

    ik voor 1 vondt m geweldig , heb me prima vermaakt met deze popcorn-film , de scene bij t huis vonst ik dus ook (in tegenstelling tot de meeste van julie) dus ook geweldig , leuke film met een gigantische knipoog naar de oorspronkelijke animatie serie. nostalgie van de bovenste plank. doet me weer helemaal denken aan de tijd dat ik vroeger als kleine jongen om 6/7 uur uit mn nest sloop om transformers op sky-channel te gaan kijken...
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door verry Bekijk bericht
    ik voor 1 vondt m geweldig , heb me prima vermaakt met deze popcorn-film , de scene bij t huis vonst ik dus ook (in tegenstelling tot de meeste van julie) dus ook geweldig , leuke film met een gigantische knipoog naar de oorspronkelijke animatie serie. nostalgie van de bovenste plank. doet me weer helemaal denken aan de tijd dat ik vroeger als kleine jongen om 6/7 uur uit mn nest sloop om transformers op sky-channel te gaan kijken...
    Je bent niet de enige. Persoovoornlijk heb ik me ook behoorlijk vermaakt met deze Brainless Entertainment. En daar gaat het hier om, verstand op nul en kijken maar. Ook ik vond de scene bij Sam thuis best grappig en de special effects zijn bijzonder geslaagd maar het waren (zoals waarschijnlijk voor de meesten) vooral de actiescenes met de robots die tot de verbeelding spreken. Alleen al die zware, galmende stemmen van de robots maken voor mij de film het bekijken waard. (beetje zoals o.a. Darth Vader in Star Wars of de stem van Sauron in LOTR en diensmeer). De originele tekenfilmserie heb nooit echt mee vertrouwd geweest maar denk dat ik toch eens ga uitkijken.

  9. #834

    Standaard

    IkIk moet hem dus nog steeds zien, maar als ik die trailer en verschillende stukjes moet geloven ga ik deze erg leuk vinden. Vroeger altijd Transformers gekeken. Ik was zo blij toen ik Optimus Prime voor Sinterklaas kreeg, daarom vind ik het ook geweldig dat de man uit de serie ook de stem van Optimus Prime doet in de film. En ps Meagan Fox is HEEET

  10. #835

    Standaard

    Gisteren gekeken.
    Tja, wel leuk om een keer te kijken, ik had er ook niet meer van verwacht. Supermooie special effects e.d. maar inhoudelijk stelt het natuurlijk geen ruk voor.
    Hou je verwachtingspatroon laag, dan valt de schade nog mee

  11. #836

    Standaard

    En bekijk hem alleen in het geval je:
    -Een mooi groot scherm hebt.
    -Niet teveel afleiding in de kamer.
    -Goed geluid.
    -Een bak popcorn.

    Anders is er helaas weinig aan de films van Micheal Bay. Deze regisseur moet het echt hebben van de bioscoop zodat je lekker overdonderd in je stoel kan zitten en kan worden meegesleept in een heerlijk hersenloos avontuur.

    Maar dat is mijn idee.

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Groot scherm: check
    Goed geluid: check / sub: check
    Niet te veel afleiding: check

    ..... wellicht volgende keer maar een bak popcorn erbij dan .
    Turn around and feel the vibe.....

  13. #838

    Standaard

    Ah, het ontbreken van bovenstaande punten kan ertoe hebben geleid dat ik er op dvd ook maar weinig van over vond blijven en dat terwijl ik in de bioscoop tot tweemaal behoorlijk onder de indruk was.
    Ik had nu vooral tijd om me te ergeren aan dat verschrikkelijke Australische accent van die blonde dame: "Oi, I'm a computer analist, by crickey."

  14. #839

    Standaard

    voor mij is dit personelijk de slechtste film die ik ooit gezien heb.
    kon me totaal niet boeien.

  15. #840

    Standaard

    Al dat gezever over het verhaal, enz. enz. Laat me 1 ding zeggen: de film is gebaseerd op de tekenfilms. Kijk die nog eens terug en je ziet dat ze bij de film behoorlijk trouw zijn gebleven aan het format van de tekenfilms qua opzet: weinig verhaal, veel knallen. That's it!
    Het is al enorm knap dat ze dit op het witte doek kunnen toveren. Sommige technieken (volgens de featurettes) konden zelfs 2 jaar geleden nog niet.
    Bovendien moesten de transformers in deze film allemaal geintroduceerd worden (voor het publiek dat er niet mee bekend was). Bij de volgende 2 films hoeft dat niet meer en kan men meteen met het verhaal beginnen. Er is dan ook meer ruimte voor karakterontwikkeling en de ontwikkeling van het verhaal als dat moet.

    Sommigen zeggen ook dat de bot to bot aktie te weinig is. Maar ikzelf vind de verhouding juist wel goed. Bij teveel wordt het gewoonweg saai.
    Liever niet zoiets van: "Ik ben Megatron" --- en knallen maar...
    maar een Megatron die taktisch tewerk gaat (gecoordineerde aanvallen enz. spionage door Laserbeak)

    Kortom: wat mij betreft was het een leuke popcornfilm (een nobrainer die je dan dus ook zo moet bekijken: niet teveel van verwachten en je ogen uitkijken vanwege de visuele effekten). Alleen mogen deel 2 en 3 wel wat spannender (en meer spanning is voor mij niet hetzelfde als nog meer knallen..)

  16. #841

    Standaard

    En laat er dan ook bij deel 2 en 3 meteen maar die kinderachtige humor uit. Ik hou van een beetje humor in zo'n zomerfilms, maar het moment waar Frenzy uit het vliegtuig stapt en zo voorbij tientallen mensen wandelt zonder dat die hem opmerken vind ik totaal niet grappig en ongepast. Ook die hele masturbatie dialoog was erover en haalde me uit de film.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PiAir Bekijk bericht
    Al dat gezever over het verhaal, enz. enz. Laat me 1 ding zeggen: de film is gebaseerd op de tekenfilms. Kijk die nog eens terug en je ziet dat ze bij de film behoorlijk trouw zijn gebleven aan het format van de tekenfilms qua opzet: weinig verhaal, veel knallen. That's it!
    Het is al enorm knap dat ze dit op het witte doek kunnen toveren. Sommige technieken (volgens de featurettes) konden zelfs 2 jaar geleden nog niet.
    Bovendien moesten de transformers in deze film allemaal geintroduceerd worden (voor het publiek dat er niet mee bekend was). Bij de volgende 2 films hoeft dat niet meer en kan men meteen met het verhaal beginnen. Er is dan ook meer ruimte voor karakterontwikkeling en de ontwikkeling van het verhaal als dat moet.

    Sommigen zeggen ook dat de bot to bot aktie te weinig is. Maar ikzelf vind de verhouding juist wel goed. Bij teveel wordt het gewoonweg saai.
    Liever niet zoiets van: "Ik ben Megatron" --- en knallen maar...
    maar een Megatron die taktisch tewerk gaat (gecoordineerde aanvallen enz. spionage door Laserbeak)

    Kortom: wat mij betreft was het een leuke popcornfilm (een nobrainer die je dan dus ook zo moet bekijken: niet teveel van verwachten en je ogen uitkijken vanwege de visuele effekten). Alleen mogen deel 2 en 3 wel wat spannender (en meer spanning is voor mij niet hetzelfde als nog meer knallen..)
    Amen

  18. #843
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Een perfecte Michael Bay film, je krijgt wat je verwacht humor & spectakel. Ben je vies van over de top actie en goed gebruik van CGI dan is deze film wat voor jou.

    Ben je wat pretenetieus en verwacht je enige diepgang, niet de film voor jou.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  19. #844

    Standaard

    "niet" vies, bedoel je denk ik

  20. #845

    Standaard

    Heb de film nog eens gezien op DVD. Blijf het de beste film van dit jaar vinden. Perfecte humor, perfecte actie en perfect verhaal.

    Dit is een kleuterfilm dus verwacht niks meer. Sprekende robots die in dingetjes kunnen veranderen. Wie hier diepgang verwacht is toch aan het verkeerde adres. Zelfs spanning hoeft niet. Robotjes.

    Het moment dat de autobots komen is ... pure kinderemotie.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  21. #846

    Standaard

    Gisteren de film weer gezien, toch maar gekocht . In de bios vond ik er echt geen ruk aan, maar ik kon hem nu wel aardig waarderen. Goed vermaak.


    Wat me opviel, toen ik Starscream tegen Megatron hoorde praten was wel ........ dat zijn stem wel erg dichtbij de originele Megatron in de buurt kwam ............ hadden ze die stem nu echt niet voor Megatron kunnen gebruiken?
    I find your lack of faith disturbing

Pagina 34 van 34 EersteEerste ... 243031323334

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •