Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 62 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 'Spirited Away' op DVD ?

    Heeft iemand van jullie enig idee wanneer 'Spirited Away' (Sen to Chihiro no kamikakushi) op Regio 2 in Nederland gaat verschijnen ?
    Hoe ziet deze release er ongeveer uit ?
    Bevat deze wel de originele Japanse audio ?
    En wat gaat ie ongeveer kosten ?
    thx

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij is er van deze nog geen release datum bekend.

  3. #3

    Standaard

    Volgens www.video.nl komt de huur dvd uit op 28-11-2003 dus zal de koop kort daarna verschijnen hoop ik.

  4. #4

    Standaard

    Er schijnen nogal wat problemen te zijn met deze film, en naar zeggen heeft alleen de R1 de juiste beelskwaliteit, de rest schijnt allemaal een soort van gele tint te hebben of zoiets.

    Ik heb daarom ook de R1 besteld, omdat ik te erg huiver voor het idee dat een stelletje eikels de film op R2 weer verprutsen, wat niet de eerste keer zal zijn.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Er schijnen nogal wat problemen te zijn met deze film, en naar zeggen heeft alleen de R1 de juiste beelskwaliteit, de rest schijnt allemaal een soort van gele tint te hebben of zoiets.

    Ik heb daarom ook de R1 besteld, omdat ik te erg huiver voor het idee dat een stelletje eikels de film op R2 weer verprutsen, wat niet de eerste keer zal zijn.
    Rode tint

    Hier is trouwens nog een plaatje uit een andere Spirited Away thread...

    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #6

    Standaard

    Ach nee he. Ze gaan deze film toch niet verprusten
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  7. #7

    Standaard

    Ach, de regio 1 versie moet er geweldig uitzien als ik de reviews mag geloven
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #8

    Standaard

    Zaterdag zie ik hem in het filmhuis hier in Zwolle. Ik ben benieuwd.

  9. #9

    Standaard

    Ik krijg 'em binnenkort op DVD
    Lijkt me een goeie film
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #10

    Standaard

    Ik heb de Regio 1 versie, en ik moet zeggen dat ik hem Uitstekend vind

    Geen rode tint, echt perfect
    Mijn DVD's
    Co-StarTrader

  11. #11

    Standaard

    Ik denk dat ik zelf voor de regio 4 versie ga...
    Geen irritant Disney-voorwoord ervoor en al die promotie-troep.

  12. #12

    Standaard

    Heb net de limited edition uit aussie binnen gekregen,kan 'm alleen nog niet zien,want me nieuwe dvdspeler is nog niet regiovrij,bummer

  13. #13

    Standaard

    mooie verpakking bij de aussie versie!?
    Nog extra spul in het hoesje!?

  14. #14

    Standaard

    Ja ben d'r zeer tevreden over,zit in een luxe kartonnen doosje,zitten geen booklets in ,er zat wel een gratis lobbykaart bij,maar dat vond ik niet zo bijzonder.

    Betreft 2 discs en de film heeft ook een DTS track.

    Er zijn 10.000 copy's van.

  15. #15

    Standaard

    Met betrekking tot die rode streep las ik dit in de R4-LE-review (Michael DVD):


    http://www.michaeldvd.com.au/Reviews...ws.asp?ID=3026


    There's been something of a mail-storm (or should that be maelstrom? It certainly seems to go round in circles) over the red-tint issue. One of the popular screenshots "proving" this is of the main title, a scene that is part of the seamless branching section of the film (which therefore must have been accorded fewer bits when compressed) — I wonder if that extra compression has something to do with it? I certainly didn't see anything out of the ordinary on my primary reviewing setup, nor on the system I use for spot checking things; these discs looked pretty much the same as the Region 1 discs to me. Someone has suggested that the main reports of the tint came from people watching on PCs — an interesting observation that I don't know what to make of. Anyway, one thing is agreed: the red tint problem, if present, is far less of a problem on these discs than on others.

  16. #16

    Standaard

    Ik zag de film 2 weken geleden in de bios en hij was geweldig! Nog ff wachten op een goeie regio 2 release en dan komt deze zeker in mijn collectie. Een van de allermooiste en fantasievolle animatiefilms van de laatste paar jaar!

  17. #17

    Standaard

    Yes, tis bekend:
    Release data: 30-10-2003
    Titel: Spirited Away (aka Sen To Chihiro No Kamikakushi)
    Genre: Animatie
    Maatschapij: Paradiso H.E.

    komende releases op dvd
    bron: www.dvd-home.nl (sorry )

  18. #18

    Standaard

    Ik was erg onder de indruk van deze film en bij een mooie R2 release wil ik deze graag hebben.
    Ik ken Paradiso H.E. niet. Weet iemand of dit een betrouwbare maatschappij is wat betreft DVD-uitvoeringen?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ik ken Paradiso H.E. niet. Weet iemand of dit een betrouwbare maatschappij is wat betreft DVD-uitvoeringen?
    Dat wisselt, vroeger hadden ze enkele minder goede DVD´s, maar ze hebben ook de Amélie SE* uitgebracht die ik absoluut geweldig vind, dus misschien hebben ze hun leven gebeterd?

    *binnenkort een review... dus nog even geduld.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ik ken Paradiso H.E. niet. Weet iemand of dit een betrouwbare maatschappij is wat betreft DVD-uitvoeringen?
    Dat wisselt, vroeger hadden ze enkele minder goede DVD´s, maar ze hebben ook de Amélie SE* uitgebracht die ik absoluut geweldig vind, dus misschien hebben ze hun leven gebeterd?
    Ik hoop 't echt, want deze topfilm kan en moet een waardige DVD release krijgen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #21

    Standaard

    UP!

    Ik ben benieuwd wat het gaat worden: donderdag komt ie uit. Wat voor extra's gaat ie hebben trouwens? Weet iemand daar iets over?

  22. #22

    Standaard

    Ik ben ook erg benieuwd. Ik wacht al een tijdje op een review.
    Volgens mij heb ik hier en daar al gelezen dat deze uitgave weinig tot geen extra features gaat hebben. Ik vind echter beeldkwaliteit en letterlijk uit het Japans vertaalde ondertitels belangrijker.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ach, de regio 1 versie moet er geweldig uitzien als ik de reviews mag geloven
    Ik heb hem enkele maanden in bezit en ben er erg tevreden mee.....fantastisch beeld en geluid.
    In het begin was ik bang dat Disney erin geknipt zou hebben of de Japanse taal verwijdert zou hebben....maar gelukkig is alles intact
    Het intact laten van de film incl geluid was ook een punt van onderhandeling bij het verkrijgen van de distributie rechten.


    Een prima site met een overzicht van wat er van Miyazaki is uitgekomen op vhs en dvd is deze site (behandelt ook alle versies uit verschillende landen....met de bijbehorende verschillen in uitgave) :
    http://www.nausicaa.net/miyazaki/films/

    Alle Miyazake films zijn de moeite waard....heb er inmiddels 6.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    Een prima site met een overzicht van wat er van Miyazaki is uitgekomen op vhs en dvd is deze site (behandelt ook alle versies uit verschillende landen....met de bijbehorende verschillen in uitgave) :
    http://www.nausicaa.net/miyazaki/films/
    Er is ook nog een erg goede site waar de DVDs kwalitatief worden vergeleken:
    http://www.btinternet.com/~lawrencium2/ghibli.html
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Ik ben ook erg benieuwd. Ik wacht al een tijdje op een review.
    Die komt er snel aan kan ik vertellen. Even geduld dus nog.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •