De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: 2000 Ad [dvd]

  1. #1

    Standaard 2000 Ad [dvd]

    2000 AD [DVD]

    2000 AD is een lekkere aktiefilm, met lekker veel lawaai.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Volgens de recensie is dit meer geknal dan kung-fu... Als ik een kung-fu film huur (of koop, in extreme gevallen, behalve dan Jackie Chan, hij is echt goed!!) wil ik ook echt een kung-fu film en geen domme actiefilm.

  3. #3

    Standaard

    Het is blijkbaar voor Martin een openbaring dat er uit Azie ook andere films uit komen dan alleen maar kung fu films.
    2000 AD is gewoon een vermakelijke actiefilm waar je een avondje plezier aan kan beleven.
    En Martin wat betreft Jackie Chan heb je helemaal gelijk

  4. #4

    Standaard

    Sorry Maarten dat ik je Martin heb genoemd. Ik bedoelde natuurlijk Maarten in mijn voorgaande bericht.

  5. #5

    Standaard

    Maarten, deze film is heel wat beter dan het merendeel aan Kung-Fu spul wat ik tot nu toe heb gezien.

    En zoals Jaap al zegt: Hong Kong cinema is meer dan alleen Kung-Fu.

    Tipje voor Jaap: er zit een leuk knopje "wijzig" bovenaan je posts om je bericht aan te passen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap Mechielsen
    Het is blijkbaar voor Martin een openbaring dat er uit Azie ook andere films uit komen dan alleen maar kung fu films.
    2000 AD is gewoon een vermakelijke actiefilm waar je een avondje plezier aan kan beleven.
    En Martin wat betreft Jackie Chan heb je helemaal gelijk
    Valt misschien toch eens te huren. Heeft iemand toevallig China Strike Force gezien? Ik namelijk niet, maar volgens mij is dat net zo'n film.

  7. #7

    Standaard

    is dit dezelfde versie als die je nu bij bv FRS in de bakken ziet liggen voor 9.99? Die is van WWC en daar staat op de hoes vermeld datie 4:3 is (maar WWC vermeld bijna altijd het formaat verkeerd op hun hoezen (16:9 widescreen is tot nu toe bijna altijd 4:3 1.85 letterbox, Kijk maar naar de hoezen van Hitman (Nieuwe rode hoes ook), A better tomorrow etc)..

    Aangezien The killer die bij de FRS voor 9.99 in de bakken ligt ook WWC is (maar het is wel de HKL versie) vroeg ik me dit dus af....

  8. #8

    Standaard

    iemand ondertussen de frs wcc versie gekocht?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •