Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 69 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Friday the 13th serie krijgt Special Edition dvds.

    Gaat goed met Paramount. Ze steken meer en meer oude titels in nieuwe SE-jasjes. De Star Trek-reeks, de Jack Ryan-films en recentelijk ook Saving Private Ryan met DTS! Daar ben ik heel blij mee, maar ik was 'n stuk blijer geweest als ze dat eerder hadden gedaan, dan hoefden we die 'vanilla'-dvds niet te kopen. Maar goed...

    Nu schijnt Paramount bezig te zijn om de hele Friday the 13th serie opnieuw uit te brengen in 'n speciale dvd-uitgave (behalve natuurlijk Jason Goes to Hell: The Final Friday, Jason X en Freddy vs. Jason, want die zijn geproduceerd door New Line Cinema).

    Hier is meer info daarover:

    ** FRIDAY THE 13TH DVDs: Looks like what I mentioned on GOREZONE over four years ago will finally happen! Let us hope that they will give the first eight films a proper DVD treatment this time, uncut and loaded with extras. Fans of that big guy in a hockey mask have been clamoring for special edition reissues of the FRIDAY THE 13TH series for some time now, so we talked with Paramount Home Entertainment's head of publicity Martin Blythe to see what is up with the sultan of summer camp slaughter. In good news for splatter fans, Paramount is currently in the beginning stages of planning new issues of the Friday flicks, although due to the very limited availability of archival materials, just what form such a release would take, such as a box set, remains formative. There is also no word on whether uncut versions of the films, which remains highly requested by fans of the series, will be possible to include. As for a release date, a late 2004 arrival is hoped for.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  2. #2

    Standaard

    Maar laten we niet te vroeg juichen: Het blijven geruchten en concreet is er dus nog niks :wink:

  3. #3

    Standaard

    zo blijf je bezig, kan ik mijn "oude" versies weer verkopen...
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  4. #4

    Standaard

    Dit zal altijd wel zo blijven Mokka... Let maar op... Van Nightmare on Elmstreet komen ook nog wel eens se's uit om maar een voorbeeldje te noemen hoor.

  5. #5

    Standaard

    vind ik aan de ene kant wel jammer (financieel)
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  6. #6

    Standaard

    Dat is met meerdere films.

    Ik kocht bijvoorbeeld Amelie meteen toen hij R2 uitkwam in de UK.
    2 maanden later kwam er een 2disc uit.

    Bummer af en toe.

    Dushen

  7. #7

    Standaard

    Is er geen box uit, of in aantocht?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Dit zal altijd wel zo blijven Mokka... Let maar op... Van Nightmare on Elmstreet komen ook nog wel eens se's uit om maar een voorbeeldje te noemen hoor.
    Maar van NOEM heb je al de R1-box met een disc met extra's. Van Friday heb je geen box, alleen gecutte bagger-versies (in NL dan).

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Voges
    Is er geen box uit, of in aantocht?
    Nee want: De rechten van deel 1 liggen bij Warner, van 2-8 bij Paramount en 9 en 10 bij New Line.
    De enige die momenteel de aankoop waard zijn, zijn Jason goes to hell en Jason X (De R1-uitgaven van new line). Van deel 1 komt binnen afzienbare tijd een R2-release en als het goed is wordt die volledig uncut (in tegenstelling tot de R1). Van de overige delen zijn dus alleen die kale, gecutte versies uit, ik zou zeggen lekker laten liggen en wachten tot ze met een heruitgave komen.

  10. #10

    Standaard

    Bedankt voor de info, die R2-release van deel 1 ga ik zeker kopen. Hopelijk is het inderdaad de uncut-versie!

  11. #11
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    http://www.bloody-disgusting.com/index.php?Show=564&Template=newsfull
    Hopelijk zijn alle delen uncut!

  13. #13

    Standaard

    nog effuh, september 2004. Het is geloof ik nu wel zeker al.
    Nu maar hopen dat ze allemaal uncut zijn met 100% gore

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    nog effuh, september 2004. Het is geloof ik nu wel zeker al.
    Nu maar hopen dat ze allemaal uncut zijn met 100% gore
    Waar hebbie die info vandaan?
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  15. #15

    Standaard

    meerdere sites, tik maar in google friday the 13th box set in...

  16. #16

    Standaard

    Was overigens al langer bekent dat de release datum rond september 2004 zou komen te liggen

  17. #17

    Standaard

    altijd handig een heads uppie

  18. #18

    Standaard

    Dat kan nog wel eens een heel fijn najaar gaan worden!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  19. #19

    Standaard

    a deze moet ik zeker gaan halen!!
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #20

    Standaard

    Slecht nieuws, de SE-dvds zullen niet de uncut-versies bevatten


    DVD File owner, Peter Bracke, has been dropping nuggets of information about the upcoming Friday the 13th box set due this fall. Those expecting special editions and director's cuts of each film like Paramount did with the Star Trek series will be sadly disappointed. None of the films will be presented uncut, and supplements will only be added to selected films and the bonus disc. The set will be broken down into 5 discs, with 2 films on each disc (one on each side) and a fifth bonus disc. Here is a breakdown of the supplements currently known today:

    Film Extras:

    Commentary on Part 3 with the cast, including Richard Brooker, Paul Kratka, Larry Zerner and Dana Kimmell

    Commentary on Part 6 with director Tom McLoughlin

    Commentary on Part 7

    Commentary on Part 8

    Bonus Disc:

    Uncut footage for Parts 1, 6 and 7

    TV footage of Part 4

    New featurettes with interviews from the Fangoria Friday the 13th reunion in January, as well as Sean Cunningham, Joseph Zito, Tom McLoughlin, John Carl Buechler, Rob Hedden and Tom Savini

    Total supplements will run over 3 hours

    The specs are still far from official, but it sounds like this is all she wrote.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    nog effuh, september 2004. Het is geloof ik nu wel zeker al.
    Nu maar hopen dat ze allemaal uncut zijn met 100% gore
    Volgens een topic op dvdtalk.com is de regio 1 versie in ieder geval niet uncut. Dus ik denk de R2 versie ook niet

    Dit is het desbetreffende topic

    http://www.dvdtalk.com/forum/showthr...hreadid=360819

  22. #22

    Standaard

    mmmm jammer

  23. #23

    Standaard

    Ik zit me er wel op te verheugen, ik heb expres de DVD's nog niet gekocht omdat ze niet zo goed waren volgens de recensies. Die box ga ik dan zeker wel halen.

  24. #24

    Standaard

    Wordt het een grote uitschuif box met alle delen erin (net als in Duitsland 2x is gedaan) of allemaal losse specials ??...
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  25. #25

    Standaard

    Wat ik heb begrepen uit berichten op verschillende sites wordt het een box. Maar uiteindelijk zullen ze de delen ook wel weer los uitgeven net als bij zoveel boxen.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •