Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik hoop ongeveer zoals deze ..... (dit is plaatje 1 van 2 van de Duitse Box Sets)

    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Cinerama
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    nog effuh, september 2004. Het is geloof ik nu wel zeker al.
    Nu maar hopen dat ze allemaal uncut zijn met 100% gore
    Volgens een topic op dvdtalk.com is de regio 1 versie in ieder geval niet uncut. Dus ik denk de R2 versie ook niet

    Dit is het desbetreffende topic

    http://www.dvdtalk.com/forum/showthr...hreadid=360819
    Een beetje een wazige bron dit. Iemand roept op om de box te boycotten maar er staat voor de rest weinig concreets in.

    Het zou me overigens niks verbazen als Paramount het weer presteert om ze gecut uit te brengen maar ik blijf hopen tegen beter weten in :wink:

  3. #28

    Standaard

    [quote="Harry B."]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Cinerama
    Het zou me overigens niks verbazen als Paramount het weer presteert om ze gecut uit te brengen maar ik blijf hopen tegen beter weten in :wink:
    Same here.

    Ik heb de info over die box van creature-corner.com. Dat is wel een aardig betrouwbare bron. Dus ik denk dat die box er wel zal komen. Zeker omdat er al een behoorlijke tijd steeds nieuwtjes over zijn.

  4. #29
    incubus
    Guest

    Standaard

    Lees en huiver.....

    http://www.creature-corner.com/dvd/may19paramount.php3


    Ik stop met hopen op ongeknipte releases......
    Die zullen wellicht nooit meer komen... Fokking Paramount....

  5. #30

    Standaard

    Meer informatie over de boxset (incl. afbeeldingen van de cover):

    http://www.dvdanswers.com/index.php?...4242&n=1&burl=

  6. #31

    Standaard

    ziet er wel goed uit, mooi design

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    zijn wel allemaal UNCUT versies toch !?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #34

    Standaard

    Ik kan niet wachten, maar dan moet ik mijn losse dvd's weer verkopen.....
    Don't You Hate It When That Hapends
    . Wel beter zo, want nu krijgen we iets anders dan alleen de saaie losse disc's.
    Weet iemand trouwens of er ook een Halloween boxset uitkomt? We hebben nu Nightmare on Elstreet en Friday the 13th gehad, krijgen we halloween ook nog?
    Ik hoop het wel!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    zijn wel allemaal UNCUT versies toch !?
    Als ik de berichten mag geloven niet!!!

  11. #36

    Standaard

    hoogstwaarschijnlijk niet nee, maar ja misschien een verrassing

  12. #37

    Standaard

    friday the 13th part 1 tm 8 zijn nu te koop
    deel 1 is duurder dan alle vervolg delen
    verder staan er weinig extra`s op ik weet niet van deel 1
    ik heb zelf deel 2 en 8 op dvd derest op video dus die komen nog
    jason X is ook uit op DVD en jason VS freddy inmiddels ook
    tevens is de gehele nightmare in elmstreet reeks dat zijn dus 7 delen
    en freddy VS jason uit op dvd en video
    opdvd staan vele extra`s
    bij deze mijn inbreng wat dit onderwerp betreft
    meer slashers zoals children of the corn 1 tm 6 en halloween 1 tm 8 zijn al uit
    movies and tv series

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freeza
    friday the 13th part 1 tm 8 zijn nu te koop
    deel 1 is duurder dan alle vervolg delen
    verder staan er weinig extra`s op ik weet niet van deel 1
    ik heb zelf deel 2 en 8 op dvd derest op video dus die komen nog
    jason X is ook uit op DVD en jason VS freddy inmiddels ook
    tevens is de gehele nightmare in elmstreet reeks dat zijn dus 7 delen
    en freddy VS jason uit op dvd en video
    opdvd staan vele extra`s
    bij deze mijn inbreng wat dit onderwerp betreft
    meer slashers zoals children of the corn 1 tm 6 en halloween 1 tm 8 zijn al uit
    ????

  14. #39

    Standaard

    De losse dvds zijn dus al reeds te krijgen :wink:

  15. #40

    Standaard

    en.....dat wisten we nog niet ?

  16. #41

    Standaard

    Ik wel, maar of dat ook geldt voor de vorige posters?

  17. #42

    Standaard

    Ik zal de Friday box in ieder geval nie kopen.
    8 films op 5 dvd's...dat is toch niet te doen.
    Nee hoor geef mij de losse disc's maar
    Ik heb liever de gehele serie naast elkaar en niet 2 films op 1 dvd

  18. #43

    Standaard

    Bron:

    http://www.horrordvds.com

    Paramount has issued a press release for their Friday the 13th DVD collection, entitled "From Crystal Lake to Manhattan". The 5-disc box set (2 films per disc, as well as a separate bonus disc) will retail for $60.00. The release date is set for October 5th. All the films will contain the same transfers as the previous discs, but there is a batch of new supplements that have been added. Here is a list of supplements:


    Cast commentary on FRIDAY THE 13th - PART 3 by author Peter Bracke and actors Larry Zerner, Paul Kratka, Dana Kimmell and Richard Brooker
    Commentary on FRIDAY THE 13th – PART VI: JASON LIVES by director Tom McLouglin
    Commentary on FRIDAY THE 13th – PART VII: THE NEW BLOOD by actor Kane Hodder and director John Carl Buechler
    Commentary on FRIDAY THE 13th – PART VIII: JASON TAKES MANHATTAN by director Rob Hedden
    A featurette “Tales From the Cutting Room,” in which exclusive deleted scenes and footage is revealed for the first time.
    An 8-part featurette “The Friday The 13th Chronicles,” which looks at the legacy of the films throughout their history, featuring cast and crew commenting on each film and why they appeal to audiences. Includes Adrienne King, Amy Steel, Corey Feldman, Kane Hodder, Lar Park Lincoln, Betsy Palmer, Tom Savini and directors Sean Cunningham, Tom McLoughlin, Rob Heddon, Joseph Zito and John Carl Buechler.
    A 3-part featurette “Secrets Galore Behind The Gore,” which looks at the work of master make-up effects designer Tom Savini in Part 1 and Part IV and John Carl Buechler in Part VII. Includes rare and never-before-seen footage, drawings and stills illustrating the make-up techniques used to create Jason and achieve elaborate death scenes.
    A featurette “Crystal Lake Victims Tell All!,” in which cast and crew from various films share amusing anecdotes. Includes Corey Feldman, Larry Zerner, Adrienne King, Amy Steel, Lar Park Lincoln and directors.
    A featurette “Friday Artifacts and Collectibles,” which looks at props and collectables from the films.
    The theatrical trailers from all 8 movies except Part VI, which is represented by the teaser trailer.

  19. #44

    Standaard

    Ik ben toch wel zeer benieuwd of deze in NL gaan uitkomen..... Aangezien deel 1 bij Warner zit en de rest bij Paramount (2 - 8). En de overige weer ergens anders (o.a. deel 10 Paradiso).
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  20. #45

    Standaard

    Niet alleen info maar ook al foto's van de Regio 1 boxset zijn vrijgegeven:

    [img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgBUAxgc8v3VvWKr05nzx5YFNy*rVZ6LMSY1DSryBQUs57Z0i wYYoZxtmtzVCdQW4*n64y3XLVTFLf4AwxetrgOcMobbsZvFH1P N5XC8lci1AL!2*XfScA2kCGfGXHFY/friday13thboxsetr1artpic.jpg[/img]

    [img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwD9Akoc6RPVvWKr05nzx5YFNy*rVZ6LMSY1DSryBQUkG4wuP ULvzZGPntylEgWLK9EJP0JZTY1hPQxWu329h7Q72NDcuWjZdi7 7vaNJZcO*KILWYqaH58szmhLQD2zX/friday13thboxsetr1artpic2.jpg[/img]

    [img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwAAAEscJhTVvWKr05nzx5YFNy*rVZ6LMSY1DSryBQV1CWY0o 25HuD08OhnH!U9NiDgp7R6757duSSyO!oDC1FmyqWaYfe28fQl lrbN2I4kCxj!LHAzc35KRGgUaU0gN/friday13thboxsetr1artpic3.jpg[/img]

    [img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwCpAkwcYxTVvWKr05nzx5YFNy*rVZ6LMSY1DSryBQVE1bOAc !t6*Slb1pzf1LHcbzPRl9Flfb5Y3c6rKPHpZBhhGYZyx5UfkNF YDWC0*vGMSqglZ1qdNE578C4VoauA/friday13thboxsetr1artpic4.jpg[/img]

  21. #46

    Standaard

    Deze ga ik echt meteen halen, als hij in nederland uit komt.hopen dat het ook een mooie box is, niet van die bagger van RCV of iets dergelijks.
    Wat Is Het Leven Toch Fijn Als Je Aan Film Verslaafd Bent

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gertjan
    Deze ga ik echt meteen halen, als hij in nederland uit komt.hopen dat het ook een mooie box is, niet van die bagger van RCV of iets dergelijks.
    De box zal niet in Nederland verschijnen. Althans niet met het eerste deel erbij, want Paramount heeft alleen de rechten hiervan in Amerika, daarbuiten heeft Warner Bros. de rechten.

    Als er in Nederland een box uitkomt dan zal deze dus alleen delen twee t/m acht bevatten.

  23. #48

    Standaard

    Das ook mooi klote , het is toch wel zo mooi als een box met alle delen uitkomt in NL. Anders hoef ik hem niet,Ja je koopt toch een box voor alle delen van een film te hebben. of ben ik dan gek ofzo we wachten het wel af. toch bedankt voor de info.
    Wat Is Het Leven Toch Fijn Als Je Aan Film Verslaafd Bent

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gertjan
    Das ook mooi klote , het is toch wel zo mooi als een box met alle delen uitkomt in NL. Anders hoef ik hem niet,Ja je koopt toch een box voor alle delen van een film te hebben. of ben ik dan gek ofzo we wachten het wel af. toch bedankt voor de info.
    Delen negen en tien komen ook niet in de box, want de rechten van die films liggen bij New Line. Dus ook al zouden de rechten van het eerste deel wereldwijd ook bij Paramount liggen, toch zullen alle tien delen nooit in een box verschijnen.

  25. #50
    DonnieDarko
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drielmans
    Ik kan niet wachten, maar dan moet ik mijn losse dvd's weer verkopen.....
    Don't You Hate It When That Hapends
    . Wel beter zo, want nu krijgen we iets anders dan alleen de saaie losse disc's.
    Weet iemand trouwens of er ook een Halloween boxset uitkomt? We hebben nu Nightmare on Elstreet en Friday the 13th gehad, krijgen we halloween ook nog?
    Ik hoop het wel!
    jaja die komt opzeker die halloween box gelukkig bevat deze wel alle delen

    op www.play.com kan je hem al pre-orderen hij komt in oktober uit (van anchorbay)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •