Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DonnieDarko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drielmans
    Ik kan niet wachten, maar dan moet ik mijn losse dvd's weer verkopen.....
    Don't You Hate It When That Hapends
    . Wel beter zo, want nu krijgen we iets anders dan alleen de saaie losse disc's.
    Weet iemand trouwens of er ook een Halloween boxset uitkomt? We hebben nu Nightmare on Elstreet en Friday the 13th gehad, krijgen we halloween ook nog?
    Ik hoop het wel!
    jaja die komt opzeker die halloween box gelukkig bevat deze wel alle delen

    op www.play.com kan je hem al pre-orderen hij komt in oktober uit (van anchorbay)

    Nou volgens mij ben je in war dat is een andere film

  2. #52

    Standaard

    nee hoor er komt idd een halloween box ( zonder 9, want die is nog niet uit/gemaakt )

  3. #53

    Standaard

    Van alle acht Halloween-films komt inderdaad een box uit. Echter alleen in Engeland.

  4. #54
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drielmans
    Weet iemand trouwens of er ook een Halloween boxset uitkomt?
    Die is al eens uitgebracht geloof ik...

  5. #55
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    ondanks het feit dat de verpakking er erg gelikt uitziet zie ik niet het nut er van in om te gaan vervangen: de transfers zijn hetzelfde er zijn alleen wat extra's toegevoegd. Ik luister nauwelijks films met audiocommentaar dus dat boeit totaal niet dat dat de voornaamste extra's zijn. DE trailers van deze films zijn niet geweldig, kijk alleen maar eens de wanstaltige trailers van deel 1 & 2 (eindeloos!) Deze boxset zou alleen interessant zijn als alle film opgepoetst, uncut en in DD 5.1 geluid op DVD zouden worden gezet. Helaas is dat niet gebeurt en om nou $60,- uit te trekken voor een zooi films die ik al heb en waarbij de enige toevoeging was docu's en wat audiocommentaar is... nee dank je...

    Paramount mag het nog een keer proberen, maar dan zoals ik aangaf wat ik graag zou zien

  6. #56

    Standaard

    Groot gelijk , helemaal met je eens, als het allemaal zo onverbeterd is. dan hoef ik die troep ook niet Houdoe Paramount!!!!!!
    Wat Is Het Leven Toch Fijn Als Je Aan Film Verslaafd Bent

  7. #57

    Standaard

    Helaas is dat niet gebeurt en om nou $60,- uit te trekken voor een zooi films die ik al heb
    46 euro bij dvdsoon

  8. #58

    Standaard

    ik ben wel van plan om em te kopen, heb nog geen 1 deel ( gekocht wel gezien )

  9. #59

    Standaard

    ja,dan brengen ze eerste deze box uit,en volgend jaar een box met de uncut versies zeker.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #60

    Standaard

    Omdat ik het zat ben of er nu wel of geen uncut versie is, ben ik maar eens op onderzoek gegaan. Na wat googlen, tijd vergelijken en wat fan sites te hebben vergeleken, ben ik tot de volgende conclusie gekomen.

    Qua tijd zou deel 1 wel uncut moeten zijn als ik de tijden vergelijk met de laatste release (blauwe hoes) die volgens sommige websites de uncut versie moet zijn.

    Wat betreft de rest, daarvan heb ik de moeite niet meer voor genomen om dat precies uit te zoeken, maar wat ik wel gevonden heb is het volgende:

    Op deze fan website kan je de extra scenes die mogelijk zouden ontbreken downloaden. Deze website heeft trouwens nog meer leuke dingen, zoals icons die je weer voor deze websit forum kan gebruiken

    Volgens een paar mensen op deze forum staan de uncut eventueel op de bonus disc en is het bijna niet eens de moeite waard om het er helemaal in te verwerken.

    Ik vraag me zelf af in hoeverre de zogenaamde uncut scenes na al die jaren nog goed zijn gebleven bij low budget films zoals deze. Ik denk dat het wel een goeie box is voor diegene die ze nog niet hebben zoals ik. Ik denk niet dat het echt noodzakelijk is om je losse delen te ruilen voor deze box. Maar zoals er al verder op de forum staat, als er ooit nog eens een uncut box zal verschijnen, dan gaat dit echt nog wel een paar jaar duren......
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  11. #61

    Standaard

    Hij is uit! niet uncut. Wel een boel scenes op de extra dvd.

    Jammergenoeg hebben ze em nog niet op play.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  12. #62

    Standaard

    Paramount Home Entertainment has announced the release of a the first three films in the Friday the 13th series for the 3rd of February 2009. A list of confirmed specs can be found below, along with the artwork. It appears that only the original film is getting a Blu-ray release at this time.


    Friday the 13th


    DVD Release
    • Audio: 5.1 Surround, Mono
    • Commentary: Commentary by Director Sean S. Cunningham with Cast and Crew
    • Other: Friday the 13th Reunion
    • Other: Fresh Cuts: New Tales from Friday the 13th
    • Other: The Man Behind the Legacy: Sean S. Cunningham
    • Other: Lost Tales from Camp Blood - Part 1
    • Trailers: Theatrical Trailer - Used on 2004 release


    Blu-ray Release
    • 5.1 Dolby TrueHD, Mono Dolby Digital
    • Commentary: Commentary by Director Sean Cunningham
    • Other: Friday the 13th Reunion HD
    • Other: Fresh Cuts: New Tales from Friday the 13th HD
    • Other: The Man Behind the Legacy: Sean S. Cunningham HD
    • Other: Lost Tales from Camp Blood - Part 1 HD
    • Other: The Friday the 13th Chronicles - Part 1
    • Other: Secrets Galore Behind the Gore - Tom Savini on Part 1
    • Trailers: Theatrical Trailer HD


    Friday the 13th: Part 2

    • Other: Inside Crystal Lake Memories
    • Other: Friday's Legacy: Horror Conventions
    • Other: Lost Tales from Camp Blood - Part 2
    • Other: Jason Forever - Used on 2004 Release/Best Buy Bonus Disc
    • Trailers: Theatrical Trailer - Used on 2004 Release


    Friday the 13th: Part 3 3D

    • Trailers: Theatrical Trailer Used on 2000 Release
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  13. #63

    Standaard

    Mooie covers
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #64

    Standaard

    Mmm, ik zit toch eerder te wachten op een mooie box-set. Een héle tijd terug is er zo al ééntje van Nightmare on Elmstreet uitgekomen, dus eentje van Friday the 13th en Halloween horen er gewoon bij. Dit zijn DE drie horrorreeksen die als een huis binnen het horrorgenre staan (ik laat de "kwaliteit" van de films wel even in het midden).

    Ook een boxset van de Evil Dead / Army of Darkness reeks zou ik wel apprecieren.

  15. #65

    Standaard

    Schijnt dat Paramount eind '09 een box uit gaat brengen met de delen 1 t/m 8 + de nieuwe film.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  16. #66

    Standaard

    Ik zie alleen dat deel 1 uncut is maar of de andere delen dat ook zijn.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #67

    Standaard

    Uncut of niet, blijven boutfilms
    BD (1243) What i Watch

  18. #68
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Uncut of niet, blijven boutfilms
    Ben ik met je eens. Deze hele reeks vind ik erg slecht.
    Kijk wel weer uit naar de remake van Marcus Nispel, die man kan wel films maken

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •