Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 78 van 78 worden weergegeven.
  1. #76
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    zoals ik al eerder heb gezegd, die tyrese is echt 10 x niks
    maar paul walker slecht? ik vond hem nog al goed in joy ride

    2fast doet het volgens mij niet slecht in de bioscopen of wel?
    nee idd, maar wel mooie meiden en gave auto's! :P

  2. #77

    Standaard

    Ik had niet al te grote verwachtingen over deze film, maar ben hem dan toch maar gaan kijken (Vin Diesel speelt er niet meer in dus ik dacht het toch een kans te geven). Ik vond hem niet echt super, maar wel leuker als de 1ste. Omdat ze nu met 2 hele tijd rond racen heeft het meer iets weg van Bad Boys ofzo, zonder humor (of met hele flauwe) dan toch. Al bij al niet slecht om op een zondagmiddag te zien maar niet echt iets waar ik voor sta te springen. Ik zie mezelf hem toch eerder nog een keer op dvd bekijken dan het eerste deel.

  3. #78

    Standaard

    Ik heb deze film de zaterdag nadat hij uitkwam gezien en ik vond het een ontzettende stoere film dat zal vooral wel komen omdat ik vooral van die auto's houdt maar mijn vriendin was meegegaan en ze vond het ook wel een leuke film al was ze minder enthousiast als ik

    maar het hoogtepunt uit de film is de Dodge Challenger wat is die auto mooi en stoer en groot. niet dat ik die Japanse autos niet mooi vind maar aan de oude "musclecars" kan geen enkele andere auto tippen niet aan het vermogen en niet aan het grote stoere uiterlijk maarja das mijn mening
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •