Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 118 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard

    110ct per ontvangen berichten? ja daaaaag een prijsvraag is leuk, maar dit doet me denken aan die bel spelletjes

  2. #2

    Standaard

    Ja hoor dit soort spelletjes zijn er al genoeg op de tv.
    IK doe niet mee!
    En vind het vreemd dat je niet gewoon via internet kunt spelen.
    StarTrader

  3. #3

    Standaard

    Als er maar genoeg bellen dan hebben we de spullen zelf betaald en houden ze er nog wat aan over ook.

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Welbergen
    Als er maar genoeg bellen dan hebben we de spullen zelf betaald en houden ze er nog wat aan over ook.
    ja......of voor 1 euro 10 een dvdspeler..
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  5. #5

    Standaard

    Wat een prijsvraag zeg. Al die sms-spellen op tv irriteren me al mateloos. Altijd weer hetzelfde liedje, een erg "moeilijke" vraag, een "grote" prijs en laat het geld van de sms'jes maar binnenkomen.

    Het moge duidelijk zijn, ik doe hier niet aan mee.

  6. #6

    Standaard

    Ik snap het "gezeur" niet echt, als je niet mee wilt doen omdat je het teveel geld vindt dan toch niet? ga je , net als ik, jezelf dan afvragen wie er wel aan meedoet!
    Ik vind wel leuk is weer eens wat anders he?

    Grtz

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Jansen
    Ik snap het "gezeur" niet echt, als je niet mee wilt doen omdat je het teveel geld vindt dan toch niet? ga je , net als ik, jezelf dan afvragen wie er wel aan meedoet!
    Ik vind wel leuk is weer eens wat anders he?

    Grtz
    precies en op deze manier kunnen ze veel meer prijsvragen maken en dus heb je meer kans om te winnen.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  8. #8

    Standaard

    Ik snap "het gezeur" wel.
    Als er een prijsvraag is kan het toch gewoon via het internet.
    Maar dat brengt geen geld op.
    Dat staat me dus tegen.
    StarTrader

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Betamax
    Maar dat brengt geen geld op.
    Inderdaad, als we gewoon een prijsvraag via internet doen dan kost het ons alleen maar geld. Niet alleen de tijd om alles af te handelen, maar ook de verzendkosten.

    Een andere reden is dat ik me persoonlijk bijzonder erger aan de vele sites die de antwoorden van prijsvragen vermelden zodat er honderden aanmeldingen komen van mensen die de site nog nooit bezocht hebben. Dit is een effectieve manier om dat tegen te gaan.

    Maar zoals al gezegd, je hoeft niet mee te doen als het je tegenstaat, even goede vrienden!
    Eric van Ballegoie

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Een andere reden is dat ik me persoonlijk bijzonder erger aan de vele sites die de antwoorden van prijsvragen vermelden zodat er honderden aanmeldingen komen van mensen die de site nog nooit bezocht hebben. Dit is een effectieve manier om dat tegen te gaan.
    En zolang al die honderden wildvreemden een SMS-je sturen is die ergernis ineens gauw verdwenen!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Betamax
    Maar dat brengt geen geld op.
    Inderdaad, als we gewoon een prijsvraag via internet doen dan kost het ons alleen maar geld. Niet alleen de tijd om alles af te handelen, maar ook de verzendkosten.

    Een andere reden is dat ik me persoonlijk bijzonder erger aan de vele sites die de antwoorden van prijsvragen vermelden zodat er honderden aanmeldingen komen van mensen die de site nog nooit bezocht hebben. Dit is een effectieve manier om dat tegen te gaan.

    Maar zoals al gezegd, je hoeft niet mee te doen als het je tegenstaat, even goede vrienden!
    dat is natuurlijk onzin eric. Als je daar bang voor bent moet je gewoon alleen inzenders die voor een bepaalde datum gereged hebben toestaan. Slap excuus voor deze geldklopperij.

    De regering gaat zelfs wetgeving maken om dit soort dingen (die bel/sms spelletjes) aan te pakken. Het is namelijk geen prijsvraag maar een kansspel geworden op deze manier.

    Uitermate zwak van dvd.nl om op deze manier geld proberen binnen te halen. En ik hoop dan ook dat er weinig mensen intrappen

    Ook vind ik het erg vervelend dat deze discussie niet gewoon gevoerd kan worden op de frontpage, maar weer hier naartoe verplaatst wordt.

  12. #12

    Standaard

    Hoi xxx,

    Fijn te zien dat je er weer bent om opbouwende kritiek te leveren, we kunnen altijd op je rekenen!

    Er is geen enkel verschil in de kans die je maakt tussen een SMS prijsvraag en een email-prijsvraag, dus als er een verbod komt, dan zal dat voor beiden gelden.

    Jij kan het 'uitermate zwak' noemen dat we proberen om op deze manier geld te verdienen, wij zien het als een leuk spelletje voor mensen die een kans willen maken om leuke prijzen te winnen en daar bovendien DVD.nl mee steunen.

    Dat jij hoopt dat er 'weinig mensen' intrappen zegt gelukkig een hoop over jouzelf en weinig over onze prijsvraag.
    Eric van Ballegoie

  13. #13

    Standaard

    Als je wint heb je hopenlijk voor 1 euro 10 een radiografisch bestuurbare microracer!!

  14. #14

    Standaard

    er zit wel degelijk een verschil tussen een SMS prijsvraag en een email-prijsvraag in het feit dat je aan de één geld kwijt bent en aan de ander niet (en mensen, ga nu niet lopen zeuren over de kosten van breedband of dial-up, want je berekent de kosten van je gsm ook niet door in de SMS prijsvraag )

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    ... Belgen kunnen zo ook niet meedoen
    Ook niet wanneer je je SMS-je naar 0031 4004 stuurt?

  17. #17

    Standaard

    Nee, volgens mij klopt het inderdaad dat Belgen niet mee kunnen doen!
    Eric van Ballegoie

  18. #18
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Nee, volgens mij klopt het inderdaad dat Belgen niet mee kunnen doen!
    En wat staat daar tegenover?

    Of is het normaal dat minderheden worden uitgesloten?

    :P

  19. #19

    Standaard

    Ik snap niet wat er op tegen is dat je moet betalen om hieraan mee te doen. DVD.nl is ook gewoon een bedrijf dat geld binnen moet krijgen om voort te blijven bestaan.

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Nee, volgens mij klopt het inderdaad dat Belgen niet mee kunnen doen!
    En wat staat daar tegenover?
    Het kost jullie zowiezo geen geld!
    Eric van Ballegoie

  21. #21

    Standaard

    Zou anders toch ook niet kunnen meedoen, want ik heb geen GSM (en ik weiger er principeel om er één te kopen - ik ben principieel tegen de iedereen-moet-overal-bereikbaar-zijn maatschappij).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    Volgens mij is dat een heel andere discussie Werner.
    Eric van Ballegoie

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Zou anders toch ook niet kunnen meedoen, want ik heb geen GSM (en ik weiger er principeel om er één te kopen - ik ben principieel tegen de iedereen-moet-overal-bereikbaar-zijn maatschappij).
    Volgens mij waren ze bezig met SMS via de vaste telefoon bij KPN. Ik neem aan dat de de Belgische nationale telco (Belgacom?) ook met een dergelijk project bezig zullen zijn?

    Enniewee, ik snap niet waar mensen zich druk over maken. Je hebt zelf de keuze om wel of niet mee te doen, en naast het kans maken op leuke prijzen steun je dvd.nl. Liever dit dan allerlei uitklappende mega-banners ter financiering van deze site in je smoel krijgen

    Overigens zou ik het wel eerlijker vinden als iedereen maar 1x mee mocht doen.

  24. #24

    Standaard

    Het is toch jammer dat mensen zonder GSM worden uitgesloten... Ik ben er één van.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Zou anders toch ook niet kunnen meedoen, want ik heb geen GSM (en ik weiger er principeel om er één te kopen - ik ben principieel tegen de iedereen-moet-overal-bereikbaar-zijn maatschappij).
    Ah kijk, Werner heeft hetzelfde probleem
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •