Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 118 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Het is toch jammer dat mensen zonder GSM worden uitgesloten... Ik ben er één van.
    Ja ik ook.
    Maar dat is nu percies het zelfde als je naar een tv programma zit tekijken en ze noemen een internet pagina ipv teletekst.
    Maar ja dat blijf je nu een maal houden.
    Ik hoop alleen dat dit eenmalig is en dvd.nl nu niet ook naar dit soort dingen gaat grijpen om geld teverdienen,eerder wouden ze ook al Adult titels gaan plaatsen. (ik weet dat het maar een idee was,maar toch)

  2. #27
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Volgens mij waren ze bezig met SMS via de vaste telefoon bij KPN. Ik neem aan dat de de Belgische nationale telco (Belgacom?) ook met een dergelijk project bezig zullen zijn?
    Dat bestaat in België al.
    Van een gsm naar een vaste lijn een sms sturen (indien het vast toestel ervoor uitgerust is).
    Andersom weet ik niet of het mogelijk is (van een vast toestel --> gsm).

  3. #28

    Standaard

    Ik hoop alleen dat dit eenmalig is en dvd.nl nu niet ook naar dit soort dingen gaat grijpen om geld teverdienen,eerder wouden ze ook al Adult titels gaan plaatsen. (ik weet dat het maar een idee was,maar toch)
    Ze wilden helemaal geen adult titels recenseren (ipv plaatsen), maar dat was inderdaad een idee. Mij is het echter niet duidelijk wat het recenseren van adult dvd's te maken heeft met geld verdienen.

  4. #29

    Standaard

    En daar gaan we weer.....

    ik zeg niets, ik zeg niets, ik zeg niets, ik zeg niets, sjit, waarom moet ik nou toch weer wat zeggen.
    De hele rel om wel of niet mee te doen, en geldklopperij hier, en wel of niet kunnen meedoen snap ik niet mensen.
    Als je niet wilt meedoen: doe dan gewoon niet mee. Als er mensen zijn die wel willen meedoen laat deze mensen dan gewoon lekker hun gang gaan. Als je zelf niet meedoet heb je toch he_le_maal nergens last van? Ze gaan je heus niet bombarderen met sms'jes omdat je niet hebt meegedaan.
    Of het geldklopperij is of niet? In mijn ogen niet. Ze vragen gewoon geld om mee te doen. Als het gratis is is het natuurlijk prachtig, maar als ik zou kunnen kiezen tussen een dvd-speler die me volslagen niets gekost heeft, of een forum waar we met zijn allen gezellig kunnen praten over onze hobby: DVD moet je eens raden wat ik liever hebb.
    Juist. Een forum.
    En daar zit het probleem nu net: als alle acties gratis blijven gaat dvd.nl op den duur failliet neem ik aan. Ik meen ergens gelezen te hebben dat deze site niet meteen de meest winstgevende site is die er is. (was overigens niet in deze thread als men het wil weten).
    Dus hoe wil je dan dat er over onbepaalde tijd nog meer acties komen? Juist, door geld te vragen om mee te doen. Als het goed is heeft iedereen een beetje common sense. Dus je kunt zelf heeeel erg goed bepalen of je het spel 1.10 euro waard vindt of niet.
    Dit is weer een discussie die over niet veel gaat. Maarja, dat zijn mijn woorden.
    PS: dit is geen post tegen een specifiek iemand, dit is gewoon omdat ik mij nou eens erger aan het vele geklaag van de laatste tijd....

    En die adulttitels: als daarover een opmerking zijn:daar heb ik een andere thread voor gemaakt. Als er dus op- en/of aanmerkingen zijn gaarne in die thread. Niet in deze thread. Alvast bedankt mensen.
    Groeten,

    Christiaan

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Als je niet wilt meedoen: doe dan gewoon niet mee. Als er mensen zijn die wel willen meedoen laat deze mensen dan gewoon lekker hun gang gaan. Als je zelf niet meedoet heb je toch he_le_maal nergens last van? Ze gaan je heus niet bombarderen met sms'jes omdat je niet hebt meegedaan.
    Een probleem is dat sommige mensen die willen meedoen niet kunnen meedoen...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #31

    Standaard

    Of het geldklopperij is of niet? In mijn ogen niet.
    Vind ik ook... 'n DVD'tje weggeven onder de leden is ge-wél-dig, maar een DVD-spéler verloten aan de hand van verstuurde SMS-berichten is des duivels...

  7. #32

    Standaard

    Music Instructor (Mark, toch?), ik wil je niet beledigen, maar we leven in een tijd waarin een internetaansluiting en een mobiele of draadloze telefoon zo'n beetje tot de standaarduitrusting van elk gezin behoren - ik vind het dus niet meer dan logisch dat DVD.nl een dergelijke actie opzet, omdat het grootste deel van de mensen die wíllen reageren, kúnnen reageren.

  8. #33

    Standaard

    Maar hier heb je inderdaad wel het probleem dat de belgische leden (of nederlands sprekende leden in het buitenland) inderdaad buitengesloten worden.
    Dat is zo ja.
    En tja: dat de leden die meedoen inderdaad de speler betalen voor de winnaar: dat weet je als je meedoet. Het geld moet ergens vandaan komen. Als je meedoet aan een belspel is dat ook zo.
    Maar goed, die gaan ze nu verbieden als het lukt.
    Maar ik ben nog steeds van mening dat als je geen zin hebt om mee te doen dat je ook gewoon niet moet meedoen. Dan heb je er zelf geen kosten aan, en "je betaald niet voor een ander" zijn speler.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Music Instructor (Mark, toch?), ik wil je niet beledigen, maar we leven in een tijd waarin een internetaansluiting en een mobiele of draadloze telefoon zo'n beetje tot de standaarduitrusting van elk gezin behoren - ik vind het dus niet meer dan logisch dat DVD.nl een dergelijke actie opzet, omdat het grootste deel van de mensen die wíllen reageren, kúnnen reageren.
    Misschien... maar dan zou ik in de toekomst dus nooit meer met dit soort acties mee kunnen doen, omdat je dan een mobiel moet hebben ?
    Dat is toch belachelijk...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #35

    Standaard

    dat is zo ja. Dat is inderdaad een duidelijk mindere kant van dit soort prijsvragen.
    Maar, bedenk wel dat als je graag wilt dat er prijsvragen blijven komen, of uberhaupt dat je wilt dat dvd.nl blijft bestaan, dan is dit 1 van de weinig opties. Of je moet weer opnieuw een oorlog willen krijgen over de pagina grote banners die je dan krijgt. En daar zit helemaal niemand op te wachten als ik me die thread nog kan herrineren. Dus voor dvd.nl is dit 1 van de weinige manieren om het te financieren. En dat je hiervoor een gsm moet hebben is inderdaad heeeel erg balen voor de mensen die hem niet hebben maar wel willen meedoen.
    Of voor mensen die hem wel hebben maar in het buiteland wonen.
    Het is te hopen dat daarvoor een oplossing gevonden kan worden. Dat ben ik helemaal met je eens ja.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Het is toch jammer dat mensen zonder GSM worden uitgesloten... Ik ben er één van.

    Ik hoop alleen dat dit eenmalig is en dvd.nl nu niet ook naar dit soort dingen gaat grijpen om geld teverdienen,eerder wouden ze ook al Adult titels gaan plaatsen. (ik weet dat het maar een idee was,maar toch)

    sorry hoor maar volgens mij was dat puur een 1 april grap

  12. #37

    Standaard

    Ik vind dit soort akties ook stom. als je geld wil verdienen zet dan op de pagina waar je die dvd-speler kan winnen een grote banner, daar hoeven wij niet voor te betalen. ik hoop dat dit een eenmalige aktie is en dat dvd.nl niet meer aan dit soort commerciele rotzooi mee doet.

  13. #38

    Standaard

    ...en toch vind ik het vreemd dat een weggeef-actie met open armen wordt ontvangen, maar zodra je, als je besluit om mee te willen doen, een euro moet betalen, is de wereld te klein.

    Voor argumenten als 'ik heb geen mobiele telefoon', of 'ik woon in België' heb ik nog wel begrip, maar om gewoon klakkeloos te roepen dat het je reinste onzin is, vind ik onbegrijpelijk.

  14. #39

    Standaard

    waar mensen zich allemaal al druk om kunnen maken het blijft simpel.

    of je doet mee of je doet niet mee, de keuze is helemaal aan jezelf.
    doe je mee dan aanvaard je de consequenties doe je niet mee, dan ook....

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik vind dit soort akties ook stom. als je geld wil verdienen zet dan op de pagina waar je die dvd-speler kan winnen een grote banner, daar hoeven wij niet voor te betalen. ik hoop dat dit een eenmalige aktie is en dat dvd.nl niet meer aan dit soort commerciele rotzooi mee doet.
    Nee, juist andersom. Zoals ik al eerder zei, ik betaal met liefde die ene pleuro met dat sms spel (en ja dat heb ik gedaan) dan dat ik irritante banners verplicht moet ondergaan. Nu heb je de keuze. In geval van banners niet.

    En ook ik vind het argument dat je geen GSM hebt niet steekhoudend. Mensen die geen internet hebben kunnen namelijk ook niet meedoen. Vreemd dat je daar niets over hoort .

    Aan de andere kant: hulde aan iedereen die vanwege wat voor argumentatie dan ook ervoor kiezen om NIET mee te doen. Daarmee worden mijn kansen om te winnen groter :P

  17. #42
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Als je niet wilt meedoen: doe dan gewoon niet mee. Als er mensen zijn die wel willen meedoen laat deze mensen dan gewoon lekker hun gang gaan. Als je zelf niet meedoet heb je toch he_le_maal nergens last van? Ze gaan je heus niet bombarderen met sms'jes omdat je niet hebt meegedaan.
    Een probleem is dat sommige mensen die willen meedoen niet kunnen meedoen...
    Dat is inderdaad zo ....

    Trouwens ik las hier ergens als argument voor het niet meer via internet organiseren : anders teveel wildvreemden die de website nog nooit bezocht hebben die meedingen ?

    euhm ... en per SMS niet dan zeker ? nog veel meer me dunkt ... want je hoeft de website maar 1 keer te bezoeken ... wat verbale reclame te maken .. en hop de bal is aan het rollen

    Verder wordt er al een groot aantal mensen uitgesloten ... Belgen en mensen zonder GSM dus (ik heb er zelf wel eentje maar bijna niemand kent hier het nummer van, dus ik ben zeker niet door iedereen overal bereikbaar ...)

    en dan 1,10 euro ... wauw ... dat gaat sommige mensen wat kosten ... en dit gaat DVD.nl serieus wat geld opbrengen ..

    Ik hoop in ieder geval dat men dit soort prijsvragen niet tot regel gata nemen ... want anders zijn er dus een hele hoop mensen die sowieso al dik pech hebben ... ik vind dat een website die een prijsvraag organiseert dan ook wel antwoorden mag aanvaarden via hetzelfde medium ...

    SMS-prijsvragen en dergelijke andere bull**** heb je al genoeg in tijdschriften en allerhande magazines me dunkt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    sorry hoor maar volgens mij was dat puur een 1 april grap
    Nee hoor, zeer recent was er een poll op de hoofdpagina waarin gevraagd werd of je denkt dat er ook Adult DVD's moeten besproken worden op DVD.nl

    Mensen die geen internet hebben kunnen namelijk ook niet meedoen. Vreemd dat je daar niets over hoort.
    Die weten normaal gezien ook niet dat er een prijsvraag is. En voor internet zijn er openbare aangelegenheden die je daar toegang toe geven ... voor GSM's dacht ik nog niet ... :wink:

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    AMEN
    Je moet nou geen religieuze discussie beginnen he?

  19. #44

    Standaard

    Dit is een manier van dvd.nl waar ze geld mee verdienen ja. En dat is nodig. Het is geen liefdadigheidssite (die overigens ook geld nodig hebben om te overleven).
    Er is dus een manier nodig om geld te verdienen. Doen ze dit doormiddel van banners: meteen grote rellen op het forum omdat het zo irritant is. Doen ze het op een manier waarbij je zelf kunt kiezen of je wil betalen of niet is het ook al niet goed.
    Dat is vreemde.
    En het kan aan mij liggen, maar volgens mij lopen er 2 discussies door elkaar heen:
    a. Het uitsluiten van mensen die geen gsm hebben of in het buiteland wonen
    b. Het feit dat je geld betaald voor een actie.
    Klopt dit gevoel?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    AMEN
    Je moet nou geen religieuze discussie beginnen he?
    LOL. Nee, was ook zeer zeker niet zo de bedoeling :wink: .
    Het is gewoon een uitspraak die ik gebruik ook al ben ik ALLES behalve religieus. Vandaar

  21. #46
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    En het kan aan mij liggen, maar volgens mij lopen er 2 discussies door elkaar heen:
    a. Het uitsluiten van mensen die geen gsm hebben of in het buiteland wonen
    b. Het feit dat je geld betaald voor een actie.
    Klopt dit gevoel?
    En die B. is simpel van de baan te doen ... betalen die mensen die dit als argument geven dan niets voor hun internetverbinding ? ... oh u surft op de firma ... SMS dan even met de GSM van de firma ...

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    En die B. is simpel van de baan te doen ... betalen die mensen die dit als argument geven dan niets voor hun internetverbinding ? ... oh u surft op de firma ... SMS dan even met de GSM van de firma ...
    Dus niet:

    Meedoen met internet zou me 0,0011 euro kosten.

    47 euro per maand ==> 0,0011 euro per minuut, is toch iets lager dan 1,10 euro en volgens mij moet je nog het uitgaande sms'je meerekenen, dus 1,10 + "kosten versturen sms".

  23. #48
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiKe__LL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    En die B. is simpel van de baan te doen ... betalen die mensen die dit als argument geven dan niets voor hun internetverbinding ? ... oh u surft op de firma ... SMS dan even met de GSM van de firma ...
    Dus niet:

    Meedoen met internet zou me 0,0011 euro kosten.

    47 euro per maand ==> 0,0011 euro per minuut, is toch iets lager dan 1,10 euro en volgens mij moet je nog het uitgaande sms'je meerekenen, dus 1,10 + "kosten versturen sms".
    En zoals reeds veel mensen gezegd hebben ... als dit je enige obstakel is om te klagen ... dan heb je daar geen recht toe ...

    Ps. Vergeet ook de kosten van de elektriciteit niet om je PC draaiende te houden, de aankoopkost van je PC, de telefoonrekening (want zonder telefoonlijn heb je meestal ook geen internet) etc etc ....

  24. #49
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    MiKe__LL

    Je uitleg klopt niet echt.
    Ik neem aan dat je je internetaansluiting niet per minuut kan betalen ... dus enkel per hele maand.
    Dus ook al zou je je aansluiting enkel gebruiken om met deze wedstrijd mee te doen, dan betaal je nog € 47.

    En het verschil tussen € 47 en € 1,1 is wel groot.

  25. #50
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    MiKe__LL

    Je uitleg klopt niet echt.
    Ik neem aan dat je je internetaansluiting niet per minuut kan betalen ... dus enkel per hele maand.
    Dus ook al zou je je aansluiting enkel gebruiken om met deze wedstrijd mee te doen, dan betaal je nog € 47.

    En het verschil tussen € 47 en € 1,1 is wel groot.
    Haha ... touché !

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •