Pagina 37 van 52 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 1280 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard

    Bij mij precies hetzelfde, bij ons (Hoorn) zijn onze twee bioscopen allebei januari 2002 afgebrand. En nu nog steeds geen vervangende bioscoop. Er zou er een moeten komen , er zijn plannen. Pathe wil miscchien komen met 9 zalen.

    Maar ze zijn al jaren bezig die gemeente, ze wilden eerst midden 2010 opleveren, nu beginnen ze pas met bouwen midden 2010. Dus dat word wel eind 2012, zucht zucht:sad::sad::sad:

    Nu steeds naar Heerhugowaard of Schagen, geen pretje.

    Dus ik begrijp je gevoel
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  2. #902

    Standaard

    Leuk he, gemeenteraden/B&W met hun torenhoge stapels rotpapieren en gebakkelei...

    Ik ben bang dat die nieuwe ook zal afbranden, want er zullen vast weer nieuwe idioten zijn die geinspireerd zijn/worden door Inglourious Basterds

  3. #903

    Standaard

    De twee bioscopen die we in Hoorn hadden (waarvan er 1 is afgebrand) waren bijna geen bioscopen te noemen. En helaas is Pathe al afgestapt van het plan. Maar er gaat nog wel een bioscoop komen maar waarschijnlijk dan met minder zalen en over 10 jaar klaar?
    Ik hoop niet dat het een JT bioscoop word waar ik in Heerhugowaard gewoon 9,50 moest betalen voor Inglourious Basterds! En ze draaien daar alleen films waar veel geld aan te verdienen is, het liefst films waar de hele familie naar toe kan.

    Gelukkig heeft Hoorn nu wel een ijsbaan


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Bij mij precies hetzelfde, bij ons (Hoorn) zijn onze twee bioscopen allebei januari 2002 afgebrand. En nu nog steeds geen vervangende bioscoop. Er zou er een moeten komen , er zijn plannen. Pathe wil miscchien komen met 9 zalen.

    Maar ze zijn al jaren bezig die gemeente, ze wilden eerst midden 2010 opleveren, nu beginnen ze pas met bouwen midden 2010. Dus dat word wel eind 2012, zucht zucht:sad::sad::sad:

    Nu steeds naar Heerhugowaard of Schagen, geen pretje.

    Dus ik begrijp je gevoel
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  4. #904

    Standaard

    Inderdaad ik ben daar nog heen geweest met de eerste Harry Potter film, diegene op het grote noord, Victoria volgens mij. Maar het was er steenkoud en de stoelen zaten voor geen meter.

    Ik heb ergens gelezen (NHD) dat het iig geen JT Bioscoop word. Het schijnt dat Edwin Kluft van CineWorld in Beverwijk een bioscoop met 7 zalen wil gaan exploiteren in Hoorn. BAM zegt in 2010 te willen beginnen met de bouw. Maar hoe lang het echt duurt? dat mag joost weten.

    Hopelijk komt pathe toch nog terug als de recessie staks over is en er nog niets is, dat zou pas echt goed zijn, maar wss gebeurd dat toch niet jammer genoeg

    http://www.cineworld.nl/ impressie van de Cineworld in Beverwijk, zo iets zou het dan moeten worden. en idd de prijzen van JT HHW zijn te hoog, gelukkig heb ik dan nog CJP.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilll_nelus Bekijk bericht
    Gelukkig heeft Hoorn nu wel een ijsbaan
    Dan maar wachten op films als Ice Age en Snow Cake
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  6. #906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Inderdaad ik ben daar nog heen geweest met de eerste Harry Potter film, diegene op het grote noord, Victoria volgens mij. Maar het was er steenkoud en de stoelen zaten voor geen meter.

    Ik heb ergens gelezen (NHD) dat het iig geen JT Bioscoop word. Het schijnt dat Edwin Kluft van CineWorld in Beverwijk een bioscoop met 7 zalen wil gaan exploiteren in Hoorn. BAM zegt in 2010 te willen beginnen met de bouw. Maar hoe lang het echt duurt? dat mag joost weten.

    Hopelijk komt pathe toch nog terug als de recessie staks over is en er nog niets is, dat zou pas echt goed zijn, maar wss gebeurd dat toch niet jammer genoeg

    http://www.cineworld.nl/ impressie van de Cineworld in Beverwijk, zo iets zou het dan moeten worden. en idd de prijzen van JT HHW zijn te hoog, gelukkig heb ik dan nog CJP.
    Mustsee is ook een goede exploitant, ik kom er graag in Groningen.

  7. #907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Bij mij precies hetzelfde, bij ons (Hoorn) zijn onze twee bioscopen allebei januari 2002 afgebrand. En nu nog steeds geen vervangende bioscoop. Er zou er een moeten komen , er zijn plannen. Pathe wil miscchien komen met 9 zalen.
    Davidshadow13, in ieder geval hebben jullie in Hoorn een fatsoenlijk filmhuis. Waarschijnlijk niet jouw smaak (en het schijnt dat je vaak heel lang vooraf moet reserveren), maar vergeleken met Alkmaar is Hoorn een verademing....

    Back on topic. Het enige waar ik mij bij Pathe De Munt aan erger is dat zij daar niet ergens een bord kunnen ophangen van welke zaal open is. Nu staat iedereen daar voor de kaartcontrole te wachten tot de zaal open gaat (en dan ook nog eens regelmatig vragen). zelf ben ik hier overigens ook soms schuldig aan alhoewel ik niet meer begin met vragen eerder dan een kwartier voor aanvang.

  8. #908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilll_nelus Bekijk bericht
    Ik hoop niet dat het een JT bioscoop word waar ik in Heerhugowaard gewoon 9,50 moest betalen voor Inglourious Basterds! En ze draaien daar alleen films waar veel geld aan te verdienen is, het liefst films waar de hele familie naar toe kan.

    Gelukkig heeft Hoorn nu wel een ijsbaan
    Weet je wel dat EUR 9,50 de standaard prijzen, dus ook voor korte films, zijn bij Pathe in Amsterdam (behalve dan op dinsdag). Maar ja JT HHW moet natuurlijk ook geld verdienen om de nieuwe bioscoop (die ze vanaf volgend jaar gaan bouwen) te kunnen financieren.

    Oh ja, Hoorn heeft ook een goed theater...maar daar heb je niets aan als je van film houdt.

  9. #909
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Zouden jullie dit een bioscoop ergernis vinden? http://www.youtube.com/watch?v=ZcnjbfZTvU4

  10. #910

    Standaard

    Ach, wat er tijdens de trailers gebeurd maakt me niet zoveel uit, zolang het bij de hoofdfilm maar stil is.

    Btw, wel een gevaarlijke actie dit, je zal maar met je modderpoten tegen dat peperdure filmdoek aankomen...
    Laatst aangepast door -Jaap- : 21-03-2010 om 12:17

  11. #911

    Standaard

    Haha, best droog eigenlijk. Alleen als ik een film aan het kijken ben en er stuiteren opeens een paar mensen binnen, dan zou ik me er wel aan ergeren. Ze draaien al genoeg reclame in de bioscoop, dat hoeft er van mij dus niet bij..
    --

  12. #912

    Standaard

    Gelukkig doen ze deze acties niet in het noorden, ook Pathé Groningen niet. (en ik ga meestal naar Mustsee, dus...)

  13. #913

    Standaard

    Zouden jullie dit een bioscoop ergernis vinden? http://www.youtube.com/watch?v=ZcnjbfZTvU4 :smile:
    Haha, ik vind het wel leuk, mag wel een keertje bij mij gebeuren, keertje wat anders.

  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Gelukkig doen ze deze acties niet in het noorden, ook Pathé Groningen niet. (en ik ga meestal naar Mustsee, dus...)
    Dan zou je er toch vaker heen moeten gaan, want de Pathe heeft dit in Groningen vaak genoeg gedaan. De ene keer met betrekking tot een film de andere keer gewoon reclame.

  15. #915

    Standaard

    Hij zegt dat ze dat gelukkig niet doen, dus waarom zou hij vaker naar Pathé Groningen gaan, als hij dat juist niet mee wil maken?
    --

  16. #916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Dan zou je er toch vaker heen moeten gaan, want de Pathe heeft dit in Groningen vaak genoeg gedaan. De ene keer met betrekking tot een film de andere keer gewoon reclame.
    Ik kom eigenlijk niet meer in Pathé, zeker nu Mustsee ook 3D heeft.

  17. #917

    Standaard

    Eikels die het gewoon niet kunnen weerstaan om even de *** uit te hangen en niet op hun (genummerde) plaatsen gaan zitten. En dan wordt de film weer even opgeschort en krijgen we een speech van zo'n zaalpoes dat we ons aan de regels moeten houden. Wat een peutertuin zeg, doe normaal
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  18. #918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Eikels die het gewoon niet kunnen weerstaan om even de *** uit te hangen en niet op hun (genummerde) plaatsen gaan zitten. En dan wordt de film weer even opgeschort en krijgen we een speech van zo'n zaalpoes dat we ons aan de regels moeten houden. Wat een peutertuin zeg, doe normaal
    Inderdaad vervelend als die film daarvoor stilgelegd wordt.

    Ben eigenlijk wel benieuwd wat mensen daarvan vinden, snap dat het vervelend is als het gebeurd, maar vinden jullie het overdreven om dat te doen of wel logisch? Ben best wel benieuwd, aangezien ik ook wel eens moet vragen of de film uit kan, omdat mensen op andere stoelen zitten. (werk bij de Pathé in Rotterdam)

  19. #919
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Pathe Arena deed dat in het verleden heel vaak.
    Nu wordt er tijdens het plaatsnemen in een uitverkochte op gelet dat iedereen aansluit, want dat doet niemand uit zichzelf.
    Je weet maar nooit met buurmannen tegenwoordig.

    Maar ik ga te weing om te concluderen dat het daar niet meer gebeurt.

    Sowieso irriteert de lakse wijze van Pathe me.
    Als je naar binnen wilt, moeten alle voorstellingen samen door een poort, maar meestal een of twee niet al te pientere medewerkers staan.
    Za gaan dan roepen welke film naar binnen mag, maar dat hoort niemand natuurlijk.
    Iedereen gaat vrolijk in de rij staan die groter en groter wordt.

    Daar kunnen die jongens niet eens wat aan doen, het ligt aan het managment.
    Geef die jongen een mic of zet het op dat grote bord....., zo simpel...

    Maar is het bijna komisch...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 22-03-2010 om 18:55
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #920

    Standaard

    Is het in andere bioscopen dan het geval dat bezoekers pas worden toegelaten als de zaal is geopend?

    In Rotterdam kom je er gewoon in als een zaal nog dicht is, al ben je een uur van te voren aanwezig.

  21. #921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Pathe Arena deed dat in het verleden heel vaak.
    Nu wordt er tijdens het plaatsnemen in een uitverkochte op gelet dat iedereen aansluit, want dat doet niemand uit zichzelf.
    Je weet maar nooit met buurmannen tegenwoordig.

    Maar ik ga te weing om te concluderen dat het daar niet meer gebeurt.

    Sowieso irriteert de lakse wijze van Pathe me.
    Als je naar binnen wilt, moeten alle voorstellingen samen door een poort, maar meestal een of twee niet al te pientere medewerkers staan.
    Za gaan dan roepen welke film naar binnen mag, maar dat hoort niemand natuurlijk.
    Iedereen gaat vrolijk in de rij staan die groter en groter wordt.

    Daar kunnen die jongens niet eens wat aan doen, het ligt aan het managment.
    Geef die jongen een mic of zet het op dat grote bord....., zo simpel...

    Maar is het bijna komisch...
    in arena is het ook irritant dat er vaak op zaterdag avond de gewone ticket kassas gesloten zijn, dus dan ben je genoodzaakt om een half uur in de rij te staan bij de automaten of bij de snacks.

  22. #922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon Bekijk bericht
    Inderdaad vervelend als die film daarvoor stilgelegd wordt.

    Ben eigenlijk wel benieuwd wat mensen daarvan vinden, snap dat het vervelend is als het gebeurd, maar vinden jullie het overdreven om dat te doen of wel logisch? Ben best wel benieuwd, aangezien ik ook wel eens moet vragen of de film uit kan, omdat mensen op andere stoelen zitten. (werk bij de Pathé in Rotterdam)
    Ik vind wel dat ze bij Pathé wel heel streng doen. Maar misschien is er een reden voor.

    Is het tegenwoordig soms zo dat mensen al snel ruzie gaan zoeken als ze het zelf moeten uitzoeken? Want volgens mij is de plaatsaanwijzing nu standaard, en dat vind ik een beetje vreemd.

    Ik merkte namelijk toen ik naar Sherlock Holmes ging dat de plaatsaanwijzing eerder de oorzaak was van de chaos. Het duurde voornamelijk heel lang omdat er uitgezocht moest worden wie op welke plaats moest zitten.

    Ik vroeg me echt af of het niet wat sneller zou gaan als er geen plaatsaanwijzingen waren en mensen netjes aan elkaar vragen of plaatsen bezet zijn en of het mogelijk was om op te schuiven om plaats te maken.

    Misschien dat ik niet vaak genoeg in de multiplexen kom, maar ik heb het nooit zo associaal meegemaakt dat iemand niet op schoof als het mogelijk was.

    Nu kan je bijv. niet eens kiezen om van plek te veranderen als je al vroeg binnen bent gekomen, maar je krijgt een asociale menigte achter je.

    Ergens vind ik het ook niet kloppen. Nu kan je ver van te voren je plaats al bestellen en heel laat binnenkomen (en mogelijk het publiek storen). Dat is dan toch knap lullig voor degene die wat later kaartjes hebben gehaald en misschien met mindere plaatsen moeten doen, terwijl ze wel vele eerder in de zaal waren.

    Bij verwachtte drukke voorstellingen kan ik me voorstellen dat ze plaataanwijzingen hebben en strenger zijn.
    Maar vroeger was het bij een gewone voorstelling, dat als je laat was, je het moest doen met de stoelen die over waren.

    Sinds wanneer is dat principe voorbij?

  23. #923

    Standaard

    De laatste keer dat ik mij heb geërgerd aan publiek in de bioscoop dateert al vanaf blood simple (1984) een paar jongens in de zaal waren nogal druk (they didn't get the picture)
    de keer daarvoor was bij een speciale voorpremière van "raiders of the lost ark". Maar dat was toen zo'n sensatie dat de "boys" 2 minuten nadat de film was begonnen al doodstil waren. Ik erger mij eerder aan onscherp beeld en slecht geluid, dat nogal vaak voorkomt. Ik woon in Zoetermeer, maar ga vaak in Delft (MustSee)naar de bioscoop. Prima beeld en geluid en zeer comfortabele zittingen, alhoewel de derde Pirates of the Caribbean hier ook wel veel te lang duurde!!!!:razz:

  24. #924

    Standaard

    Toen ik als kind (of puber) naar de bioscoop ging, was het voortdurend bonje. Veel geschreeuw, ruzies, van alles, en ik deed vaak net zo hard mee. Stond regelmatig met een paar klappen op mijn kop weer op straat.

    Nu maak ik nooit meer wat mee in de bioscoop. Wel een beetje saai.

  25. #925

    Standaard

    Je komt toch ook om een film te kijken, niet voor het matten!?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Pagina 37 van 52 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •