Pagina 51 van 52 EersteEerste ... 41474849505152 LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 1280 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dit lijkt mij wel een geïsoleerd geval .
    Achteraf gezien misschien geinig dat zoiets gebeurd, maar als je in de film zit, en je afgeleid word door iemand anders, die ergens anders ''in'' zit, dan is dat niet leuk

  2. #1252

    Standaard

    Ik was gaan filmen, priceless.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1253

    Standaard

    Misschien stond het op zijn bucket list en heeft DVDWatcher het nou verpest voor hem/haar .

  4. #1254

    Standaard

    Gisteren weer besloten om een Pathé Unlimited Card aan te schaffen nadat Pathé in Rotterdam flink heeft geïnvesteerd in Dolby Cinema en de verbeterde IMAX zaal en allerlei andere verbouwingen. Heb een paar jaar met plezier een Vue card gehad omdat zowel de beeld- en geluidskwaliteit van de zalen als de klantvriendelijkheid daar in Vue Vlaardingen toch een stuk beter is. Hoopte dat Pathé z’n zaakjes nu op orde had, want ik was destijds bewust overgestapt naar Vue.

    Vanavond mijn eerste film weer met de PUC, nl. “Molly’s Game” in zaal 8 van de Kuip.

    En dan blijkt al het geluid van de middenspeaker uit de rechterspeaker te komen. Als tamelijk fanatiek filmliefhebber stoort me dat. Blijkbaar valt het bij het grote publiek verder niemand op, maar filmgeluid is al jaren een grote passie dus ik let daar wél op. En het was niet te missen, temeer daar ik redelijk vooraan zat.

    Als ik dit tijdens het voorprogramma aangeef bij een medewerker en vervolgens nog eens via sms naar 3669 wordt er niks aan gedaan. Als ik 20 minuten in de hoofdfilm een medewerker aanschiet krijg ik te horen “dat dat de instellingen zijn”. Dan heb je het niet begrepen.

    Kortom helaas teleurgesteld naar huis, en de film niet afgekeken. Morgenavond draait ie in Vue Vlaardingen. Ik denk dat ik daar nog maar even ga....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  5. #1255

    Standaard

    Ach, die medewerkers valt dat niet echt kwalijk te nemen, die hebben er geen verstand van. Er werken met name studenten in de bioscoop die als bijbaantje wat popcorn verkopen en kaartjes controleren. Zoiets moet op hoger niveau worden aangekaart, en door een technisch iemand worden nagekeken.

    Ik stoorde me een keer aan het feit dat er vlak langs de schermen een fel verlicht bordje hing van de nooduitgang. In donker scenes lichtte dit het scherm op sommige plekken op en was enorm storend. Toen heb ik dit aangekaart en hebben ze gekeken of ze er minder felle lampjes in konden plaatsen, of een kapje om het licht tegen het doek af te schermen. Maar blijkbaar is dat allemaal wetgeving wat je niet zomaar mag aanpassen van de brandweer.

  6. #1256

    Standaard

    Tja die brandweer.... Inderdaad stellen die strenge eisen. Maar net wat je zegt, zo'n bordje kan een donker beeld behoorlijk verlichten. Wat overigens weer vrij simpel op te lossen is door aan de zijkant van het lampje, aan de schermkant, een soort van plankje te monteren waardoor je vanuit de zaal de bordjes heel goed kunt zien, maar waardoor het licht niet meer op het scherm lekt.

    Ik vroeg overigens aan de medewerker, toen ik het probeerde uit te leggen, of hij iets van bioscoopgeluid wist. Toen antwoordde hij heel laconiek en iets te zeker van zijn zaak: "Uiteraard, ik werk in een bioscoop."

    Via FB een berichtje gestuurd en vandaag een keurig berichtje terug gekregen dat ze ermee aan de gang gaan. Oh, en een voucher voor een gratis popcorn en een drankje. Heel aardig maar daar was het me natuurlijk allesbehalve om te doen.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  7. #1257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    ...Ik stoorde me een keer aan het feit dat er vlak langs de schermen een fel verlicht bordje hing van de nooduitgang. In donker scenes lichtte dit het scherm op sommige plekken op en was enorm storend. Toen heb ik dit aangekaart en hebben ze gekeken of ze er minder felle lampjes in konden plaatsen, of een kapje om het licht tegen het doek af te schermen. Maar blijkbaar is dat allemaal wetgeving wat je niet zomaar mag aanpassen van de brandweer.
    In VUE Eindhoven zijn die groene bordjes uit tijdens de film

  8. #1258

    Standaard

    Het is wel fijn, maar als je er over nadenkt slaat het nergens op. Ze zijn dus aan als er geen publiek in de zaal zit, maar uit als er wel publiek zit? Dat maakt die bordjes redelijk overbodig dan. Kan me ook niet voorstellen dat dat officieel mag.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het is wel fijn, maar als je er over nadenkt slaat het nergens op. Ze zijn dus aan als er geen publiek in de zaal zit, maar uit als er wel publiek zit? Dat maakt die bordjes redelijk overbodig dan. Kan me ook niet voorstellen dat dat officieel mag.
    Hoe het precies geregeld is weet ik niet, maar het lijkt me logisch dat de uitgangen ook zichtbaar moeten zijn wanneer een zaal niet gebruikt wordt. Er kan altijd iemand aanwezig zijn, zoals een monteur van de technische dienst die even een reparatie uitvoert.

    Voor dat de voorstelling begint, brandt de zaalverlichting en daardoor zijn ook de uitgangen en vluchtroutes te zien. Het is daarom belangrijk om voor dat de voorstelling begint zelf te kijken hoe je de zaal kunt verlaten in geval van nood. Tijdens de voorstelling kan het voldoende zijn om een groen LED-tje te zien.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  10. #1260

    Standaard

    Laat ik het zo zeggen: als er een film bezig is in de zalen van VUE Eindhoven, zijn de nooduitgangen echt wel te zien. Dat zie je wel door het licht van het scherm. Tenminste zo ervaar ik dat. Maar als je bv kijkt naar een Pathe Eindhoven, daar hangen de groene bordjes links en rechts langs het scherm (en vaak brandt er ook nog lichtjes een schemerig lampje (Dat vind ik echt funest voor je filmervaring). Nou als die aan zijn tijdens de film, dan leidt dat wel af mijn inziens. Dus ik ben blij dat die pokke dingen uit zijn.

  11. #1261

    Standaard

    @Gerco: Dat eerste is op zich geen issue, maar dat laatste is niet logisch. Als er brand uitbreekt en de zaal zit vol, dan moeten de nooduitgangen direct goed zichtbaar zijn natuurlijk. Je kunt en mag er niet op vertrouwen dat iedereen vooraf zelf goed kijkt waar ze er in geval van nood uit moeten. Bovendien, mensen reageren anders in geval van nood, dus er moet geen enkel geval van twijfel zijn. Ook qua verzekering denk ik dat een bioscoop niet sterk staat als bekend is dat de lichten tijdens de voorstelling uit zijn.

    Vanuit de toeschouwer bezien snap ik de ergernis (heb ik zelf namelijk ook).
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #1262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    @Gerco: Dat eerste is op zich geen issue, maar dat laatste is niet logisch. Als er brand uitbreekt en de zaal zit vol, dan moeten de nooduitgangen direct goed zichtbaar zijn natuurlijk. Je kunt en mag er niet op vertrouwen dat iedereen vooraf zelf goed kijkt waar ze er in geval van nood uit moeten. Bovendien, mensen reageren anders in geval van nood, dus er moet geen enkel geval van twijfel zijn. Ook qua verzekering denk ik dat een bioscoop niet sterk staat als bekend is dat de lichten tijdens de voorstelling uit zijn.

    Vanuit de toeschouwer bezien snap ik de ergernis (heb ik zelf namelijk ook).
    Wel eens gehoord van kudde-gedrag? De volgers volgen de leiders die weten waar de uitgangen zijn. Wanneer er te weinig leiders zijn, zal in geval van nood de paniek groter zijn. Je kunt daarom in dat soort gevallen dus beter een leider zijn dan een volger.

    Het kan zijn dat iemand door persoonlijke omstandigheden geen leider kan zijn en dan is het verstandiger om te (laten) volgen.

    Noodverlichting kan nooit helemaal uit zijn, daarom moet je altijd minimaal een groen LED-je zien. Als je geen groen LED-je ziet, zal de energie van de batterij gebruikt worden om deze te laten branden of defekt zijn wanneer je een rood knipperend LED-je ziet. Een uitzondering op deze regel is wanneer deze aangesloten is op een centraal systeem.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Noodverlichting kan nooit helemaal uit zijn, daarom moet je altijd minimaal een groen LED-je zien. Als je geen groen LED-je ziet, zal de energie van de batterij gebruikt worden om deze te laten branden of defekt zijn wanneer je een rood knipperend LED-je ziet. Een uitzondering op deze regel is wanneer deze aangesloten is op een centraal systeem.
    Ik ben naar tig films al geweest in VUE Eindhoven, maar die groene bordjes zijn geen enkel moment aan geweest. Ik ben er blij om in ieder geval, want het leidt alleen maar af als ze naast het doek hangen!

  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Wel eens gehoord van kudde-gedrag? De volgers volgen de leiders die weten waar de uitgangen zijn. Wanneer er te weinig leiders zijn, zal in geval van nood de paniek groter zijn. Je kunt daarom in dat soort gevallen dus beter een leider zijn dan een volger.

    Het kan zijn dat iemand door persoonlijke omstandigheden geen leider kan zijn en dan is het verstandiger om te (laten) volgen.

    Noodverlichting kan nooit helemaal uit zijn, daarom moet je altijd minimaal een groen LED-je zien. Als je geen groen LED-je ziet, zal de energie van de batterij gebruikt worden om deze te laten branden of defekt zijn wanneer je een rood knipperend LED-je ziet. Een uitzondering op deze regel is wanneer deze aangesloten is op een centraal systeem.
    Geen sterk verhaal dit. Maar goed, we laten het maar rusten
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #1265

    Standaard

    Afgelopen zondag naar Star Wars geweest in VUE Kerkrade, en je wordt getrakteerd op een voorprogramma van maar liefst 23 minuten! Ik begrijp dat reclame noodzakelijk is, maar dit is echt te gortig.

  16. #1266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Wel eens gehoord van kudde-gedrag? De volgers volgen de leiders die weten waar de uitgangen zijn. Wanneer er te weinig leiders zijn, zal in geval van nood de paniek groter zijn. Je kunt daarom in dat soort gevallen dus beter een leider zijn dan een volger.

    Het kan zijn dat iemand door persoonlijke omstandigheden geen leider kan zijn en dan is het verstandiger om te (laten) volgen.
    Wat een onzin dit. Een basis-gedrag als leider/volger is totaal niet representatief bij paniekgedrag. Daarnaast ga je er gemakshalve maar vanuit dat leiders weten waar de nooduitgangen zitten. Erg vreemde vergelijking allemaal, en gaat totaal niet op.

    Noodverlichting kan nooit helemaal uit zijn, daarom moet je altijd minimaal een groen LED-je zien. Als je geen groen LED-je ziet, zal de energie van de batterij gebruikt worden om deze te laten branden of defekt zijn wanneer je een rood knipperend LED-je ziet. Een uitzondering op deze regel is wanneer deze aangesloten is op een centraal systeem.
    Een bordje voor een nooduitgang is geen noodverlichting maar een zogenaamd vluchtwegaanduiding, en deze dient te allen tijde zichtbaar te zijn als er personen aanwezig zijn:

    Vluchtwegaanduiding. Dit zijn de noodverlichting armaturen die vluchtwegen en uitgangen voor het verlaten van een gebouw aanduiden. Deze armaturen zijn voorzien van een pictogram en dienen permanent te branden.

    en:

    Vluchtwegaanduiding (transparantverlichting) met pictogrammen dienen conform wettelijke voorschriften altijd goed zichtbaar te zijn en moeten branden tijdens aanwezigheid van personen. Dit houdt ook in dat bijvoorbeeld in bioscopen de pictogramarmaturen tijdens de voorstelling dienen te branden.
    Bron (met meer uitleg): http://www.nu-swift.nl/paginas/algem...oodverlichting

  17. #1267

    Standaard

    Haha fraaie discussie die hier ontstaan is over het al dan niet plaatsen van noodverlichting...Kuddegedrag.... Volgers......? Vooropgesteld: die bordjes zijn te allen tijde verplicht gesteld door de brandweer en zullen ook nooit verdwijnen. Maar het moet wel mogelijk zijn lijkt me om ze zodanig te plaatsen met bijv. een schildje erachter dat het licht niet meer op het projectiescherm lekt.... Maar zelfs dan nog, ik ben het bordje al snel vergeten hoor. Ik word eerder afgeleid door mensen om me heen die luidruchtig zitten te kraken of te ritselen, of te smakken.....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  18. #1268

    Standaard

    Eind vorig jaar er achter gekomen dat sommige mensen het nodig vinden om een van m'n grootste irritatiepunten bij concerten over te brengen naar vertoningen van concertfilms. Bij een vertoning van Sign of the Times (de concertfilm van Prince) vonden een paar medebezoekers het nodig om door te film heen te praten zoals sommigen dat normaal lijken te vinden tijdens concerten. En net als bij een concert vroeg ik me af waarom mensen dan niet gewoon lekker thuis blijven i.p.v. (betaald) de beleving voor anderen te verzieken.

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wat een onzin dit. Een basis-gedrag als leider/volger is totaal niet representatief bij paniekgedrag. Daarnaast ga je er gemakshalve maar vanuit dat leiders weten waar de nooduitgangen zitten. Erg vreemde vergelijking allemaal, en gaat totaal niet op.

    Een bordje voor een nooduitgang is geen noodverlichting maar een zogenaamd vluchtwegaanduiding, en deze dient te allen tijde zichtbaar te zijn als er personen aanwezig zijn:

    en:

    Bron (met meer uitleg): http://www.nu-swift.nl/paginas/algem...oodverlichting
    Als techneut zie ik het toch anders.
    Voor bijna alles is een wettelijk kader, en dat is bij gebouwen het "Bouwbesluit", dit bouwbesluit is onderdeel van de burgelijkewet en in het Bouwbesluit zijn diverse normen van toepassing verklaard.

    Uit het bouwbesluit:
    De norm NEN 6088 (Brandveiligheid van gebouwen - Vluchtwegaanduiding - Eigenschappen en bepalingsmethoden) met laatste versie 2002 heeft een grote bijdrage geleverd aan deze standaardisatie. In het bouwbesluit 2012 wordt in artikel 6.24 verwezen naar vluchtrouteaanduiding die voldoet aan deze NEN 6088. https://www.bouwbesluitonline.nl/Inh...afd6-6/art6-24

    Artikel 6.24 Vluchtrouteaanduidingen
    In het eerste lid is bepaald dat een bouwwerk een vluchtrouteaanduiding moet hebben in iedere ruimte waardoor een verkeersroute voert en in iedere ruimte die bedoeld is voor meer dan 50 personen. In ruimten voor minder dan 50 personen is dus geen aanduiding nodig tenzij door die ruimten een verkeersroute voert. Een vluchtrouteaanduiding is bijvoorbeeld niet noodzakelijk en gebruikelijk in een afgesloten kantoortje, maar wel in de gang of kantoortuin waardoor vanuit dat kantoortje naar een veilige plek wordt gevlucht. De term verkeersroute is afkomstig uit en heeft dezelfde betekenis als in het Bouwbesluit 2003. Zie ook artikel 1.1, eerste lid.
    NEN 6088 stelt eisen aan de gebruikte kleuren en symbolen (pictogrammen) van vluchtrouteaanduidingen. In NEN-EN 1838 worden met name eisen gesteld aan luminantie en luminantieverhoudingen. De luminantie van elk deel van de veiligheidskleur van de vluchtrouteaanduiding moet minimaal 2 cd/m² bedragen in alle relevante kijkrichtingen.
    Deze in het eerste lid aangewezen normen bevatten geen eisen over de verlichtingssterkte van de vluchtrouteaanduiding zelf.
    Vluchtrouteaanduidingen hoeven dan ook niet per definitie als inwendig verlichte armaturen te worden uitgevoerd.

    In een aantal gevallen kan worden volstaan met het aanbrengen van pictogramstickers die zo nodig door externe verlichting worden aangelicht om aan de luminantie-eis te kunnen voldoen.

    Volgens mij is dit ook DE reden dat in de Dolby Cinema de Vluchtroute aanduiding uitgaat tijdens de voorstelling.

    Overigens zou een ander heeel eenvoudige oplossing zijn, dat de architecten eens zouden worden opgevoed met hoe je een goede zaal kan ontwerpen.
    Denk maar eens aan de oude theaters van de eerste helft vorige eeuw waar de ingangen anders en zonder problemen waren gepositioneerd.



    En ja er is in de meeste Gemeentes een APV.
    In de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) staan regels die voor iedereen in de gemeente gelden en die ervoor moeten zorgen dat de gemeente netjes en leefbaar blijft. Het is een soort huishoudelijk reglement. In de APV staan bijvoorbeeld regels voor het houden van evenementen e.d. Maar helaas misbruiken veel gemeentes om dat zaken te regelen die daar niet thuis horen als "Brandveiligheid" en dan krijg je van die loze kreten als "het mag niet van de Brandweer".... echte ook die behoren zich aan wet en regelgeving te houden ...
    Laatst aangepast door Hombre : 23-01-2018 om 11:26
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #1270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    ...Volgens mij is dit ook DE reden dat in de Dolby Cinema de Vluchtroute aanduiding uitgaat tijdens de voorstelling....
    Niet alleen in de Dolby Cinema zaal, in heel VUE Eindhoven brandt er in de zalen (8 zalen) geen lamp.

  21. #1271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    NEN 6088 stelt eisen aan de gebruikte kleuren en symbolen (pictogrammen) van vluchtrouteaanduidingen. In NEN-EN 1838 worden met name eisen gesteld aan luminantie en luminantieverhoudingen. De luminantie van elk deel van de veiligheidskleur van de vluchtrouteaanduiding moet minimaal 2 cd/m² bedragen in alle relevante kijkrichtingen.
    Deze in het eerste lid aangewezen normen bevatten geen eisen over de verlichtingssterkte van de vluchtrouteaanduiding zelf.
    Vluchtrouteaanduidingen hoeven dan ook niet per definitie als inwendig verlichte armaturen te worden uitgevoerd.
    In een aantal gevallen kan worden volstaan met het aanbrengen van pictogramstickers die zo nodig door externe verlichting worden aangelicht om aan de luminantie-eis te kunnen voldoen.

    Volgens mij is dit ook DE reden dat in de Dolby Cinema de Vluchtroute aanduiding uitgaat tijdens de voorstelling.
    Ik ben ook een beetje bekend met veiligheid en NEN-regels, en daarbij gaat het niet alleen om het technische aspect
    Maar in elk geval staat in bovenstaande dat het groene bordje zelf geen licht hoeft te geven, maar wel dat een bordje zichtbaar moet zijn. Dus als het helemaal donker wordt zonder dat er een vluchtwegaanduiding zichtbaar is, lijkt me dat niet helemaal volgens de regels en kan ook leiden tot onveilige situaties bij een noodsituatie.

  22. #1272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ben ook een beetje bekend met veiligheid en NEN-regels, en daarbij gaat het niet alleen om het technische aspect
    Maar in elk geval staat in bovenstaande dat het groene bordje zelf geen licht hoeft te geven, maar wel dat een bordje zichtbaar moet zijn. Dus als het helemaal donker wordt zonder dat er een vluchtwegaanduiding zichtbaar is, lijkt me dat niet helemaal volgens de regels en kan ook leiden tot onveilige situaties bij een noodsituatie.
    Correct en daar heb je de noodverlichting voor.
    Deze schakelt in (inclusief de nood aanduiding) en zorg voor de verlichting.
    Het gaat namelijk over de illuminatie tijdens de calamiteit.

    Wat grappig is dat uit tests blijkt dat permanent noodroute aanduiding slechter werkt als aanduidingen die aan springen en eventueel knipperen.
    Deze zorgen in noodgevallen beter voor de aandacht en oriëntatie waar en/of er meerdere routes/uitgangen zijn.

    Maar goed, de Dolby Cinema bewijst dat het kan met een volledig zwarte zaal waar tijdens de voorstelling de nooduitgang verlichting volledig uitgaat (opdat moment zie je hoe verstorend dat op de beeldkwaliteit werkt) kan, mag en daar ben ik heeeeeeeel bij mee
    Laatst aangepast door Hombre : 24-01-2018 om 11:27
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #1273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Afgelopen zondag naar Star Wars geweest in VUE Kerkrade, en je wordt getrakteerd op een voorprogramma van maar liefst 23 minuten! Ik begrijp dat reclame noodzakelijk is, maar dit is echt te gortig.
    Klopt, dat is echt irritant. Maar helaas is dat niet alleen daar het geval. In het grootste deel van de bioscopen is dit een issue. Op het programma staat dat de film (bijvoorbeeld) om 20.00uur start, is het na de reclame en trailers pas echt 20.20/20.25 voor de film begint. Start het voorprogramma dan eerder, dan kan de film zelf mooi op de aangegeven tijd beginnen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #1274

    Standaard

    Geluid en andere bioscoopgangers heb ik de laatste paar keer compleet geen last van gehad, komt meestal toch niet boven het geluid van de film uit.

    Mijn grootste ergernis is echter dat bijna alle voorstellingen in 3D zijn, waar ik absoluut geen fan van ben. Vaak lukt het niet meer om een 2D voorstelling te vinden op een tijdstip dat uitkomt, en zit ik toch bij de 3D voorstelling. Het grootste probleem hierbij is dat ik alles waar ik m'n zicht niet volledig op focus met 3D waziger zie dan normaal. Verder lijkt 3D bij de meeste films ook nauwelijks iets toe te voegen; het enige dat altijd echt 3D naar voren lijkt te komen is de ondertiteling.

  25. #1275

    Standaard

    3D naar 2D bril kopen misschien een optie? Werkt alleen bij IMAX 3D niet

    http://www.2dbril.nl/
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 51 van 52 EersteEerste ... 41474849505152 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •