Pagina 13 van 52 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1280 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Ik kom zelf bijna elke week in de bios (vooral Pathé Tuchinski), maar heb nooit echt last gehad. Misschien ligt het wel aan de films waar ik naartoe ga (vooral arthouse light) en het feit dat ik, bij een blockbuster nooit in de eerste twee weken ga. Ook neem ik mijn eigen drinken en eten mee (nog nooit gecontroleerd) alhoewel ik het el gemakkelijk 3 uur zonder kan doen (tenzij het een waardeloze film is natuurlijk).

    Oh ja, het zijn niet alleen jongeren die praten tijdens de film. Ik heb het al een aantal keren meegemaakt dat iemand zonodig zijn/haar kunstzinnig oordeel moest geven over de film. Het meest irritante was dat bij Caché, waar iemand wel iets te luid moest uitleggen aan haar vriendin wat alles betekende...... Gelukkig was haar vriendin daar ook niet zo van gecharmeerd en na een kwartier hield het op.

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Mijn grootste bioscoop-ergenis van de laatste paar bezoeken is het ongelooflijk gebrek aan beenruimte in kinepolis-bioscopen. Bij iedere film die langer dan 90 minuten duurt kom ik echt geradbraakt buiten vanwege mijn lengte, vandaar dat ik dit jaar nog maar één keer naar de bioscoop ben geweest en dat was dan nog in het kader van een film-quiz.

    .
    Ben je dan in de Kinepolis in Hasselt geweest? zo ja, dan vind ik het raar dat je te weinig been ruimte hebt. Ik ben nl. ook nogal lang en heb altijd last van m`n knieeen maar daar heb ik daar weinig last van
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #303

    Standaard

    Ik blijf me nog steeds verbazen over het verschil in Belgie en Nederland. Ga in Nederland vrijwel nooit meer naar de bios, samen met de vriendin in Antwerpen geeft een veel beter cinema-gevoel.

  4. #304

    Standaard

    O fantastisch, al jullie ergernissen waren die van mij! Daarom hebben wij al een tijd een dedicated home theatre met een scherm van 2,5 m breed. Met m'n eigen bioscoopstoelen... alles er op en er aan.
    Nu woon in tijdelijk in een huurhuis en hebben we geen ruimte voor ons bioscoopje. Dus dan maar weer naar de 'echte' bios. En alle ergernissen komen weer opborrelen.
    Wat hebben wij het als filmliefhebbers toch zwaar...

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Schreeuwend publiek. Hier in Vlissingen bij de sneak elke week raak. Paar #)(UVDLJD die het nodig menen te vinden om tijdens de film voluit te gaan zitten brullen en schreeuwen. Bewaking of personeel doet er niets aan.
    Ja! Dat is hier dus ook zo, het sneak preview publiek is 9 van de 10 keer dramatisch, net als de films de laatste tijd :P

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ook dit is puur 'n teken van makkelijk en zo snel mogelijk geld verdienen, 1 usher minder in de zaal om te plaatsen. Is weer 'n usher meer om troep te verkopen aan het buffet.

    Zonde dat het deze kant op gaat, gelukkig nemen de HT bezitters alleen maar toe.
    Ik ben er eigenlijk wel voorstander van. Het is alleen een teken dat je op een andere manier een ticket moet halen. Want het is mogelijk om je eigen stoel uit te kiezen via internet of de computers in de bios. (Staat iig op de flyers, heb ik zelf nog geen ervaring mee). Het grote voordeel is dat je geen gevechten meer krijgt om een stoel. Zo heb ik bij Troy genoten van veldslagen voordat de film begon. Voor de volgende keer ga ik iig wel een stoel uitkiezen via internet.

  7. #307

    Standaard

    Ik heb 1 keer een dikke vette klachtenbrief gestuurd naar Pathe....maar ja, ik en een stel vrienden hadden dan ook de grove fout gemaakt om tijdens SUIKERFEEST naar de bios te gaan. Neem van mij aan.....ga dan aub niet naar de bios, tenzij je als vrouw voor hoer wilt worden uitgemaakt, het niet erg vind om popcorn op je hoofd te krijgen, er herhaaldelijk van achter tegen je regleuning wordt getikt, bespuugd te worden, er doorheen wordt gepraat/geschreeuwd, er wordt gebeld....oftwel.....de rest van het biocooppubliek wordt weggeterrorriseerd. Er waren "buurtvaders" en extra security aanwezig!! Belachelijk....dat dat nodig is!! Maarja....de jeugd vierde immers feest wat een vrijbrief was om je als een aso te gedragen. We moesten verdomme van plek wisselen omdat een stelletje 14 jarige etterbakken het nodig vond ons uit te dagen. Ik kookte van binnen....ik was verdomme 29 en die jochies van 14 denken dan met een groepie je het leven zuur te maken. Dit was dan ook mn meest vreselijke bioscoopervaring.
    Als Pathe zou ik zonder pardon het hele zootje eruit hebben geflikkerd maar om de lieve vrede te bewaren zagen ze daar maar van af. Mn brief had ik toen ook nog naar het Parool gestuurd.

    Een andere leuke ervaring was in NY. Ik naar de bios en vond het al vreemd dat er bijna niemand in de zaal zat. Bleek dat er om de 5 minuten een metro boven je harses voorbij raasde waardoor je trillend in je stoel zat. Was op zich dan wel weer geinig...

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb 1 keer een dikke vette klachtenbrief gestuurd naar Pathe....maar ja, ik en een stel vrienden hadden dan ook de grove fout gemaakt om tijdens SUIKERFEEST naar de bios te gaan. Neem van mij aan.....ga dan aub niet naar de bios, tenzij je als vrouw voor hoer wilt worden uitgemaakt, het niet erg vind om popcorn op je hoofd te krijgen, er herhaaldelijk van achter tegen je regleuning wordt getikt, bespuugd te worden, er doorheen wordt gepraat/geschreeuwd, er wordt gebeld....oftwel.....de rest van het biocooppubliek wordt weggeterrorriseerd. Er waren "buurtvaders" en extra security aanwezig!! Belachelijk....dat dat nodig is!! Maarja....de jeugd vierde immers feest wat een vrijbrief was om je als een aso te gedragen. We moesten verdomme van plek wisselen omdat een stelletje 14 jarige etterbakken het nodig vond ons uit te dagen. Ik kookte van binnen....ik was verdomme 29 en die jochies van 14 denken dan met een groepie je het leven zuur te maken. Dit was dan ook mn meest vreselijke bioscoopervaring.
    Als Pathe zou ik zonder pardon het hele zootje eruit hebben geflikkerd maar om de lieve vrede te bewaren zagen ze daar maar van af. Mn brief had ik toen ook nog naar het Parool gestuurd.

    Een andere leuke ervaring was in NY. Ik naar de bios en vond het al vreemd dat er bijna niemand in de zaal zat. Bleek dat er om de 5 minuten een metro boven je harses voorbij raasde waardoor je trillend in je stoel zat. Was op zich dan wel weer geinig...
    Heb je nog reactie van Pathe op je brief gekregen?

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bonuskaart Bekijk bericht
    Heb je nog reactie van Pathe op je brief gekregen?
    Jazeker, ik had hem nog bewaard in mn inbox (het is alweer uit 2003)....dit was de reactie van Pathe:

    Ik ben het helemaal met je eens en denk dat wij er ook als bioscoop voor een groot deel verantwoordelijk zijn dat mensen ongestoord van een film kunnen genieten.
    De onrust bij die voorstelling van Kill Bill (ik neem aan dat je in zaal 3 zat) is mij bekend. Naar mijn mening had daar harder opgetreden moeten worden. Dit wordt ook meegenomen in de evaluatie met beveiliging en buurtvaders.
    In overige zalen zijn mensen direct uit de zaal gehaald en is dus veel directer opgetreden.
    Het is jammer inderdaad dat de extra maatregelen nodig zijn, maar dat hebben wij helaas wel uit ervaring geleerd inmiddels.
    Ik heb de hele dag rondgelopen en weet zeker dat het onders een nog veel grimmigere dag geworden was en ben echt blij dat ze er waren.
    Niet genoeg ben ik het niet mee eens, er waren 16 buurtvaders en 12 beveiligingsbeambte en de politie was op de stoep aanwezig,geen excuus dus en ik begrijp niet waarom deze man dat gezegd heeft.
    Inderdaad is het vaak maar een klein groepje. Natuurlijk zijn mensen wat meer uitgelaten (zijn Nederlanders met koninginnedag eigenlijk ook toch?) maar mensen die door een film heen gaan zitten kletsen, moeten lekker thuis een DvD gaan kijken en dat geld voor iedereen en niet alleen voor Marokkanen natuurlijk. Dat is mijn instelling ook.
    Dat moeten wij uitdragen en constant proberen te realiseren.
    Niet altijd even makkelijk, maar het heeft zeker onze aandacht dat beloof ik je!
    Met vriendelijke groet,
    Martje Statema
    Theater Manager

  10. #310

    Standaard

    Nog iets van compensatie gehad? Vrijkaartjes ofzo?

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Nog iets van compensatie gehad? Vrijkaartjes ofzo?
    Nee....helemaal niets. In haar antwoord heeft ze het trouwens over praten tijdens de film en uitgelaten zijn. Helaas bleef het daar niet bij. Het was echt wegpesten en treiteren en intimideren. Toen we kwamen aanlopen en we zagen nog waten vrije zitplaatsen werd er meteen heel hard geroepen: "Moet je die hoer zien" (tja...we hadden nu eenmaal een vrouwpersoon mee) en "Die gaan ECHT niet voor ons zitten hoor....die sukkels". toen we dat wel deden (grove fout natuurlijk.....welke idioot gaat er nu ook op een vrije zitplaats zitten voor iemand anders...belachelijk) kon het grote wegpesten en treiteren beginnen. En echt.....wij waren echt niet de enige die het overkwam....vooral meiden waren de spreekwoordelijke ***.

    De vergelijking met Koninginnedag vond ik ook nergens op slaan....dat is buiten en is lawaai maken en feesten de orde van de dag. Als je een film gaat kijken is het toch de bedoeling dat je gewoon rustig van de film kunt genieten. Tevens zie ik tijdens Koninginnedag overwegend vrolijke mensen die niet andere mensen het leven zuur willen maken....hoeft geen buurtvader of security aan te pas te komen....

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Een andere leuke ervaring was in NY. Ik naar de bios en vond het al vreemd dat er bijna niemand in de zaal zat. Bleek dat er om de 5 minuten een metro boven je harses voorbij raasde waardoor je trillend in je stoel zat. Was op zich dan wel weer geinig...
    Was dit toevallig op columbus circle?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Was dit toevallig op columbus circle?
    Poeh....ehm...kan wel.....op de hoek was een grote boekenwinkel....straat ben effe kwijt...bios kwam ik tegen tijdens het slenteren....

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Poeh....ehm...kan wel.....op de hoek was een grote boekenwinkel....straat ben effe kwijt...bios kwam ik tegen tijdens het slenteren....
    Boekenwinkels hebben ze wel meer in manhattan
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  15. #315

    Standaard

    @Melzz: Ik heb een bijna identieke ervaring in Pathé in Arnhem gehad, zelfde film, zelfde setting, zelfde klachten. Op zulke momenten moet je je best doen niet in racistische termen te vervallen. En dat is ook één van de redenen dat ik zelden meer een bioscoop bezoek en het liefst al helemaal weg blijf bij blockbusters. Voor de gezelligheid ga ik in ieder geval niet. Liefst pas na een paar weken en dan achteraf.

    Overigens, de premierefilms die op donderdag gaan draaien, en dan de middagvoorstelling van een uur of 1300 zijn veelal uitgestorven. Ik ga veel liever 's middags in de bioscoop zitten met anderhalve man en een paardenkop dan 's avonds de massa opzoeken.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  16. #316

    Standaard

    Mellz, die reactie van Pathe is erg slecht zeg, zowel taaltechnisch als inhoudelijk. In ieder geval alles behalve professioneel. Op bepaalde dagen hoort een beetje bioscoop een uitsmijter te hebben. Gewoon zo'n brede kerel die degenen die de boel dreigen te verpesten buiten kan zetten. Op drukke dagen (donderdag, vrijdag, zaterdag) twee brede kerels. Hoppa, eruit dat tuig.

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Overigens, de premierefilms die op donderdag gaan draaien, en dan de middagvoorstelling van een uur of 1300 zijn veelal uitgestorven. Ik ga veel liever 's middags in de bioscoop zitten met anderhalve man en een paardenkop dan 's avonds de massa opzoeken.
    Zo ga ik heel af en toe nog weleens op zondagochtend naar de bios. Heeeerlijk! De massa mijd ik zoveel mogelijk, en dat is niet alleen voor bioscoopbezoek.

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Waarom zijn er geen cinema-voorstellingen waarbij eten en drinken uit de zaal worden geweerd? Tijdens het eten zit ik toch ook geen film te kijken?
    In filmhuis Lumiere in Maastricht is eten en drinken in de zalen verboden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift Bekijk bericht
    Mellz, die reactie van Pathe is erg slecht zeg, zowel taaltechnisch als inhoudelijk. In ieder geval alles behalve professioneel. Op bepaalde dagen hoort een beetje bioscoop een uitsmijter te hebben. Gewoon zo'n brede kerel die degenen die de boel dreigen te verpesten buiten kan zetten. Op drukke dagen (donderdag, vrijdag, zaterdag) twee brede kerels. Hoppa, eruit dat tuig.
    Zoals je kon lezen in de reactie van Pathe...waren er dus 16 buurtvaders en 12 beveiligingsmensen aanwezig. Er waren er zoveel....omdat ze ervaring hadden met andere jaren. Dat is toch belachelijk...dat er dus in totaal 28!!! mensen rondlopen om dat tuig in de gaten te houden. Pathe de Munt heeft behoorlijk wat zalen....in elke zaal was gesodemieter. De volgende dag stond het zelfs in de krant. En inderdaad....geen officiele en zakelijke reactie....maar ik vond het toch wel prettig om in ieder geval een reactie te ontvangen. Maar wel een wijze les...ga tijdens Suikerfeest maar beter niet naar de bios....

  20. #320

    Standaard

    Voor de Amsterdammers...Kriterion vind ik de beste bios...kwaliteitsfilms, nooit gedoe, altijd goed zicht en er zitten overwegend liefhebbers van film in de zaal. En er zit een leuk cafe bij. Het is dan ook een Filmhuis...

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Voor de Amsterdammers...Kriterion vind ik de beste bios...kwaliteitsfilms, nooit gedoe, altijd goed zicht en er zitten overwegend liefhebbers van film in de zaal. En er zit een leuk cafe bij. Het is dan ook een Filmhuis...
    Kriterion is alleen wel de pest voor lange mensen (ik dus)... verdere aanraders blijven .. Cinecenter & Ketelhuis
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zoals je kon lezen in de reactie van Pathe...waren er dus 16 buurtvaders en 12 beveiligingsmensen aanwezig. Er waren er zoveel....omdat ze ervaring hadden met andere jaren. Dat is toch belachelijk...dat er dus in totaal 28!!! mensen rondlopen om dat tuig in de gaten te houden. Pathe de Munt heeft behoorlijk wat zalen....in elke zaal was gesodemieter. De volgende dag stond het zelfs in de krant. En inderdaad....geen officiele en zakelijke reactie....maar ik vond het toch wel prettig om in ieder geval een reactie te ontvangen. Maar wel een wijze les...ga tijdens Suikerfeest maar beter niet naar de bios....
    En dan eigenlijk van de zotte dat mensen er geld in blijven pompen... fuck pathe!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Voor de Amsterdammers...Kriterion vind ik de beste bios...kwaliteitsfilms, nooit gedoe, altijd goed zicht en er zitten overwegend liefhebbers van film in de zaal. En er zit een leuk cafe bij. Het is dan ook een Filmhuis...
    En dicht bij mijn universiteit, 2x vallen en ik ben er
    Maar inderdaad zeer prettig om daar naar de film te gaan en/of wat te drinken.

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    @Melzz: Ik heb een bijna identieke ervaring in Pathé in Arnhem gehad.
    Pathe Arnhem? is die nieuw?

  25. #325

    Standaard

    Ik vind alle boze reacties best grappig om te lezen, ik heb er alleen bijzonder weinig last van en ik ga toch niet weinig naar de bioscoop. Wel ga ik vaak 's middags als het, zoals anderen ook hebben aangegeven, lekker rustig is. Maar met enige regelmaat ben ik op dinsdagavond in Pathe De Kuip te vinden en ook dan stoor ik me zelden tot nooit. Misschien stoor ik me wat minder snel.

    Wat ik echter niet begrijpen kan zijn de mensen die dergelijke excuses gebruiken als reden dat ze nooit meer naar de bioscoop gaan, die mensen snappen het gewoon niet. Ik heb het al honderd keer gezegd en ik blijf het herhalen: de bioscoop is de enige plaats waar je films echt kunt beleven. Geen enkele homecinema set kan dat vervangen. Het is ook een wat merkwaardige reden als je het mij vraagt. Ik bedoel, ik stoor me ook wel eens aan de persoon die naast me staat tijdens een muziekconcert. Maar is dat dan een reden om thuis te blijven en thuis een CD te luisteren?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 13 van 52 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •