Pagina 2 van 52 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1280 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    tja, de verhalen die ik hier lees komen mij zeer bekend voor! ga zelden meer naar de bioscoop, toe leve de r1, laatste film die ik zag was matrix reloaded, zat er ook een groep voor mij te roepen: cool man...echt vet...vroeg vriendelijk of ze hun mond konden houden en tot mijn verbazing kreeg ik geen grote bek terug maar werden ze idd stiller, maar bij two towers waren er veel mensen die vroegen aan hun buurman/vrouw: wie is dat? waarom doet hij dat, waarom is die ork zo lelijk? GRRRRRRRRR, punt is: er zijn altijd mensen die bewust of onbewust het plezier verminderen voor diegenen die wel alleen komen om de film te zien.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #27

    Standaard

    Bij mij is er wel eens vuurwerk afgestoken in de bioscoop zaal.
    Dat bevorderd je kijkplezier niet echt.

  3. #28

    Standaard

    Ik erger me ook vaak aan het publiek in de bios.
    Ik ben een echte bios fan en ik ga meestal 2 keer in de week.
    Nieuwe films wil ik direct kijken en dan zit je in de regio R'dam dus met een probleem.

    Dat publiek is nl:

    90% K...kinderen die lawaai maken,spelen met GSM ,popcorn gooien e.d.
    De rest zijn normale mensen zolas ik die er last van hebben.

    Het hangt ook van de soort films af.

    Ik ga ieder jaar naar het R'dam filmfestival en dan ik het muisstil in de Pathe!

    Dushen

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dj_klomp
    Bij mij is er wel eens vuurwerk afgestoken in de bioscoop zaal.
    Dat bevorderd je kijkplezier niet echt.
    Weet je zeker dat het geen overenthousiaste projectionist was die de film wat levendiger wilde maken?

    Een goeie vuurpijl tijdens het einde van Meet Joe Black had bijvoorbeeld niet eens zo´n gek idee geweest.

  5. #30

    Standaard

    tsja, ergenissen in de bioscoop.
    Van die rumoerige groepen pubers heb ik meestal nauwelijks last, dit omdat als dit toch wel gebeurt er een bioscoopmedewerker komt die hun een waarschuwing geeft...daarna zijn ze de hele film wel stil.

    Waar ik me wel aan erger zijn die jongere kinderen. Zo was een aantal weken terug naar X2 geweest. En ik had geluk dat er 2 kinderen van een jaar of 10, 11 ofzo, achter mij zaten. En dus hoorde ik de hele film lang kreten als: "WAUW Magneto" en "WOW DAT IS GAAF !!!".

    Maar meestal heb ik geen last van de bovengenoemde ergenissen

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mazdalfa
    En mocht je toevallig dichter bij België wonen: als ik al in het weekend naar de bios ga, dan doe ik dat in Antwerpen. Je staat er versteld van hoeveel meer beschaafd het Belgische publiek is (ja: ook de pubers!). Als er daar ergernis is, dan kun je er geld op zetten dat het Nederlanders zijn: schaamteloos en zonder enig respect voor anderen.
    Ik moet dit helaas met je eens zijn Ik kom met enige regelmaat bij de Decascoop in Gent, en dan schaam ik me er 9 van de 10 keer voor dat ik uit Nederland kom. Volgens mij zijn dat mensen die een dagje gewinkeld hebben ofzo, en denken: "We pakken gezellig een filmpje". Maar die eigenlijk dus totaal geen interesse in de film hebben, en vervolgens: "blablabla" "ring-ring" "smak-smak" "kraaaakkkkkkkkk" enz.


  7. #32

    Standaard

    Toen ik bij Scooby Doo zat (vrijkaartjes hoor ), zat er een man achter mij met 2 kleine kinderen die nog niet konden lezen. Heeft hij dus alle ( ! ) ondertitels voorgelezen op een ik-fluister-maar-mijn-kinderen-dus-de-hele-zaal-moeten-het-horen toontje....


  8. #33

    Standaard

    Topper die ik heb gehad op de maandag (vergeten te melden): Man die z'n schoenen uitdoet in de bioscoopzaal tijdens het kijken van een film....

    Dit leverde Al Bundy-taferelen op in een redelijk kleine zaal.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Topper die ik heb gehad op de maandag (vergeten te melden): Man die z'n schoenen uitdoet in de bioscoopzaal tijdens het kijken van een film....

    Dit leverde Al Bundy-taferelen op in een redelijk kleine zaal.
    jammer dat kelly er dan niet bij was... :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #35

    Standaard

    Ik ben ook een bios-fan, maar ik erger me niet echt aan al het voorgenoemde. Oke, als mensen een half uur gaan converseren over wat dan ook, dan wel. Maar dat heb ik nog niet meegemaakt (afkloppen ), want meestal zijn er ook andere mensen in de zaal, waardoor iemand niet snel geneigd zal zijn om te gaan praten.

    Popcorn gooiers heb ik eerlijk gezegd ook nog niet meegemaakt, of ze mikken niet op mij, of ze gooien slecht, of whatever. Dus ik heb best geluk wat dat betreft.

    Wat wel irritant is, is dat als sommige mensen te laat komen, ze gaan naar hun plaats, en er zitten opeens andere mensen op hun plek. Dan gaan ze voor de plek staan discussieren over wie waar eigenlijk had moeten gaan zitten. En laat ik dan net achter die mensen zitten, zodat ze mijn beeld blokkeren. Gebeurt natuurlijk ook niet altijd, gelukkig, maar dus wel toen ik naar Reloaded ging :x

    's Ochtends vind ik meestal wel een goeie optie om relaxt een film te kijken in de bios. Bij Pathe voor 11.30 lekker goedkoop. En natuurlijk maandag avond, studentekorting in Amsterdam, alhoewel ze bij de Munt nu alweer een tijdje een ander prijssysteem hanteren

    Ik ga dus vaak maandag avond in Amsterdam (Arena, de Munt) naar de bios (m'n vriendin woont daar namelijk), en in de ochtenden en weekenden ga ik meestal in Rotterdam (Schouwburgplein, de Kuip) naar de bios. Nachtvoorstellingen altijd in Scheveningen En zoals ik al zei, ik heb nog niet echt veel last gehad van alle voorgenoemde problemen, en ik hoop dat het zo blijft. O ja, soms vind ik de looppaden wat smal, dan gaan mensen per ongeluk op je tenen staan. Wat dat betreft zit je bij de Kuip wel goed :wink:
    "Rog, grab the cat!" - Martin Riggs

  11. #36

    Standaard

    Dankzij dat leuke bioscooppubliek gaan m'n vriendin en ik zelden naar de bios. Op zich jammer, want dan moet je lang wachten voordat je een nieuwe film kunt zien in de vorm van een (huur)DVD.

    Maar goed...The Two Towers daar moesten we toch heen. Dat was "genieten" hoor. Allereerst verkopen ze in de bios kaartjes met een stoelnummer erop, maar niemand (ook het personeel) houdt zich hieraan. Geen probleem, je gaat gewoon in de rij zitten en sluit aan. Vervolgens komt er weer een groepje mensen bij die naast elkaar willen zitten en moet je opschuiven. Dan heb ik zoiets van "Nou, dat moet dan maar!"

    Maarja, voor sommige mensen is dit aanleiding om aggressief te worden en stug te blijven zitten. Dat op een gegeven moment de manager erbij wordt gehaald om te vragen of meneer a.u.b. 1 plekje wil opschuiven.

    Vervolgens zit diezelfde meneer de hele film door met z'n vrouw te ouwehoeren, tussentijds de zaal te verlaten voor bier en popcorn. Het was dus feest. En ik zit uitgerekend altijd dicht in de buurt van dit soort gasten.

    Bij The Ring zat de hele zaal vol met koters van 12 jaar. Achter me zat een meisje die haar GSM niet had uitgezet. Laat ze dat ding 5 keer overgaan om vervolgens op te nemen met "Ik bel je zo wel terug, ik zit namelijk in de bios. Wat?....nee dat is ongeveer over een half uur want dan is het pauze."

    Het mag duidelijk zijn dat ik niet vaak naar de bios ga, maar lekker thuis een DVD'tje kijk.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  12. #37

    Standaard Bioscoopergernissen top 10

    Nou ik doe mee met dit topic hoor!
    Mijn ergernissen top 10
    1. Pringlesbus rechtop houden terwijl die halfleeg is en proberen chips er uit te halen. Je staat er misschien niet bij stil, maar wat een teringherrie kan dat zijn!
    2. Dan gaan de pringles de versnipperaars in. Met open muiltjes lekker flink die kaken op en neer.
    3. Slurpen door rietjes
    4. Zakken van een soort folie die vreselijke kraken. En steeds één chippie er uit vissen. Doe je lekker lang mee...
    5. Te laat binnenkomen
    6. Mensen die niet even vóórdat de film begint naar de wc gaan en vervolgens een halve rij laten opstaan omdat ze het niet meer kunnen ophouden
    7. Het laatste beeld is nog niet 'uitgefade' of ze staan al op om zo gauw mogelijk weg te zijn... alsof ze er absoluut niet voor hun plezier zitten
    8. De overbekende telefoontjes... tja tis moeilijk even uitzetten
    9. Pretenderen dat ze DTS theater zijn en baggergeluid produceren (Zoetermeer)
    10. Klimaatbeheersing wat is dat? Zo'n zaaltje vol mensen, alle deuren dicht en géén ventilatie. Wordt smerig hoor!

    Ik zal ongetwijfeld iets vergeten zijn. Dit komt zo eventjes op en ik móet het gewoon kwijt :wink:

    Bovenstaande ergernissen maken dat films voortaan voor mij wat later in premiere gaan. In mijn eigen thuisbioscoopje wel te verstaan. Maar eerst nog mijn Preview-kaartjes opmaken voor dit jaar... En dan houd ik het echt voor gezien.

  13. #38

    Standaard

    Als ik dit zo hoor zijn heleboel mensen eigenlijk best wel negatief over het publiek. Hoe lang zou het nog duren voordat er meer mensen thuis de DVD bekijken dan in een bioscoopzaal gaan zitten?

    Als je naar de kosten kijkt - ook niet geheel onbelangrijk - dan is -als je de thuisinstallatie al hebt - de bioscoop nog duurder ook dan een DVD (als je minstens met z'n tweeen naar de bios gaat)!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Topper die ik heb gehad op de maandag (vergeten te melden): Man die z'n schoenen uitdoet in de bioscoopzaal tijdens het kijken van een film....

    Dit leverde Al Bundy-taferelen op in een redelijk kleine zaal.
    jammer dat Kelly Bundy er dan niet bij was... :P
    Dan was het waarschijnlijk niet bij schoenen gebleven
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Buscemi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Topper die ik heb gehad op de maandag (vergeten te melden): Man die z'n schoenen uitdoet in de bioscoopzaal tijdens het kijken van een film....

    Dit leverde Al Bundy-taferelen op in een redelijk kleine zaal.
    jammer dat Kelly Bundy er dan niet bij was... :P
    Dan was het waarschijnlijk niet bij schoenen gebleven
    jij weet wat ik bedoel!
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #41

    Standaard

    Ok ik zal eens wat neer typen waar ik veel reakties op ga krijgen.

    Ik woon in amsterdam en ga vaak naar Pathé Arena.
    Mooie bioscoop alleen, ja hoe zeg ik dat netjes?
    Laat ik eerst eens zegen dat ik in de sociale sector werk en de schurft heb aan discriminatie.
    Maar als ik in Pathe Arena zit wil ik graag dat onze medelanders tijdens de film hun mond dicht houden, wat een aso's.
    Bellen tijdens de film, div. keren opstaan om nog meer popcorn te kopen, naar elkaar schreeuwen enz, enz.
    En ja echt waar het zijn elke keer groepje Marokanen, Antilianen en Surinamers soms zelfs met ouders erbij.
    Waar zijn die nou mee bezig?
    Is dat nou iets wat alleen in Amsterdam voorkomt of is dat elders ook zo?
    En zeg er maar niks van (heb ik geprobeerd) want je krijgt dus een grote bek en ze gaan net zo hard of nog harder weer verder.
    Ik sta op het punt om niet meer naar de film te gaan en daar baal ik van.
    StarTrader

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    en ga eens op maandag of dinsdag naar de bioscoop, dat scheelt ook nog al eens wat. Het Geteisem moet dan i.i.g gewoon de volgende dag naar school of komt niet in grote groepen naar de bios
    ik ga eigenlijk ALTIJD op dinsdag naar de bioscoop. Dat scheelt inderdaad zo krankzinnig veel in overlast. Nu komt het eigenlijk ook omdat 1 van mijn vrienden altijd moet werken in het weekend, maar dat maakt me nu echt niet meer uit. Dit is veel relaxter.
    En inderdaad: een paar maanden geleden zat ik met mijn vriendin en een paar van der vrienden/vriendinnen in de bioscoop. We waren wat laat, dus we moesten vooraan zitten, en jahoor: je raad het al: er zaten van die klotepubers achter ons. Het meisje naast me en ik kregen elke paar seconden nootjes in ons haar. En toen waren de nootjes op. gelukkig voor hen hadden ze nog van die minikauwgomballetjes. En tja, als de smaak eraf is gooi je die toch relaxed in de ander zijn haar?
    Op den duur zijn we alles gaan opsparen om elke paar minuten een volle hand terug te smijten in hun gezicht (daar was het RUIM voldoende voor), maar dat hielp niets. Een waarschuwing dat we de bios wel ff gingen inlichten: gaan ze meer kauwgom eten.
    Het einde van het verhaal: voor het eerst in jaren wezen klagen, en de beveiliging is er de rest van de film bijgebleven (ze weten dat ik niet snel klaag, dus als ik klaag moet het heftig zijn).
    En telefoons? Gewoon een stoorsignaal in de bios inbouwen dat die rotdingen niet af kunnen gaan.
    Of zowieso sms'je tijdens de film (ook al staat de 06 op trilalarm: je ziet meteen een zoeklicht in de zaal als ze het lezen....)
    Voor de rest valt het wel mee de overlast.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Betamax
    En ja echt waar het zijn elke keer groepje Marokanen, Antilianen en Surinamers soms zelfs met ouders erbij.
    Waar zijn die nou mee bezig?
    Hoe lullig ook: gewoon niet laten verzieken door een paar mensen (uit welk land dan ook). Als je gewoon zo veel mogelijk op de film let kun je er op den duur door heen prikken. Of ze moeten gewoon echt schreeuwen. Dan zou ik ook gek worden ja.
    Maar dat ze het doen kan me niet zo verbazen: zo zijn ze nu eenmaal: veel verbaler en actiever dan de gemiddelde nederlander of wat dan ook. Dat zit nu eenmaal in hun bloed denk ik .
    Zelf heb ik er gelukkig geen ervaring mee (met schreeuwers in de zaal)

  19. #44

    Standaard

    Lachen! Ik kan er níet tegen als mensen lachen tijdens een film, of het nou bij een komedie of bij een horrorfilm is... mensen lachen in een bioscoop namelijk altijd zo vervelend en zo lang, dat een complete scene teniet gedaan kan worden.

    ...en inderdaad, dat overtreft plakkerige vloeren!

  20. #45

    Standaard

    Het is onzin om te zeggen dat alleen Turken en Marokkanen zich misdragen in een bioscoop (hoewel ik me er flink aan kan ergeren), want de bioscoop is tevens een plek waar Nederlands uitschot tussen de 12 en 16 jaar zich manifesteert... ze vinden het erg leuk om tijdens een film te zeuren, en ze blijken er nog best goed in ook.
    Het is ook vervelend als er een boom van twee meter precíes voor je gaat zitten... zulke mensen zouden geweigerd moeten worden

    Zelf heb ik mensen tijdens het kijken van The Exorcist érg blij gemaakt door in het midden van de zaal te gaan zitten, om vervolgens twee keer naar het toilet te gaan

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Zelf heb ik mensen tijdens het kijken van The Exorcist érg blij gemaakt door in het midden van de zaal te gaan zitten, om vervolgens twee keer naar het toilet te gaan
    Jij behoort dus ook tot een grote ergenis in de bios
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  22. #47

    Standaard

    Nou ja, 't gebeurde maar één keer! Door me de overige keren goed te gedragen heb ik toch wel wat krediet opgebouwd?

  23. #48

    Standaard

    Over het algemeen hou ik gewoon niet van dat bioscoop-gedoe in Amerikaanse stijl: luid joelen, vreten, zuipen en vooral applaudiseren (onbegrijpelijk: alsof de personages op het witte doek ineens een buiging gaan maken om het publiek te bedanken voor het applaus).
    Dat vind ik er zo simpel uitzien! Net kleine kinderen die elkaar een mooie lego-toren zien bouwen...

  24. #49

    Standaard

    waar ik gek van wordt:


    de persoon achter je die constant met zijn been/ knie etc. zit te drammen tegen jouw leuning en dan niet doorheeft dat de persoon, ik dus in dit geval, het na de 31e toch echt zat is, en pas na het kwaad aankijken van de persoon in kwestie het heeft begrepen.....


    wat ik ook niet leuk vind, is van die giechelende troela's die ook eens een keer naar de bios gaan en dan bij het kleinste geringste gaan schreeuwen en rare en nare (NEE niet zulke geluiden ) geluiden maken bij iets wat een beetje vreemd of eng zou moeten zijn...en vooral bij een film als LOTR kan dit behoorlijk vervelend zijn.

    chips met exotische sauzen vind ik ook niet zo prettig, ruikt absoluut niet lekker als je buurman of buurvrouw dit eet.

    maar goed, meestal vermaak ik me wil in de bios.

  25. #50

    Standaard

    Ik kom zelden meer in de bioscoop, deels vanwege het publiek, maar ook omdat ik me ga zitten ergeren aan de beeldkwaliteit. We zijn nu verwend met het perfecte, kristalheldere beeld van de DVD, zonder spots, haartjes en andere oneffenheden en vaak staat het geluid in sommige bioscopen mij ook te hard. Nee, ik wacht wel een half jaartje na de uit gekomen film en geniet dan van de DVD in mijn eigen thuisbios.

    De enige uitzondering die ik maak dit jaar is voor Return of the King.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 2 van 52 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •