Pagina 42 van 52 EersteEerste ... 32383940414243444546 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1280 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Afgelopen weekend naar de bios geweest in Den Haag. Niet veel te klagen behalve dan dat er veel mensen te laat binnenkwamen. Zo'n 10-15 man kwam te laat. Ik snap niet dat Pathe deze mensen nog binnen laat.

  2. #1027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Sarita* Bekijk bericht
    Afgelopen weekend naar de bios geweest in Den Haag. Niet veel te klagen behalve dan dat er veel mensen te laat binnenkwamen. Zo'n 10-15 man kwam te laat. Ik snap niet dat Pathe deze mensen nog binnen laat.

    It's all about the money

  3. #1028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Weer een bioscoopergernis erbij: Metropolis draait Tangled alleen óf in 3D, óf in gedubde versie. Dus keuze tussen pest en cholera.
    Als het eens goed is zeg ik het ook: dit weekeinde draaiden ze toch de OV in gewone 2D
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #1029

    Standaard

    voor het ideale ergernisbeeld moet je bijvoorbeeld de cam van New Kids gaan kijken:
    - teksten napraten
    - teksten die je uit de trailer kent voorpraten
    - vertellen wie de acteurs zijn
    - denken dat je weet wat er op dat moment gaat gebeuren en het ook nog opzeggen

  5. #1030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    voor het ideale ergernisbeeld moet je bijvoorbeeld de cam van New Kids gaan kijken:
    - teksten napraten
    - teksten die je uit de trailer kent voorpraten
    - vertellen wie de acteurs zijn
    - denken dat je weet wat er op dat moment gaat gebeuren en het ook nog opzeggen
    Ja dat is die film waar ze in bepaalde bioscopen extra bewaking neerzetten omdat het publiek zich automatisch ook als een debiel gaat gedragen....... Maar voor de rest gaat alles goed in Nederland hoor, "Nederland wordt steeds slimmer" zeggen ze op de radio.

    Yeah right...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  6. #1031

    Standaard

    Het volume, onlangs heeft een tinnitus organisatie een meting gedaan in Kinepolis België. Pieken die gemakkelijk tot 116 decibel gingen. Wetende dat het vanaf 80db al schadelijk is. Ben 28 jaar en heb 3 geleden tinnitus en hyperacusis opgelopen tijdens een kleinschalig festival. Naar de bioscoop gaan is helemaal niet meer leuk. Laaste film was Inception met op maat gemaakte gehoorbescherming en de luide momenten waren mij nog veel te luid. Dus reken maar die bescherming haalt er 25db vanaf en het was nog niet draaglijk voor mij. (als het voor mij niet draaglijk is, betekent dat het voor een gewoon mens schadelijk is)
    Op de stillere momenten met enkel dialoog hoor in dan mijn tinnitus razen door mijn oren, die ook weer erger geworden is door het te luide pieken. Dus zit je jezelf 2 uur op te jagen en ergeren. Die 10 euro kan ik dan evengoed besteden aan een dvd'tje. Dan kan ik ongestoord met een normaal volume kijken thuis. Trouwens je hebt ook wel altijd iemand die tegen je stoel zit te sjotten of met zijn voeten tot aan je armleuning komt of luidop popcorn of chips vreet. Ik was een 4-tal jaar geleden mysteryshopper en ging elke week. Ik ging toen tijdens de week, en niet in het weekend om storende mensen te vermijden. Ik snap ook niet wat sommige komen doen in de bios als ze toch maar 2 uur zitten te praten of te vreten zonder op te letten.

    Dus geen bioscoop meer...vreselijk slecht voor de oren. Een gewoon mens beseft het niet, maar eenmaal je het hebt is je leven naar de vaantjes.

  7. #1032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herci Bekijk bericht
    Het volume, onlangs heeft een tinnitus organisatie een meting gedaan in Kinepolis België. Pieken die gemakkelijk tot 116 decibel gingen. Wetende dat het vanaf 80db al schadelijk is. Ben 28 jaar en heb 3 geleden tinnitus en hyperacusis opgelopen tijdens een kleinschalig festival. Naar de bioscoop gaan is helemaal niet meer leuk. Laaste film was Inception met op maat gemaakte gehoorbescherming en de luide momenten waren mij nog veel te luid. Dus reken maar die bescherming haalt er 25db vanaf en het was nog niet draaglijk voor mij. (als het voor mij niet draaglijk is, betekent dat het voor een gewoon mens schadelijk is)
    Op de stillere momenten met enkel dialoog hoor in dan mijn tinnitus razen door mijn oren, die ook weer erger geworden is door het te luide pieken. Dus zit je jezelf 2 uur op te jagen en ergeren. Die 10 euro kan ik dan evengoed besteden aan een dvd'tje. Dan kan ik ongestoord met een normaal volume kijken thuis. Trouwens je hebt ook wel altijd iemand die tegen je stoel zit te sjotten of met zijn voeten tot aan je armleuning komt of luidop popcorn of chips vreet. Ik was een 4-tal jaar geleden mysteryshopper en ging elke week. Ik ging toen tijdens de week, en niet in het weekend om storende mensen te vermijden. Ik snap ook niet wat sommige komen doen in de bios als ze toch maar 2 uur zitten te praten of te vreten zonder op te letten.

    Dus geen bioscoop meer...vreselijk slecht voor de oren. Een gewoon mens beseft het niet, maar eenmaal je het hebt is je leven naar de vaantjes.
    Heel verstandig, gehoorschade is onomkeerbaar,
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  8. #1033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herci Bekijk bericht
    Het volume
    Daar ben ik het dus absoluut mee eens. Ik kan me enorm ergeren aan een te luid volume in de filmzaal. Vooral bij speciale effecten: het plezier is er voor mij af wanneer ik meer schrik van het lawaai dan dat het geluid effect heeft.
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herci Bekijk bericht
    Het volume, onlangs heeft een tinnitus organisatie een meting gedaan in Kinepolis België. Pieken die gemakkelijk tot 116 decibel gingen. Wetende dat het vanaf 80db al schadelijk is. Ben 28 jaar en heb 3 geleden tinnitus en hyperacusis opgelopen tijdens een kleinschalig festival. Naar de bioscoop gaan is helemaal niet meer leuk. Laaste film was Inception met op maat gemaakte gehoorbescherming en de luide momenten waren mij nog veel te luid. Dus reken maar die bescherming haalt er 25db vanaf en het was nog niet draaglijk voor mij. (als het voor mij niet draaglijk is, betekent dat het voor een gewoon mens schadelijk is)
    Op de stillere momenten met enkel dialoog hoor in dan mijn tinnitus razen door mijn oren, die ook weer erger geworden is door het te luide pieken. Dus zit je jezelf 2 uur op te jagen en ergeren. Die 10 euro kan ik dan evengoed besteden aan een dvd'tje. Dan kan ik ongestoord met een normaal volume kijken thuis. Trouwens je hebt ook wel altijd iemand die tegen je stoel zit te sjotten of met zijn voeten tot aan je armleuning komt of luidop popcorn of chips vreet. Ik was een 4-tal jaar geleden mysteryshopper en ging elke week. Ik ging toen tijdens de week, en niet in het weekend om storende mensen te vermijden. Ik snap ook niet wat sommige komen doen in de bios als ze toch maar 2 uur zitten te praten of te vreten zonder op te letten.

    Dus geen bioscoop meer...vreselijk slecht voor de oren. Een gewoon mens beseft het niet, maar eenmaal je het hebt is je leven naar de vaantjes.
    helemaal mee eens, geluid staat veels te hard tegenwoordig.

    Overal lijkt het wel, vorig kerstparty van mijn werk met live muziek, ook zo teringhard

  10. #1035

    Standaard

    Ze zeggen dat je dan oud wordt .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #1036

    Standaard

    Of je hebt gewoon nog normaal gehoor omdat je niet elke lang weekend in de teringherrie zit.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  12. #1037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    helemaal mee eens, geluid staat veels te hard tegenwoordig.

    Overal lijkt het wel, vorig kerstparty van mijn werk met live muziek, ook zo teringhard
    ook helemaal mee eens...overal waar je gaat en er is muziek of speakers/micro het staat veel te hard. Het zijn altijd van die derderangs amateurs die de PA effe in gang steken, die denken dat ze 'the man' zijn...Maar ze beseffen niet hoe schadelijk het is. De meeste weten wss niet eens dat je tinnitus en hyperacusis kan krijgen van zoiets.
    Nog zoiets vreselijks: van die Dj's op trouwfeesten ed.

    Nu ik die aandoening heb, moet ik overal mijn oordoppen meenemen en altijd klaarstaan om het op een rennen te zetten. Je bent nergens meer veilig. Op straat: drilboren en slijpschijven...shoppingcenters: we hebben een heel groot nieuw center waar ik woon, gister geweest , gewoon iets omroepen 'ja man, 't is om de mensen doof te maken' , de muziek loeihard. Ik hou van muziek, maar het mag niet storen in dergelijke omgevingen. Saturn staat ook altijd veel te hard...Coolcat, je trilt al mee als je aan hun voordeur staat..gelukkig niet echt mijn smaak, alhoewel ik er niet zou binnen kunnen. Ik heb nu net "een ingebouwde radar" voor zoiets en het is opmerkelijk hoe erg het gesteld is. Stilte bestaat niet meer. Alles moet luid, hard, flashy en sexy zijn tegenwoordig.
    Geluid/muziek/klank moet goed zijn, niet luid.
    Het is niet de kwantiteit die telt, maar de kwaliteit.

  13. #1038

    Standaard

    Echt naar de bioscoop gaan ik erger mij groen en geel.

    Gisteren naar harry potter 7.1 geweest. Waren als eerste in de zaal 15min voortijd lekker rustig, werd langzaam aan wat drukker (tuurlijk komen er nog hordes mensen binnen als de film al 15min bezig is) . Komt er een familie binnen gaat 2 stoelen van ons afzitten helemaal volgeladen met popcorn en anders snoepgoed. Ik heb het geweten heel de film lang gesmak van dat *** kind (mond dicht eten is toch moeilijk) na die pa was zo dik dat hij voor 2 stoelen moest betalen :S en die heeft denk in 2,5uur 2 grote popcorn weg gegeten en nog een snicker en een twix en dat ging gepaard met een hoop gesmak geritsel en geklets!

    Kind was ook al zo dik als een pad (niks gek als je ze alleen maar zooi voert)

    Heb er wat van gezegd maar ze trokken er zich niks van aan :S mijn probleem is dat ik meer op die mensen let en niet meer met de film bezig ben..

    Dus ik mijd de bios voortaan maar (alleen nog naar Potc 4 ofzo) kijk alles thuis wel!

    zo dat is eruit

  14. #1039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Echt naar de bioscoop gaan ik erger mij groen en geel.(...) Heb er wat van gezegd maar ze trokken er zich niks van aan :S mijn probleem is dat ik meer op die mensen let en niet meer met de film bezig ben..
    YEAH... Ik snap zo goed wat je bedoelt joh... Precies mijn grootste irritatiefactor bij biosbezoek... Ik ga bij voorkeur doordeweeks, bij wijze van spreken onder etenstijd, als de zaal amper bezet is. Dan ga ik het liefst nog een heel eind naar voren, zodat ik me op de film kan concentreren en niet afgeleid word door allerlei gekraak en gesmak om me heen. Dat ranzige gore popcorn eten met open mond, echt hoor ik háát het.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  15. #1040

    Standaard

    Wat je ook kunt doen is wat later op de avond gaan. Dan is het publiek doorgaans ook al wat serieuzer en minder etend op de een of andere manier is mijn ervaring.

  16. #1041

    Standaard

    Sinds gisteren een nieuwe bioscoopergernis voor mij in Pathe Groningen: de airco/KOU

    Mijn hemel ik heb 2,5 uur mijn winterjas niet uitgehad want het was nog geen 15 graden in die zaal. Vreselijk.

  17. #1042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Sinds gisteren een nieuwe bioscoopergernis voor mij in Pathe Groningen: de airco/KOU

    Mijn hemel ik heb 2,5 uur mijn winterjas niet uitgehad want het was nog geen 15 graden in die zaal. Vreselijk.
    Daar heb je wel een punt vind ik. Steenvast ook een probleem bij Pathe Zaandam. Daar hebben ze de airco altijd ook veels te hoog dan is het zelfs in de zomer nog koud in de zaal
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  18. #1043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Sinds gisteren een nieuwe bioscoopergernis voor mij in Pathe Groningen: de airco/KOU

    Mijn hemel ik heb 2,5 uur mijn winterjas niet uitgehad want het was nog geen 15 graden in die zaal. Vreselijk.
    Mee eens, ik was vorige week in Pathe Eindhoven en daar was het ook niet warm genoeg.

  19. #1044

    Standaard

    cinestar net zo, komt langs de stoelen

  20. #1045

    Standaard

    Mijn ervaringen bij Pathe zijn ook zo, zowel in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam.

    In het begin is het wel lekker, maar het wordt steeds kouder.

  21. #1046

    Standaard

    Allemaal stiekeme maatregelen om je aan het consumeren te krijgen. Bij kou denkt je lichaam dat het te weinig verbrandt en er dus gegeten moet worden. Vandaar ook de pauze, kun je lekker eten halen.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Allemaal stiekeme maatregelen om je aan het consumeren te krijgen. Bij kou denkt je lichaam dat het te weinig verbrandt en er dus gegeten moet worden. Vandaar ook de pauze, kun je lekker eten halen.
    Dan zijn ze bij 'mijn' bios in Breda (toch ook Pathe) gelukkig heel dom. Want daar zitten geen pauzes in de film. Gelukkig. Maar goed: je haalt je eten toch ook niet in de pauze? Veel te lange rijen en als je aan de beurt bent moet je alweer in de zaal zitten.

  23. #1048

    Standaard

    deze maatregelen worden in de VS wel degelijk toegepast, alsmede het vertonen van eten en drinken dmv van secondenfracties beelden door de film te laten vertonen

    in nederland is de kwaliteit van cinema's gewoon slecht, maar die past zich dan ook aan de bezoekers

    vroeger was de bios een theater, een schouwburg een speciale plek, nu is het een sociale videohoek

  24. #1049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    deze maatregelen worden in de VS wel degelijk toegepast, alsmede het vertonen van eten en drinken dmv van secondenfracties beelden door de film te laten vertonen
    Die absurde complottheorie schud je volgensmij hier terplekke uit je mouw.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #1050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Die absurde complottheorie schud je volgensmij hier terplekke uit je mouw.
    +1 kan het me ook niet voorstellen

Pagina 42 van 52 EersteEerste ... 32383940414243444546 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •