Pagina 72 van 252 EersteEerste ... 226268697071727374757682122172 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 6295 worden weergegeven.
  1. #1776

    Standaard

    181 dvd objecten

    dit varieert met SE's Season boxs, etc

    ben wel regio 2 gebonden

  2. #1777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    btw, op 1 punt spreek je je tegen. je zegt dat ik weinig klassiekers heb, dat klopt, maar dan geef je de grootste klassieker allertijden wel een -punt. daar kan ik niet helemaal bij ..
    Ik denk dat hij doelde op die vreselijke vervolgfilms die er op Psycho zijn gevolgd en die je alledrie (!) in je bezit lijkt te hebben.

  3. #1778
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door C-Jtje
    181 dvd objecten

    dit varieert met SE's Season boxs, etc

    ben wel regio 2 gebonden



    nog al een Star Trek Fan 8) :wink:


    zeer knappe collectie 8.5
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  4. #1779
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tolpol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    btw, op 1 punt spreek je je tegen. je zegt dat ik weinig klassiekers heb, dat klopt, maar dan geef je de grootste klassieker allertijden wel een -punt. daar kan ik niet helemaal bij ..
    Ik denk dat hij doelde op die vreselijke vervolgfilms die er op Psycho zijn gevolgd en die je alledrie (!) in je bezit lijkt te hebben.
    ja ok, maar ze waren goedkoper dan dat ik deel 1 alleen zou kopen, en deel III los heb ik een keer gekregen van een forumlid.

  5. #1780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    @ Jaap22

    Ik heb een blik geworpen op jouw collectie en het valt me op dat je vaak kiest voor een film met een sterk verhaal en minder actie (voor mijn gevoel dan). Zelf voel ik me meer aangetrokken tot het betere knok-gooi-en-smijtwerk.

    Er zitten een hoop films bij die ik van naam wel ken, maar zelf nooit gezien heb.

    Gezien je enthousiasme op dit forum en het feit dat je collectie nog groeiende is geef ik je 7,3 als cijfer. (je hoort me niet over dat je beter een SE, DC, EE of wat dan ook voor versie van een film MOET hebben, want misschien wil je alleen de film en boeien de extra's je juist niet.)

    Groet Dennis
    Bedankt! en je hebt inderdaad gelijk, actie-films vind ik leuk voor een keertje, maar ik ga toch liever voor het verhaal.

    Mijn enthousiasme op het forum? Bedankt Ik wist niet dat ik zo enthousiast was, maar luke dat het punten oplevert.
    De extra's boeien me wel en ik probeer nu ook steeds voor de beste versie te gaan. Helaas ben ik in het begin van mijn collectie daar nogal onwetend in geweest.

    Jouw collectie (kan me niet herinneren hem ooit een beoordeling te hebben gegeven, anders nog maar een keer):
    Inderdaad veel actie-films, maar van het genre actie toch wel de besten naar mijn mening. Terminator 2 vind ik nou HET voorbeeld van een geweldige actiefilm.

    Duran Duran vind ik echt een leuke band, dus mooi om dit te zien in jouw collectie. Feyenoord is mijn cluppie, maar ik zou er zelf niet snel dvd's van kopen. Die hooligan dvd's lijken me zeer interessant trouwens. Zijn ze goed?

    Goeie oorlogsfilms! Band of Brother, The Longest Day en Saving Private Ryan en The Pianist en Schindlers List (films met een geweldig verhaal )
    Heb je Black Hawk Down al gezien?!? Qua actie-films en oorlogsfilms in jouw collectie past ie daar prima tussen! (Ik heb inmiddels de R2 3-disc in bestelling)

    Ik vind dat jouw collectie echt een kant kiest en de smaak van jou onthult en dat vind ik wel prettig. Maar Lach Mee Met Andre.... dat vind ik nou toch wel een beetje jammer .

    Goeie collectie hoor, ondanks dat het niet volledig mijn smaak is: 7,5
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  6. #1781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Neem mijn collectie ook nog maar een keertje onder de loep, mocht iemand er zin in hebben.
    + Punten; Bond, Bowling for Columbine, Tarantino, ResevoirDogs special editions, LOTR EE,Se7en, Schindler's List, Memento, Once Upon a Time in America, Godfather

    - Punten; Series, Hulk, Spiderman, Mummy, Fast and the Furious, X-men, xXx, Psycho, Tombraider

    Helaas heb je niet alle Bonds (maarja ook aardig aan de prijs).
    Leuke collectie met een aantal toppers een een paar popcorn films die mij totaal niet kunnen boeien. Helaas ook nog niet zoveel klassiekers in je collectie. Erg veel recentelijk Hollywood werk, jammer
    7,5
    Hulk heb ik niet meer, die moest ik nog weghalen, verandert dat wat aan mijn punt?

    btw, op 1 punt spreek je je tegen. je zegt dat ik weinig klassiekers heb, dat klopt, maar dan geef je de grootste klassieker allertijden wel een -punt. daar kan ik niet helemaal bij ..
    De grootste klassieker allertijden???? Ik bedoel gewoon klassiekers in het algemeen. De hulk weghalen zal niet meteen je cijfer omhoog stuwen (sorry).

  7. #1782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Heb je Black Hawk Down al gezien?!? Qua actie-films en oorlogsfilms in jouw collectie past ie daar prima tussen! (Ik heb inmiddels de R2 3-disc in bestelling)[/b]
    Hahaha ... lol .... ik heb die ook besteld bij cd-wow, alleen kon ik op de dvdprofiler het juiste plaatje niet vinden, daarom bij bestelde dvd's even een andere editie van BHD neergezet.

    Groet
    Dennis

  8. #1783

    Standaard

    Sphinkx
    :

    Een collectie waar weinig inzit wat mij veel zegt of me kan boeien.

    +:Godfather,Heat,American History X,Indiana jones,

    -:LOTR,pulp fiction,al die series,Pirates of the Carribean,

    Verder zijn het dus de series die mij niks boeien.

    Toch een 5,5. :wink:

    PS:Wie wil eens naar mijn collectie kijken?

  9. #1784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    PS:Wie wil eens naar mijn collectie kijken?
    + punten: Spartacus, Scarface, Indiana Jones Trilogy, Band Of Brothers, The Godfather en nog een paar...

    - punten: James Bond (niet mijn smaak), Out For A Kill, South Park, Exit Wounds, Ticker, Derailed, en nog meer van die actie titels...

    Kees je krijgt van mij een 7,2 en die 0,2 verdien je erbij omdat ik weet dat je nog een aantal goeie titels in bestelling hebt staan :wink: Verder mis ik nog veel must-have titels, buitenlandse pareltjes en je hebt weinig klassiekers. Maar met de in bestelling staande titels ben je op de goede weg :wink:
    Four-Star Trader (236)

  10. #1785
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Sphinkx
    :

    Een collectie waar weinig inzit wat mij veel zegt of me kan boeien.

    +:Godfather,Heat,American History X,Indiana jones,

    -:LOTR,pulp fiction,al die series,Pirates of the Carribean,

    Verder zijn het dus de series die mij niks boeien.

    Toch een 5,5. :wink:

    PS:Wie wil eens naar mijn collectie kijken?

    ik denk dat wij wel mekaar kennen eh :wink:


    allesinds knappe lijst
    James Bond is dan weer voor mij een dikke +
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  11. #1786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    PS:Wie wil eens naar mijn collectie kijken?
    + punten: Spartacus, Scarface, Indiana Jones Trilogy, Band Of Brothers, The Godfather en nog een paar...

    - punten: James Bond (niet mijn smaak), Out For A Kill, South Park, Exit Wounds, Ticker, Derailed, en nog meer van die actie titels...

    Kees je krijgt van mij een 7,2 en die 0,2 verdien je erbij omdat ik weet dat je nog een aantal goeie titels in bestelling hebt staan :wink: Verder mis ik nog veel must-have titels, buitenlandse pareltjes en je hebt weinig klassiekers. Maar met de in bestelling staande titels ben je op de goede weg :wink:
    Hehe,Ticker,out for a kill,costa! en battle creek brawl staan al te koop.Ik moet zeggen dat het eerste deel van mijn collectie wat mindere films zitten.Maar nu let ik er wel beter op.

    Caledonians:

    leuke collectie

    +:BoB,apocolypse now,Braveheart,Gladiator,Godfather,Indiana jones,Lion king,monsters inc,Platoon,road to perdition,Scarface,shrek,Saving Private Ryan,Spartacus SE,The untouchables

    -:Pulp fiction,LOTR,A beautiful mind

    Toch een 7,5 voor wat goeie must have dvd's.Jammer van de vele onbekende (in mijn ogen dan,wat is fucking amal)

  12. #1787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    -:Pulp fiction,LOTR,A beautiful mind
    Daar denken heel wat mensen anders over hehe... :wink:
    Four-Star Trader (236)

  13. #1788
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    -:Pulp fiction,LOTR,A beautiful mind
    Daar denken heel wat mensen anders over hehe... :wink:
    Inderdaad daar ga je toch geen min voor geven, een min geef je voor trash als bad girls 8 en dikke troela in de problemen vol. 9

  14. #1789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    -:Pulp fiction,LOTR,A beautiful mind
    Daar denken heel wat mensen anders over hehe... :wink:
    Inderdaad daar ga je toch geen min voor geven, een min geef je voor trash als bad girls 8 en dikke troela in de problemen vol. 9
    Het is mijn mening,chaos.En ik vind dat rot films.

  15. #1790
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    -:Pulp fiction,LOTR,A beautiful mind
    Daar denken heel wat mensen anders over hehe... :wink:
    Inderdaad daar ga je toch geen min voor geven, een min geef je voor trash als bad girls 8 en dikke troela in de problemen vol. 9
    Het is mijn mening,chaos.En ik vind dat rot films.
    Tuurlijk snap ik ook, maar ondanks dat de films je schijnbaar niet aanstaan kun je op zijn minst inzien dat ze goed gemaakt zijn.
    Daar geef ik dan geen min voor, ook al waardeer ik de film zelf niet.
    Dat is mijn mening 8).

    No offense BTW

  16. #1791

    Standaard

    Ben ondertussen wel benieuwd geworden van een beoordeling van chaos van mijn collectie! :wink:
    Four-Star Trader (236)

  17. #1792

    Standaard

    mijn collectie:
    http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=fuse0

    ik ben nog niet lang bezig,daarom het beperkte aantal dvd's

    het zijn vooral oorlogsfilms zoals je kan zien met ook wat klassiekers erbij

    longest day moet er ook nog bijkomen,ben in de toekomst van plan om nog meer oorlogsklassiekers te kopen(battle of britain,soldaat van oranje,dirty dozen)
    Dvd Profiler

    "We shall fight on the beaches. We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields,and in the streets, we shall fight in the hills. We shall never surrender!"

  18. #1793
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Ben ondertussen wel benieuwd geworden van een beoordeling van chaos van mijn collectie! :wink:
    Heb ooit gezegd dat ik daar pas aan begin als ik zelf >100 dvd's heb, dat punt nadert erg snel moet ik zeggen. Binnenkort vervul ik je wens dus :P

  19. #1794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Heb ooit gezegd dat ik daar pas aan begin als ik zelf >100 dvd's heb, dat punt nadert erg snel moet ik zeggen. Binnenkort vervul ik je wens dus :P
    er stond toch ook mijn collectie, die kan je toch al wel beoordelen? :wink:
    Four-Star Trader (236)

  20. #1795

    Standaard

    [quote="Lethal Kees"][quote="Caledonians"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Toch een 7,5 voor wat goeie must have dvd's.Jammer van de vele onbekende (in mijn ogen dan,wat is fucking amal)


    Je kent Fucking Amal echt niet??

    Man, dat is een pareltje van de Europese Cinema!! Echt heel mooi!!!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  21. #1796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    -:Pulp fiction,LOTR,A beautiful mind
    Daar denken heel wat mensen anders over hehe... :wink:
    De reden dat ik dan ook niet mijn collectie laat "raten". Ieder zijn smaak
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  22. #1797
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone

    De grootste klassieker allertijden???? Ik bedoel gewoon klassiekers in het algemeen. De hulk weghalen zal niet meteen je cijfer omhoog stuwen (sorry).
    Dat punt vind ik overgens nog niet eens zo belangrijk hoor eigenlijk interesseert me dat niet veel, gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en als dat niet zo zou zijn zou het er raar uitzien in de wereld!

    No hard feeling to you robert! :wink:

  23. #1798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    -:Pulp fiction,LOTR,A beautiful mind
    Daar denken heel wat mensen anders over hehe... :wink:
    De reden dat ik dan ook niet mijn collectie laat "raten". Ieder zijn smaak
    Tuurlijk heeft ieder zn eigen smaak maar ik vind dat geen reden om niet je collectie te laten 'raten' en er stond niet voor niks een :wink: achter.
    Four-Star Trader (236)

  24. #1799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    -:Pulp fiction,LOTR,A beautiful mind
    Daar denken heel wat mensen anders over hehe... :wink:
    De reden dat ik dan ook niet mijn collectie laat "raten". Ieder zijn smaak
    Tuurlijk heeft ieder zn eigen smaak maar ik vind dat geen reden om niet je collectie te laten 'raten' en er stond niet voor niks een :wink: achter.
    Weet ik wel, maar als ik een 3 of een 7 krijg voor collectie zegt dat me niks over hoe goed mijn collectie is, maar alleen maar hoe onze smaken verschillen of overeenkomen :wink:
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  25. #1800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Weet ik wel, maar als ik een 3 of een 7 krijg voor collectie zegt dat me niks over hoe goed mijn collectie is, maar alleen maar hoe onze smaken verschillen of overeenkomen :wink:
    Daar geef ik je helemaal gelijk in

    Iemand nog zin om mijn collectie te beoordelen om te kijken of onze smaakt verschilt of juist overeenkomt?!
    Four-Star Trader (236)

Pagina 72 van 252 EersteEerste ... 226268697071727374757682122172 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •