Pagina 251 van 252 EersteEerste ... 151201241247248249250251252 LaatsteLaatste
De resultaten 6.251 tot 6.275 van 6295 worden weergegeven.
  1. #6251

    Standaard

    Flepser 8 (zitten mooie titels tussen, maar driemaal FOTR???)
    Daviddekam 8,5 (mooie collectie, ben benieuwd naar Fucking Amal, ken ik zelf helaas nog niet)
    Rink 7,5 (zitten toppers tussen, maar ook een aantal die buiten mijn smaak vallen)
    Alexander V 7,5 (eigenlijk zelfde reden als bij Rink, wel mooie grote collectie!)
    Johnno 8 (leuke titels, ben benieuwd naar Taken, lijkt me een mooie serie)
    X 8 (leuke collectie en erg mooie collectie-site)
    Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó® 8,5 (mooie films, bijna geen slechte titel ertussen)
    Ronald Stiebolt 9 (dat zijn er wel heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel)
    Nathan Strik 8,5 (veel toppers, ben zelf alleen niet zo dol op anime)
    Ernest Hamstra 8,5 (Duel in de Diepte snap ik niet goed, maar verder heel fraai)
    RobW 7,5 (zeer gevarieerde collectie, helaas niet alles naar mijn smaak)
    Kaz van Kooten 8 (van Speurneuzen tot Taxi Driver, mooi hoor)

  2. #6252

    Standaard

    http://www.whatiwatch.net/collectie.php?ov=709

    Iemand die nog over mijn collectie wil kijken en me wat tips enzo kan geven?
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  3. #6253
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Mijn collectie staat in mijn Sig.
    Verzamel nog niet zooo heel lang DVD's. Zou ook eens wat "opkuis" moeten houden.
    Staan DVD's tussen die gekregen zijn, maar die er van mijn part uit mogen

  4. #6254

    Standaard

    Heb mij onlangs geregistreerd op DVD Profiler en ondertussen mijn collectie online gezet :

    http://www.invelos.com/dvdcollection...stijnnackaerts

  5. #6255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    ...en tja, soms kan me niet inhouden als ik voor de computer zit en al die aanbiedingen langs zie komen......het is een ziekte :razz:
    Wil je beter worden?

  6. #6256

    Standaard

    Dit 'klassieke' en grappige threadje blijkt helemaal stilgevallen te zijn.

    *blaast nieuw leven in* (poging alleszins)

  7. #6257
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Ik wil ook wel eens punten krijgen op mijn collectie
    Ga binnen een paar weken waarschijnlijk eens de hele collectie doorlichten en hier en daar wat mindere DVD's verkopen.

  8. #6258

    Standaard

    Mijn Collectie: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/black_sabat

    Sir. K ik wouw je collectie beoordelen maar er staan geen dvd's op je online lijst.
    MatrixTom: 8,5/10 mooie collectie, er mogen nog wat meer klassiekers bij komen.
    Laatst aangepast door black_sabat : 20-04-2010 om 18:00
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  9. #6259

    Standaard

    Laat ik mezelf dan ook maar aanbieden, ik ben altijd benieuwd naar nieuwe kijktips.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #6260
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door black_sabat Bekijk bericht
    Mijn Collectie: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/black_sabat

    Sir. K ik wouw je collectie beoordelen maar er staan geen dvd's op je online lijst.
    MatrixTom: 8,5/10 mooie collectie, er mogen nog wat meer klassiekers bij komen.
    raar... zou moeten lukken? Alles staat op public en niet private...

    http://invelos.com/DVDCollection.aspx/Joery

    Ben nu volop aan het uitkijken om aan te vullen met klassiekers van Akira Kurosawa, Alfred Hitchcock, Sergio Leone,...

  11. #6261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sir. K Bekijk bericht
    raar... zou moeten lukken? Alles staat op public en niet private...

    http://invelos.com/DVDCollection.aspx/Joery

    Ben nu volop aan het uitkijken om aan te vullen met klassiekers van Akira Kurosawa, Alfred Hitchcock, Sergio Leone,...
    Kurosawa, Hitchcock, Six Feet Under en The Wire zijn sowieso masterlijk!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #6262

    Standaard

    Ik heb niet zo'n invelos dvd dingetje, ik kan wel via WiW mijn collectie exporteren, alleen dan staat hier een vrij lange lijst (ca. 500) en misschien dat jullie dat onhandig vinden. Weet iemand een andere manier, of vinden jullie het niet erg als ik mijn collectie via WiW exporteer en hier neerzet?
    --

  13. #6263

    Standaard

    Iemand nog een tipje voor mij?

    Zie my dvd's & blu rays
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #6264

    Standaard

    Gods & Monsters, Berlin Calling en/of Ink?

  15. #6265

    Standaard

    de mijne beoordelen mag ook altijd
    nog maar 2 maanden de overstap gezet nr BR (wel nog altijd geen enkele bekeken, maar daar komt volgende week verandering in ;p )
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #6266
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb niet zo'n invelos dvd dingetje, ik kan wel via WiW mijn collectie exporteren, alleen dan staat hier een vrij lange lijst (ca. 500) en misschien dat jullie dat onhandig vinden. Weet iemand een andere manier, of vinden jullie het niet erg als ik mijn collectie via WiW exporteer en hier neerzet?
    Uhh een domme vraag, maar wat is WiW ?

    Zou je geen HTML export kunnen doen, kan dat eventueel tijdelijk voor je hosten.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #6267

    Standaard

    http://invelos.com/DVDCollection.aspx/Hakker

    Dit zijn alleen mijn Blu-rays. Ik hou mijn dvd en blu-ray lijst gescheiden namelijk. Anyways judge and suggest :P
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  18. #6268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Uhh een domme vraag, maar wat is WiW ?

    Zou je geen HTML export kunnen doen, kan dat eventueel tijdelijk voor je hosten.
    www.whatiwatch.net


  19. #6269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hakker Bekijk bericht
    http://invelos.com/DVDCollection.aspx/Hakker

    Dit zijn alleen mijn Blu-rays. Ik hou mijn dvd en blu-ray lijst gescheiden namelijk. Anyways judge and suggest :P
    Dit zijn je dvds! Je onderschrift zijn je blu-ray's! Mooi trouwens, allemaal blockbusters!


  20. #6270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Iemand nog een tipje voor mij?

    Zie my dvd's & blu rays
    Salaam Bombay, Celda 211, Un prophète, Le concert, Water
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #6271

    Standaard

    eindelijk mijn profiler online......iemand die een kijkje/beoordeling wil wagen??

  22. #6272

    Standaard

    Hallo, ben nog niet zo lang op dit forum. Ik heb wel een mooie collectie, maar ik houd ze enkel in een WORD document bij. Ben ook niet zo'n computerfreak, dus even vragen: kan ik mijn collectie als bijlage ergens posten of moet dat via een link?
    Groeten! Bertiepepper

  23. #6273

  24. #6274

    Standaard

    mijn collectie:
    Ben weer begonnen met alles online te zetten dus zal wel een tijd duren eer ik klaar ben.

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/chev

  25. #6275

    Standaard

    Nou mn blu ray collectie staat er al in tenminste wat thuis is, nu de rest nog.

    Is er geen barcode scanner voor dit soort dingen want ik wordt harstikke scheel van die ean nummers

Pagina 251 van 252 EersteEerste ... 151201241247248249250251252 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •