Pagina 42 van 252 EersteEerste ... 323839404142434445465292142 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 6295 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Max Davidse
    Frank79 Kleine collectie, mist nog behoorlijk aantal toppers, maar wel een aardig begin... 6,5
    Max,
    Ik heb natuurlijk ook even jouw collectie bekeken én geanalyseerd!

    Even kijken, mooie boxsets (24 season 1 and 2), cabaret (Hans T!!), beetje jammer van Baantjer en DBZ. Maar goed, dat is alleen omdat ik er niet van hou. Eindoordeel: hmm, een 8-

    [spoiler:1f4fb97686]uiteraard ben ik wel jaloers op een stukken grotere collectie dan de mijne! [/spoiler:1f4fb97686]

    Groetjes,
    Frank

  2. #1027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank79
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Max Davidse
    Frank79 Kleine collectie, mist nog behoorlijk aantal toppers, maar wel een aardig begin... 6,5
    Max,
    Ik heb natuurlijk ook even jouw collectie bekeken én geanalyseerd!

    Even kijken, mooie boxsets (24 season 1 and 2), cabaret (Hans T!!), beetje jammer van Baantjer en DBZ. Maar goed, dat is alleen omdat ik er niet van hou. Eindoordeel: hmm, een 8-

    [spoiler:42cc185808]uiteraard ben ik wel jaloers op een stukken grotere collectie dan de mijne! [/spoiler:42cc185808]

    Groetjes,
    Frank
    Baantjer heb ik ook maar gekregen...heb ik zelf ook niet echt iets mee...
    DBZ was een periode, en ik probeerde die al te verkopen...da's met 4 ervan gelukt...de rest dus niet...maar goed... Een 8- is een mooi cijfer..
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  3. #1028

    Standaard

    ff een upje?

    iemand die mijn collectie wil beoordelen? uiteraard volgt er een beoordeling terug

    Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #1029

    Standaard

    Coen: mooie collectie met, als je het mij vraagt, een paar missers

    9
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #1030

    Standaard

    das een mooi cijfer Mark, ik voel me gevleid!

    beoordeling terug:
    constant aantal titels (bij jou schommelt het volgens mij altijd rond de 100) nagenoeg steeds de S.E (indien aanwezig bij de desbetreffende titel)
    uitschieter voor mij is je BOB, ik ben blij met mijn tin box, maar deze mag er nog meer zijn! ook je disney treasures leveren pluspunten op...

    ik geef jou ook een 9!

    PS ik ben jaloers op je Phil Collins dvd, die wil ik ook, maar vind hem nog te duur

    PS 2 wat vind je dan mijn missers?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #1031

    Standaard

    Prachtige collectie, Coen. Ik zou je ook een 9 geven. 'k Zou ze wel allemaal willen hebben behalve je reeks van Friends en de dvd van The Lion king. Maar dat is dan persoonlijk he.
    'k Ga een van de volgende dagen mijn persoonlijke (bescheiden) collectie ook eens op 't net plaatsen.

    greetz

  7. #1032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    das een mooi cijfer Mark, ik voel me gevleid!
    A.u.b.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    beoordeling terug:
    constant aantal titels (bij jou schommelt het volgens mij altijd rond de 100)
    Zit inderdaad altijd tussen de 80 en de 100

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    nagenoeg steeds de S.E (indien aanwezig bij de desbetreffende titel)
    Ja, ik ga altijd voor de beste versies. Had er al meer willen vervangen, maar wat kosten die limited editions etc. toch ontzettend duur

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    uitschieter voor mij is je BOB, ik ben blij met mijn tin box, maar deze mag er nog meer zijn! ook je disney treasures leveren pluspunten op...
    Dank u. Ik ben ook verschrikkelijk trots op deze titels

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    ik geef jou ook een 9!
    Mooi cijfer dacht ik zo, dank je wel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    PS ik ben jaloers op je Phil Collins dvd, die wil ik ook, maar vind hem nog te duur
    Ja, ik ben nu eenmaal een grote Phil Collins fan (alhoewel ik geen kaartjes heb voor z'n concert ) dus z'n DVD's zijn een must voor mij

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    PS 2 wat vind je dan mijn missers?
    Titels zoals Mad Max, Mickey Blue Eyes, Three To Tango en You've Got Mail bijvoorbeeld
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #1033

    Standaard

    elo2003: thx voor je beoordeling! wederom een schitterend cijfer...!
    zet idd snel ff je collectie online, dan beoordeel ik je terug!
    en friends...tsja, dat is idd persoonlijk, die vind je leuk of niet....maar the lion king! hoe kan je die nou niet leuk vinden! een juweeltje van een film!

    mark: kan ik me wel wat bij voorstellen, al moet ik zeggen dat ik zelf een mad max fan ben...het waren bovendien mijn eerste dvd's dus die blijven je bij he! haha....die laatste 3 zijn gewoon 3 leuke romantische comedy's....idd weinig speciaals ja!

    gr. Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #1034

  10. #1035

    Standaard

    http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?al...pe=O&sc=C&ls=T

    Die van mij.. Nog aan de kleine kant maarja...
    I see in your eyes the same fear that would take the heart of me... A day may come when the courage of men fales... When we forsake our friends and brake all bonds of fellowship....

    Mijn collectie

  11. #1036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MisterMe
    http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Jarnootje&type=O&sc=C&ls=T

    Die van mij.. Nog aan de kleine kant maarja...
    zeker potentie om uit te groeien tot een mooie collectie...zeker als er een aantal speciale uitvoeringen aan toegevoegd worden... een 7 :wink:

    ps.
    komen er ook nog beoordelingen terug? Voor wat, hoort wat...

    cheers
    ...I don't dress to impress but I'm strapped with ricochet raps, you get your bulletproof vest...
    - Urban Dance Squad -

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=SmellyCamel

  12. #1037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Wasabi
    http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?al...=C&type=O&ls=T

    dis is mijn collectie ... wilt iemand deze ook beoordelen?
    veel oosterse (vecht-) films en n aantal 'manga'films. Niet echt mijn smaak, maar ja ieder zo het zijne! Ook n aantal erg goede titels naar mijn idee...óók jij krijgt van mij een 7

    cheers [/b]
    ...I don't dress to impress but I'm strapped with ricochet raps, you get your bulletproof vest...
    - Urban Dance Squad -

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=SmellyCamel

  13. #1038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MisterMe
    http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Jarnootje&type=O&sc=C&ls=T

    Die van mij.. Nog aan de kleine kant maarja...
    zeker potentie om uit te groeien tot een mooie collectie...zeker als er een aantal speciale uitvoeringen aan toegevoegd worden... een 7 :wink:

    ps.
    komen er ook nog beoordelingen terug? Voor wat, hoort wat...

    cheers
    Thnx..

    Nou dan zal ik die van jou beoordelen

    Veel films die me aanspreken! Bijv:

    Lord of the rings serie
    U2 dvd's zo geweldig die muziek!
    Hans Teeuwen

    En verder nog veel moois wat mij vooral ook aanspreekt..

    Leuke collectie een... 8
    I see in your eyes the same fear that would take the heart of me... A day may come when the courage of men fales... When we forsake our friends and brake all bonds of fellowship....

    Mijn collectie

  14. #1039

    Standaard

    Ok het is nog zeer beperkt maar ik vind het toch al een mooie studentencollectie:

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...alias=Dr_Gonzo

    mzzl

  15. #1040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Wasabi
    http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?al...=C&type=O&ls=T

    dis is mijn collectie ... wilt iemand deze ook beoordelen?
    veel oosterse (vecht-) films en n aantal 'manga'films. Niet echt mijn smaak, maar ja ieder zo het zijne! Ook n aantal erg goede titels naar mijn idee...óók jij krijgt van mij een 7

    cheers [/b]
    Van mij krijg je een 8.5 ... Leuke Collectie ))))))))))

    BTW... ik snap iets niet van DVDprofiler ... bepaalde gegevens die ik heb aangemaakt kan ik niet uploaden naar mijn online profile list!!! ... zoals de Cover plaatje en gegevens die ik zelf bijgevoegd heb ... enzo enzo :P ... weet iemand hoe dat komt?

  16. #1041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Darkman
    Ok het is nog zeer beperkt maar ik vind het toch al een mooie studentencollectie:

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...alias=Dr_Gonzo

    mzzl
    Zeker mooie studenten collectie. Ik als student heb helaas zelfs nog minder DVD's. Heb mn centjes uitgegeven aan een set. Vriend van me heeft een Mega collectie (mn eigen videotheek) en leen vaak DVD's van hem. Oja en natuurlijk SVCD's downloaden.

  17. #1042

  18. #1043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MisterMe
    http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Jarnootje&type=O&sc=C&ls=T

    Die van mij.. Nog aan de kleine kant maarja...
    Leuke collectie met een aantal TOP films ertussen. Zelf ben ik niet zo gek van Comic verfilmingen, maar dat is persoonlijk.

    En EE versies van LOTR films doen het altijd goed.

    Je collectie is niet zo groot, is natuurlijk niet vor iedereen haalbaar om een grote collectie aan te leggen. Zie ondergetekende

  19. #1044

    Standaard Re: Collectie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie
    007 Box, toe maar. Erg mooi, maar buiten mn budget. Veel mooie films ertussen. Veel Disney, dus ik gok ......KIDS.
    Niks mis met Disney, vooral de Pixar films.

  20. #1045

    Standaard Re: Collectie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie
    007 Box, toe maar. Erg mooi, maar buiten mn budget. Veel mooie films ertussen. Veel Disney, dus ik gok ......KIDS.
    Niks mis met Disney, vooral de Pixar films.
    Verkeerd gegokt
    Nog geen kinderen... hopen er wel te komen... vind disney vooral zelf leuk... (niet alle, maar ben wel verzamelaar van de classics)

  21. #1046

    Standaard

    Shit verkeerd gegokt. Zeker een mooie collectie. Disney is ook niet verkeerd. De rest van je films is zeker ook wel goed.

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Wasabi
    http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?al...=C&type=O&ls=T

    dis is mijn collectie ... wilt iemand deze ook beoordelen?
    Je hebt de Benelux-uitgave van Castle Of Cagliostro, zie ik.
    Hoe is die ? Beeld is blijkbaar niet anamorf - staat de ondertiteling in 't beeld zodat je op een breedbeeld kan inzoomen, of valt hij er dan buiten ?

  23. #1048

    Standaard

    hmmmmmm ...... kwee niet ... :P hehehehe ... geen verstand van al die soorten formaten :P maar de ondertiteling is niet al te laag :P

  24. #1049

    Standaard

    Wat denken we ervan .
    Klopt niet helemaal hoor: mijn collectie: bv shrek en saving private ryan staan te ruil/koop omdat ik de nieuwe versies in bestelling heb net als POTC.
    Voor de rest is die wel heel behoorlijk up2date

  25. #1050

    Standaard

    Wie wil mijn collectie beoordelen:

    http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker...en%20de%20Laat

    Ik ben nog bezig met enkele titels, maar over het algemeen is hij aardig up to date..
    MegaStarTrader · Safetrader

    "I’m giving very serious thought.. to eating your wife" - Hannibal Lector

Pagina 42 van 252 EersteEerste ... 323839404142434445465292142 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •