Pagina 1 van 252 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 6295 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Collectie Beoordeling

    Hallo,

    Is het misschien een leuk idee om elkaars collectie te beoordelen?
    Iedereen kan hier in deze topic zijn of haar link plaatsen naar bv. zijn of haar DVDprofiler.
    Iedereen kan iedereen punten geven. Klik gewoon op een link van iemand die je wilt beoordelen of waarnaar je nieuwsgierig bent.
    Ga niet uit van de hoeveelheid DVD's maar kijk puur naar de kwaliteit van de films en DVD uitgaves.

    Leuk idee??

    Groeten,
    FLEPSER
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  2. #2

    Standaard

    Hier is mijn link:

    http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker...hp?user=JESPER

    Nog niet toegevoegd:
    Shymalan Boxset (R2)
    Bevat o.a.
    - The Sixth Sense, collectors edition
    - Unbreakable, collectors edition
    - Signs
    In bestelling:
    Seven S.E.
    American Beauty
    Fight Club S.E.
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  3. #3

    Standaard

    Ik vindt het wel een leuk idee, zolang Ronald Stiebolt maar niet langs komt met zijn collectie Ik heb nog meer te doen :wink:

    Ik moet zeggen dat je een mooie collectie heb en die DVD's die je nog in bestelling hebt staan maken je collectie er alleen maar beter op

    Ik geef je collectie een 8 (dan reken ik de titels die er nog niet in staan er ook bij)
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  4. #4

    Standaard

    Het is echt een leuk idee ben blij dat ik dan als derde ben want als je over een paar dagen kijkt moet je wel een heleboel mensen punten gaan geven.

    Ik geef voor allebei een 7.5

    groeten
    Rink
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rink
    Het is echt een leuk idee ben blij dat ik dan als derde ben want als je over een paar dagen kijkt moet je wel een heleboel mensen punten gaan geven.

    Ik geef voor allebei een 7.5

    groeten
    Rink
    Oh, je hoeft nu alleen nog maar FLEPSER te beoordelen, toch? Anders moet je te veel doen lijkt me, anders spreek je af dat er bijv. naar 10 reacties op de collectie van FLEPSER iemand anders zijn collectie mag posten ter beoordeling. Dat is wat makkelijker. Dus hoef je die van mij niet te beoordelen.
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Geinig idee, wat best werkt bij kleine collectie's, maar zou er iemand zin hebben mijn 365 titels door te worstelen? Ik verwacht het niet.

    Mocht iemand wel zin hebben, mijn collectie staat in mijn sig.

    Flepser krijgt van mij een 7.5, zou een 8 zijn geweest maar ik geef een half puntje aftrek omdat Harry Potter 4:3 is.
    Zou de Shymalan box erin zitten ging er nog een half punt af, ik kan die films (vooral Signs) ECHT niet uitstaan.

    Rink ook een 7.5, vind de kinderfilms in je collectie nogal misstaan (maarja, die zijn waarschijnlijk ook niet echt van jezelf.

    David krijgt een 8

    En ben ik blij dat mijn reply voor die van Ronald kwam zeg

    *even ge-edit, vond wel dat ik iedereen collectie moest beoordelen

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Ik vindt het wel een leuk idee, zolang Ronald Stiebolt maar niet langs komt met zijn collectie Ik heb nog meer te doen :wink:
    Ik EIS dat iedereen hier titel voor titel doorneemt en mijn collectie derhalve beoordeelt! "Ik heb nog meer te doen", tsssssss........
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Ik vindt het wel een leuk idee, zolang Ronald Stiebolt maar niet langs komt met zijn collectie Ik heb nog meer te doen :wink:
    Ik EIS dat iedereen hier titel voor titel doorneemt en mijn collectie derhalve beoordeelt! "Ik heb nog meer te doen", tsssssss........
    Shit ik dacht al: Daar is die
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  9. #9

    Standaard

    leuk idee is dit...ik ga ook mee doen...

    flepser een 8 ik vind je profiler erg mooi..
    daviddekam ook een 8
    rink hetzelfde een 8
    alexander ook een 8 enne ik ben jaloers op de 24 box
    allemaal een 8 omdat het een beetje dezelfde films zijn die ik heb of nog wil hebben...goede smaak dus allemaal

    en ja ronald..ppfffffff die krijgt gewoon een 10 die collectie heeft echt alles.alle goede films staan erin..

  10. #10

    Standaard

    Leuk idee

    Flesper krijgt een 8 omdat ik ook bijna al die films in mijn bezit heb.

    David ook een 8. Mooie collectie ook.

    Rink een 7. Een hoop titels heb ik niks mee maar wel een grote collectie.

    Ronald geven we bij voorbaat een 9 voor de grootste en dan ook vanwege de toppers de beste

    Alexander V een 8. Grote collectie ook en vele toppers. Jammer dat er ook veel regio 1 aanwezig is.

    Mijn link :

    Collectie

  11. #11

    Standaard

    Vooruit dan maar. Hier is mijn collectie:

    Mijn DVD's

    flepser: 8
    daviddekam: 9
    rink: 8
    alexander v: 7
    ronald stiebolt: 9
    johnno: 7
    x: 8
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #12

    Standaard

    flepser: 8 (vanwege aantal - wel uitsluitend toptitels! - en inderdaad: HP 4:3)
    daviddekam: 8.5 (ook hier vanwege aantal. compenseert prima door de toptitels!)
    rink: 9 (prima titels, persoonlijk had ik Bassie en Adriaan eruit gelaten....)
    alexander v: 9 (helaas hier en daar incosistent: buffy 1, 2 & 5 bv. en ook de Franse weergave van de X-files movie)
    johnno: 9.5 (prachtcollectie, ontbreken wat 'klassiekers' maar ik heb zo'n idee dat dat dik in orde komt!)
    x: 9 (niets mis mee, het percentage 'grabbelbaktitels' is me persoonlijk iets te hoog)
    Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 9.5 (uitsluitend toppers, met name de Disney's)

    Excuses dat ik zo 'streng' ben. Mijn mening is vanzelfsprekend uitermate subjectief......
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  13. #13

    Standaard

    Flepser: 8 (prima collectie met enkel topfilms, okee Star Wars II is je vergeven, maar die heb ik ook dus ik zal niet al te streng zijn)
    daviddekam: 8,5 (prachtige collectie, alleen al omdat je The Messenger hebt krijg je van mij een 8,5 Geintje hoor... allemaal topfilms)
    rink: 7,5 (niet alles spreekt me aan, K3 haalt het niveau een beetje naar beneden, maar goed... )
    alexander v: 8 (je hebt enkele toptitels, maar Exit Wounds en Scooby-Doo hadden niet gehoeven)
    johnno: 8 (mooie collectie, klasse)
    x: 8 (Nightmare on Elmstreet in je collectie geeft je sowieso een streepje voor bij mij, verder prima toptitels)
    Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 8,5 (topcollectie)
    Ronald Stiebolt: 9 (tsja, wat moet ik hier nog van zeggen? *doet buiging* )

  14. #14

    Standaard

    Tof dat iedereen zo ethousiast reageerd
    ff een update sinds mijn laatste post:

    Rink: een mooie collectie, maar niet echt mijn smaak titels: 7,5
    johnno: een erg mooie collectie met veel titels, maar eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Rink: toch er mooi: 8,0
    Alexander V: erg veel titels met mooie films en mooie boxen: 8,5
    Ronald Stiebolt: Nou vooruit dan maar, Ronald :wink: Natuurlijk uitmuntend: 9,5 (het kan altijd beter )
    X: ook een grote collectie met mooie titels: 9,0

    Mark en Nathan, sorry jongens maar ik had ruzie met jullie profilers zal hem jullie toevoegen als de problemen zijn verholpen.

    Hoewel Mark al kan rekenen op een 9, omdat hij mijn collectie zo goed vindt :wink:
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  15. #15
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Ik vind het erg moeilijk om andere collecties te beoordelen. Ik zal er vanavond eens een quotering op los laten, misschien dat ik dan ergens kom.

    Wat vinden jullie van mijn collectie? Ik heb zelf een aantal films, die ik specifiek tot mijn smaak vind behoren, met name Fargo, U-Turn, The Last Seduction en Bound.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Ik vind het erg moeilijk om andere collecties te beoordelen. Ik zal er vanavond eens een quotering op los laten, misschien dat ik dan ergens kom.

    Wat vinden jullie van mijn collectie? Ik heb zelf een aantal films, die ik specifiek tot mijn smaak vind behoren, met name Fargo, U-Turn, The Last Seduction en Bound.
    Hey zo gaat dat hier niet Je wil wel dat wij jou collectie beoordelen, maar je wil er niks voor terugdoen :wink:

    Haha, vooruit dan maar:

    Erg mooi titels en die titels die je noemt die specifiek tot jou smaak behoren lijken me ook erg goed. Van bijna elke titel heb jij de beste versie en een paar mooie boxen! Echt een hele mooie collectie, bijna perfect te noemen: 9.0

    P.S: Jammer van: Rob de Nijs :wink:
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  17. #17
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Hey zo gaat dat hier niet Je wil wel dat wij jou collectie beoordelen, maar je wil er niks voor terugdoen :wink:
    Ik ga er vanavond mee aan de slag, menneke :wink: .

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Hey zo gaat dat hier niet Je wil wel dat wij jou collectie beoordelen, maar je wil er niks voor terugdoen :wink:
    Ik ga er vanavond mee aan de slag, menneke :wink: .
    Haha, voor deze keer dan maar :wink:
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Ik wil ook wel een beoordeling.

    Hierzo!
    Zo blijf ik bezig :wink:

    Mooie collectie, met veel moie uitgaves en boxen, maar niet echt mijn smaak: 8,5 (door alle mooie boxen en dergelijken)
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  21. #21

    Standaard

    Mijn Profilerlink staat in m'n onderschrift... ik heb maar 71 dvd's, dus beoordeel me alsjeblieft niet op hoeveelheid

  22. #22

    Standaard

    Probelemen met de profilers zijn inmiddels opgelost:

    Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: Echt een super collectie Veel mooie titels en uitgaves met veel films die ik zelf ook erg goed vindt: 9,5

    Nathan Strik: Ook al zo'n mooie collectie. Ik denk dat wij een beetje dezelfde smaak hebben, leuke animatie's en toffe anime's en dan ook nog de nodige "vage" films :wink: Ook super, een erg hoge: 9,7
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Mijn Profilerlink staat in m'n onderschrift... ik heb maar 71 dvd's, dus beoordeel me alsjeblieft niet op hoeveelheid
    Ik heb er maar 28 (uit mijn hoofd :wink: ) Dus het aantal DVD's valt wel mee.

    Best een mooie collectie, met veel SE's en CE's enzo. Niet allemaal titels die ik zou willen maar er zitten zeker mooie bij: 8,0
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  24. #24

    Standaard

    ...zelf beoordeel ik overigens helemaal niemand, omdat zo'n beetje iedereen wel een film in z'n collectie heeft die ik nog niet ken, en dat belemmert het maken van een correcte beoordeling toch wel een beetje

  25. #25

    Standaard

    Komtie, zonder onderbouwing, is meer een "gut-feeling":

    Flepser: 8
    daviddekam: 8,5
    rink: 7,5
    Alexander V: 8,5
    johnno: 7,5
    X: 8
    Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 8,5
    Ronald Stiebolt: 6 ... nee geintje 9 al was het alleen maar voor de kwantiteit.
    Nathan Strik: 9
    Ernest Hamstra: 8
    RobW: 7,5
    Kaz van Kooten: 7,5

    Hopelijk niemand vergeten ...

    Hier mijn link: Profiler Hij is niet helemaal up-to-date, ben aan het verhuizen, dus helaas ff geen tijd.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

Pagina 1 van 252 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •