Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 113 van 113 worden weergegeven.

Discussie: 24 seizoen 2

  1. #101

    Standaard

    Play.com

    Season 2 Box Set (7 Discs) (Promotion Price)
    Due for release on 23/01/2006

    17.99 GBP = 26.3163 EUR

  2. #102

    Standaard

    MM ArenA

    39.99 euro

  3. #103

    Standaard

    Iemand seizoen 2 (R2 NL of UK) nog ergens gezien voor een mooie prijs?

  4. #104

    Standaard

    35 euro bij mediadis.

    Iemand die hem voor me zou willen bestellen?
    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=132501

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    35 euro bij mediadis.

    Iemand die hem voor me zou willen bestellen?
    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=132501
    Je kan gewoon via overschrijving betalen :wink:

    Bankoverschrijving
    Wij bieden onze belgische en nederlandse klanten eveneens de mogelijkheid om hun bestellingen per bankoverschrijving te betalen. Alle praktische informatie (rekeningnummer, bedrag, mededeling) wordt vermeld in een orderbevestigingsmail als U voor deze betalingswijze opteert. Gelieve er nota van te nemen dat de verzendingstermijn pas begint te lopen vanaf de ontvangst van betaling en niet vanaf de besteldatum.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    35 euro bij mediadis.

    Iemand die hem voor me zou willen bestellen?
    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=132501
    Je kan gewoon via overschrijving betalen :wink:

    Bankoverschrijving
    Wij bieden onze belgische en nederlandse klanten eveneens de mogelijkheid om hun bestellingen per bankoverschrijving te betalen. Alle praktische informatie (rekeningnummer, bedrag, mededeling) wordt vermeld in een orderbevestigingsmail als U voor deze betalingswijze opteert. Gelieve er nota van te nemen dat de verzendingstermijn pas begint te lopen vanaf de ontvangst van betaling en niet vanaf de besteldatum.
    Oh vaag, dacht dat ik op de site had gelezen dat het alleen voor Belgische klanten kon. Maar eens kijken dan, bedankt

  7. #107

    Standaard

    Ik zie dit staan:

    Bank transfer
    We also offer to our Belgian and Dutch customers the possibility to pay their orders by bank transfer. All the necessary informations (Account N°, amount, communication) will be given in the order confirmation e-mail if you choose this payment method. Please note the shipping delays indicated on the website will only be valid from the payment reception day and not from the order date.

    Internet banking
    Belgian customers that are registered with CBC/KBC Online, Dexia NetBanking or ING Home'Pay can also effect payment directly via their usual interface. In this case (unlike with credit cards) the total amount of your order is deducted immediately from your account.

    Ik kan dus niet vanuit NL met internetbankieren betalen?

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Ik zie dit staan:

    Bank transfer
    We also offer to our Belgian and Dutch customers the possibility to pay their orders by bank transfer. All the necessary informations (Account N°, amount, communication) will be given in the order confirmation e-mail if you choose this payment method. Please note the shipping delays indicated on the website will only be valid from the payment reception day and not from the order date.

    Internet banking
    Belgian customers that are registered with CBC/KBC Online, Dexia NetBanking or ING Home'Pay can also effect payment directly via their usual interface. In this case (unlike with credit cards) the total amount of your order is deducted immediately from your account.

    Ik kan dus niet vanuit NL met internetbankieren betalen?
    Ze bedoelen met dat online bankieren dat je direct via die banken kan overschrijven zodat Mediadis direct garantie heeft van de overschrijving. Bij een gewone overschrijving duurt het een paar dagen voor ze de bestelling opsturen. Maar je kan gewoon je internetbankieren gebruiken om de overschrijving elektronisch uit te voeren. Duurt wel iets langer eer ze de bestelling opsturen...
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  9. #109

    Standaard

    Play.com
    EUR 26.99
    Alleen UK-subs

    Geldt voor alle seizoenen

  10. #110

  11. #111

    Standaard

    MM Rijswijk € 34.99

  12. #112

    Standaard

    MM Rijswijk: 44,99 (vandaag gezien)

  13. #113

    Standaard

    Kruidvat Entertainmentshop

    € 19,99
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •