Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 113 worden weergegeven.

Discussie: 24 seizoen 2

  1. #26

    Standaard

    Inderdaad MM Rijswijk en de R2 NL versie, ligt hij al sinds in iedergeval donderdag voor €61,99

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderT
    Inderdaad MM Rijswijk en de R2 NL versie, ligt hij al sinds in iedergeval donderdag voor €61,99
    weet iemand of ie al bij MM den haag ligt, dan zou je m toch voor dezelfde prijs mee moeten kunnen krijgen?

  3. #28

    Standaard

    Reken er maar niet op dat MM-en dezelfde prijs aanhouden. Elk filiaal heeft z'n eigen prijsstelling.

    Om niet helemaal off-topic te gaan:

    Rodirect: €69,99 (24 - seizoen 2 (NL/R2 versie)

  4. #29

    Standaard

    Mediamarkt Enschede € 78,99

  5. #30

    Standaard

    vandaag helemaal naar MM rijswijk gegaan, is daar 61,99. prijs bij MM den haag 69,99, dat zeide ze via telefoon. maar daar was ie vandaag nog niet te koop, morgen pas.

  6. #31

    Standaard

    MM Zwolle €74,99. Tis dat ik geen OV meer heb anders was ik naar Rijswijk gegaan.
    "I am a servant of the Secret Fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you, flame of Udûn!"

  7. #32

    Standaard

    MM Arena is die € 72,99

  8. #33

    Standaard

    weet iemand al wat íe bij de MM Rotterdam moet gaan kosten?
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  9. #34

    Standaard

    ben zelf maar even naar MM Rotterdam centrum gelopen om naar de prijs van deze box te vragen. Ik heb twee keer naar de prijs gevraagd, omdat ik het de eerste keer niet kon geloven:: €79,99
    ik wacht nog maar even dus..........
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  10. #35

    Standaard

    MM R'dam Alexander: 62,99
    Vind dat wel is een aardig prijsje

  11. #36

    Standaard

    Kwas vandaag in MAKRO Amsterdam

    € 70.90 (inc BTW)

    maar ze waren 'm zo mooi op de stellingen aan het indelen dat ik denk datie zaterdag in de nieuwe folder als winstpakker gaat komen !!!

    Dus houd'm in de gaten !!

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    MM Rotterdam Centrum 62,50€
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #39

    Standaard

    van Leest Veldhoven: 99,99 Euro

  15. #40

    Standaard

    Makro vanaf 2 maart € 65,45 incl btw

  16. #41

    Standaard

    Van 6 tot 14 maart bij V&D Prijzencircus

    59 euro !!

    (Alleen vind ik V&D niet zo goed om DVD's te kopen, vaak zijn de disc's beschadigd...... dus ik koop m'n DVD's daar niet meer) :x

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    (Alleen vind ik V&D niet zo goed om DVD's te kopen, vaak zijn de disc's beschadigd...... dus ik koop m'n DVD's daar niet meer) :x
    Bij de V&D hier in Helmond zitten alle DVD's in een CD-doosje die achter in het magazijn staan. Ik heb daar inmiddels al diverse DVD's gekocht, telkens zonder beschadigingen.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Van 6 tot 14 maart bij V&D Prijzencircus

    59 euro !!

    (Alleen vind ik V&D niet zo goed om DVD's te kopen, vaak zijn de disc's beschadigd...... dus ik koop m'n DVD's daar niet meer) :x
    Gewoon een exemplaar uit het magazijn vragen, vorige keer dat ik wat bij de V&D kocht (alleen tijdens dit soort weken ) ook netjes een verse uit het magazijn gekregen (en zelfs extra korting, maar dat is een ander verhaal ).
    ...

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Van 6 tot 14 maart bij V&D Prijzencircus

    59 euro !!

    (Alleen vind ik V&D niet zo goed om DVD's te kopen, vaak zijn de disc's beschadigd...... dus ik koop m'n DVD's daar niet meer) :x
    eventueel met klantenkaart, -15% komt ie op €50,-
    Heb hem 5 weken geleden besteld bij Play.com
    Had ik voor die €3,- extra wel graag NLO gehad...

  21. #46

    Standaard

    Mediamarkt Enschede nu € 58,99

  22. #47

    Standaard

    Kan er iemand me vertellen welke talen er allemaal bij de ondertiteling zitten ?
    Als er ook Zweeds, Deens en FIns bij zijn, dan zal de DVD vermoedelijk binnenkort ook in Scandinavie voor een prikje te koop zijn, net als seizoen 1. Alsvast bedankt voor het antwoord.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door volume
    Kan er iemand me vertellen welke talen er allemaal bij de ondertiteling zitten ?
    Als er ook Zweeds, Deens en FIns bij zijn, dan zal de DVD vermoedelijk binnenkort ook in Scandinavie voor een prikje te koop zijn, net als seizoen 1. Alsvast bedankt voor het antwoord.
    Eigenlijk verkeerde forum, maar oke: Frans, Zweeds, Noors en Deens. Geen Fins dus (oh ja wel nog Engels for what it matters).
    ...

  24. #49

    Standaard

    om on topic te blijven:

    Bol 84,99 (Regio 2 NL Versie)


    PS.
    Ondertiteling op de hoes is onjuist!! onderstaand de juiste ondertiteling op de dvd's (DVD 7 = Bonus/Extra Disc).

    DVD 1 t/m 6: Engels, Nederlands,Zweeds, Noors, Deens, Fins
    DVD 7: Nederland, Frans, Spaans, Italiaans, Duits

  25. #50
    Darklance
    Guest

    Standaard

    €58,99 MM Leeuwarden

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •