Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 113 worden weergegeven.

Discussie: 24 seizoen 2

  1. #51

    Standaard

    Was gister bij MM Amsterdam !!

    staat ie daar voor 89.99 !!!! (deel 1 trouwens ook ...)

    ongelovelijk, dat de prijzen tussen die MM's zo kunnen verschill ......

  2. #52

    Standaard

    29 pond 99 bij cdwow.com. Let op dit de R3 versie met Engelse (en dus geen NL) ondertiteling. Met kortinglink wordt íe 28 pond 99.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    29 pond 99 bij cdwow.com. Let op dit de R3 versie met Engelse (en dus geen NL) ondertiteling. Met kortinglink wordt íe 28 pond 99.
    ....met kans dat de douane het pakje onderschept.... en dat je dus veel meer moet betalen

  4. #54

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    Bijenkorf €59,-
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  7. #57

    Standaard

    bij de MM Rotterdam Centrum is íe nog gewoon €79,99. En dan durft zo'n klein verkopertje ook nog te beweren dat de box echt niet in prijs zal dalen!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  8. #58

    Standaard

    Ik heb 'm vandaag gehaald bij Mediamarkt Enschede voor € 44,99. (Ook in Hengelo voor die prijs gezien). Als de box er niet ligt, dan vragen of ze 'm willen bestellen voor die prijs, heb ik in het begin van de week ook gedaan!

  9. #59

  10. #60

    Standaard

    Zojuist gekocht in de MAKRO in Amsterdam voor 55,93 euro (inclusief)

  11. #61

    Standaard

    Zo juist voor 31,96 bij Cash Converters Utrecht gehaalt. Een 2de hands winkel maar deze is absoluut in nieuwstaat!!! Ze hebben er een aantal liggen weet niet voor hoe lang nog! (eigenlijke prijs is 39,99 daar maar er is 20% korting op alle DVD's dus dat word 31,96)
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Zo juist voor 31,96 bij Cash Converters Utrecht gehaalt. Een 2de hands winkel maar deze is absoluut in nieuwstaat!!! Ze hebben er een aantal liggen weet niet voor hoe lang nog! (eigenlijke prijs is 39,99 daar maar er is 20% korting op alle DVD's dus dat word 31,96)
    Jurgen, waar zit die winkel precies?

  13. #63

    Standaard

    Vondellaan Utrecht Zuidwest tegenover het grafisch lyceum utrecht
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  14. #64

    Standaard

    iemand deze nog ergens goedkoper dan 60euro gezien? Met NLO wel te verstaan!

  15. #65

    Standaard

    Vandaag bij MM Leeuwarden een zoektocht naar dit seizoen gestart.

    Ze hadden 'm niet op voorraad Maar ik zag dat ie voor 52,99 in de computer stond...

  16. #66

    Standaard

    Bol.com: € 89,99
    Bruna: € 88,99
    BseenDVD: € 78,99
    DVD Outlet: € 81,49
    Free Record Shop: € 79,99
    Proxis: € 84,99
    Ro-Direct: € 79,99
    Van Leest: € 79,99
    Four-Star Trader (236)

  17. #67

    Standaard

    www.devoteddvd.com of www.ezydvd.com: au$ 49.95 (zo'n €28, excl. verzendkosten)

  18. #68

  19. #69

    Standaard

    Amazon.de €28,97 (excl. verzendkosten) Engelse/Duitse ondertitels

  20. #70

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Amazon.de €28,97 (excl. verzendkosten) Engelse/Duitse ondertitels
    oei, dat is wel een heel mooi prijsje...
    alleen jammer dat de hoes niet bij mijn NL deel 1 past

  22. #72

    Standaard

    ik heb seizoen 2 (en 3) besteld bij ezydvd (Regio 4)
    +/- €30 per stuk met dezelfde hoezen als de NL releases.
    Géén NL Subs

    www.ezydvd.com.au

  23. #73

    Standaard

    nu €28,99 bij www.play.com (R2 met UK ondertiteling)
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  24. #74

    Standaard

    GBP 20,97 bij www.amazon.co.uk (R2 met UK ondertiteling)
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  25. #75

    Standaard

    Loaded 24 7 GBP 16,99
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •