Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 116 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lion King, The / Leeuwenkoning, De (CE)

    Vers van de pers

    De Collectors Edition 2 Disc van De Leeuwenkoning gaat bij Van Leest 31,99 kosten.
    De prijs van een gewone versie stond er niet bij, hopelijk KOMT er wel een gewone versie (moet ik hebben om m'n collectie compleet te hebben )

  2. #2
    Member
    Registratie datum
    Sep 2002
    Woonplaats
    Maastricht [in de buurt van]

    Standaard

    Bij deze, voor de mensen die hem willen bestellen, de special platinum edition R1.

    Prijs: £15.99

    http://www.playusa.com/playusa.asp?page=search

    Ziet er erg goed uit!

  3. #3

    Standaard

    Bij dvdsoon heb ik de giftset voor 28 Eur incl. Kan nu geen link geven want de site is nu niet bereikbaar. Niet duur voor zo'n mooie set
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  4. #4

    Standaard

    ok, die gift set is dus echt TE cool. en ik heb dan weer de tik dat ik altijd de meest uitgebreide versie van een dvd wil hebben. en sinds ik een cc heb is dit alleen maar erger geworden

    Ik heb ook even een pricewatch-thread geopend waar alleen de prijzen voor de gift-set in geplaatst kunnen worden, voor de ECHTE fans dus

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=273367

  5. #5

    Standaard

    De 'normale' 2-disc bij DVDsoon nu €15,75 incl. verzenden

  6. #6

    Standaard

    Dit staat er in de nieuwsbrief van Ro-disc :

    Disney's Lion King, the "S.E." - Van € 29.95 voor € 21.95
    Nederlands ondertiteld, releasedatum: 15/10/2003
    Regie: Rob Minkoff, Roger Allers, met: Matthew Broderick, Jeremy Irons, James Earl Jones
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard

    Bol.com 26,49 (+ 1,95)
    Frs & van Leest 31,99 (+ 1,56)

  8. #8

    Standaard

    Bij ECI gratis,

    Bestel wat voor 12 oktober
    Dan krijg je rond die tijd een december geschenkengids.
    Bestel daaruit voor 45 euro, en dan krijg je The Lion King SE (2 disc) gratis.
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  9. #9

    Standaard

    Nu in de pre-order bij dvdzone2 voor €19,95

    Daar komen wel nog €4,- verzendkosten bij

  10. #10

    Standaard

    Zo'n al eerder gemelde reeds gesloten topic over zo'n email-forwardactie, kan ook gedaan worden bij www.movieguide.lycos.nl , dan krijg je een online-bestelformulier om 'm voor 14,- (excl. bezorgkosten) te kunnen bestellen, als je aan de voorwaarden voldoet, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Ik weet ook niet of dit een voordelige optie is, omdat ik nog geen idee heb wat bijv. MM gaat doen, maar meld 't toch maar ff.

  11. #11

    Standaard

    Om de mensen een kans te geven die echt willen weten wat de betreffende DVD moet gaan kosten ga ik vanaf deze post alle off-topic mededelingen en aannames e.d. verwijderen!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  12. #12

    Standaard

    DVD.nl
    € 14,- (excl. € 3,95 handlings- en bezorgkosten)

    Check: http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1038

  13. #13

    Standaard

    BSEENDVD.nl
    Snelkoppeling naar titel: klik hier
    € 26,70 (excl. € 1,60 verz.kst.)
    Pre-order

  14. #14

    Standaard

    DVDKoopjes.com
    Snelkoppeling naar titel: klik hier
    € 25.10 (excl. verz. kst.)
    Pre-order

  15. #15

    Standaard

    Bol.com
    Snelkoppeling naar titel: klik hier
    € 26,49 (excl. verz.kst.)
    Pre-order

  16. #16

    Standaard

    VanLeest.nl
    Snelkoppeling naar titel: hier
    € 31,99 (excl. verz. kst.)
    Pre-order

  17. #17

    Standaard

    Ik zag net op DVDSoon.com dat de Lion King regio 1 ineens erg goed verkocht wordt. En ik denk dat er iemand met de prijzen heeft zitten rommelen of het is een MEGA actie maar de PLATINUM dubbelDVD kost op dit moment slechts 12.98 of 13.98 (staan 2 verschillende links). Dit is met Shipping erbij maar 13 EURO !!!

    Volgens mij hebben ze een fout gemaakt, maar ik heb de GIFT SET (met hardcover artbook en 5 character sketches extra + hele mooie verpakking) direct besteld. DEZE IS NAMELIJK NU OOK MAAR 13 EURO !!!

    Doe er je voordeel mee, want ik denk dat dit nooit lang kan duren...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jawonair
    Volgens mij hebben ze een fout gemaakt, maar ik heb de GIFT SET (met hardcover artbook en 5 character sketches extra + hele mooie verpakking) direct besteld. DEZE IS NAMELIJK NU OOK MAAR 13 EURO !!!
    Hartstikke bedankt voor de tip!!! Meteen de gift set besteld!!!
    En om het allemaal nog leuker te maken: die kost geen 13 euro, maar 13,98 Canadese dollars...... dat is volgens gwk.nl net zoveel als.....

    NEGEN EURO EN EENENDERTIG CENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (shipping is namelijk GRATIS tegenwoordig...)
    "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."

  19. #19

    Standaard

    Als je hem bij de V&D koopt kost The Lion King (tot en met 19 oktober)
    € 22,95 .
    Heb je de oude video van de Lion King krijg je € 5 korting,
    dus voor € 17,99. Daarvoor moet je de zilversticker Simba van de oude video op een actiebon plakken (reclameblaadje van V&D) en inleveren.
    Deze actie is geldig van 15 t/m 19 oktober.

    Als je hem voor 15 oktober reserveerd krijg je de dvd "Mickey krijgt schurken op bezoek" erbij.

  20. #20

    Standaard

    gratis bij een halfjaar abonnement op de Donald Duck
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  21. #21

    Standaard

    Van 15 tem 18 oktober speciale prijs bij Colruyt België : 19,90 €

  22. #22

    Standaard

    Albertheijn tegen inlevering van een kaartje dat je krijgt (Tot 25 Oktober 2003) bij de kassa als je 25,00 of meer besteed kan je tot 26 Oktober 2003,€ 5,00 korting krijgen op disney dvd´s.
    Tegen inlevering van het tweede kaartje dat er aan zit betaalje € 1,00 ipv € 5,99 voor een disney Lion King knuffel dier (spaar ze alle 8.)

    http://www.ah.nl/spaaracties/article...isney.lionking

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Guus Josee
    Als je hem bij de V&D koopt kost The Lion King (tot en met 19 oktober)
    € 22,95 .
    Heb je de oude video van de Lion King krijg je € 5 korting,
    dus voor € 17,99. Daarvoor moet je de zilversticker Simba van de oude video op een actiebon plakken (reclameblaadje van V&D) en inleveren.
    Deze actie is geldig van 15 t/m 19 oktober.

    Als je hem voor 15 oktober reserveerd krijg je de dvd "Mickey krijgt schurken op bezoek" erbij.
    vandaag zat er tussen de reclamefolders een brief met lion king tatoo's bijgevoegd, tevens ook de vermelding dat je een korting van €5 krijgt als je hem koopt plus nog eens €5 extra korting als je idd de sticker van de video inlevert.
    Deze actie is geldig bij winkels die een speciale actieposter op hebben gehangen.

    Op de achterkant stond Sky radio vermeld.

    Heeft iemand enig idee welke winkels er mee doen met deze actie?
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  24. #24

    Standaard

    Bij Bartsmit met € 5 kassakorting als je hem van 15 t/m 19 oktober haald
    &
    € 5,- als je oude video van the Lion King meeneemt

  25. #25

    Standaard

    Bij FRS kost hij op de site in pre-order EUR 27,99.

    Met de speciale acties:
    *In de periode van 15 t/m 19 Oktober ontvang je € 5, - kassakorting op de DVD of Video van "Lion King" in de filialen van Free Record Shop. Als je de bestelling via Internet plaatst krijg je gelijk de korting.De actieprijs wordt dus € 26.99.

    *In de periode van 15 t/m 19 Oktober ontvang je € 10, - kassakorting op de DVD of Video van "Lion King" bij inlevering van de oude inlay (originele zilversticker en het artikelnummer) van de "Lion King".

    ...dus maar EUR 17,99 als je naar de winkel gaat en de bonnen en video hebt.

    Groet,
    Pieter.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •