Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 116 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    MM arena'amsterdam, stond ie voor 22.99. ik vroeg:
    zijn jullie gek of ben ik dat ? er staat hier met grote letters de goedkoopste... ja, zei de man, morgen 17.99. ik zeg: doe mij
    er daar dan nu alvast 3 van. hij: ok, geregeld.
    rare fratsen als je t mij vraagt

  2. #52

    Standaard

    MM Leeuwarden 18,99

  3. #53

    Standaard

    Bij de blokker:

    Normale prijs : 24.99 euro

    Kassa korting : 5.00 euro (15/10 t/m 19/10)

    Korting video : 5.00 euro (15/10 t/m 19/10)

    Maximale korting dus 10 euro >>>> 14.99 euro als eind bedrag

    http://www.blokker.nl/shop/

  4. #54

    Standaard

    Gekocht vanochtend bij de AH.

    Normale prijs is daar € 24,99

    Met € 5,00 directe kasskorting, plus € 5,00 korting op vertoon van coupon met silversticker en 500 airmiles heb ik de DVD daar vanochtend voor €
    9,99 gekocht.

    Je leest het goed, nog geen 10 euro.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  5. #55
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Gister gehaald bij FRS: 24,99 - 5 korting -5 oude video =14,99 Mooie prijs

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Bij Bart Smit België werd aangekondigt dat deze te verkrijgen is aan 19.95 EUR. Je kon er trouwens ook nog eens 10 EUR korting op krijgen door:
    1) ter plaatse direct een kortingsbon te krijgen (5€)
    2) door het zilverkleurige stukje op de zijkant van de VHS uit te knippen (5€)

    Toen ik maandag (nog voor hij 'officieel' uit was) hiernaar vroeg, zij de verkoopster dat in België men geen korting kan hebben als je bewijst de VHS ooit gekocht te hebben, m.a.w. eerste korting van 5 EUR weg

    Vandaag, officiële release: zegt men mij droogweg dat de DVD 25 EUR kost, 20 EUR met de onmiddellijke korting!

    M.a.w.: i.p.v. The Lion King voor 10 EUR te hebben, zou ik 25 EUR moeten gegeven hebben.

    Conclusie Bij Delhaize staat hij effectief aan 19.95 EUR en daar dus gekocht!

  8. #58

    Standaard

    Kreeg eerder een mailtje van FRS en daar stond dit in, vooral het laatste stuk even lezen:

    Nu in de winkel! The Lion King met dikke korting:

    2 DVD's met daarop onder andere een gloednieuwe song en vele andere extra's

    Van 15 oktober t/m 19 oktober verkrijgbaar bij Free Record Shop met maar liefst 5 euro korting.

    Bij inlevering van de oude VHS inlay (met zilversticker en het artikelnummer) van 15 t/m 19 oktober 10 euro korting op de nieuwe DVD of VHS van The Lion King.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  9. #59

    Standaard

    Wat een gedoe zeg al die acties. Vooral die met airmiles...reken maar eens uit per hoeveel euro je airmiles krijgt en zeg dan nog eens dat je de lion king het voordeligst hebt gekocht bij ah...! Gewoon bij de MM in Leeuwarden voor 18 euro gekocht......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #60
    Mr.Toets
    Guest

    Standaard

    MM Utrecht, 17 (zat een andere sticker onder van 18 euro, dus weer een euro winst!)

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    MM Heerlen nu voor 14.99 !!!!!!!!
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  13. #63

    Standaard MM Den Haag

    Bij de MM Den Haag (dit was gisteren tenminste het geval0 ligt de dvd er voor de super allerlaagste prijs van € 24,99. Tot en met zondag krijg je € 5,00 korting, dus komt de dvd op € 19,99.

    Ik denk dat we nu een winnaar hebben voor de allerlaagste prijs (ik denk het niet !!!).

  14. #64

    Standaard Re: MM Den Haag

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn
    Bij de MM Den Haag (dit was gisteren tenminste het geval0 ligt de dvd er voor de super allerlaagste prijs van € 24,99. Tot en met zondag krijg je € 5,00 korting, dus komt de dvd op € 19,99.

    Ik denk dat we nu een winnaar hebben voor de allerlaagste prijs (ik denk het niet !!!).
    Nee inderdaad, want zoals ik al zei: MM Heerlen nu voor 14.99 !!!

    (en volgens mij is dat toch net iets minder dan 19.99)
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    Heeft iemand de dvd al bij de AH gekocht. Was vandaag bij de AH en kreeg dus echt geen 5 euro kassakorting op de verkoopprijs van 24.99. Ik kon nog wel 500 miles inleveren voor 5 euro korting. Hij komt dan op 19.99 en niet op 14.99.

    Iemand??
    Ik heb em gisteren gewoon voor €9,99 meegekregen. Standaard 5 euro korting, 5 euro erbij met de videoband en ten slotte 5 euro met de airmiles. De eerste 5 euro was zelfs al standaard verwerkt in de kassa.

    Tip: in de folder van AH staat ook dat ie daar 9,99 kost. Dan pak je die toch in de winkel en laat je dat zien?

  16. #66

    Standaard

    Vandaag gekocht bij Ah (14,99 + 500 Airmiles) Museumplein Amsterdam (kinkerstraat verkocht de dvd niet en werdt ook niet aangeven via reklame posters.Het is dan ook wel een kleine Ah met een schraal aan dvd´s,die niet zo goed meer loopt omdat iedereen naar de Dirk gaat.)
    Ik had volgens mj de een na laaste.

  17. #67

    Standaard

    En voor diegenen die niet willen knippen, geen air miles heeft, niet naar buiten durft Bij een jaarabonnement van de Veronicagids (39.75 Euro), gratis de dvd van Lion King. En als je al lid bent en je maakt iemand naders abonnee, en je ontvangt de dvd gratis
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  18. #68

    Standaard

    Dus wel 14.99. Ik tref altijd de verkeerde, nou ja, ga wel naar een andere AH.

  19. #69

    Standaard

    Bijenkorf €27.95 tot zondag €5,- korting.
    Tja.

  20. #70

    Standaard

    Afgeopen woensdag gehaald bij De AH voor 9,99 euro.
    5 euro standaard korintg.
    5 euro voor 500 air miles
    5 euro met de bon die je bij 25 euro aan boodschappen krijgt (5 euro korting op elke Disney DVD)
    Saillant detail: De bon kreeg ik op basis van de boodscahppen inclusief de Lion King DVD zelf!
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  21. #71

    Standaard

    Bij MM Utrecht € 17,- (incl. € 5,- kassa korting).
    Maar excl. andere kortingen!

    Dus € 12,- bij inlevering van de actiecoupon met je zegel+nummer van je oude videoband. :P
    En het klopte!!!

  22. #72
    Erikson
    Guest

    Standaard

    Stort 50 euro bij Hollywood Capelle a/d IJssel en je krijgt 50 euro huurtegoed en GRATIS de dvd van de Lion King

  23. #73

    Standaard

    Vanaf 23-10 t/m 26-10 MM Rijswijk en MM Den Haag €18,99

  24. #74

    Standaard

    MM Heerlen nu weer € 19,99
    Binnen 2 weken heeft die 3 verschillende prijzen gehad : € 17,99 - € 14,99 en nu dus € 19,99

    Wat een werk om al die dvd's elke keer opnieuw te stickeren

  25. #75

    Standaard

    Bij MM A'dam nu ook weer in prijs verhoogd: €22.99
    Laten liggen dus

    Bij MM Utrecht is ie overigens €19.99
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •