Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 70 van 70 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    En als je de snapper niets vindt, dan kan je altijd nog in Australie shoppen. Dacht dat ze dat daar niet hebben. Vaak (niet altijd) ook regio 2 gecodeerd en NL-subs. Qua prijs vaak nog goedkoper ook.
    Ik weet wel zeker dat ze in Australië geen snappers hebben. Als je dus helemaal niet tegen snappers kan, kun je ze inderdaad daar kopen.
    Heb ik ook gedaan voor een aantal titels.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  2. #52
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Qua slijtage: mijn Amaray's lijken juist sneller te slijten of in ieder geval sneller 'lelijk' te worden (door krassen op het plastic enzo). !
    Dit is inderdaad zo ja
    Het plastic wordt zeker vrij snel lelijk van het langs elkaar schuiven in de kast wanneer je er eentje uithaal of inzet
    Ze worden dof enz
    Maar ook snappers ben ik niet kapot van dus misschien is het tijd voor compleet iets nieuws

    Ps. het is niet snel goed bij me lijk het wel

  3. #53

    Standaard

    Er is weer een actie van Warner gaande waarbij je 3 'Best buys' voor de prijs van 2 koopt en er OOK nog een mooi badhandoek met een groot Warner-logo erop erbij krijgt. In het kader van die actie heb ik weer 3 mooie snappers gescoort: Badlands, An American in Paris en The Unbearable lightness of being.

  4. #54

    Standaard

    Een film niet kopen vanwege de snapper, dat dan weer niet. Maar ik heb wel de Keepcase versie van de animatrix gekocht omdat die versie niet in een snapper zat.

    Snappers breken eerder (als ze vallen). Zijn veel gevoeliger voor krassen en stickers op de papieren hoes. En als ze eenmaal stuik zijn zijn ze niet of lastig te vervangen.
    Sorry, Warner... maar ik laat wel eens een DVD liggen om hem vervolgens in de UK te kopen vanwege de snapper.
    Waarom hebben ze in de Uk (en Aus?) overigens wel vaak Keepcases?
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Er is weer een actie van Warner gaande waarbij je 3 'Best buys' voor de prijs van 2 koopt en er OOK nog een mooi badhandoek met een groot Warner-logo erop erbij krijgt.
    Zit dat badlaken ook in een snapper? Want dan hoef ik 'm niet... :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Er is weer een actie van Warner gaande waarbij je 3 'Best buys' voor de prijs van 2 koopt en er OOK nog een mooi badhandoek met een groot Warner-logo erop erbij krijgt.
    Zit dat badlaken ook in een snapper? Want dan hoef ik 'm niet... :wink:
    Binnenkort zal van overheidswege ook al het brood verpakt worden in snappers. Sommige mensen zullen dan gras moeten gaan eten denk ik.

  7. #57

    Standaard

    Tot wanneer loopt die actie van 3 snappers voor de prijs van 2?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spacemancraig
    Tot wanneer loopt die actie van 3 snappers voor de prijs van 2?
    31 augustus.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Citaat Oorspronkelijk gepost door spacemancraig
    Tot wanneer loopt die actie van 3 snappers voor de prijs van 2?
    31 augustus.
    thx. Nog alle tijd dus.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Citaat Oorspronkelijk gepost door spacemancraig
    Tot wanneer loopt die actie van 3 snappers voor de prijs van 2?
    31 augustus.
    Jammer, want in september komer er weer leuke Bestbuy titles bij.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Florus
    Waarom hebben ze in de Uk (en Aus?) overigens wel vaak Keepcases?
    Is dat zo?
    Queen of the damned en The Animatrix zaten bij mij gewoon in snappers, waarom zouden ze bij sommige films uitzonderingen maken in de UK?
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Florus
    Waarom hebben ze in de Uk (en Aus?) overigens wel vaak Keepcases?
    Is dat zo?
    Queen of the damned en The Animatrix zaten bij mij gewoon in snappers, waarom zouden ze bij sommige films uitzonderingen maken in de UK?
    Nee, is niet zo. Alleen in Australië (en de videotheek ) hebben de Warner dvd's een keepcase verpakking.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Florus
    Waarom hebben ze in de Uk (en Aus?) overigens wel vaak Keepcases?
    Is dat zo?
    Queen of the damned en The Animatrix zaten bij mij gewoon in snappers, waarom zouden ze bij sommige films uitzonderingen maken in de UK?
    Nee, is niet zo. Alleen in Australië (en de videotheek ) hebben de Warner dvd's een keepcase verpakking.
    hmm.
    Kan me iets herinneren dat ik toch wel eens een keepcase heb gehad uit de UK terwijl dezelfde film hier als Snapper stond, maar aangezien ik ook wel in australie bestel zou ik me hierin enigszins in kunnen vergissen.
    Sorry.
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  14. #64

    Standaard

    En in R1 USA komt de eerste keepcase van Warner uit. De Matrix Reloaded komt in een Amaray Keepcase uit Nou maar hopen dat NL het ook gaat doen.
    Zie onderstaande bericht. bron www.dvdfile.com

    Guess who's finally getting hip to the keepcase? Long a point of contention even among the most ardent of DVD supporters, Warner Home Video has favored the slim cardboard "snapper case" created and produced by AOL Time Warner subsidiary Ivy Hill. Roundly scorned for its flimsy appearance and lack of durability, Warner has decided to take the keepcase plunge on October 14th with the release of The Matrix Reloaded.

    Fans hoping for a sea change at the studio may be disappointed, however. "We evaluate each product and its packaging configurations," a Warner spokesperson told Video Store Magazine. "For Reloaded, we felt the Amaray was the right packaging. There is no overall change in our packaging strategy. Future titles may be packaged in a digipak. We'll evaluate on a title-by-title basis."

    But will the likely smash success of Reloaded on DVD help push Warner to reconsider the long-term viability of the snapper? Watch this space...
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  15. #65

    Standaard Re: Warner krijgt Keep Cases??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes
    Bij ons bij de AH zijn de covers van Warner titels ook in keepcases gedaan, maar er staat er wel bij dat je het moet omruilen bij de informatiebalie, dus dan krijg je dus gewoon een snapper
    Da,s helemaal vaag lijk me zo
    Wat zou hier nu weer de reden van kunnen zijn
    Ik weet niet wat de redenen hiervoor kan zijn. Maar een voordeel is nu dat je de dvd's nu gesealed krijgt. . Ze doen dat niet alleen maar met de Warner dvd's, maar met alle dvd's.
    Dat is opzich al wel een voordeel natuurlijk 8)

    Ik werk dus in een Albert Heijn, en ze zijn recent op een nieuw multimedia-distributie systeem overgestapt. In de winkel worden alle CD's en DVD's in dummy's geplaatst, met daarin kleur-kopieen van de hoezen. De daadwerkelijke CD's en DVD's staan gesealed achter de info-balie.

    De redenen zijn logisch:
    - De dames konden bij het oude systeem erg vaak een DVD niet bij een hoes vinden, omdat er (voor hun) soms onlogische namen op de schijven staan.

    - Er werd veel geleend door het personeel. Dit leidde soms to beschadigde of zelfs zoekgeraakte schijven.

    Oftewel: beter voor de kwaliteit nu.

  16. #66

    Standaard

    Sorry, ff off-topic.

    Een vraag voor de mensen die wel eens in australie bestellen; welke online winkels zijn te vertrouwen? Ik bestel nu alleen nog maar via Play

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    Sorry, ff off-topic.

    Een vraag voor de mensen die wel eens in australie bestellen; welke online winkels zijn te vertrouwen? Ik bestel nu alleen nog maar via Play
    De bekendste (en beste vind ik zelf) is volgens mij Ezydvd.

    Kijk ook eens even in deze thread.
    Daar staat genoeg info over online shops.
    Arrivederci

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    En in R1 USA komt de eerste keepcase van Warner uit. De Matrix Reloaded komt in een Amaray Keepcase uit Nou maar hopen dat NL het ook gaat doen.
    Zie onderstaande bericht. bron www.dvdfile.com

    Guess who's finally getting hip to the keepcase? Long a point of contention even among the most ardent of DVD supporters, Warner Home Video has favored the slim cardboard "snapper case" created and produced by AOL Time Warner subsidiary Ivy Hill. Roundly scorned for its flimsy appearance and lack of durability, Warner has decided to take the keepcase plunge on October 14th with the release of The Matrix Reloaded.

    Fans hoping for a sea change at the studio may be disappointed, however. "We evaluate each product and its packaging configurations," a Warner spokesperson told Video Store Magazine. "For Reloaded, we felt the Amaray was the right packaging. There is no overall change in our packaging strategy. Future titles may be packaged in a digipak. We'll evaluate on a title-by-title basis."

    But will the likely smash success of Reloaded on DVD help push Warner to reconsider the long-term viability of the snapper? Watch this space...
    Goh! Dat ritje langs Lourdes van vorige week heeft wel erg snel zijn vruchten afgeworpen :wink:
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  19. #69

    Standaard

    naar wat ik heb begrepen van een van de hoge heren bij Warner zelf ooit, wil Warner zich niet bepaald onderscheiden van andere distributeurs, maar maken ze gebruik van snappers omdat dat makkelijker voor hen is. Op deze manier kunnen ze in eigen beheer de DVD's verpakken en meteen 'verschepen'... Warner heeft zeg maar zijn eigen ver-'snapper' machine

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    Sorry, ff off-topic.

    Een vraag voor de mensen die wel eens in australie bestellen; welke online winkels zijn te vertrouwen? Ik bestel nu alleen nog maar via Play
    De bekendste (en beste vind ik zelf) is volgens mij Ezydvd.

    Kijk ook eens even in deze thread.
    Daar staat genoeg info over online shops.
    He super! thanks.....

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •